Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)
Núm. 4529
Resolució del director gerent de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears per la qual es convoca un procés selectiu per a la contractació de personal amb grau relacionat amb la Promoció de la Salut
El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), estableix en l'article 15 la competència per ordenar la inserció d'edictes en el BOIB i, en el punt 4, especifica que les institucions o ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució que emana el text.
D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels estatuts de la Fundació, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles actuacions que en aquesta matèria li siguin encomanades, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.
Per tot això, dicto la següent
RESOLUCIÓ
Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d'un o una professional amb grau en qualsevol disciplina relacionada amb la Promoció de la Salut.
Palma, 4 de junio de 2020
El director gerent de la Fundació José Lladó Iglesias
ANNEX I Convocatòria per a la contractació d'una persona graduada en qualsevol disciplina relacionada amb la Promoció de la Salut per al projecte «Impacte de la crisi sanitària ocasionada pel COVID-19 en Illes Balears, en funció dels determinants socials de la salut (impacteCOVID-19)»
La Fundació té encomanades, entre d'altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei d'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i la innovació en el camp de la salut.
Per a poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita efectuar la incorporació temporal d'un o una data manager per a dur a terme el projecte en investigació «Impacte de la crisi sanitària ocasionada pel COVID-19 en Illes Balears, en funció dels determinants socials de la salut (impacteCOVID-19)».
L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma en la contractació de personal laboral.
Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.
L'apartat segon B de l'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast de control del punt 5 de l'Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma.
Per tot això, i en l'exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels estatuts fundacionals vigents,
CONVOC
El procés per a la contractació d'una o d'un data manager per a dur a terme el projecte «Impacte de la crisi sanitària ocasionada pel COVID-19 en Illes Balears, en funció dels determinants socials de la salut (impacteCOVID-19)» amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:
I. Requisits de la plaça
Grau en qualsevol disciplina relacionada amb la Promoció de la Salut, com Medicina, Psicologia, Sociologia, Geografia, Treball Social, Educació Social, Pedagogia, Ciències Polítiques o Infermeria.
Tenir el certificat de B2 de català.
Tenir coneixements d'anglès suficients per a llegir i comprendre articles científics (nivell B1).
Tenir la nacionalitat espanyola, o una altra nacionalitat en els casos en què l'article 57 del Text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (TREBEP) es permeti l'accés a l'ocupació pública.
Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
Tenir complerts setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
Formulari d'autoavaluació emplenat (annex III de la convocatòria).
No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.
II. Funcions
Gestió en Drive de repositori amb la documentació i dades del projecte.
Gestió de les trucades, assignant-les a les diferents investigadores i col·laboradores.
Col·laboració en la creació del Sistema d'Informació Geogràfic.
Col·laboració en les entrevistes telefòniques si es necessari.
Creació i depuració de la base de dades.
Revisió i depuració de les transcripcions de les entrevistes.
Col·laboració en les anàlisis (quantitatives i qualitatives).
Revisió bibliogràfica i creació d'un repositori en un gestor bibliogràfic.
Col·laboració en la redacció d'informes i articles científics.
III. Presentació de sol·licituds
Les sol·licituds es poden presentar al registre físic i en el registre electrònic de la Fundació, o bé de qualsevol altra manera prevista en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Si la persona sol·licitant hagués presentat la sol·licitud en un registre diferent del IdISBa, haurà d'enviar a l'IdISBa per correu electrònic (idisba.rrhh@ssib.es) la sol·licitud amb el segell d'entrada dins de les 24 hores següents a la presentació en el registre de la sol·licitud. De la mateixa manera, si s'envia per correu certificat, s'ha d'enviar per correu electrònic el full de sol·licitud, datada i segellada per l'oficina de correus en què consti que s'ha enviat en el termini hàbil per a la presentació.
El termini de recepció de sol·licituds serà de 10 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.
Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguin en la forma que estableixen aquestes bases. No es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.
IV. Admissió de les persones aspirantsUn cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i de la documentació relativa als requisits per participar en el procediment de selecció, es publicarà una resolució mitjançant la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes de exclusió.
Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a partir del dia següent a la publicació de la resolució provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que desisteixen en la seva sol·licitud.
Finalitzat el termini indicat en el paràgraf anterior, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu.
V. Reserva en favor de les persones amb discapacitat
Existeix en el IdISBa una reserva del 7 % dels llocs de treball per a persones amb discapacitat, segons el Reial decret llei 5/2015 del TREBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada per a aquesta finalitat.
VI. Modalitat de contractació
Contracte por obra i servei a temps parcial (25 hores setmanals) amb una durada de 6 mesos, amb possibilitat de pròrroga, en el projecte «Impacte de la crisi sanitària ocasionada pel COVID-19 en Illes Balears, en funció dels determinants socials de la salut (impacteCOVID-19)».
Remuneració: 1200 euros bruts mensuals (prorrata de les pagues extraordinàries inclosa).
VII. Acreditació de requisits i mèrits
Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia confrontada de la següent documentació.
Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable de l'entitat on s'han presentat els serveis amb especificació del temps d'experiència en els diferents àmbits que es valoren en aquesta convocatòria. En cas de no ser possible, s'ha de presentar contracte i vida laboral.
Titulació acadèmica: còpia de les dues cares del títol.
Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa.
Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedit per l'òrgan competent (EOI, Conselleria, UIB o altres universitats o centres d'acreditació de reconegut prestigi).
