Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE PROMOCIÓ ECONÓMICA I DESENVOLUPAMENT LOCAL

Núm. 5237
Subvenció de concessió directa por Llei de Capitalitat a l'Ajuntament de Palma per a actuacions d'inversió (exercici 2020)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple del Consell de Mallorca, en sessió que ha tengut lloc el dia 11 de juny de 2020, ha adoptat el següent acord:

<1.- Concedir una subvenció d'un milió tres-cents mil euros (1.300.000,00 €) a l'Ajuntament de Palma, CIF: P-0704000-I, amb càrrec a la partida pressupostària 65.94310.76280, per dur a terme les següents actuacions i pels imports màxims que a continuació es fan constar:

ACTUACIONS A SUBVENCIONAR

IMPORT MÀXIM DE LA SUBVENCIÓ

Fase I de les obres d'adequació del dipòsit municipal de Son Toells

700.000,00 €

Remodelació plaça Bisbe Planas de Sant Jordi (cont.)

35.000,00 €

Subvencions rehabilitació d'habitatges

200.000,00 €

Remodació de la coberta "est"  del mercat de Pere Garau

350.000,00 €

Impermeabilització de la terrassa de l'escola de formació de Palma Activa

15.000,00 €

                                                                                  TOTAL

1.300.000,00 €

Per als propers exercicis econòmics, aquesta subvenció, que té caràcter excepcional, resta condicionada a les disponibilitats pressupostàries del Consell de Mallorca.

2.- Autoritzar i disposar una despesa a favor de l'Ajuntament de Palma, CIF: P-0704000-I, per import de d'un milió tres-cents mil euros (1.300.000,00 €) amb càrrec a la partida 65.94310.76280 per dur a terme les actuacions esmentades en el punt anterior.

3.- Aprovar els models normalitzats següents:

-Conveni a subscriure entre el Consell de Mallorca i l'Ajuntament de Palma (Annex I).

-Certificat d'adjudicació de l'actuació (Annex II).

-Acta de comprovació del replanteig (Annex III).

-Certificació d'obra (Annex IV).

-Certificat final d'obra (Annex V).

-Acta de recepció (Annex VI).

-Certificat del secretari/a en fase de justificació de despeses (Annex VII).

-Informe de l'interventor/a en fase de justificació de despeses (Annex VIII).

4.- L'Ajuntament de Palma, com a beneficiari de la subvenció, estarà obligat a:

4.1.- Adjudicar les actuacions subvencionades. La notificació de les adjudicacions de les actuacions subvencionades al Consell de Mallorca s'ha de fer en el termini dos (2) mesos comptador a partir de la data de l'adjudicació de l'actuació o actuacions subvencionades, havent de presentar el corresponent certificat d'adjudicació de cada una de les actuacions (Annex II). Una vegada adjudicada l'actuació la subvenció del Consell de Mallorca quedarà reduïda respecte de la concedida de manera automàtica proporcionalment al percentatge de baixa que, si s'escau, es produeixi sempre que s'hagués subvencionat l'actuació per part del Consell de Mallorca amb un percentatge del 100 %. En el cas que hi hagi una aportació municipal, la subvenció del Consell de Mallorca no es reduirà, només es reduirà l'aportació municipal, perquè la suma de les aportacions no pot ser superior a l'import de l'actuació adjudicada, i, si fos necessari, també es reduirà la subvenció del Consell de Mallorca fins a l'import de l'actuació adjudicada.

Una vegada comunicat el certificat de l'adjudicació de l'obra, si s'escau l'Ajuntament de Palma estarà obligat a reintegrar per cada actuació la diferència entre l'import subvencionat mitjançant bestreta del 100 % i l'import finalment adjudicat, mitjançant la liquidació que practicarà el Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local.

Després de l'adjudicació de cada obra s'ha de presentar la corresponent acta de comprovació del replanteig (Annex III).

No es faran pagaments a compte a mesura que es presentin les certificacions d'obra. Solament es farà el pagament d'una bestreta del 100 % de la subvenció una vegada concedida.

