Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE BUNYOLA
Núm. 5152
Bases específiques que regeixen la convocatòria de les proves selectives per a proveir mitjançant el sistema de concurs de mèrits una plaça de tècnic/a de projectes de desenvolupament local (AODL) de l'ajuntament de Bunyola
En execució De l'acord de la Junta de Govern Local de data 11 de Juny de 2020, es convoquen proves selectives per a proveir mitjançant el sistema de concurs de mèrits una plaça de tècnic/a de projectes de desenvolupament local (AODL) de l'ajuntament de Bunyola d'acord amb les bases que es transcriuen a continuació.
Els successius anuncis relacionats amb aquesta convocatòria es publicaran únicament en el tauler d'anuncis i la seu electrònica de l'Ajuntament.
Bunyola, 17 de juny de 2020
El batle
Andreu Bujosa Bestard
BASES DE LES PROVES SELECTIVES PER A LA PROVISIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL DE PERSONAL LABORAL TEMPORAL, ESPECIALITAT AGENT D'OCUPACIÓ I DESENVOLUPAMENT LOCAL, PER A L'EXECUCIÓ D'UN PROGRAMA DE CARÀCTER TEMPORAL, DEL PROGRAMA SOIB DESENVOLUPAMENT LOCAL, SEGONS EL QUE DISPOSA LA RESOLUCIÓ DEL CONSELLER DE MODEL ECONÒMIC, TURISME I TREBALL I PRESIDENT DEL SOIB, DE 29 D'OCTUBRE DE 2019, PER LA QUAL S'APROVA LA CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS PER AL PROGRAMA SOIB DESENVOLUPAMENT LOCAL PER EXECUTAR PROJECTES DE DESENVOLUPAMENT LOCAL
• Denominació de la plaça: tècnic/a de projectes de desenvolupament local
• Tipus de contacte: Personal laboral temporal per obra i servei
• Nivell de titulació acadèmica: Diplomatura
• La durada prevista del contracte de treball és de 36 mesos.
• Funcions a desenvolupar:
Funcions estratègiques, necessàries per a una planificació coherent dels diferents projectes, i per a l'adequada col•laboració i intercanvi d'informació amb el SOIB:
i. la missió principal és dissenyar i executar un Pla Estratègic d'Ocupació Local, amb el principal objectiu d'implantar de manera adequada les polítiques actives d'ocupació i el foment de l'ocupació, així com l'orientació per generar activitat empresarial, dins un marc de sostenibilitat, equitat i visió de gènere.
ii. Continuar amb la diagnosi territorial iniciada a la convocatòria AODL 2016-2019, que ha de funcionar com a punt de partida per executar el Pla Estratègic d'Ocupació Local.
iii. Elaborar plans i mapes formatius a mida de les necessitats del teixit empresarial del territori.
iv. Promoció econòmica local i d'iniciatives innovadores per a generar ocupació en l'àmbit local, i identificar les activitats econòmiques noves i les possibles persones emprenedores.
v. Fer l'acompanyament tècnic, tant en l'inici de projectes empresarials per reforçar-los en empreses com en la consolidació d'empreses, per tal de potenciar que es generin ocupacions noves, amb assessorament i informació sobre la viabilitat tècnica, econòmica i financera i, en general, sobre els plans de llançament de les empreses aprofitant els recursos existents en aquesta matèria.
vi. Donar suport a les persones promotores de les empreses, una vegada constituïdes, i acompanyar-les tècnicament durant les primeres etapes de funcionament, mitjançant l'aplicació de tècniques de consultoria en gestió empresarial i assistència en els processos formatius adequats.
1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
L'objecte d'aquesta convocatòria es la selecció d'una tècnic/a de projectes de desenvolupament local:
• Tècnic/a de projectes de desenvolupament local.
La provisió d'aquest lloc de treball així com, si s'escau, la jornada laboral que s'hagi de realitzar, queda, en tot els casos, subjecta a la resolució definitiva del conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball, i president del SOIB.
2. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS
a) Tenir la nacionalitat espanyola o una altra en els casos en què, d'acord amb l'article 57 de la Llei de l'Estatut de l'Empleat Públic, Llei 7/2007, de 12 d'abril (BOE núm. 89 de 13.4.07), es permeti l'accés a l'ocupació pública.
En aquest últim cas, per a les persones aspirants que no posseeixin la nacionalitat espanyola i que del seu origen no es desprengui el coneixement de la llengua castellana, se n'ha d'acreditar el coneixement mitjançant l'aportació del diploma d'espanyol com a llengua estrangera, regulat en el RD 1137/2002, de 31 d'octubre, o el certificat d'aptitud d'espanyol per a estrangers, expedits per les escoles oficials d'idiomes o mitjançant l'acreditació d'estar en possessió d'una titulació acadèmica espanyola expedida per l'òrgan oficial competent en el territori espanyol, o bé mitjançant la superació d'una prova específica que acrediti que posseeixen el nivell adequat de comprensió i d'expressió oral i escrita en aquesta llengua.
b) Tenir fets els 16 anys i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
c) No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitat de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, o per a l'accés al cos o escala de funcionari, en el cas que hagi estat separat, inhabilitat o acomiadat disciplinàriament.
En el cas de nacionals d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que li impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
d) No patir malaltia o defecte físic que impedeixi el desenvolupament de les funcions corresponents. No obstant l'anterior, en cas que la persona aspirant tingui acreditat un grau de discapacitat igual o superior al 33 per 100, ha de presentar, d'acord amb la normativa vigent, un certificat de l'equip oficial de valoració d'incapacitats de l'Institut Balear d'Afers Socials (IBAS) que acrediti les condicions personals d'aptitud per a l'exercici de les funcions corresponents a la plaça a la qual aspira.
e) No estar sotmesa a causa d'incompatibilitat.
f) Títol de diplomatura, Llicenciatura o Grau en Turisme o Empresarials.
g) Coneixements de la llengua catalana, nivell B2, que s'ha d'acreditar formalment mitjançant original o fotocòpia acarada del corresponent certificat expedit pel Govern Balear o títol, diploma o certificat equivalent segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013).
h) Estar inscrita en les oficines del SOIB com a persona demandant d'ocupació o millora d'ocupació amb caràcter previ a la provisió dels llocs de treball:
• Per ser admeses només cal que les persones aspirants manifestin en les seves sol•licituds de participació que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides, referides sempre a la data d'expiració del termini de presentació d'instàncies, excepció feta dels requisits dels apartats f) i g), que s'han d'acreditar en el moment de presentació de la sol•licitud de participació en la convocatòria.
• Si en qualsevol moment del procés selectiu la Comissió Tècnica de Valoració tingués coneixement que alguna persona aspirant no compleix un o alguns dels requisits exigits en aquesta convocatòria, amb audiència prèvia de l'interessat, haurà de proposar-ne l'exclusió a batllia, i se li comunicarà, als efectes oportuns, les inexactituds o falsedats consignades per la persona aspirant en la sol•licitud d'admissió.
• Resolt el procés de selecció, previ a la provisió del lloc de treball, la persona candidata haurà de presentar la documentació per a que el SOIB validi i confirmi la seva selecció, acreditant estar inscrita en les oficines del SOIB com a persona demandant d'ocupació o millora d'ocupació.
Amb anterioritat al nomenament com a personal laboral, la persona interessada ha de fer constar la manifestació que no exerceix cap lloc o activitat en el sector públic dels que delimita l'article 1 de la Llei 53/84, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. En el cas de realitzar activitat privada, haurà de declarar-ho en el termini de deu dies des de la presa de possessió, amb la finalitat que, per la Corporació, es pugui adoptar sobre aquest tema acord de compatibilitat o incompatibilitat.