Publicacions: un exemplar de la publicació o referència bibliogràfica identificativa de la publicació i de la seva autoria.
Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.
Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l'autobarem que acompanya a aquestes bases).
En cas de haver-hi presentat inicialment còpies no confrontades, s'haurà de presentar a l'entrevista la documentació original acreditativa de tots els mèrits.
VIII. Tribunal qualificador
Maria José Ramos Monserrat, tècnica de Salut Pública. Servei de Promoció de la Salut.
Miquel Salvà Garví, tècnic estadístic. Servei de Promoció de la Salut.
Responsable de Recursos Humans de l'IdISBa, en qualitat de secretari o secretària del tribunal.
El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació de candidats i candidates.
IX. Procediment de selecció
Valoració de mèrits acreditats per les persones aspirants, d'acord amb el següent barem, a més d'una entrevista personal:
Formació i activitat científica (5 punts màx.)
Formació postgrau o màster en Promoció de la Salut, Acció Comunitària, Equitat, Desigualtats Socials, Vulnerabilitat Social o Exclusió Social. (0.05 punts per crèdit; 2 punts màx.)
Formació relacionada amb el maneig d'Excel, anàlisi estadística, anàlisis qualitativa, mètodes d'investigació, revisió bibliogràfica o maneig de gestors bibliogràfics. Ha d'estar acreditada per la Comissió de Formació Continuada de les Professions Sanitàries. (0.05 punts per crèdit; 2 punts màx.)
Formació avançada en anglès a partir del B2, d'acord amb el Marc Comú Europeu de Referència (1 punt màx.):
B2: (0.2 punts)
C1: (0.5 punts)
C2: 1 punt.
Experiència professional (4 punts màx.)
Experiència en investigació. (1 punt per any treballat o col·laborat; 2 punts màx.)
Experiència en llocs de treball o voluntariat amb poblacions vulnerables. (0.5 punts per mes treballat o col·laborat; 2 punts màx.)
Entrevista personal (1 punt màx.) L'entrevista versarà sobre temes relacionats amb la present oferta de treball. La persona candidata haurà d'aportar a l'entrevista els documents originals per poder confrontar-los.
X. Recursos
L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es pugui interposar un altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.
Palma, 4 de junio de 2020
El director gerent de la Fundació José Lladó Iglesias
ANNEX II Formulari d'inscripció per a la contractació d'un o una professional amb grau relacionat amb la Promoció de la Salut en el projecte «Impacte de la crisi sanitària ocasionada pel COVID-19 en Illes Balears, en funció dels determinants socials de la salut (impacteCOVID-19)» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears
Nom:
Cognoms:
DNI:
Direcció:
Telèfon de contacte:
Correu electrònic:
EXPÒS
Que he tingut coneixement de la convocatòria per a la contractació d'un o una professional amb grau relacionat amb la Promoció de la Salut en el projecte «Impacte de la crisi sanitària ocasionada pel COVID-19 en Illes Balears, en funció dels determinants socials de la salut (impacteCOVID-19)» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.
DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA
- Titulació exigida com a requisit. (Document 1)
- Fotocòpia del DNI o NIE. (Document 2)
- CV actualitzat. (Document 3)
- Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada. (Especificar a l'autobarem)
DECLAR
Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el meu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
Així, per tot l'exposat,
SOL·LICIT
La meva admissió per a formar part del procés selectiu per a la contractació d'un o una professional amb grau relacionat amb la Promoció de la Salut en el projecte «Impacte de la crisi sanitària ocasionada pel COVID-19 en Illes Balears, en funció dels determinants socials de la salut (impacteCOVID-19)» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.
Palma, _____________________
Signatura
ANNEX III AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS
Professional amb grau relacionat amb la Promoció de la Salut per al projecte «Impacte de la crisi sanitària ocasionada pel COVID-19 en Illes Balears, en funció dels determinants socials de la salut (impacteCOVID-19)» |
||||
NOM |
|
PUNTS MÀX. |
PUNTS |
DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA* |
FORMACIÓ I ACTIVITAT CIENTÍFICA |
5 |
|
|
|
Formació postgrau o màster en Promoció de la Salut, Acció Comunitària, Equitat, Desigualtats Socials, Vulnerabilitat Social o Exclusió Social (0.05 punts per crèdit) |
2 |
|
|
|
Formació relacionada amb el maneig d'Excel, anàlisi estadística, anàlisis qualitativa, mètodes d'investigació, revisió bibliogràfica o maneig de gestors bibliogràfics (0.05 punts per crèdit) |
2 |
|
|
|
Formació avançada en anglès d'acord amb el Marc Comú Europeu de Referència |
1 |
|
|
|
Anglès B2 (0.2 punts) |
|
|
||
Anglès C1 (0.5 punts) |
|
|
||
Anglès C2 (1 punt) |
|
|
||
EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL |
3.5 |
|
|
|
Experiència en investigació (1 punt per any treballat o col·laborat) |
1 |
|
|
|
Experiència en llocs de treball o voluntariat amb poblacions vulnerables (0.5 punts per mes treballat o col·laborat) |
2 |
|
|
|
ENTREVISTA |
1 |
X |
|
|
TOTAL |
|
|||
* És necessari especificar amb claredat cadascun dels documents acreditatius que adjunteu per al correcte còmput de la puntuació. (Ej.: certificat B2 d'anglès de l'EOI de Palma) |