4.2.- Remetre al Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca en el termini de 15 dies hàbils comptadors a partir del dia següent a la data de la recepció de la notificació de la concessió de la subvenció un certificat del secretari municipal d'aprovació per part de l'Ajuntament de Palma del conveni a subscriure amb el Consell de Mallorca segons el model normalitzat que figura com Annex I d'aquest acord.

4.3.- Acabar les actuacions i justificar les despeses al Consell fins el dia 30 de desembre de 2024. La justificació de cada actuació subvencionada, d'acord amb la disposició addicional segona de la vigent Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca, es farà per mitjà de la presentació al Consell de Mallorca per part de l'Ajuntament de Palma de la següent documentació al final de cada actuació subvencionada:

a) Un certificat del secretari/secretària de l'Ajuntament de Palma amb el vistiplau del batle que acrediti la realització de l'activitat subvencionada, el compliment de la finalitat de la subvenció i l'aportació de la documentació justificativa que estableix aquest acord, segons el model que figura com Annex VII d'aquest acord.

b) Un informe, segons el model que figura com Annex VIII d'aquest acord, emès per l'interventor/interventora de l'Ajuntament de Palma en virtut del qual es faci constar:

-La veracitat i la regularitat de la documentació justificativa de la subvenció que obra en poder de l'Ajuntament de Palma en els termes establerts en aquest acord.

-Una relació de les factures de l'actuació subvencionada amb les dades identificatives de cada factura.

-Una relació de les obligacions reconegudes de l'actuació subvencionada d'acord amb el que preveu l'article 48.1, segon apartat, de la vigent Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca.

A més, aquest informe per a la justificació de les actuacions subvencionades farà constar:

Que l'Ajuntament de Palma no ha obtingut cap altra subvenció d'altres institucions públiques o privades per a l'activitat objecte de la subvenció (o, si és el cas, relació de les concedides, amb indicació dels imports i la seva procedència).

Que el cost justificat amb les factures no supera el valor de mercat. 

Que els treballs realitzats i facturats objecte de la subvenció s'ajusten als preus de mercat.

Que les despeses corresponen sense cap dubte a l'activitat objecte de subvenció.

Que l'Ajuntament no recupera ni compensa o recupera i compensa l'Impost sobre el Valor Afegit (IVA).

En el cas de les obres, també s'ha de presentar a mesura que es vagin emetent en el transcurs de les obres i als únics efectes de les visites dels tècnics, els següents documents:

a) Model oficial de certificació d'obra (Annex IV) degudament emplenat, i signat pel contractista i pel director (o directors) de l'obra, amb les firmes degudament identificades.

b) Relació valorada dels treballs duts a terme signada pel director (o directors) de l'obra amb les firmes degudament identificades.

Al acabar l'obra, i també als únics efectes del control tècnic de les actuacions, s'ha de presentar:

a) Certificat final d'obra signat pel director de la mateixa (Annex V). En el cas que el projecte inicial estigui visat pel corresponent col·legi professional, s'ha de presentar el certificat igualment visat.

b) Acta de recepció de l'obra (Annex VI) signada conjuntament pel director, el contractista, un facultatiu tècnic en representació de l'Ajuntament de Palma i un representant del Consell de Mallorca. A aquest efecte, l'Ajuntament de Palma, amb una antelació mínima de tres dies hàbils, comunicarà al Consell de Mallorca el dia i l'hora prevista per a la recepció de les obres i també la de la seva inauguració oficial.

El període durant el qual el beneficiari ha de destinar els béns al fi concret per al qual s'ha concedit la subvenció és el previst com a mínim a l'article 31.4 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, excepte autorització del Consell de Mallorca. L'incompliment d'aquesta obligació de destí serà causa de reintegrament de la subvenció. En el cas de béns inscriptibles en un registre públic, aquesta circumstància s'ha de fer constar en l'escriptura, així com l'import de la subvenció concedida, i aquests aspectes han de ser objecte d'inscripció en el registre públic corresponent.