3. SOL.LICITUDS
3.1 Les instàncies per a participar en les proves selectives s'hauran de presentar, segons el model oficial que consta com a annex I en les presents bases dirigit a la Batlia de la Corporació, en el Registre General d'aquest Ajuntament o en qualsevol de les formes previstes en l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.
En el cas de no presentar-se la instància en el Registre General, la persona interessada haurà de comunicar-lo a l'Ajuntament abans de la finalització del termini de la presentació de les sol•licituds mitjançant l'enviament d'un correu electrònic a l'adreça: mquetglas@ajbunyola.net indicant en l'assumpte "Procés selectiu AODL Ajuntament de Bunyola, Justificant instància" i adjuntant el justificant de la presentació de la instància dins de termini, i el justificant de pagament de les taxes.
Per a ser admeses i prendre part en aquest procés selectiu les persones aspirants hauran de declarar sota la seva responsabilitat en les seves sol•licituds que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la base segona (conforme Annex I), i aportar amb la sol•licitud:
a) Fotocòpia del DNI o document que acrediti la nacionalitat.
b) Declaració jurada del compliment de tots els requisits per tal de poder-se presentar a la convocatòria.
c) Documents acreditatius dels mèrits i circumstàncies al•legats conforme Annex II.
No s'admetrà cap documentació referida a mèrits una vegada finalitzat el termini de presentació d'instàncies.
No serà necessària la compulsa dels documents que es presentin fotocopiats; serà suficient la declaració jurada de la persona interessada sobre la seva autenticitat, així com sobre les dades que figuren en la instància, sense perjudici que, en qualsevol moment, el tribunal qualificador o els òrgans competents de l'Ajuntament de Bunyola puguin requerir a les persones aspirants que acreditin la veracitat de les circumstàncies i documents aportats.
3.2) Tota la documentació que es presenti en llengua no oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears haurà d'anar acompanyada de la corresponent traducció jurada.
4. PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS
De conformitat amb el que disposa l'article 11 de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garanties dels drets digitals (BOE núm. 294, de 6 de desembre de 2018), s'informa les persones aspirants de:
a) Que el responsable del tractament de dades personals és l'Ajuntament de Bunyola (Sa Plaça 4, 07110 - Bunyola), el qual disposa d'un fitxer de dades de caràcter personal denominat “Personal municipal” en el qual s'incorporaran la sol•licitud d'admissió, documentació que s'acompanyi a aquesta o que es generi arran de la convocatòria;
b) Que la finalitat del tractament d'aquestes dades és, entre d'altres, la convocatòria, tramitació, qualificació i resolució del procés selectiu.
c) La possibilitat d'exercitar els drets establerts als articles 15 a 22 del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016, general de protecció de dades. L'exercici d'aquests drets s'efectuarà conforme a les disposicions generals previstes en l'article 12 de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garanties dels drets digitals.
L'òrgan administratiu davant el qual les persones interessades poden, si escau, exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel•lació, oposició i la resta de drets reconeguts en la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garanties dels drets digitals, és el Servei d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Bunyola, situat Sa Plaça, 4 - 07110 (Bunyola).
En cas que sigui necessari, algunes dades personals podran ser publicades en el BOIB, en el taulell d'edictes de l'Ajuntament i en el web d'aquesta Corporació (https://www.ajbunyola.net/ca) d'acord amb el disposat a les bases de la present convocatòria i en l'article 45.1.b) de la Llei 39 /2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
En compliment de l'article 15.1 de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern (BOE núm. 295, de 10 de desembre de 2013), es fa constar que, en cas que la persona interessada hagi posat en coneixement de l'Ajuntament dades de salut, aquesta autoritza expressament el tractament d'aquestes dades per al compliment de les finalitats anteriorment exposades.
5. PROCÉS DE SELECCIÓ
El procediment de selecció serà el de prova selectiva per mèrits i mitjançant una entrevista personal.
