Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SA POBLA

Núm. 4937
Resolució de Batlia de desistiment del procés selectiu per la constitució d’una borsa de tècnic d’administració especial (TAE) com a funcionaris interins de l’Ajuntament de sa Pobla publicat al BOIB núm. 12 de 28/01/2020

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

RESOLUCIÓ D'ALCALDIA 

Llorenç Gelabert i Crespí, Batle-President de l'Ajuntament de sa Pobla, a la vista dels següents

ANTECEDENTS

PRIMER.- Mitjançant Decret de Batlia 46/2020, de 23 de gener de 2020 es va aprovar el programa d'impuls tècnic al Departament d'Intervenció per la implementació del control intern amb motiu de l'aprovació del RD 427/17.

SEGON.- En data 23/01/2020 es varen aprovar mitjançant acord de la Junta de Govern Local de l'Ajuntament de sa Pobla les bases i la convocatòria per la constitució d'una borsa de tècnic d'administració especial (TAE) com a funcionaris interins de l'Ajuntament de sa Pobla, publicada al BOIB núm. 12 de 28/01/2020.

TERCER.- En data  20/02/2020 es va adoptar per Junta de Govern acord rectificatiu de les bases reguladores del procediment, essent objecte de publicació al BOIB núm. 25 de data 27/02/2020.

QUART.- Mitjançant resolució de Batlia de data 25/02/2020 es va aprovar de forma provisional la relació d'admesos i exclosos de la convocatòria.

CINQUÈ.-  En data 11 de maig de 2020 es va procedir mitjançant Decret de Batlia 427/20 de data 11/05/2020 a la liquidació del pressupost 2019 on es va determinar l'incompliment de la regla de la despesa i de l'estabilitat pressupostària en l'exercici 2019.

SISÈ.- En data 4 de juny de 2020 es va aprovar per part del plenari el Pla Econòmic Financer de l'Ajuntament de sa Pobla on entre les mesures per la correcció dels incompliment expressats en la liquidació es trobaven incloses mesures de contenció de la despesa al Capítol I de despeses de l'Ajuntament.

SETÈ.- Vista l declaració de l'estat d'alarma mitjançant el Reial Decret 463/2020, de data 14 de març amb i la incertesa que el mateix ha generat en els ingressos a recaptar per l'Ajuntament que encara no han pogut esser objecte de valoració per part de la Intervenció municipal.

En atenció a les següents,

CONSIDERACIONS JURÍDIQUES

PRIMER.- Conforme l'establert en l'article 93 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, on s'estableix:

«En els procediments iniciats d' ofici, l‘Administració podrà desistir, motivadament, en els supòsits i amb els requisits previstos en les lleis».

SEGON.- Les raons justificatives del desistiment, motivades per la crisi sanitària i els incompliments de les exigències de la Llei Orgànica 2/12, de 27 d'abril, d'Estabilitat Pressupostària i Sostenibilitat Financera es troben descrites als antecedents de la present resolució.

Així, de conformitat amb l'article 21.1.g) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de Bases del Règim Local,  

 

RESOLC 

PRIMER. Desistir del procés selectiu per la constitució d'una borsa de tècnic d'administració especial (TAE) com a funcionaris interins de l'Ajuntament de sa Pobla publicat al BOIB núm. 12 de 28/01/2020. 

SEGON. Procedir a la devolució de les quanties satisfetes en concepte de drets d'examen de conformitat amb les bases i l'Ordenança Fiscal relativa a les taxes per proves selectives de l'Ajuntament de sa Pobla, BOIB 167, de 12/12/2019.

TERCER. Notificar el present acord amb oferiment de recursos als interessats al procediment mitjançant la corresponent publicació al BOIB.

 

QUART.-  Comunicar el present acord a la Tresoreria Municipal als efectes oportuns. 

 

Sa Pobla, 10 de juny de 2020

El Batle-President

Llorenç Gelabert Crespí