4.4.- La subvenció s'atorgarà per un import cert. En el cas que la quantia justificada sigui inferior a la concedida, una vegada ajustada a l'import adjudicat de les obres d'acord amb el que s'indica al punt 3.1 d'aquest acord, l'import a subvencionar s'ha d'ajustar amb el finalment justificat. Atès que està prevista l'aprovació d'una bestreta del 100 % de la subvenció concedida, en el cas que l'import justificat sigui inferior a l'import subvencionat, l'Ajuntament de Palma haurà de fer, una vegada presentada la justificació de les despeses de cada actuació, a requeriment del Consell de Mallorca, un reintegrament de la diferència entre la quantitat subvencionada i abonada mitjançant bestreta i la quantitat finalment justificada a més dels interessos de demora corresponents des del moment del pagament de la bestreta de la subvenció a l'Ajuntament de Palma fins a la data en què s'acordi la procedència del reintegrament per part del Consell de Mallorca de cada actuació. 

4.5.- Fer constar el patrocini del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca en les actuacions. En especial, a col·locar en un lloc visible de l'obra a l'acte d'inauguració de la mateixa una placa de ferro amb lletres de llautó o en metacrilat amb la llegenda i les mides que indiqui el Consell de Mallorca. Durant tota l'execució de les obres, l'Ajuntament de Palma tendrà l'obligació d'adoptar les mesures pertinents perquè el contractista adjudicatari d'una obra col·loqui un cartell, a peu d'obra, en un lloc visible des de la via pública, on s'indicarà l'organisme o organismes que ajuden en l'execució del projecte. El contractista es farà càrrec sempre del cost del cartell i del de la seva col·locació. L'esmentat cartell tendrà les característiques que determini el Consell de Mallorca en el seu moment. 

Per a l'actuació d'adquisició de vehicles ha de figurar en un lloc visible del vehicle o vehicles que l'adquisició ha estat subvencionada pel Consell de Mallorca, amb l'anagrama, la llegenda i les mides que indiqui el Consell de Mallorca.   

4.6.- Comunicar al Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca, en qualsevol moment, l'obtenció de subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat i no consignades en la sol·licitud.

4.7.- Les previstes a l'article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i a l'article 9 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca aprovada per acord del Ple de dia 23 de desembre de 2016 (BOIB núm. 21, de dia 18 de febrer de 2017) i modificada per acord del Ple de dia 14 de juny de 2018 (BOIB núm. 96, de dia 4 d'agost de 2018).

5.- Les ampliacions dels terminis establerts en aquest acord es regirà pel que disposa l'article 32 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En tot cas, les sol·licituds d'ampliació de terminis han de tenir entrada oficial en el Consell de Mallorca amb una antelació mínima de trenta (30) dies naturals a la data de la seva finalització. S'autoritza el conseller executiu de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local per a la resolució de les peticions d'ampliacions de terminis.

En els casos de desistiment del contractista adjudicatari, resolució de contractes per fallida de les empreses adjudicatàries, licitacions declarades desertes, impugnacions de les licitacions, i, en general, en tots els supòsits que per causes alienes a l'ajuntament s'hagi d'adjudicar novament l'actuació o l'adjudicació sofreixi un retard justificable, amb caràcter excepcional, si les ampliacions de terminis previstes en el punt anterior no resolen aquestes incidències, es podran establir noves dates per acabar l'actuació per resoldre aquestes problemàtiques. S'autoritza el conseller executiu de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local per a la resolució d'aquestes situacions: fixar noves dates per acabar les actuacions.

6.- L'Ajuntament de Palma, com a beneficiari de la subvenció, pot sol·licitar a l'òrgan que la concedeix, abans que conclogui el termini per dur a terme l'activitat subvencionada, modificacions de l'acord de concessió, reducció de l'import concedit, modificació de l'actuació objecte de l'ajuda, que s'autoritzen quan tenen la causa en circumstàncies imprevistes o són necessàries pel bon final de l'actuació, sempre que no s'alteri l'objecte o la finalitat de la subvenció i no es danyi el dret de tercers.>

 

Palma, 18 de juny de 2020

El secretari tècnic per substitució de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local.

