Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE MANCOR DE LA VALL

Núm. 5028
Resolució de Batlia 70/2020, de data 26 de maig de 2020 per la qual s'aproven les bases i la convocatòria per cobrir una plaça d’oficial de la brigada municipal, amb caràcter de personal laboral temporal

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Havent-se aprovat per Resolució de Batlia 70/2020, de 26 de maig, les bases i la convocatòria per cobrir mitjançant el sistema de concurs-oposició, una plaça d'oficial de brigada amb caràcter de personal laboral temporal, s'obre el termini de presentació de sol·licituds, que serà de 10 dies hàbils a comptar des de l'endemà a la publicació d'aquest anunci en el BOIB.

Així mateix, s'adjunten les bases reguladores de les proves selectives:

«BASES ESPECÍFIQUES REGULADORES PEL SISTEMA CONCURS-OPOSICIÓ, PER A LA SELECCIÓ D'UNA PLAÇA DE PERSONAL LABORAL TEMPORAL, D'OFICIAL DE BRIGADA A L'AJUNTAMENT DE MANCOR DE LA VALL

L'art. 23.2 de la Constitució disposa que tots els ciutadans tenen dret d'accedir en condicions d'igualtat a les funcions i al càrrecs públics, amb el requisits que les lleis assenyalin.

Mitjançant Decret de Batlia 70/2020 es van aprovar les bases de la convocatòria per a la formació d'una borsa de treball, categoria d'oficial primera de la brigada municipal i cobrir dita plaça, pel sistema de concurs-oposició, com a personal laboral temporal a l‘Ajuntament de Mancor de la Vall.

Base primera.- Objecte de la convocatòria

L'objecte de la present convocatòria és la de cobrir, pel procediment de CONCURS-OPOSICIÓ, una plaça D'OFICIAL DE LA BRIGADA MUNICIPAL, existent a la plantilla, amb caràcter de personal laboral temporal a jornada completa fins que es cobreixi la plaça vacant, corresponent al grup de cotització 8 (equivalent C2)

Les bases es regiran d'acord amb el Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (TREBEP), la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, la Llei 6/2018 de 3 de juliol, de Pressuposts Generals de l'Estat per l'any 2018, prorrogada per l'exercici 2019 i 2020, i la resta de normativa aplicable

El procediment de selecció dels aspirants serà el de concurs-oposició.

La present convocatòria es publicarà en el BOIB i la seva publicació serà la que regirà els terminis per a la presentació de la sol·licitud. La resta de publicacions es faran mitjançant el tauler d'anuncis i la pàgina web d'aquesta entitat (www.ajmancordelavall.net).

Base segona.- Requisits dels aspirants

Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir en la data de finalització del termini per presentar les sol·licituds i durant tot el procés selectiu, els requisits següents:

a) Tenir la nacionalitat espanyola sense prejudici del que estableix l'article 57 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

b) Tenir complits els 16 anys i no accedir si escau de l'edat màxima de jubilació forçosa.

c) Tenir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.

d) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de les Administracions Públiques ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, de conformitat amb l'article 56. 1 d) del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

e) No trobar-se incurs en causa d'incapacitat de les contingudes en la legislació vigent.

f) Estar en possessió, o en condicions d'obtenir a la data de finalització del termini de prestació de sol·licituds d'algun del següent títol: graduat escolar o Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent. Els aspirants amb titulacions obtingudes a l'estranger, han d'estar acompanyades de l'ordre ministerial de reconeixements del títol expedit, de conformitat amb la normativa reguladora de la homologació i consolidació dels títols i estudis estrangers.

g) Estar en possessió del permís de conduir B.

h) Acreditar el coneixement de llengua catalana corresponent al nivell de certificat A2, mitjançant l'aportació del certificat o document entregat per l'EBAP o la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears o qualsevol dels certificats o documents considerats equivalents per l'Administració d'acord amb la normativa vigent.

i) Abonament de la taxa de drets d'examen (18,64€) al número de compte ES19-0182-5747-4602-0150-4672.

Abans de la signatura del contracte i de l'inici de la seva activitat, la persona interessada ha de fer constar que no realitza cap altre activitat en cap lloc del sector públic i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat.

