Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FONS DE GARANTIA AGRÀRIA I PESQUERA DE LES ILLES BALEARS (FOGAIBA)
Núm. 4735
Resolució del director gerent del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) per la que es fa una correcció d’errors de la Resolució del director gerent del FOGAIBA de 15 de maig de 2020, per la qual es convoca el procediment de proveïment per concurs de mèrits del lloc de treball de cap de la Secció de Recolzament (FGB050103 L0254000H) adscrit al Servei d’Ajudes Directes de la PAC del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)
El 23 de maig del 2020 es va publicar en el BOIB núm. 91 la Resolució del director gerent del FOGAIBA, de 15 de maig de 2020, per la qual es convoca el procediment de proveïment per concurs de mèrits del lloc de treball de cap de la Secció de Recolzament (FGB050103 L0254000H) adscrit al Servei d'Ajudes Directes de la PAC del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA).
En les versions castellana i catalana s'han detectat uns errors pel que es considera necessari realitzar la correcció pertinent d'acord amb el que disposen l'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Per tot això, en virtut del que estableix l'article 13s) del Decret 64/2005, de 10 de juny, de creació del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears, dicto la següent
RESOLUCIÓ
Primer
Corregir els errors detectats en la versión castellana de la Resolució del director gerent del FOGAIBA, de 15 de maig de 2020, per la qual es convoca el procediment de proveïment per concurs de mèrits del lloc de treball de cap de la Secció de Recolzament (FGB050103 L0254000H) adscrit al Servei d'Ajudes Directes de la PAC del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA), en el sentit següent:
A.- ON DIU:
1.-En l'apartat cinquè de l'esmentada Resolució:
“Contra esta resolución, que no agota la vía administrativa, puede interponerse recurso de altura ante la consejera de Agricultura, Pesca y Alimentación en el plazo de un mes a contar desde el día siguiente de su notificación...”.
2.- En els següents apartats de l'Annex I de de l'esmentada Resolució:
a) 1.2.1 Retribucions bàsiques
“Las retribuciones básicas (sueldo y trienios) son las de la categoría a la que pertenece el trabajador (A o B).”
b) 1.2.2 Complements
“Responsabilidad 7.93,88€”
c) 4. Presentació de sol·licituds i documentació
“4.2 La persona interesada debe presentar la solicitud cumplimentada, junto con toda la documentación que corresponda”.
d) 5. Llistes de persones admeses i excloses
“5.3 Las personas excluidas dispondrán de un plazo de tres días hábiles, a partir del día siguiente de la publicación, para enmendar las deficiencias detectadas y aportar los documentos preceptivos.”
e) 6.- Barem de mèrits.
1. Antiguitat
“Se valorará la antigüedad reconocida en la Administración pública o en el sector público instrumental (P = 0,10 x mes trabajado). Puntuación máxima: 6 puntos.”
f) 6.- Barem de mèrits.
2. Experiència professional
“Experiencia profesional acreditada en puestos de trabajo ocupados tanto en el grupo A en tareas de gestión de ayudas públicas y en entidades y empresas públicas (P = 0,05 x mes trabajado). Puntuación máxima: 4 puntos.”
g) 6.- Barem de mèrits.
4. Coneixements d'informàtica
“Para una misma aplicación informática solo se valorará el certificado de nivel superior o el certificado que acredite un número superior de horas.”
h) 6.- Barem de mèrits.
5. Formació complementària relacionada amb el lloc de treball
“Cursos de subvenciones
Cursos de procedimiento administrativo
Cursos de normativa medioambiental
Cursos de sistemas de información geográfica
Cursos de auditoría”
i) 6.- Barem de mèrits.
In fine.
“En caso de que la valoración final de los méritos resulte en un empate, para dirimir esta situación se tendrán en cuenta los criterios por este orden:
1.º. Más antigüedad. Se valorará la antigüedad reconocida total de la persona presentada en la categoría A o B en la Administración pública o en el sector público instrumental de fecha a fecha desde el día de la publicación de esta resolución hacia atrás.