(Per delegació del conseller de Promoció Econòmica

i Desenvolupament Local. Resolució de 22/07/2019. BOIB núm. 103, de 27/07/2019)

Jaume Tomàs Oliver

 

 

ANNEX I CONVENI DE COL·LABORACIÓ ENTRE EL CONSELL DE MALLORCA I L'AJUNTAMENT DE PALMA PER DUR A TERME ACTUACIONS D'INVERSIÓ (EXERCICI 2020).

Palma, ___ de _______ de ____________

REUNITS

D'una banda, el Sr. Jaume Alzamora Riera, conseller executiu del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca, amb fonament a l'acord del Ple del Consell de Mallorca de dia __________ .

I d'altra part, el Sr. ________________________, batle president de l'Ajuntament de Palma.

Ambdós intervenen en nom i representació dels càrrecs públics que ostenten i

MANIFESTEN

Que el Ple del Consell de Mallorca, en sessió de dia ............... de .................................... de .........................., va aprovar la concessió d'una subvenció (exercici 2020) per dur a terme actuacions d'inversió i aquest conveni tipus a subscriure amb l'Ajuntament de Palma com a beneficiari de la subvenció.

Que en aquest acord plenari a l'Ajuntament de Palma se li va concedir una subvenció per import de 1.300.000,00 euros per dur a terme les següents actuacions:

.............................................................................................................................................

Que l'Ajuntament de Palma, mitjançant acord/resolució de dia ............de................... de ......................... va aprovar el text d'aquest conveni.

Que la disposició addicional segona de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca aprovada per acord del Ple de dia 23 de desembre de 2016 (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017) i modificada per acord del Ple de dia 14 de juny de 2018 (BOIB núm. 96, de 4 d'agost de 2018) diu:

"En els convenis de col·laboració que regulin els ajuts que el Consell Insular de Mallorca i els organismes autònoms i consorcis que en depenen atorguin a altres administracions públiques, la subvenció es pot justificar a través d'un certificat emès pel

titular de l'òrgan que l'ha percebuda, pel qual s'acrediti la realització de l'activitat i el compliment de la finalitat de la subvenció, juntament amb l'informe emès per la Intervenció, o òrgan de control financer equivalent, de l'entitat beneficiària pel qual acredita la veracitat i la regularitat de la documentació justificativa de la subvenció."

Que en el marc del que preveu aquesta disposició addicional segona, l'objecte d'aquest conveni és regular les obligacions, el desenvolupament de les actuacions i la justificació de les despeses derivades de la subvenció abans esmentada. 

Per tot el que s'ha exposat, ambdues parts subscriuen el present conveni d'acord amb les següents

CLÀUSULES

Primera.- Aquest conveni té per objecte regular les obligacions, el desenvolupament de les actuacions i la justificació de les despeses derivades de la subvenció concedida pel Consell de Mallorca a l'Ajuntament de Palma per actuacions d'inversió (exercici 2020). 

Segona.- A l'Ajuntament de Palma se li ha concedit la subvenció per dur a terme les següents actuacions:

.............................................................................................................................................

Tercera.- L'Ajuntament de Palma, com a beneficiari de la subvenció, es compromet a complir amb totes i cadascuna de les obligacions previstes a l'acord del Ple del Consell de concessió de la subvenció, tant les de tipus administratiu com les de tipus tècnic, i molt especialment a dur a terme les actuacions subvencionades i presentar la justificació de les despeses al Consell de Mallorca fins el dia 30 de desembre de 2024.

