Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE MARRATXÍ

Núm. 5000
Convocatòria comissió de serveis per a proveïr el lloc de feina d'Inspector en cap de la policia local de Marratxí

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant Decret de l'Alcaldia de data 5 de juny de 2020, en ús de les competències atorgades per l'article 21.1.g de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, s'aprova la convocatòria i les bases per a cobrir, en comissió de serveis pel sistema de lliure designació, el lloc de feina d'inspector cap de la policia local de l'Ajuntament de Marratxí, en els termes següents: 

1. Aprovar la convocatòria d'una comissió de serveis per a proveir el lloc d'INSPECTOR CAP, pel sistema de lliure designació, la cobertura de la qual és urgent i inajornable, i que té les següents característiques:

Lloc de feina: Inspector en Cap de la policia local de Marratxí.

CD: 24

Complement específic: 22.932,76 €/any

FP: Lliure designació

Grup: A2

Escala: Administració especial, subescala serveis especials, escala executiva del cos de policia local, categoria inspector

Funcions:

Les recollides expressament a l'article 47 del Decret autonòmic 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.

2. Aprovar la bases que han de regir la convocatòria i que es transcriuen a continuació.

3. Publicar un edicte amb el contingut del present acord en el Tauler d'anuncis electrònic (seu electrònica) de l'Ajuntament, en la seva plana web i en el BOIB. 

BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER COBRIR, EN COMISSIÓ DE SERVEIS PEL SISTEMA DE LLIURE DESIGNACIÓ, EL LLOC D'INSPECTOR CAP DE LA POLICIA LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE MARRATXÍ

Primera. Requisits de les persones aspirants. 

1. Ser personal funcionari de carrera de qualsevol cos de la policia local, autonòmica o de les forces i cossos de seguretat de l'Estat i conforme a l'equivalència establerta en l'apartat 4.b de l'article 46, del Decret autonòmic 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.

2. Pertànyer com a personal funcionari de carrera a la mateixa escala (o a la categoria superior de l'escala immediatament inferior del cos del municipi) a cossos de la policia local del propi municipi, d'altres municipis o d'altres cossos o forces de seguretat.

3. Estar en servei actiu.

4. Estar en possessió de la titulació exigida per accedir a la categoria a la qual està adscrit el lloc de feina convocat o de titulació equivalent en virtut de l'establert a l'article 46.4.b del Decret autonòmic 40/2019, de 24 de maig.

5. Complir la resta de requisits del lloc convocat:

Grup: A2

Escala: Administració especial, subescala serveis especials, escala executiva del cos de policia local, categoria inspector.

6. Tenir un mínim de dos anys d'antiguitat a l'escala de procedència, excepte per al personal de l'Ajuntament de Marratxí.

 

Segona. Durada de la comissió de serveis.

La comissió de serveis té caràcter temporal i finalitzarà en qualsevol del següents supòsits:

a. Quan el lloc de treball es proveeixi de forma definitiva.

b. Quan es reincorpori el titular amb reserva del lloc ocupat.

c. En el termini màxim d'un any. No obstant això, i en el cas de no haver tingut lloc la provisió definitiva en aquest termini i si no consta cap informe en contra de l'òrgan competent, es podrà prorrogar d'acord amb l'establert a l'article 46.3 del Decret autonòmic 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.

d. Quan cessin les raons d'urgència i necessitat inajornable que la motivaren.

e. En cas de supressió o amortització del lloc de treball.

f. Per renúncia de la persona interessada.

Les persones que tenguin una comissió de serveis tendran reserva del lloc d'origen mentre duri la comissió, i percebran les retribucions corresponents al lloc que efectivament ocupin.

La meritació de triennis a efectes econòmics mentre duri la comissió de serveis es farà al grup de l'escala del lloc convocat.

Tercera. Presentació d'instàncies.

1. Les sol·licituds per participar en la convocatòria s'ha de presentar segon el model que figura en l'annex I d'aquesta convocatòria i han d'anar dirigides al Sr. Batle de l'Ajuntament de Marratxí. S'han de presentar en el Registre General d'aquest Ajuntament, o en qualsevol de les formes previstes a l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

2. El termini per presentar les sol·licituds és de quinze (15) dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el BOIB.

3. Per ser admesos i, si escau, prendre part en la convocatòria corresponent, bastarà que les persones aspirants manifestin en les sol·licituds que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la convocatòria i adjuntin a la sol·licitud:

a. Fotocòpia acarada del document nacional d'identitat.

b. Fotocòpia acarada dels documents que acreditin el compliment dels requisits de la base primera.

c. Currículum amb la relació dels seus mèrits professionals i acadèmics.

L'Administració podrà, en qualsevol moment, exigir o comprovar l'acreditació dels mèrits al·legats.

4. Tota la documentació que es presenti en una llengua no oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears haurà d'anar acompanyada de la corresponent traducció jurada.

5. Les persones que han presentat una sol·licitud per participar a aquesta convocatòria donen consentiment perquè l'Administració tracti les seves dades personals a tots els efectes que se'n derivin. 

Quarta. Procediment.

Després d'haver finalitzat el termini de presentació d'instàncies, l'Ajuntament de Marratxí publicarà una llista d'admesos i exclosos i es donarà un termini de deu dies hàbils per presentar reclamacions.

El Departament de Recursos Humans publicarà l'adjudicació de la comissió de serveis a l'intranet i a la pàgina web de l'Ajuntament (seu electrònica), sense perjudici que pugui declarar-se deserta si cap de les persones aspirants reuneix la idoneïtat adequada per a la seva ocupació.

Notificada la resolució a la persona interessada, si aquesta hi renuncia, es podrà proposar una nova persona candidata d'entre les persones aspirants.

 

Marratxí, 15 de juny de 2020.

El Batle, Miquel Cabot Rodríguez.

 

ANNEX I. SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ AL PROCEDIMENT SELECTIU

“________________________________________________________, DNI núm. ________________ amb domicili a __________________________________, núm. de ____________________, CP ______, Telf. ___________ i adreça electrònica ___________________________________________

EXPÒS

Que m'he assabentat de la convocatòria per cobrir en comissió de serveis, pel sistema de lliure designació, el lloc de feina d'Inspector cap de la policia local de Marratxí, les bases de la qual varen ser publicades al BOIB núm. ____ de data _______________________________________

Que reunesc totes i cada una de les condicions exigides en les bases, referides a la fi del termini assenyalat per a la presentació d'aquesta sol·licitud.

SOL·LICIT

Prendre part en aquesta convocatòria.

_________________________, ___ d_________________ de 2020

(Signatura)

 

SR. BATLE DE L'AJUNTAMENT DE MARRATXÍ”