A més, la persona proposta per ocupar el lloc de feina haurà de fer un reconeixement mèdic previ a la signatura del contracte, què haurà de superar.

En cas de realitzar alguna activitat privada ha de declarar-la en el termini de deu dies naturals següents a la signatura del contracte, perquè la Corporació pugui adoptar l'acord de declaració de compatibilitat o incompatibilitat, i no podrà efectuar-la fins a que s'acordi aquesta eventualitat.

Base tercera.- Sistema de selecció

El sistema de selecció basat en els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat, és el concurs-oposició, de conformitat amb la normativa vigent sobre la Funció Pública Local.

Base quarta.- Funcions del personal laboral

Les tasques a realitzar seran les següents:

Gestionar i/o realitzar petites obres municipals (reformes de voravies, mobiliari urbà, instal·lacions elèctriques i xarxes d'aigua), arranjar les avaries comunes d'electricitat, aigua, picapedrer i fusteria dels immobles municipals, avaries de l'enllumenat públic, realitzar muntatge i desmuntatge d'escenaris en festivitats municipals, realitzar el transport de material i elements municipals i qualsevol altre tasca pròpia de la seva categoria professional.

Base cinquena.- Presentació d'instàncies

A les sol·licituds per prendre part en el concurs-oposició que han d'estar degudament emplenades, els/les aspirants han de manifestar que reuneixen totes i cada una de les condicions i requisits exigits en la Base segona, referits sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds, i que accepten en tots els seus extrems les presents bases.

Les sol·licituds es faran mitjançant una instància ANNEX II adjunta a la present convocatòria, dirigida al Batle d'aquest Ajuntament, i presentada al Registre General d'Entrada (Plaça de l'Ajuntament, nº1, 07312, Mancor de la Vall) o en la forma que determina l'article 16 de la Llei 39/2015, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques dins del termini de deu (10) dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria al BOIB.

En cas de que el dia de finalització del termini de presentació de sol·licituds coincideixi en diumenge o festiu, l'esmentat termini finalitzarà el següent dia hàbil.

En el cas de que les sol·licituds es presentin en el registre d'una altra entitat en la forma establerta en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, serà imprescindible remetre abans de la finalització del termini de la presentació de les sol·licituds una còpia d'aquesta presentació on consti la data d'entrada al fax 971.88.17.00 o al correu electrònic secretaria@ajmancordelavall.net. Sense la concurrència d'aquest requisit, les sol·licituds que es registrin a l'Ajuntament fora del termini de presentació no seran admeses.

El model normalitzat de sol·licituds es trobarà gratuïtament a disposició de les persones interessades al Registre General d'Entrada i a les bases de la convocatòria.

Els aspirants quedaran vinculats a les dades que facin constar en la seva sol·licitud. El domicili i telèfon que figuri en la mateixa es consideraran vàlids a l'efecte de notificacions, sent responsabilitat exclusiva dels candidats tant els errors descriptius, com la no comunicació durant el procés de selecció de qualsevol canvi en les dades de la sol·licitud.

Les persones interessades han d'adjuntar la documentació que s'assenyala a continuació:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat en vigor o el resguard de la sol·licitud de renovació.

b) Fotocòpia del graduat escolar o del títol d'Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent.

c) Fotocopia del Carnet de conduir B.

d) Justificant d'abonament de la taxa. La manca d'aquest requisit no serà susceptible d'esmena.

c) Declaració responsable que la persona aspirant compleix els requisits exigits en les bases, referits sempre a la data d'expiració del termini assenyalat per presentar les sol·licituds, segons l'Annex II.