2.º. Más puntuación de conocimientos de inglés.”
j) 7. Comissió Tècnica de Valoració
“7.1 La Comisión Técnica de Valoración estará constituida por tres personas como miembros titulares y por sus suplentes (anexo III). Dos personas estarán designadas por el director gerente, una de las cuales ejercerá las funciones de presidente y la otra de secretario, y una tercera persona estará designada por el Comité de Empresa entre sus componentes. Para cada persona que sea miembro titular también debe designarse un suplente.”.
k) 8. Resolució de la convocatòria
“8.2. Una vez se haya publicado la propuesta provisional, las personas admitidas podrán formular observaciones o reclamaciones en el plazo de 3 días hábiles a partir del día siguiente de la publicación de esta propuesta provisional en el tablón de anuncios o en la página web del FOGAIBA.”
B.- HA DE DIR:
1.-En l'apartat cinquè de l'esmentada Resolució:
“Contra esta resolución, que no agota la vía administrativa, puede interponerse recurso de alzada ante la Consejera de Agricultura, Pesca y Alimentación en el plazo de un mes a contar desde el día siguiente de su notificación...”.
2.- En els següents apartats de l'Annex I de de l'esmentada Resolució:
a) 1.2.1 Retribucions bàsiques
“Las retribuciones básicas (sueldo y trienios) son las de la categoría A.¨
b) 1.2.2 Complements
“Responsabilidad 7.193,88€”
c) 4. Presentació de sol·licituds i documentació
“4.2 La persona interesada debe presentar la solicitud cumplimentada, junto con toda la documentación compulsada que corresponda”.
d) 5. Llistes de persones admeses i excloses
“5.3 Las personas excluidas dispondrán de un plazo de cinco días hábiles, a partir del día siguiente de la publicación, para formular observaciones o reclamaciones, o para enmendar las deficiencias detectadas y aportar los documentos preceptivos”.
e) 6.- Barem de mèrits.
1. Antiguitat
“Se valorará la antigüedad reconocida por el FOGAIBA hasta la fecha de publicación en el BOIB. (P = 0,10 x mes trabajado). Puntuación máxima: 6 puntos.”
f) 6.- Barem de mèrits.
2. Experiència professional
“Experiencia profesional acreditada en puestos de trabajo ocupados en el grupo A en tareas de gestión de ayudas públicas en la Administración Pública y en entidades y empresas públicas (P = 0,05 x mes trabajado). Puntuación máxima: 4 puntos.”
g) 6.- Barem de mèrits.
4. Coneixements d'informàtica
“Para una misma aplicación informática solo se valorará el certificado de nivel superior o el certificado que acredite un número superior de horas.
Todos los cursos correspondientes al presente epígrafe realizados o con el certificado emitido antes del 1 de enero del año 2000 tendrán el 50% de la puntuación establecida.”
h) 6.- Barem de mèrits.
5. Formació complementària relacionada amb el lloc de treball
“Cursos de subvenciones
Cursos de procedimiento administrativo
Cursos de normativa medioambiental
Cursos de sistemas de información geográfica
Cursos de formación en fiscalidad agraria”.
i) 6.- Barem de mèrits.
In fine.
“En caso de que la valoración final de los méritos resulte en un empate, para dirimir esta situación se tendrán en cuenta los criterios por este orden:
1º. En caso de empate en la valoración de los candidatos, y en el caso de que haya infrarepresentación de hombres y mujeres en una categoría, se seleccionará a la persona que pertenezca al colectivo menos representado (estableciendo un equilibrio comprendido entre los porcentajes del 60%-40%), siempre y cuando no concurran en el otro candidato, circunstancias que justifiquen que no se aplique la medida (por ejemplo pertenecer a otro colectivo con dificultades especiales).”
