Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ, UNIVERSITAT I RECERCA

Núm. 4940
Resolució del conseller d’Educació, Universitat i Recerca de dia 10 de juny de 2020 per la qual es convoca un concurs de mèrits per a la selecció de director del Col·legi d’Educació Infantil i Primària Nou d’Alcúdia, al terme municipal d’Alcúdia

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant el Decret 28/2017, de 2 de juny (BOIB núm. 68, de 3 de juny), es va crear el Col·legi d'Educació Infantil i Primària (CEIP) Nou d'Alcúdia, al terme municipal d'Alcúdia, amb el codi 07015653.

L'Ordre del conseller d'Educació i Universitat de 7 de juny de 2017 (BOIB núm. 76, de 22 de juny) disposa la posada en funcionament d'aquest centre, que començà a desenvolupar l'activitat docent el curs 2017-2018 amb la configuració següent: educació infantil: 6 unitats; educació primària: 12 unitats.

El director d'aquest centre s'ha de nomenar, amb caràcter extraordinari, per a un període de dos anys, tal com es regula en l'Ordre del conseller d'Educació i Cultura de 18 de febrer de 2010 per la qual s'aproven les bases per a la selecció, el nomenament i el cessament dels òrgans de govern dels centres docents públics no universitaris de les Illes Balears (BOIB núm. 30, de 23 de febrer, amb correcció d'errades publicada en el BOIB núm. 33, de 27 de febrer).

Ateses les consideracions anteriors, i amb l'objecte d'aplicar a aquest nomenament els principis de publicitat, mèrit i capacitat, que són fonament indiscutible en la carrera administrativa, es creu adient convocar un concurs de mèrits per accedir al càrrec de director del centre docent de nova creació CEIP Nou d'Alcúdia.

D'acord amb El Decret 21/2019, de 2 d'agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 106, de 2 d'agost) corresponen a la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres de la Conselleria d'Educació, Universitat i Recerca, les competències en matèria de planificació educativa, coordinació, règim orgànic i funcionament dels centres docents.

El director general de Planificació, Ordenació i Centres i la directora general de Personal Docent han de resoldre el que es preveu en aquesta Resolució.

Per tot això, i en virtut de les competències que tenc conferides, dict la següent

RESOLUCIÓ

Primer

Aprovar les bases que han de regir la convocatòria del concurs de mèrits per a la selecció del director del CEIP Nou d'Alcúdia, al terme municipal de Alcúdia, que figuren en l'annex 1 d'aquesta Resolució.

Segon

Convocar el concurs de mèrits per seleccionar el director del CEIP Nou d'Alcúdia de conformitat amb el calendari establert en l'annex 2.

Tercer

Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller d'Educació, Universitat i Recerca en el termini d'un mes comptador des de l'endemà del dia en què es publiqui en el BOIB, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També s'hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació en el BOIB, d'acord amb els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, 10 de juny de 2020

El conseller d'Educació, Universitat i Recerca

Martí X. March Cerdà

 

ANNEX 1

Bases de la convocatòria

Primera. Requisits dels candidats

Els requisits dels candidats per poder participar en el concurs de mèrits són els següents:

a) Tenir una antiguitat d'almenys cinc anys com a funcionari de carrera en la funció pública docent.

b) Haver impartit docència directa com a funcionari de carrera, durant un període de la mateixa durada (cinc anys), a un centre públic que imparteixi ensenyaments del mateix nivell i règim al qual s'opta.

c) Presentar un projecte de direcció que inclogui, entre altres aspectes, els objectius, les línies d'actuació i l'avaluació d'aquest projecte.

d) Tenir el títol de mestre d'educació infantil o d'educació primària.

Tenir les titulacions o els certificats que acrediten el domini de la llengua catalana exigible de conformitat amb Ordre del conseller d'Educació i Universitat de 8 de març de 2018 per la qual es fixen les titulacions que cal tenir per fer classes de i en llengua catalana, pròpia de les Illes Balears, a l'ensenyament reglat no universitari, se n'estableixen les equivalències, es defineix el Pla de Formació Lingüística i Cultural (FOLC), es regulen les condicions de l'exempció de l'avaluació de la llengua catalana i literatura en ensenyaments no universitaris i es determinen les funcions i la composició de la Comissió Tècnica d'Assessorament per a l'Ensenyament de i en Llengua Catalana (BOIB núm. 38, de 27 de març).

Segona. Presentació de les sol·licituds

2.1. El termini per presentar les sol·licituds i la documentació acreditativa del compliment dels requisits i els mèrits al·legats és de cinc dies hàbils, a partir de la publicació d'aquesta Resolució (fins al 19 de juny de 2020).