El fet de constar a la llista de persones admeses no implica el reconeixement que es compleixen els requisits a les persones interessades per participar en aquesta convocatòria. Les persones que superin el procés selectiu han de presentar la documentació acreditativa dels requisits generals, amb caràcter previ al seu nomenament.

d) Fotocòpia del certificat del nivell A2 de coneixements de llengua catalana expedit per l'òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears, o bé dels títols, diplomes i certificats equivalents d'acord amb la normativa vigent.

e) Relació numerada dels mèrits que aporta segons l'Annex III.

f) Per les persones aspirants amb discapacitat igual o superior al 33%, un certificat dels equips multiprofessionals de l'organisme públic corresponent sobre les condicions personals d'aptitud per exercir les funcions corresponents a la categoria professional de la plaça la qual la persona candidata aspira i que ha d'expressar que es troba en condicions de complir les tasques fonamentals del cos mitjançant, si corresponen segons el parer de l'administració, les adaptacions necessàries del lloc de treball. En el seu cas, sol·licitud de les possibles adaptacions de temps i mitjans per a la realització de l'exercici en que aquesta adaptació sigui necessària.

Base sisena.- Admissió d'aspirants

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el Batle de l'Ajuntament dictarà Resolució en la que es declararà aprovada la llista provisional d'admesos i exclosos, així com la designació dels membres del Tribunal qualificador i s'indicarà el lloc, dia i hora d'inici del procés selectiu, que serà publicat en el tauler d'anuncis i pàgina web de l'Ajuntament.

Els aspirants disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a partir del següent al de la publicació de la llista provisional, per esmenar els defectes que hagin motivat la seva exclusió. En cas de no esmenar dins aquest termini els defectes a ells imputables es considerarà que desisteixen de la seva petició. Dins d'aquest termini no es podrà presentar documentació que s'hagi de valorar com a mèrit.

En cas de que no es presentin al·legacions contra la llista provisional d'admesos i exclosos, aquest s'entendrà definitiva a partir de l'endemà al de finalització del termini d'esmena de defectes.

En el supòsit de que, per circumstàncies excepcionals, s'hagués de modificar el lloc, data i hora de celebració dels exercicis, aquesta modificació es publicarà en el tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament.

Els errors de fet podran esmenar-se a qualsevol moment, d'ofici o petició de l'interessat.

A l'efecte d'admissió dels aspirants es tindran en compte les dades que aquests facin constar en la sol·licitud i serà responsabilitat seva la veracitat de les dades. El Tribunal qualificador podrà requerir la informació que estimi convenient, als efectes oportuns necessaris quan cregui que hi ha inexactitud o falsedat en els quals hagin pogut incórrer els aspirants, els quals podran ser exclosos motivadament de la convocatòria en qualsevol moment si no compleixen els requisits.

Contra la Resolució aprovatòria de la llista definitiva, els interessats podran interposar recurs Contenciós-Administratiu, en els termes de la vigent Llei Reguladora de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa, previ, en el seu cas, el recurs potestatiu de reposició previst a l'article 123 de la Llei 39/2015.

Base setena.- Tribunal

El Tribunal qualificador es constituirà en la forma que determina l'article 60 del Real Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, i, supletòriament, l'article 51 de la Llei 3/2007, de la funció pública de la CAIB i l'article 4 del Reial Decret 896/1991, de 7 de juny.

Els membres del Tribunal han de ser personal laboral o funcionaris de carrera d'igual o superior categoria, i amb titulació acadèmica d'igual o superior nivell a l'exigit per a la plaça convocada. El nomenament dels membres es farà públic amb la publicació de la llista d'admesos i exclosos.

Estarà format per un/ a President/a, un secretari/a i tres vocals, amb els seus respectius suplents.

El Tribunal podrà designar els assessors que estimi convenients, que hauran de fer-se públics amb anterioritat a les proves en que participin i que podran actuar amb veu, però sense vot.

El tribunal estarà vàlidament constituït amb l'assistència de la meitat dels seus membres, titulars o suplents.

Els membres del Tribunal estan subjectes al règim de recusació i abstenció previst als articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del sector Públic.

Els membres del tribunal són personalment responsables del compliment de les bases de la convocatòria i dels terminis. Els dubtes o les reclamacions que es puguin donar amb la interpretació de l'aplicació d'aquestes bases, o a la mancança de previsió qui hi pugui existir, seran resoltes pel Tribunal, per majoria.

Base vuitena.- Desenvolupament del concurs-oposició

El procediment de selecció és el de concurs-oposició. El procés tindrà dues fases diferenciades: la primera fase, d'oposició; i la segona, de concurs.