2º. Más antigüedad. Se valorará la antigüedad reconocida total de la persona presentada en la categoría A en la Administración pública o en el sector público instrumental de fecha a fecha desde el día de la publicación de esta resolución hacia atrás.”
j) 7. Comissió Tècnica de Valoració
“La Comisión Técnica de Valoración estará constituida por cuatro personas como miembros titulares y por sus suplentes (anexo III). Dos personas estarán designadas por el director gerente, una de las cuales ejercerá las funciones de presidente y la otra de secretario, y una tercera persona será vocal y una cuarta estará designada por el Comité de Empresa entre sus componentes. Para cada persona que sea miembro titular también debe designarse un suplente.”
k) 8. Resolució de la convocatòria
“8.2. Una vez se haya publicado la lista provisional de admitidos y excluidos, las personas excluidas podrán formular observaciones o reclamaciones en el plazo de 3 días hábiles a partir del día siguiente de la publicación de ésta.”
Segon
Corregir els errors detectats en la versió catalana de la Resolució del director gerent del FOGAIBA, de 15 de maig de 2020, per la qual es convoca el procediment de proveïment per concurs de mèrits del lloc de treball de cap de la Secció de Recolzament (FGB050103 L0254000H) adscrit al Servei d'Ajudes Directes de la PAC del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA), en el sentit següent:
A.- ON DIU:
1.-En el paràgraf quart dels fonaments de l'esmentada Resolució:
“D'acord amb la Disposició addicional tercera en l'apartat 4 del Reial decret 463/202, de 14 de març, que habilita a l'Administració per acordar motivadament l'nici o la continuació d'aquells procediments administratius que siguin indispensables per a la protecció de l'interès general. “
2.-En el paràgraf segon de l'apartat primer de l'esmentada Resolució:
“Es declara d'interès general el procediment per a la provisió del lloc de treball de conformitar amb l'apartat 4 de la Disposició addicional tercera del Reial decret 463/202, de 14 de març.”
3.- En els següents apartatats de l'Annex I de l'esmentada Resolució:
a) 6.- Barem de mèrits.
2. Experiència professional
“Experiència professional acreditada en llocs de treball ocupats tant en el grup A en tasques de gestió d'ajudes públiques a més en entitats i empreses públiques (P=0,05 x mes treballat). Puntuació màxima: 4 punts.”
b) 8. Resolució de la convocatòria
“8.3. Un cop s'hagin examinat les observacions i les reclamacions presentades dins el termini, i un cop s'hagi escoltat les possibles persones afectades, si es considera convenient, la Comissió Tècnica de Valoració adreçarà al gerent la proposta definitiva d'adjudicació de la plaça, la qual podrà incloure, en tot cas, els canvis que siguin conseqüència de les observacions i de les reclamacions esmentades, a més de l'esmena d'ofici dels errors detectats.¨
B.- -HA DE DIR:
1.- En el paràgraf quart dels fonaments de l'esmentada Resolució:
“D'acord amb la Disposició addicional tercera en l'apartat 4 del Reial decret 463/2020, de 14 de març, que habilita a l'Administració per acordar motivadament l'inici o la continuació d'aquells procediments administratius que siguin indispensables per a la protecció de l'interès general. “
2.-En el paràgraf segon de l'apartat primer de l'esmentada Resolució:
“Es declara d'interès general el procediment per a la provisió del lloc de treball de conformitar amb l'apartat 4 de la Disposició addicional tercera del Reial decret 463/2020, de 14 de març.”
3.- En els següents apartatats de l'Annex I de l'esmentada Resolució:
a) 6.- Barem de mèrits.
2. Experiència professional
“Experiència professional acreditatda en llocs de treball ocupats en el grup A en tasques de gestió d'ajudes públiques en l'Administració Pública a més en entitats i empreses públiques (P=0,05 x mes treballat). Puntuació màxima: 4 punts.”
b) 8. Resolució de la convocatòria
“8.3. Un cop s'hagin examinat les observacions i les reclamacions presentades dins el termini, i un cop s'hagi escoltat les possibles persones afectades, si es considera convenient, la Comissió Tècnica de Valoració adreçarà al gerent la proposta definitiva d'adjudicació de la plaça, la qual podrà incloure, si escau, els canvis que siguin conseqüència de les observacions i de les reclamacions esmentades, a més de l'esmena d'ofici dels errors detectats.“
Tercer
Aquesta resolució s'ha de publicar al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 8 de juny de 2020
El director gerent
Mateu Morro Marcé