1 MÈRITS (65 % DE LA PUNTUACIÓ)
La Comissió Tècnica de Valoració ha de valorar els mèrits degudament acreditats per les persones aspirants en el moment de presentació de les instàncies.
La valoració es realitzarà segons el següent barem de mèrits:
i. EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL
A.1) Creació i assessorament d'empreses i/o assessorament empresarial per a l'obtenció de línies de finançament públic i privat. Experiència professional en l'administració pública, empresa pública, entitats de dret públic o consorcis del sector públic (0,05 punts per mes complet i, en cas de períodes inferiors a un mes, es calcularà la part proporcional sobre 30 dies).
A.2) Experiència professional en: Creació i assessorament d'empreses i/o assessorament empresarial per a l'obtenció de línies de finançament públic i privat. En empresa privada o pública no enquadrada com a empreses públiques o en entitats de dret públic sotmeses amb caràcter general al dret privat, o en consorcis del sector públic, o en fundacions del sector públic que es puguin considerar incloses dins de l'àmbit d'aplicació de la Llei 70/1978 i de l'article 2.2. de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (0,03 punts per mes complet i, en cas de períodes inferiors a un mes, es calcularà la part proporcional sobre 30 dies).
A.3) Experiència professional en: Competències transversals tals com: Comunicació i publicitat, comercialització de productes o serveis, atenció al client, control de qualitat, gestió de RRHH (0,05 punts per mes complet i, en cas de períodes inferiors a un mes, es calcularà la part proporcional sobre 30 dies).
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 6 punts.
L'experiència professional s'ha d'acreditar en tots els casos mitjançant certificat de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social, certificat per l'òrgan competent de funcions realitzades en el lloc de feina, i amb les següents especificacions:
1. En Administració pública, empresa pública, entitats de dret públic o consorcis del sector públic: mitjançant certificat expedit per l'òrgan competent de l'Administració o sector de què es tracti.
2. En empresa privada o pública no enquadrada com a empreses públiques o en entitats de dret públic sotmeses amb caràcter general al dret privat, o en consorcis del sector públic, o en fundacions del sector públic que es puguin considerar incloses dins de l'àmbit d'aplicació de la Llei 70/1978 i de l'article 2.2. de la Llei 39/2015, de 1 de octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques: bé mitjançant certificació d'empresa en la qual s'indiqui la data d'alta i baixa en aquesta, categoria professional, tipus de contracte i funcions exercides, o bé mitjançant contracte de treball i funcions exercides. Excepcionalment, per al cas d'extinció de l'empresa on es varen prestar serveis, s'han d'aportar els documents originals o fotocòpies que justifiquin de forma faent les dades indicades anteriorment.
3. En l'exercici lliure de la professió: mitjançant certificat d'alta de l'IAE. i, si escau, de la baixa, amb indicació de la classificació de l'activitat, així com certificat del col•legi professional mitjançant el qual s'acrediti l'exercici efectiu de la professió; per a períodes anteriors a 1/1/1992, s'ha d'aportar llicència fiscal i certificat del col•legi professional mitjançant el qual s'acrediti l'exercici efectiu de la professió i les funcions exercides.
En tots el casos només es valoraran experiències professionals de la mateixa categoria professional i/o grup de cotització que s'ha de contractar i les funcions que quedin reflectides i ben definides.
ii. MÉRITS ACADÈMICS
a) Altres titulacions universitàries:
• Segones titulacions acadèmiques relacionades amb les funcions del lloc de feina: 2 punts per llicenciatura o grau, 1 punt per diplomatura.
• Estudis de postgrau en desenvolupament local (màster, especialista universitari o expert universitari): 1 punt per títol.
b) Cursos específics de desenvolupament local i polítiques actives d'ocupació (formació, orientació, autoocupació, intermediació):
• Amb certificat d'aprofitament/assistència: 0'5 punts per cada 10 hores de formació o part proporcional si es tracta d'una durada inferior.