Quarta.- La justificació de les actuacions subvencionades a l'Ajuntament de Palma, d'acord amb la disposició addicional segona de la vigent Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca, es farà per mitjà de la presentació al Consell de Mallorca per part de l'entitat beneficiària de la següent documentació:

a) Un certificat del secretari/secretària de l'entitat local amb el vistiplau del batle/batlessa que acrediti la realització de l'activitat subvencionada, el compliment de la finalitat de la subvenció i l'aportació de la documentació justificativa que estableix l'acord plenari.

b) Un informe emès per l'interventor/interventora de l'entitat local beneficiària de la subvenció en virtut del qual es faci constar:

-La veracitat i la regularitat de la documentació justificativa de la subvenció que obra en poder de l'entitat local en els termes establerts a l'acord plenari.

-Una relació de les factures de l'actuació subvencionada amb les dades identificatives de cada factura: número; data; creditor; i import.

-Una relació de les obligacions reconegudes de l'actuació subvencionada d'acord amb el que preveu l'article 48.1, segon apartat, de la vigent Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca.

A més, aquest informe per a la justificació de les actuacions subvencionades farà constar:

Que l'Ajuntament de Palma no ha obtingut cap altra subvenció d'altres institucions públiques o privades per a l'activitat objecte de la subvenció (o, si és el cas, relació de les concedides, amb indicació dels imports i la seva procedència).

Que el cost justificat amb les factures no supera el valor de mercat. 

Que els treballs realitzats i facturats objecte de la subvenció s'ajusten als preus de mercat.

Que les despeses corresponen sense cap dubte a l'activitat objecte de subvenció.

Que l'Ajuntament de Palma no recupera ni compensa o recupera i compensa l'Impost sobre el Valor Afegit (IVA).

Quinta.- Aquest conveni finalitzarà en acabar les actuacions subvencionades i una vegada justificades les actuacions en els termes d'aquest conveni i realitzats, si s'escau, els reintegraments de la subvenció per part de l'Ajuntament de Palma.

I, en prova de conformitat, signen aquest conveni per duplicat i a un sol efecte, en el lloc i la data abans expressats.

 

Per part del Consell de Mallorca                                                                                    Per part de l'Ajuntament de Palma   

El conseller executiu de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local                            El batle president

Jaume Alzamora Riera                                                                                                                  José Hila Vargas

 

     

 

​​​​​​​ANNEX II ​​​​​​​CERTIFICAT D'ADJUDICACIÓ DE L'ACTUACIÓ            

Sr./Sra.:

 

Secretari / a  de

 

CERTIFIC: que aquesta Entitat ha adjudicat l'actuació segons les circumstàncies que a continuació s'expressen:

ADJUDICACIÓ DEL CONTRACTE

ACTUACIÓ:

 

AJUNTAMENT:

PROCEDIMENT D'ADJUDICACIÓ:

ÒRGAN DE CONTRACTACIÓ:

CONTRACTISTA:

CIF CONTRACTISTA:

DATA DE L'ADJUDICACIÓ:

DATA D'INICI DE L'ACTUACIÓ:

DIRECTOR / A DE L'ACTUACIÓ:

TITULACIÓ DIRECTOR / A ACTUACIÓ:

 

FINANÇAMENT

ENTITATS

PRESSUPOST  ACTUACIÓ

SUBVENCIÓ APROVADA

ADJUDICACIÓ ACTUACIÓ

BAIXA

CONSELL DE MALLORCA

 

 

 

 

AJUNTAMENT

 

 

 

 

TOTALS

 

 

 

 

I perquè així consti, i per a la seva remissió al Consell de Mallorca, expedeix el present certificat, amb el vistiplau del Sr. batle/ssa, a _________________ , dia __________ de __________________ de ____________.

 

Vistiplau                                                                                   

EL BATLE / LA BATLESSA                                    EL SECRETARI / LA SECRETÀRIA

 

Sgt.:                                                                      Sgt.:

 

 

​​​​​​​ANNEX III ACTA DE COMPROVACIÓ DEL REPLANTEIG

ACTUACIÓ:  .......................................................................

CONTRACTISTA:  ...................................................

A .............................., ......... d .......................... de .........

A les ......... hores, a (lloc) ......................... compareixen el representant de l'Administració contractant: Sr./Sra................................................................................; el Director de l'obra: Sr./Sra.............................................................  i el representant de l'empresa contractista: Sr./Sra................................................................