2.2. Les sol·licituds s'han d'ajustar al model que figura en l'annex 6 d'aquesta Resolució, que estarà disponible a la web http://dgplacen.caib.es.

2.3. Les sol·licituds s'han de presentar on line, al registre electrònic de la Conselleria d'Educació, Universitat i Recerca.

També es poden presentar als registres de qualsevol de les dependències a què fa referència l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Si la sol·licitud es presenta a una oficina de Correus, s'ha de posar dins un sobre obert perquè el funcionari la pugui datar i segellar abans de certificar-la.

Els candidats que optin per presentar la sol·licitud en alguna dependència que no sigui de la Conselleria d'Educació, Universitat i Recerca, han de remetre la còpia registrada de la sol·licitud al correu autoritzacions@dgplacen.caib.es

2.4. Els funcionaris dels cossos docents dependents de la Conselleria d'Educació, Universitat i Recerca, no han de presentar la documentació justificativa del compliment dels requisits i l'acreditació dels mèrits sempre que aquestes dades figurin al Portal del personal. 

En el cas que el sol·licitant vulgui rectificar alguna dada que consti al Portal del personal o aportar-ne alguna de nova que no hi consti, ha d'adjuntar a la sol·licitud una fotocòpia compulsada de la documentació justificativa del compliment dels requisits o dels mèrits al·legats que vulgui esmenar o aportar.

 

Tercera. Llistes d'admesos i exclosos

3.1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres farà pública a la seva pàgina web les llistes provisionals d'admesos i exclosos (dia 22 de juny). En el cas dels exclosos, explicitarà els motius de l'exclusió.

3.2. Els candidats exclosos disposaran d'un termini de tres dies naturals a partir de la publicació de la llista provisional d'exclosos per presentar les al·legacions que considerin oportunes. Un cop estudiades les al·legacions, es resoldran i es publicaran les llistes definitives d'admesos i exclosos (dia 26 de juny).

Quarta. Comissió de Selecció

4.1. Una vegada publicades les llistes definitives d'admesos i exclosos, es constituirà una comissió de selecció, que estarà integrada pels membres següents:

a) Un inspector d'educació, proposat pel Departament d'Inspecció Educativa (DIE) i nomenat per la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres, que serà el president de la Comissió.

b) Un representant de l'Administració educativa que actuarà de secretari.

c) Un director d'un centre públic proposat per la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres que imparteixi ensenyaments del mateix nivell i règim que els que s'imparteixen al CEIP Nou d'Alcúdia.

4.2. Les funcions de la Comissió de Selecció són les següents:

a) Valorar i validar els mèrits acadèmics i professionals dels candidats, de conformitat amb el barem de l'annex 4 d'aquesta Resolució.

b) Valorar el projecte de direcció de cada un dels candidats, de conformitat amb els criteris establerts en l'annex 5 d'aquesta Resolució.

c) Fer una entrevista a cada un dels candidats.

d) Proposar al director general de Planificació, Ordenació i Centres el candidat seleccionat, que ha d'haver obtingut la puntuació més alta sumant les aconseguides en les dues fases.

4.3. Valoració dels mèrits, del projecte de direcció dels candidats i de l'entrevista i proposta de selecció.

a) Correspon al secretari de la Comissió, per ordre del president, convocar la sessió de constitució i les sessions de funcionament necessàries per dur a terme les funcions de la Comissió.

b) La Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres haurà tramès al president de la Comissió de Selecció les puntuacions provisionals dels mèrits de cada un dels candidats, prevists en l'annex 6 d'aquesta Resolució.

Cinquena. Nomenament del director proposat

El director general de Planificació, Ordenació i Centres ha de proposar a la directora general de Personal Docent el nomenament com a director del candidat seleccionat, amb caràcter extraordinari, amb efectes des de l'1 de juliol de 2020 i per a un període de dos anys. Correspon a la directora general de Personal Docent dictar i publicar en el BOIB la resolució de nomenament, que posa fi al procediment.

Sisena. Protecció de dades

D'acord amb el que disposen el Reglament (UE) 2016/679 (RGPD) del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades; la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, i l'article 12 del Reial decret 1720/2007, de 27 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament d'aquesta Llei, els candidats han de consentir expressament que les dades facilitades siguin recollides i tractades en un fitxer del qual és titular la Conselleria d'Educació, Universitat i Recerca, amb domicili al carrer del Ter, 16, CP 07009, de Palma. La finalitat d'aquest tractament és gestionar el procés de selecció, nomenament i cessament dels òrgans de govern dels centres.