La publicació de la llista provisional d'admesos i exclosos s'efectuarà a la pàgina web de l'Ajuntament de Mancor de la Vall (www.ajmancordelavall.net) i al tauler d'anuncis,i inclourà la data, hora i lloc de realització de les proves de coneixements teòrics i pràctics.

Una vegada realitzada la fase d'oposició, es publicarà el resultat provisional de les puntuacions obtingudes per cada aspirant, i es donarà un termini de 3 dies hàbils per a la presentació d'al·legacions i/o reclamacions.

La suma de la puntuació obtinguda per les persones aspirants en el conjunt dels exercicis de l'oposició i de la puntuació obtinguda en la valoració dels mèrits estableix l'ordre final de prelació de les persones aspirants que hagin superat el concurs oposició.

En cas d'empat, s'ha de resoldre tenint en compte, successivament, els criteris següents:

a) La puntuació total de la fase d'oposició.

b) La puntuació total de la fase de concurs.

c) La puntuació del bloc d'experiència professional de la fase de concurs.

d) Per ordre alfabètic del primer cognom dels aspirants empatats, iniciant-se l'ordre per la lletra que determini el sorteig anual realitzat per la Secretaria d'Estat per a l'Administració Pública.

A. Fase d'oposició:

Constarà de dues proves de caràcter obligatori i eliminatori. La puntuació màxima en aquest apartat serà de 70 punts , els quals queden detallats de la següent manera.

A.1. Primer exercici: Consistirà en un examen del programa de temes dels que figuren a l'Annex I , que serà tipus test. El nombre de preguntes que integraran aquest qüestionari serà de 30 preguntes. La puntuació màxima a obtenir a aquesta primera part serà de 30 punts, essent necessari obtenir 15 punts per aprovar-la. Cadascuna de les preguntes tindrà 3 possibles respostes.

Els candidats disposaran de 60 minuts per a realitzar l'examen. Per cada pregunta correcta contestada s'atorgarà 1 punt, mentre que per cada pregunta errònia es restarà 0,33 punts. Les respostes en blanc no resten. Els candidats que no aconsegueixin un mínim de 15 punts en aquest examen teòric quedaran eliminats del procés selectiu.

A.2 Segon exercici: Consistirà en una prova pràctica, de desenvolupament de les tasques pròpies del lloc de treball. Es realitzarà en un dia diferent a l'exercici tipus test, i els aspirants seran convocats amb antelació suficient per a personar-se a dependències municipals i realitzar la prova. Aquest segon exercici es valorarà amb un màxim de 40 punts, sent necessari obtenir 20 punts per aprovar-lo.

Es publicaran els resultats en un termini de 10 dies hàbils següents a la celebració de la fase d'oposició, donant a aquells aspirants que volen revisar el seu examen un termini de 3 dies hàbils per sol·licitar-ho.

Les sol·licituds de revisió/al·legació es faran mitjançant instància general al registre general de l'Ajuntament de Mancor de la Vall o en qualsevol de les formes previstes a l'article 16 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre. En cas de no presentar-se la instància al Registre General de l'Ajuntament, serà imprescindible que la persona interessada comuniqui aquesta circumstància abans de la finalització del termini fixat, mitjançant enviament del justificant de presentació a l'adreça electrònica secretaria@ajmancordelavall.net. Sense la concurrència d'aquest requisit, es tindrà per no presentada si arriba fora de termini.

El tribunal comptarà amb 10 dies hàbils per resoldre les al·legacions que es presentin. Si no hi hagués al·legacions, o una vegada resoltes les que es presentin, es publicarà el resultat definitiu de la fase d'oposició, i el Tribunal acordarà una data de reunió per a la valoració dels mèrits.

B. Fase de concurs:

Per poder ser valorada aquesta fase serà necessari:

a. Relacionar els mèrits que tenguin, seguint el mateix ordre d'exposició que consta en el barem de mèrits.

b. Aquests mèrits s'han d'acreditar documentalment mitjançant certificacions, diplomes, títols, etc. Els mèrits al·legats però no justificats en la forma indicada a les presents bases no seran valorats pel Tribunal qualificador.

