Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU

Núm. 4952
Extracte de l'acord de junta de govern local de l'ajuntament de santa eulària des riu de data 04 de juny de 2020, pel qual s'aprova la convocatòria de subvencions per a l’obertura i el manteniment de faixes forestals per a la prevenció d’incendis de l’any 2020

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

BDNS (Identif.): 509479

 De conformitat amb el que preveuen els articles 17.3.b i 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, es publica l'extracte de la convocatòria, el text complet de la qual pot consultar-se a la Base de Dades Nacional de Subvencions (http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans/index).

 Primer. .- Beneficiaris

Es poden acollir a aquesta convocatòria les persones, físiques o jurídiques, que compleixin els requisits següents:

a. Que la persona sol·licitant sigui propietari/ària de l'immoble on es vagi a realitzar l'activitat objecte de la subvenció.

b. Que l'immoble i la seua principal via d'accés, on es realitzi l'obertura o/i el manteniment de la faixa forestal estiguin ubicats al municipi de Santa Eulària des Riu. I només serà subvencionable la superfície de la faixa que estigui ubicada al terme municipal de Santa Eulària des Riu.

c. No haver sol·licitat, rebut o estar rebent ajuda de qualsevol altra administració pública o entitat pública o privada per al mateix que la present.

d. No tenir deutes amb l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu.

e. No trobar-se sotmès a qualsevol dels supòsits de prohibició per ser beneficiari de subvencions establerts en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.   Complint amb l'establert en l'article 24 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, pel fet que la quantia d'aquestes ajudes a atorgar a cada beneficiari/ària no és superior a l'import de 3.000 euros, l'acreditació d'estar al corrent d'obligacions tributàries i amb la Seguretat Social s'acreditarà mitjançant la presentació per la persona sol·licitant de la declaració responsable. El model de declaració responsable aprovat per a aquesta convocatòria és l'annex 1.     

f. En compliment de l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes, no estar sancionades o condemnades en els últims tres anys per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, sancionades per resolució administrativa ferma o condemnades per sentència judicial ferma. A tal efecte, les persones sol·licitants presentaran el model annex 1 aprovat per a aquesta convocatòria.

Segon. .- Objecte de les ajudes i àmbit d'aplicació 1. S'aprova la convocatòria corresponent a l'any 2020, d'ajudes a les actuacions per a l'obertura i el manteniment de faixes forestals d'autoprotecció davant d'incendis forestals.   2. Els projectes que puguin ser objecte d'ajuda per al règim establert en aquesta convocatòria han d'estar localitzats dins del terme municipal de Santa Eulària des Riu.  

Tercer. Bases reguladores Les bases reguladores de la concessió d'aquestes subvenciones estan contingudes en les Bases d'execució del pressupost i els pressupostos municipals de l'any 2020, aprovats inicialment en Ple de la Corporació en sessió ordinària celebrada en data 28 de novembre de 2019 i publicada la aprovació definitiva en el Butlletí Oficial de les Illes Balears n. 174 del 28/12/2019.  

Quart. Dotació econòmica 1. El finançament d'aquestes ajudes serà amb càrrec íntegre a la partida 1701-48091 dels pressupostos locals de 2020.   2. Per a les ajudes objecte d'aquesta convocatòria es destinarà la quantitat màxima de 35.000€ i l'Ajuntament no podrà adquirir compromisos d'ajuda que excedeixin aquesta disponibilitat pressupostària.   3. El límit màxim de l'ajuda per sol·licitud serà de 1.300,00 €.  

Cinquè. Sol·licituds 1. El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de 30 dies hàbils a partir de l'endemà de la data de publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) de l'extracte de la convocatòria. Les sol·licituds es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu.   2. Dins d'aquesta convocatòria només s'admetrà una sol·licitud per immoble. En cas que es presenti més d'una sol·licitud, únicament es tendrà en compte la que s'hagi presentat en primer lloc.   3. Per poder acollir-se a l'ajuda s'ha de presentar, dins de termini, en qualsevol dels registres generals d'entrada de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu, la documentació següent:

  • Instància (model de l'annex 1).
  • Plànol de situació de l'immoble, marcant-hi la ubicació de la zona on es vagi a realitzar la faixa forestal d'autoprotecció davant d'incendis forestals.
  • Dossier fotogràfic actual de la zona d'actuació (mínim 4 fotografies de les diferents orientacions)
  • Fotocòpia del DNI o NIE de la persona sol·licitant de l'ajuda o CIF si és una persona jurídica.
  • Fotocòpia del DNI o NIE del representant, en el cas de persona jurídica.
  • Fotocòpia del document legal que acrediti la representació, en el cas de persona jurídica.
  • Fotocòpia del contracte de lloguer del bé immoble en el cas que la persona sol·licitant sigui arrendatària de la propietat.
  • Fotocòpia de l'últim rebut de l'impost sobre béns immobles (IBI) pagat, de l'immoble on es vagi a realitzar la faixa forestal, en el cas que la persona sol·licitant sigui propietària del bé immoble.
  • Certificat de compte bancari (IBAN) de la persona sol·licitant, on serà ingressada l'ajuda concedida.  

4. En cas que la documentació presentada sigui incorrecta o incompleta es requerirà la persona sol·licitant que en el termini de deu dies hàbils, a partir de l'endemà de la notificació, presenti les rectificacions o correccions necessàries, amb la indicació que si no ho fa així s'entendrà per desestimada la sol·licitud, d'acord amb el que disposa l'article 68.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

S'estableix com a mitjà de notificació de tots els actes de tràmit del present procediment d'atorgament de les subvencions, el tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu.

5. No s'admet reformulació de projectes.    

 

Santa Eulària des Riu, 11 de juny de 2020

L'Alcaldessa

María Carmen Ferrer Torres