• Amb certificat d'aprofitament/assistència sense especificar durada: 0'1 punts per cada acció formativa.
c) Cursos de competències transversals (administració pública, procediment administratiu, informàtica, idiomes, prevenció de riscs laborals, medi ambient, igualtat de gènere, treball en equip, habilitats de comunicació, elaboració/gestió de projectes, gestió de PYMES) (màxim 5 punts):
• Amb certificat d'aprofitament/assistència: 0'2 punts per cada 10 hores de formació o part proporcional si es tracta d'una durada inferior.
• Amb certificat d'aprofitament/assistència sense especificar durada: 0'03 punts per cada acció formativa.
En qualsevol cas es valorarà una sola vegada les accions formatives relatives a una mateixa qüestió o un mateix programa, encara que s'hagi participat més d'una vegada.
iii. CONEIXEMENTS ORALS I ESCRITS DE CATALÀ
Per als llocs en els quals s'exigeixi com a requisit el coneixement d'un determinat nivell de català, només s'ha de valorar com a mèrit el coneixement de nivells superiors a l'exigit d'acord a la següent escala:
1. Certificat de nivell C1 0,50 punts
2. Certificat de nivell C2 0,50 punts
3. Certificat de llenguatge administratiu (LA) 0,50 punts
En el supòsit que la persona aspirant acrediti la possessió de més d'un certificat, només s'ha d'atorgar puntuació per al certificat que acrediti majors coneixements, tret del certificat LA (coneixements de llenguatge administratiu), pel qual s'han d'addicionar 0,50 punts.
Aquest mèrit s'ha d'acreditar formalment mitjançant original o fotocòpia acarada del corresponent certificat expedit pel Govern Balear o títol, diploma o certificat equivalent segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013).
Aquest apartat s'ha de valorar amb un màxim de 1,5 punts.
2. FASE D'ENTREVISTA (35% de la puntuació)
Es valorarà:
• Experiència en gestió de xarxes socials
• Maneig de programes de disseny gràfic
• Coneixement del territori de Bunyola, medi ambient i sostenibilitat
• Coneixements d'idiomes (anglès i alemany preferentment)
• Disponibilitat geogràfica i flexibilitat horària
• Coneixement d'emprenedoria
• Coneixement de plataformes i sistemes d'E-commerce
• Carnet de conduir i vehicle propi
6. COMISSIÓ TÈCNICA DE VALORACIÓ
El tribunal, nomenat per la presidència, estarà constituït per tres membres del personal de l'Ajuntament de Bunyola, i el mateix nombre suplents; qualsevol d'ells podrà actuar indistintament.
7. DATA LÍMIT DE PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES
El termini per presentar la sol•licitud per formar part en aquest procés selectiu és de 10 dies hàbils a comptar des de l'endemà al de la publicació d'aquestes bases en el BOIB. Quan l'últim dia del termini sigui inhàbil, s'ha d'entendre prorrogat al primer dia hàbil següent.
Els successius anuncis es publicaran únicament en el tauler d'anuncis de la corporació i en el web de l'Ajuntament (https://www.ajbunyola.net/ca).
Les sol•licituds s'han de presentar en el Registre General d'aquest Ajuntament o en les dependències i mitjans a què es refereix l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
8. INCIDÈNCIES
En tot allò que aquestes bases no preveu s'ha d'estar al que disposa la normativa d'aplicació. Aquesta convocatòria i tots els actes administratius que es derivin de la pròpia convocatòria i de l'actuació de la Comissió Tècnica de Valoració poden ser impugnats en els casos i en la forma establerts per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. Així mateix l'Administració pot, si escau, revisar les resolucions del Tribunal, conforme al que preveu la citada Llei 39/2015, d'1 d'octubre.