La puntuació màxima en aquesta fase serà de 30 punts i es valorarà de la següent manera:

B.1- Experiència professional: fins un màxim de 18 punts.

a) L'antiguitat en serveis prestats en la mateixa categoria (oficial) a l'administració es valora a raó de 0,12 punts per mes complet de serveis. No es valoraran fraccions. Es computen els serveis efectius prestats en administracions públiques tenint en compte que el temps de serveis prestats simultàniament només s'ha de computar una vegada. La data limit de valoració de la prestació de serveis serà la del dia en què finalitzi el termini de presentació d'instàncies.

La categoria de peó es valora a raó de 0,08 punts per mes complet de serveis, o fracció mensual que proporcionalment li correspongui. Es computen els serveis efectius prestats en administracions públiques tenint en compte que el temps de serveis prestats simultàniament només s'ha de computar una vegada.

Documents justificatius: certificat expedit per l'administració pública on s'hagin prestat els serveis i on s'indiqui la categoria.

b) Altres treballs realitzats en empreses privades, o bé en règim d'autònom, en llocs i funcions similars al convocat (oficial). A raó de 0,06 punts per mes complet. No es valoraran fraccions.

La categoria de peó es valora a raó de 0'03 punts per mes complet o fracció mensual que proporcionalment li correspongui.

Documents justificatius: informe de la vida laboral del sol·licitant estès per la Tresoreria General de la Seguretat Social juntament amb la presentació de contractes de treball, fulls de nòmina, certificats, alta en el règim d'autònoms en funcions similars a la plaça convocada, o qualsevol altre mitjà que acrediti la naturalesa i temps dels serveis prestats. El temps de serveis prestats simultàniament només s'ha de computar una vegada

B.2.- Formació: fins un màxim de 10 punts

a) Formació no reglada. Assistència a cursos, seminaris, congressos i jornades impartits, reconeguts, organitzats o promoguts per Administracions Públiques, organismes públics o entitats de dret públic vinculats o dependents de les Administracions Públiques directament relacionats amb la feina a realitzar.

En aquest apartat s'inclouen els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), i per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.

Els cursos podran tenir qualsevol durada. Els crèdits d'aprofitament suposen els d'assistència; és a dir, no són acumulatius l'assistència i aprofitament.

No es valoraran per separat les assignatures encaminades a obtenir titulacions acadèmiques.

  • L'hora d'impartició es valorarà amb 0,015 punts.
  • L'hora d'aprofitament es valorarà amb 0,010 punts.
  • L'hora d'assistència es valorarà amb 0,005 punts.

Els cursos expressats en crèdits, es consideraran per cada crèdit LRU (sistema de valoració dels ensenyaments introduïdes per RD 1497/1987, de 27 de novembre) 10 hores lectives, i per cada crèdit ECTS (sistema europeu de transferència de crèdits) 25 hores lectives.

Les acreditacions de les formacions es faran mitjançant certificacions o documents oficials emesos per les administracions o els organismes competents, i hauran d'incloure les hores de duració o els crèdits dels cursos.

b) Formació reglada, sempre que sigui relacionat amb el lloc de feina (no es valorarà la titulació que serveix com a requisit per poder participar en el procés de selecció):

- Titulació de grau, llicenciatura o diplomatura: 1,5 punts.

- Titulació de formació professional de grau superior: 1 punt

- Titulació de formació professional de grau mitjà: 0,75 punts.

- Carnet instal·lador de fontaneria, electricitat, aire condicionat: 0,5 punts

- Carnet de grua, fitosanitari, de tractament d'aigua potable o de tractament d'aigua de piscines: 0,25 punts.

B.3.- Coneixement de la llengua catalana: fins a 2 punts.

Segons certificat de la Junta Avaluadora de Català o Institut d'Estudis Baleàrics, els reconeguts per aquesta com a equivalents, els expedits per l'EBAP o equivalents, amb el següent barem:

- Certificat B1, o equivalent: .................0,5 punts.

- Certificat B2 o equivalent, ................ 0,75punts.

- Certificat C1 o equivalent.......................1 punts.

- Certificat C2 o equivalent....................1,5 punts.

- Certificat LA.......................................0,50 punts.