En qualsevol moment poden exercir els drets reconeguts en la Llei, en particular els d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, adreçant-se per escrit a la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres a l'adreça postal abans indicada.

 

 

ANNEX 2

Calendari del procés de selecció del director del CEIP Nou d'Alcúdia

13 de juny de 2020

Publicació de la Resolució del conseller d'Educació i Universitat per la qual es convoca el procediment per a la selecció del director del CEIP Nou d'Alcúdia.

19 de juny de 2020

Darrer dia per presentar les sol·licituds.

22 de juny de 2020

Publicació de les llistes provisionals d'admesos i exclosos a la pàgina web de la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres.

25 de juny de 2020

Darrer dia per fer al·legacions a les llistes provisionals d'admesos i exclosos.

26 de juny de 2020

Publicació de les llistes definitives d'admesos i exclosos.

11 de juliol de 2020

Darrer dia per presentar els projectes de direcció.

Del 13 al 15 de juliol de 2020

Sessions de constitució i de funcionament de la Comissió de Selecció i valoració dels projectes de direcció del centre.

16 de juliol de 2020

Data límit perquè la Comissió presenti el candidat seleccionat a la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres.

 

ANNEX 3

Projecte de direcció

1. El projecte de direcció dels candidats s'ha d'elaborar partint de l'anàlisi del centre educatiu i ha de fixar els objectius, les línies d'actuació i la pròpia avaluació des de la perspectiva d'un pla estratègic.

2. L'extensió del projecte de direcció no ha de superar els vint fulls per una sola cara i a doble espai. El tipus de lletra ha de ser Times New Roman, cos 12, escala 100 %. Els marges superior, inferior, dret i esquerre han de ser de 2 cm cadascun. Es poden utilitzar quadres resum i/o gràfics.

3. El projecte de direcció ha d'incloure:

a)  Una introducció, en la qual s'ha de reflectir:

  • L'anàlisi de l'espai físic i de l'entorn social del centre.
  • L'anàlisi i la valoració del projecte educatiu i de l'organització i el funcionament del centre.

b)  Un projecte estratègic amb el contingut següent:

  • Àmbits d'intervenció o factors crítics d'èxit a partir dels quals es fixaran els objectius.
  • Objectius a assolir en finalitzar els dos anys de nomenament com a director.
  • Indicadors que permetin mesurar i assolir els objectius fixats.
  • Línies d'actuació, projectes, plans, processos, activitats, etc., per assolir els objectius fixats.
  • Recursos humans, materials i econòmics.
  • Estratègies per aconseguir la participació de la comunitat educativa i la implicació d'aquesta en el projecte de direcció.
  • Sistema d'avaluació del projecte.

4. Els candidats han de presentar el projecte de direcció al lloc i en la forma que estableixen les bases i d'acord amb el calendari establert en l'annex 2 d'aquesta Resolució.

 

 

​​​​​​​ANNEX 4

Barem del concurs de mèrits per a la selecció del candidat a director del CEIP Nou d'Alcúdia

Mèrits acadèmics i professionals, amb un màxim total de 16 punts.

a)  Per haver exercit el càrrec de director:

5 punts per cada mandat complet exercit amb valoració positiva.

1,50 punts per cada any d'exercici a un centre que imparteixi alguns dels ensenyaments que ofereix el centre al qual s'opta.

1 punt per cada any d'exercici a un centre que no imparteixi cap dels ensenyaments que ofereix el centre al qual s'opta.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 5 punts.

b)  Per haver exercit el càrrec de cap d'estudis o de secretari:

1 punt per cada any d'exercici a un centre que imparteixi alguns dels ensenyaments que ofereix el centre al qual s'opta.

0,75 punts per cada any d'exercici a un centre que no imparteixi cap dels ensenyaments que ofereix el centre al qual s'opta.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 4 punts.

c)  Per haver exercit la funció d'inspector d'educació accidental:

1,50 punts per cada any

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 3 punts.

La puntuació màxima acumulada dels apartats a, b i c és de 5 punts.

d)  Pels anys d'experiència docent com a funcionari de carrera que superin els cinc anys exigits com a requisit:

1 punt per cada any de docència a un centre que imparteixi alguns dels ensenyaments que ofereix el centre al qual s'opta.

0,50 punts per cada any de docència a un centre que no imparteixi cap dels ensenyaments que ofereix el centre al qual s'opta.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts.

e)  Per haver exercit el càrrec de coordinador de cicle o haver participat com a representant dels professors als consells escolars de centre o d'àmbit territorial:

0,25 punts per cada any

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts.

f)   Per cada titulació universitària diferent de l'exigida per a l'ingrés al cos de la funció pública docent des del qual es concursa:

0,50 punts per cada títol de grau, llicenciat, arquitecte o enginyer.