L'objecte d'aquest acte és procedir a comprovar el replanteig de l'obra de referència que s'ha realitzat amb anterioritat a la licitació, d'acord amb el que disposa l'article 237 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic.

Es comprova la possessió i la disponibilitat real dels terrenys necessaris per a la realització  de l'obra, la seva idoneïtat i la viabilitat del projecte. Hi presta la seva conformitat el representant de l'Administració contractant i el facultatiu director de l'obra, sense reserves per part del contractista. El director autoritza l'inici de l'obra i comença a discórrer el termini d'execució.

El termini d'execució de l'obra fixat al plec de condicions és de ................ mesos.

Es deixen sobre el terreny totes les fites i els senyals que s'han considerat necessaris.

Igualment, s'ha fet lliurament al contractista dels plànols i documents necessaris per a l'execució de l'obra.

A les ......... hores es dóna per acabat l'acte i perquè consti el que s'ha acordat s'aixeca la present acta en quatre exemplars que subscriuen els assistents.

Sr./Sra. ..............................................                    Sr./Sra. ..............................................

en reprentació de l'Administració contractant.     director/a de l'obra.

 

Sr./Sra............................................................

en representació de l'empresa contractista.

 

 

ANNEX IV CERTIFICACIÓ D'OBRA

AJUNTAMENT:                                            

CERTIFICACIÓ NÚM.                                               OBRA:

DATA COMENÇAMENT OBRES:                          DATA ADJUDICACIÓ:

CONTRACTISTA:                                                    TERMINI EXECUCIÓ:

PRESSUPOST APROVAT:                                       PRESSUPOST ADJUDICAT: 

BAIXA (%):

Sr./Sra. ……………………………………….......................................................................,

​​​​​​​CERTIFICA: Que les obres executades en el present mes per l'empresa adjudicatària són valorades, segons el pressupost, de la següent manera: 

 

PRESSUPOST 

Euros 

 

IMPORT  ADJUDICAT

IMPORT DE LES OBRES

 

EXECUTADES DURANT EL MES.

 

EXEC. MESOS ANTERIORS.

 

PENDENT EXECUTAR.

 

            

 

 

 

 

 

 

 

 

​​​​​​​L I Q U I D A C I Ó

Import de la certificació                                    .............…….  .-

Baixa obtinguda en la contracta                     .............…….  .-

A deduir certificacions anteriors                    ......................  .-

Líquid acreditat al contractista                     ..............……  .-

% I.V.A. 21%                                                   ...............…...  .-

 

TOTAL ABONABLE AL CONTRACTISTA ................…….-

I perquè consti, i es faci l'abonament, expedeix la present  certificació per import  de ............................................................................................................................................-

 

Palma,  ..  d  ............ de .........

 

El contractista                               El director de l'obra

                                                                                                          

Sr/Sra.            ...........................                     Sr./Sra. .................................

 

 

ANNEX V CERTIFICAT FINAL D'OBRA

Sr./Sra..................................................................................,................(1).......................

i director de l'obra ...........................................................................................................

​​​​​​​CERTIFICA

Que l'obra esmentada està acabada d'acord amb el seu projecte, redactat pel Sr./Sra. ......................................... i aprovat per l'Ajuntament de ............................... el dia ..........................................

.................,  ...... d........................ de .......

 

(1) Enginyer, arquitecte...

                                           

ANNEX  VI ACTA DE RECEPCIÓ

A  ................................., dia ..............., reunits:

El Sr./Sra ...................................., facultatiu tècnic en representació de l'Ajuntament d................, el Sr./ Sra. ............................., facultatiu tècnic en representació del Consell Insular de Mallorca (CIM), el Sr./Sra. .................................................., contractista de les obres del projecte ".............................................................", i el Sr./Sra. ................................., facultatiu encarregat de la direcció de les obres de referència, a l'efecte de procedir a la recepció de les obres.