En el supòsit de que l'aspirant acrediti la possessió de més d'un certificat, només es valorarà el que acrediti el nivell de coneixement més alt, excepte quan estigui en possessió del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, el qual serà acumulatiu amb l'altre certificat acreditat.

Base novena.- Llista de persones aprovades i presentació de documents

Un cop finalitzat el procés selectiu i avaluat els mèrits presentats, els aspirants disposaran d'un termini de tres dies hàbils, des de l'exposició, per efectuar les reclamacions que considerin oportunes i sol·licitar la revisió de la seva valoració davant el tribunal.

El Tribunal tindrà un termini de 10 dies hàbils per resoldre les reclamacions i, després, farà pública la llista definitiva d'aspirants que hagin superat totes les proves eliminatòries, per ordre de puntuació obtinguda.

En ordre al número de places convocades (1) l'aspirant proposat serà un. La resta de candidats formarà una borsa de treball que podrà ser utilitzada per a cobrir necessitats puntuals del servei, vacances, baixes, etc.

El Tribunal Avaluador elevarà la proposta de contractació del candidat aprovat amb major puntuació a la Presidència de la Corporació. En cas de renúncia expressa de l'aspirant proposat, el Tribunal Avaluador elevarà la proposta de contractació del següent aspirant, en ordre de puntuació, fent referència expressa a les causes del mateix.

L'aspirant proposat haurà de presentar davant l'Ajuntament, en el termini de 10 dies naturals a partir de l'endemà de l'exposició de la llista definitiva d'aprovats, els documents acreditatius de les condicions de capacitat i dels requisits exigits que es detallen en les presents bases. Si l'aspirant, dins del termini fixat, excepte casos de força major, no presenta la documentació, o de l'examen de la qual es comprova que no compleix algun dels requisits assenyalats en la base segona, no podrà ser nomenat i s'anul·laran les seves actuacions sense perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut.

Base desena.- Contractació del candidat

La Presidència de la Corporació ha de procedir a la formalització per escrit del contracte amb l'aspirant proposat en el termini d'un mes comptador des de la finalització del procés selectiu. En aquest cas, la persona contractada haurà de superar un període de prova de dos mesos, d'acord amb el que estableix l'article 14 del Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de l'Estatut dels Treballadors.

En el cas de no superació del període de prova es resoldrà el contracte de treball en la forma que determina el Reial Decret Legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de l'Estatut dels Treballadors i es procedirà a contractar amb les mateixes condicions el següent aspirant de la llista de resultats.

Base onzena.- Borsa

Tots aquells aspirants que han superat el procés selectiu i no han aconseguit plaça passaran a formar part d'un borsí de treball, el qual serà utilitzat per cobrir possibles vacants, substitucions, ampliacions de plantilla (en funció de les sol·licituds al servei de brigada), a temps parcial o a jornada completa, així com, altres incidències que puguin sorgir durant la vigència de la borsa.

Aquesta borsa estarà vigent fins que es constitueixi una altra de la mateixa categoria professional o s'hagi esgotat.

Quan es produeixi la necessitat de contractar personal, els aspirants seran requerits segons l'ordre de puntuació mitjançant contacte telefònic o a través de correu electrònic amb un màxim de tres intents. A través de diligencia quedarà constància a l'expedient de que l'aspirant ha rebut la comunicació, o dels requeriments efectuats

A la persona aspirant se li comunicarà el lloc i el termini en el que sigui precís que es presenti. Si l'aspirant no manifesta la seva conformitat amb el nomenament en el termini d'un dia hàbil (o en el segon dia hàbil següent a la cridada si es fa en divendres) i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat, s'entendrà que renuncia.

Les persones aspirants que renunciïn de forma expressa o tàcita (conforme al paràgraf anterior) passaran a l'últim lloc de la borsa de treball, excepte en el cas de la concurrència d'alguna de les circumstàncies següents, les quals han de justificar-se documentalment dins del termini de tres (3) dies hàbils:

- Estar en període d'embaràs, maternitat o paternitat, d'adopció o acolliment permanent o preadoptiu, incloent el període en que sigui procedent la concessió de l'excedència pel cuidat de fills per qualsevol dels supòsits anteriors.