0,50 punts per cada títol de diplomat universitari o equivalent.

0,50 punts per cada títol de doctor.

0,25 punts per cada màster reconegut per alguna universitat.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts.

g)  Per haver fet d'assessor de formació permanent o assessor tècnic docent:

0,50 punts per cada any de servei

La puntuació màxima d'aquest apartat és d'1 punt.

h)  Per haver desenvolupat tasques a centres directius de l'Administració educativa inclosos en la relació de llocs de feina amb un nivell de complement de destinació igual a 26 o superior:

0,50 punts per cada any de servei

La puntuació màxima d'aquest apartat és d'1 punt.

i)   Per formació específica per a l'exercici de la direcció:

1 punt per la superació dels programes de formació inicial per a directors novells.

0,01 punts per cada hora de formació d'altres programes i cursos de formació relatius a la funció directiva, organitzats o validats per la Conselleria d'Educació i Universitat.

0,02 punts per cada hora impartida d'activitats de formació directiva reconegudes per la Conselleria d'Educació i Universitat.

La puntuació màxima d'aquest apartat és d'1 punt.

j) Per altres activitats de formació específica vinculades a la gestió organitzativa i a la gestió pedagògica i per activitats de recerca i publicacions relacionades amb l'organització escolar i pedagògica i la gestió i la direcció de centres docents:

0,01 punts per cada hora de formació de programes i cursos relatius a metodologies innovadores d'aprenentatge, avaluació per competències, millora de la convivència, atenció a la diversitat, aprenentatge de llengües i ús de les TIC.

0,02 punts per cada hora impartida de programes i cursos relatius a metodologies innovadores d'aprenentatge, avaluació per competències, millora de la convivència, atenció a la diversitat, aprenentatge de llengües i ús de les TIC.

Fins a 0,75 punts per activitats de recerca i publicacions relacionades amb l'organització escolar i pedagògica i la gestió i la direcció de centres docents.

La puntuació màxima d'aquest apartat és d'1 punt.

 

ANNEX 5

Criteris per a la valoració del projecte de direcció

APARTATS

PUNTUACIÓ MÀXIMA

CRITERIS PER A LA VALORACIÓ

1. Fonamentació

1

Estructuració del projecte:

Proposta amb visió del que ha de ser el centre.

Proposta amb assumpció dels valors que l'equip directiu vol potenciar com a fonamentals a l'activitat del centre.

Proposta compartida per diferents persones (existència d'equip directiu).

2. Context

1,5

Comprensió adequada i exactitud en l'anàlisi del centre: entorn, població que atén, professorat, etc.

Identificació dels punts forts i els febles del funcionament i els resultats del centre.

Diagnòstic de les necessitats de millora del centre.

3. Objectius

1,5

Idoneïtat dels objectius que es proposen. Grau de correspondència entre aquests objectius i les necessitats del centre. Grau de coherència amb el PEC.

Realisme i viabilitat d'aquests objectius.

4. Indicadors

1

Definició correcta d'elements objectius que permetin comprovar en quina mesura s'avança o es retrocedeix en la consecució dels objectius definits.

5. Línies

d'actuació

2

Adequació i coherència en la formulació de propostes d'actuació i en la priorització d'aquestes.

Coherència amb els objectius proposats.

Idoneïtat de les propostes de caràcter pedagògic, d'organització i de gestió.

Concreció en les propostes per fer participar els usuaris del servei que presta el centre en les decisions que s'han de prendre.

6. Avaluació

2

Concreció dels procediments de seguiment i avaluació.

Integració de l'avaluació en el procés de planificació dels processos clau del centre.

7. Altres

1

Compromís de participació en la convocatòria del Projecte d'implantació de sistemes de gestió de qualitat de la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres.

ANNEX 6

Sol·licitud d'admissió al concurs de mèrits per seleccionar el director del  CEIP Nou d'Alcúdia

Centre: CEIP NOU D'ALCÚDIA

Codi: 07015653

Localitat: Alcúdia

Municipi: Alcúdia

Illa: Mallorca

 

DADES PERSONALS (Indicau el nom i els llinatges tal com figuren al vostre DNI.)

Primer llinatge:

Segon llinatge:

Nom:

DNI:

Data de naixement:

__ /__ /__

Domicili:

Localitat:

Municipi:

CP:

Telèfon:

Adreça electrònica:

 

DADES PROFESSIONALS

Cos al qual pertanyeu:

NRP:

Data d'ingrés al cos: __ /__ /__

Especialitat:

Centre de destinació definitiva:

Codi:

 

Nombre de mandats complets com a director amb valoració positiva.