Conformement amb el que disposa l'article 243 de la vigent Llei de contractes del sector públic, és procedent aquesta recepció una vegada efectuades les prestacions convingudes, en aquest cas, les obres contingudes en el projecte de què s'ha fet menció.

Després d'examinar atentament la totalitat de l'obra i vista la seva adequació a les previsions del projecte, i a la resta de documentació tècnica i administrativa, reguladora de les obligacions del contractista, el Sr/Sra. ................................................., facultatiu tècnic municipal la considera com a ben realitzada, correcta i exactament finalitzada, sense que sigui procedent, per tant, fer-hi objeccions o reserves.

En conseqüència, en compliment de l'article 243 del vigent Llei de contractes del sector públic, es procedeix a la recepció de les obres de ..............................................................

i comença el termini de garantia fixat en el Plec de condicions, que és de ......... mesos.

I perquè consti s'estén la present Acta, en el lloc i en la data indicats més amunt, en quatre exemplars, lliurant-se'n un al Consell Insular de Mallorca, un al director de l'obra, un altre al contractista, i arxivant-se l'altre en el corresponent expedient administratiu.

En prova de conformitat firmen les parts.

 

El representant de l'Ajuntament                                                       El representant del CIM

 

El director de l'obra                                                                          El contractista

 

 

ANNEX VII ​​​​​​​CERTIFICAT DEL SECRETARI/A EN FASE DE JUSTIFICACIÓ DE DESPESES

Sr./Sra............................................................................................., secretari/secretària de l'Ajuntament d.............................................

 

CERTIFICA:

Que l'Ajuntament d...................................... ha estat beneficiari d'una subvenció del Consell de Mallorca per projectes d'inversió per import de ................................................. per dur a terme la següent actuació:

.............................................................................................................................................

Que l'activitat subvencionada abans esmentada s'ha realitzat, s'ha complit la finalitat de la subvenció i s'ha aportat de documentació justificativa que estableix l'acord plenari de concessió de la subvenció.

I, perquè consti als efectes prevists a la legislació vigent, expedeix aquest certificat, d'ordre i amb el vistiplau del Sr. batle/Sra. batlessa.

......................, ...... d................ de ......

 

Vist-i-Plau

​​​​​​​

EL BATLE/LA BATLESSA                  

 

 

​​​​​​​ANNEX VIII INFORME DE L'INTERVENTOR/A MUNICIPAL EN FASE DE JUSTIFICACIÓ DE DESPESES

Sr./Sra ................................................, interventor/a de l'Ajuntament de ..........................

D'acord amb el que disposa la disposició addicional segona de la vigent Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017 i BOIB núm. 96, de 4 d'agost de 2018),

INFORMA:

Que l'Ajuntament de .................................... ha estat subvencionat pel Consell de Mallorca per dur a terme la següent actuació per executar projectes d'inversió:

..........................................................................................................................................

Que les factures justificatives de l'anterior actuació subvencionada, que són verídiques i s'han expedit amb regularitat i corresponen sense cap dubte a l'activitat objecte de subvenció en els termes establerts a l'acord plenari de concessió de la subvenció, són les següents:

Data factura

Núm. Factura

NIF

Proveïdor

Proveïdor

Concepte

Import de la

factura

Data pagament de la factura

Data

reconeixement obligació (O)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

​​​​​​​Així mateix DECLARA (1):

( ) Que l'Ajuntament no recuperarà ni compensarà l'IVA de les factures que presenta.

( ) Que l'Ajuntament recupera i/o compensa l'IVA de les següents factures: 

..............................................................................................................................

També DECLARA:

Que l'Ajuntament no ha obtingut cap altra subvenció d'altres institucions públiques o privades per a l'activitat objecte de la subvenció (o, si és el cas, relació de les concedides, amb indicació dels imports i la seva procedència).

Que el cost justificat amb les factures esmentades no supera el valor de mercat. 

I perquè així consti, jo, com a Interventor/a de l'Ajuntament, expedesc aquest document a ............................., dia...................... d ................. de...................

 

(1) Marcar amb una creu l'opció que pertoqui.