- Trobar-se en servei actiu en un lloc de treball de qualsevol administració pública o empresa privada.

- Malaltia o incapacitat temporal.

- Estar exercint funcions sindicals

Els aspirants que, malgrat haver renunciat, al·leguin i justifiquin alguna de les circumstàncies previstes anteriorment conservaran la posició obtinguda a la borsa. No obstant això, quedaran en la situació de no disponible, i no rebran cap oferta més mentre es mantingui la circumstància al·legada. Així mateix, hauran de comunicar per escrit la finalització de la circumstància al·legada, amb la corresponent justificació, en un termini no superior a deu dies hàbils des de la seva finalització per a poder passar a disponible i poder ocupar el lloc ofert en cas de ser seleccionats. La falta de comunicació en el termini determinarà perdre el seu ordre de prelació a la borsa.

Quan es produeixi el cessament de la persona seleccionada en el seu lloc de treball, es reincorporarà a la borsa de treball ocupant el mateix ordre de prelació, tret que sigui per renúncia voluntària. En el cas de que en virtut del pròxim contracte el treballador arribés al límit màxim de 24 mesos treballats en un període de 30, passarà al final de la llista i es cridarà al següent de la mateixa.

L'incompliment del deure d'incorporar-se al lloc de treball prèviament acceptat o una vegada ocupat, la posterior renúncia voluntària, suposarà l'exclusió de la borsa de treball, excepte que aquestes circumstàncies es produïssin per causa de força major.

Base dotzena.- Incidències

El Tribunal Avaluador queda facultat per interpretar aquestes bases, resoldre dubtes i incidències que es plantegin, i prendre els acords necessaris per assegurar el correcte desenvolupament de la convocatòria aprovada, en tot allò no previst a les bases. Abans de la constitució del Tribunal Avaluador, s'atribueix a l'òrgan que aprovi la convocatòria la facultat d'interpretar aquestes bases i resoldre les incidències i els recursos que puguin donar-se.

Base tretzena.- Recursos

Contra les llistes definitives d'admesos i exclosos i les formalitzacions de contractes es podrà interposar recurs potestatiu de reposició davant la Batlia d'aquest Ajuntament, en el termini d'un mes comptador des del dia següent a la de la publicació o directament, recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos a contar des del dia següent a la publicació, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i els articles 8,14,25 i 46 de la llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciós administrativa

Contra els actes i resolucions del tribunal qualificador, ja que són òrgans col·legiats dependents de la Presidència de la Corporació, els actes no esgotaran la via administrativa i podrà interposar-se recurs d'alçada davant la Batlia d'aquest Ajuntament en el termini i efectes establerts als articles 121 i 122 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Contra l'aprovació d'aquestes bases cal interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu que per torn li correspongui, en el termini de dos mesos comptadors des del dia següent a la seva publicació. Amb caràcter previ, es podrà interposar recurs potestatiu de reposició davant la Batlia de l'Ajuntament.

 

Mancor de la Vall, 26 de maig de 2020.

El Batle Guillem Villalonga Ramonell

 

ANNEX I TEMARI

1. Constitució espanyola 1978. Estructura i contingut. Principis generals.

2. L'Estatut d'Autonomia de les Illes Balears. La Comunitat Autònoma de les Illes Balears i els seus òrgans de Govern.

3. El Consell Insular de Mallorca i els seus òrgans de Govern.

4. El municipi. L'organització municipal (Batllia, Junta de Govern Local i Ple). Competències.

5. Coneixement del terme municipal de Mancor de la Vall

6. Nocions bàsiques de seguretat e Higiene en el treball. Obligacions dels treballadors en matèria de riscos (senyalització, equips de protecció individual, etc.)

7. Condicions de seguretat de les eines manuals i escales de mà. Condicions generals de seguretat de càrrega, descàrrega i transport de materials.

8. Conceptes bàsics d'electricitat. Instal·lacions elèctriques. Transport d'energia elèctrica. Conductors i aïllants. Eines utilitzades en treballs d'electricitat. Tipus d'avaries elèctriques i les seves reparacions.