Bunyola, 17 de juny de 2020
El batle
Andreu Bujosa Bestard
ANNEX I MODEL DE SOL.LICITUD
Nom i Llinatges: ___________________________________ DNI: ______________________
Adreça: __________________________________________ Població: __________________
CP: _________ Telèfon: _______________ Correu electrònic: _________________________
EXPÒS:
1. Que he tingut coneixement de la convocatòria publicada per aquest Ajuntament per a la creació d'una borsa d'AODL.
2. Que estic en possessió de totes i cada una dels requisits exigits a la base segona de la convocatòria per les bases de selecció.
3. Que adjunt còpia:
i. Del DNI o document que acrediti la nacionalitat.
ii. Del títol exigit per a prendre part a aquesta convocatòria.
iii. Del títol exigit del nivell de català.
iv. El justificant d'haver ingressat la taxa per a optar en proves de selecció de personal amb la quantia de 18,00 €.
v. Documents acreditatius dels mèrits i circumstàncies al•legats.
SOL.LICITA:
• L'admissió per a participar en les proves selectives a que es refereix la present instància i declaro que són certes les dades consignades en aquesta i que reuneixo les condicions exigides per a ingressar al servei de l'Administració i a les especialment assenyalades a la convocatòria anteriorment citada, comprometent-me a provar documentalment tots les dades que figuren a la sol•licitud.
• La persona sol•licitant consent mitjançant la signatura del present documento el tractament de les dades de caràcter personal facilitats, de conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, que seran tractats de manera confidencial, i només seran cedits quan es compleixin les exigències establertes en la legislació vigent en matèria de protecció de dades.
Bunyola, _____ de ___________________ de 2020
(Signatura)
BATLIA DE L'AJUNTAMENT DE BUNYOLA
De conformitat al que disposen els articles 5 i 6.2 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades personals i el Decret, s'informa als interessats que les dades personals contingudes en la sol•licitud d'admissió, documentació que s'acompanyi a aquesta o que es generi a resultes d'aquesta convocatòria, són objecte de recollida per al seu tractament única i exclusivament per a l'exercici de funcions pròpies d'aquesta Administració, dins el present procediment selectiu per a la seva convocatòria, tramitació, qualificació i resolució, per la qual cosa s'informa que les dades s'incorporaran a un fitxer de dades de caràcter personal, del qual és responsable aquesta Administració, i que en cas que sigui necessari als efectes de complir amb els principis de publicitat i transparència del procediment, algunes dades personals dels aspirants poden ser publicades en el BOIB o al tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament. Que en aquest acte l'Ajuntament informa a les interessades/ts del dret de les persones físiques a accedir a les seves dades, a rectificar-les i a cancel•lar-les.
Aquests drets podran ser exercits per mitjà d'escrit adreçat al responsable del fitxer a l'adreça de l'Ajuntament.
Que així mateix se m'informa en aquest acte que les dades personals de persones físiques contingudes en la proposició només seran objecte de cessió o comunicació en els casos, condicions, i amb previ compliment dels requisits establerts en la Llei Orgànica de protecció de dades de caràcter personal.
ANNEX II ÍNDEX DE MÈRITS
Nom i Llinatges: _________________________________ DNI: _____________________________
Adreça: ________________________________________ Població: __________________________
CP: _____________ Telèfon: __________________ Correu electrònic: ________________________
EXPÒS:
1. Que, al procediment de creació d'una borsa d'AODL, present fotocòpia dels següents mèrits:
Nº FORMACIÓ
________________________ _________________________________________
________________________ _________________________________________
________________________ _________________________________________
________________________ _________________________________________
Nº EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL
________________________ _________________________________________
________________________ ________________________________________
________________________ ________________________________________
________________________ _______________________________________
________________________ _______________________________________
2. Que som responsable de la veracitat dels documents i la informació que present.
Per tot allò exposat,
SOL.LICIT:
La valoració dels mèrits acreditats segons allò disposat a les bases que regeixen aquest procés selectiu.
Bunyola, _____ de ___________________ de 2020
(Signatura)
BATLIA DE L'AJUNTAMENT DE BUNYOLA