 

Nombre de cursos acadèmics durant els quals heu exercit el càrrec de director a un centre que imparteix alguns dels ensenyaments que ofereix el centre al qual optau.

 

Nombre de cursos acadèmics durant els quals heu exercit el càrrec de director a un centre que no imparteix cap dels ensenyaments que ofereix el centre al qual optau.

 

Nombre de cursos acadèmics durant els quals heu exercit el càrrec de cap d'estudis o de secretari a un centre que imparteix alguns dels ensenyaments que ofereix el centre al qual optau.

 

Nombre de cursos acadèmics durant els quals heu exercit el càrrec de cap d'estudis o de secretari a un centre que no imparteix cap dels ensenyaments que ofereix el centre al qual optau.

 

Nombre d'anys efectius durant els quals heu exercit la funció d'inspector d'educació accidental.

 

Nombre d'anys efectius, que superin els cinc anys exigits com a requisit, com a funcionari de carrera docent a un centre que imparteix alguns dels ensenyaments que ofereix el centre al qual optau.

 

Nombre d'anys efectius, que superin els cinc anys exigits com a requisit, com a funcionari de carrera docent a un centre que no imparteix cap dels ensenyaments que ofereix el centre al qual optau.

 

Nombre d'anys efectius durant els quals heu exercit el càrrec de coordinador de cicle.

 

Nombre d'anys efectius durant els quals heu participat com a representant del professorat als consells escolars de centre o d'àmbit territorial.

 

Titulacions universitàries diferents de l'exigida per a l'ingrés al cos de la funció pública docents des del qual concursau. (SÍ/NO i indicau quines, en cas afirmatiu.)

 

Titulacions universitàries de diferent especialitat que l'exigida per a l'ingrés al cos de la funció pública docent des del qual concursau. (SÍ/NO i indicau quines, en cas afirmatiu.)

 

Nombre d'anys efectius durant els quals heu exercit com a assessor de formació permanent o assessor tècnic docent.

 

Nombre d'anys efectius durant els quals heu desenvolupat tasques a centres directius de l'Administració educativa inclosos en la relació de llocs de feina amb un nivell de complement de destinació igual a 26 o superior.

 

Heu superat algun programa de formació inicial per a directors novells? (SÍ/NO)

 

Nombre d'hores de formació a cursos relatius a la funció directiva.

 

Nombre d'hores com a ponent a cursos relatius a la funció directiva.

 

Nombre d'hores de formació a cursos relatius a metodologies innovadores d'aprenentatge, avaluació per competències, millora de la convivència, atenció a la diversitat, aprenentatge de llengües i ús de les TIC.

 

Nombre d'hores com a ponent a cursos relatius a metodologies innovadores d'aprenentatge, avaluació per competències, millora de la convivència, atenció a la diversitat, aprenentatge de llengües i ús de les TIC.

 

Activitats de recerca i publicacions relacionades amb l'organització escolar i pedagògica i la gestió i la direcció de centres docents. (SÍ/NO; adjuntau la documentació corresponent.)

 

Teniu acreditació per a l'exercici de la funció directiva? (SÍ/NO)

 

Sol·licit:

Ser admès/admesa al concurs de mèrits al qual es refereix la Resolució del conseller d'Educació, Universitat i Recerca de 10 de juny de 2020 per la qual es convoca un concurs de mèrits per a la selecció del director del CEIP Nou d'Alcúdia, al terme municipal de Alcúdia,

Declar:

1. Que complesc tots i cada un dels requisits que s'hi exigeixen.

2. Que assumesc les condicions de l'exercici de la funció directiva, així com les limitacions que, a l'efecte de docència, implica l'especialitat d'aquesta funció.

3. Que són certes les dades consignades en aquesta sol·licitud i en la documentació que s'hi adjunta i que em compromet a justificar-les.

…………………………….., ………… d…………………. de 2020

[Signatura del sol·licitant]

Consent expressament que les dades facilitades siguin recollides i tractades en un fitxer del qual és titular la Conselleria d'Educació, Universitat i Recerca, amb domicili al carrer del Ter, 16, 07009, de Palma, amb la finalitat de gestionar el procés de selecció, nomenament i cessament dels òrgans de govern dels centres.

Estic assabentat/ada que en qualsevol moment puc exercir els drets reconeguts en la Llei, en particular els d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, adreçant-me per escrit a la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres, a l'adreça postal abans indicada.

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ, UNIVERSITAT I RECERCA

DIRECCIÓ GENERAL DE PLANIFICACIÓ, ORDENACIÓ I CENTRES