9. Instal·lacions d'enllumenat públic. Instal·lacions d'enganxament. Instal·lacions interiors.

10. Fontaneria. Conceptes generals. Eines. Canonades i accessoris.

11. Conceptes generals sobre tasques de manobre. Material de construcció. Eines. Ús i manteniment. Principals reparacions.

12. Conceptes generals sobre climatització. Materials a utilitzar. Ús i manteniment.

13. Coneixements bàsics d'obra de paleta. Eines i materials.

14. Coneixements bàsic de jardineria. Eines i productes fitosanitaris. Poda

 

ANNEX II SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ PER PRENDRE PART EN EL PROCÉS SELECTIU PER A LA PROVISIÓ D'UNA PLAÇA DE D'OFICIAL PRIMERA DE LA BRIGADA MUNICIPAL, COM A PERSONAL LABORAL TEMPORAL DE L'AJUNTAMENT DE MANCOR DE LA VALL.

PERSONA SOL·LICITANT

1r Llinatge:

2n Llinatge:

Nom: 

 

 

 

Document d'identitat:

Data de naixement:

Telèfon 1:

Telèfon 2:

 

 

 

 

Nacionalitat:

Adreça:

Núm.:

Pis:

 

 

 

 

Municipi:

Província:

Codi postal: 

 

 

 

Altres (polígon, etc.):

Correu electrònic: 

 

 

(*) Adreça de correu electrònic per l'enviament dels avisos regulats en l'article 41 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

EXPÒS:

Que, vistes les bases de la convocatòria per a la provisió de la plaça d'oficial primera de la brigada municipal, com a personal laboral temporal de l'Ajuntament de Mancor de la Vall.

DECLARACIÓ RESPONSABLE

Declar que reuneix tots i cadascun dels requisits exigits a la base segona de la convocatòria i que són certes les dades que s'hi consignen.

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA (marcau amb una X la documentació que es presenta):

(  ) Fotocòpia del document nacional d'identitat en vigor o el resguard de la sol·licitud de renovació.

(  ) Fotocòpia del graduat escolat o el títol d'ESO o equivalent.

(  ) Fotocòpia del permís de conduir B.

(  ) Fotocòpia del certificat nivell A2 o equivalent, acreditatiu del coneixement de la llengua catalana.

(  ) Justificant d'abonament de la taxa

(  ) Relació dels mèrits al·legats junt amb la documentació acreditativa corresponent, segons l'Annex III.

(  ) Per les persones aspirants amb discapacitat igual o superior al 33%, un certificat sobre les condicions personals d'aptitud per exercir les funcions corresponents a la categoria professional de la plaça a la qual la persona candidata aspira.

ALTRES DADES

Declar que la informació aportada a la sol·licitud és certa, que conec les responsabilitats jurídiques derivades de la falsedat en documentació pública.

SOL·LICIT

Ser admès/a en el procediment selectiu.

__________________, ___ de/d' __________________ de 20 ____

(Signatura)

SR. BATLE DE L'AJUNTAMENT DE MANCOR DE LA VALL

 

ANNEX III RELACIÓ ORDENADA DELS MÈRITS AL·LEGATS.

Nom i llinatges: ____________________________________DNI: __________

EXPÒS:

1. Que aporto còpia dels següents mèrits per a la provisió de la plaça d'oficial primera de la brigada municipal de l'Ajuntament de Mancor de la Vall

Document nº 1___________________________________________________

Document nº 2___________________________________________________

Document nº 3___________________________________________________

Document nº 4___________________________________________________

Document nº 5___________________________________________________

Document nº 6___________________________________________________

Document nº 7___________________________________________________

Document nº 8___________________________________________________

Document nº 9___________________________________________________

Document nº 10__________________________________________________

Document nº 11__________________________________________________

Document nº 12__________________________________________________

Mancor de la Vall, ___ de _____________ de 2020

[Signatura]

 

 

Els successius anuncis d'aquesta convocatòria, es publicaran en el tauler d'anuncis d'aquest Ajuntament així com al tauler electrònic (http:// www.ajmancordelavall.net)

Contra les presents bases, es podran interposar els recursos previstos a la base tretzena.

 

Mancor de la Vall, 15 de juny de 2020.

El Batle Guillem Villalonga Ramonell