Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 4097
Bases reguladores de les subvencions municipals per el Pla de Foment de Rehabilitació de façanes en l’àmbit del conjunt històric i immobles inclosos en el catàleg municipal de la Ciutat d’Alcúdia de l’any 2020

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Plenari de l'Ajuntament d'Alcúdia, en sessió Ordinària de dia 7 de maig de 2020, va aprovar les Bases reguladores de les subvencions municipals per el Pla de Foment de Rehabilitació de façanes en l'àmbit del conjunt històric i immobles inclosos en el catàleg municipal de la Ciutat d'Alcúdia de l'any 2020. 

I d'acord amb el que disposa l'art. 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre general de subvencions es publiquen les bases aprovades envers la subvenció referida.

 

Alcúdia, 14 de maig de 2020

La batlessa 

Bàrbara Rebassa Bisbal

 

BASES REGULADORES DE LES SUBVENCIONS MUNICIPALS PER AL PLA DE FOMENT DE REHABILITACIÓ DE FAÇANES EN L'ÀMBIT DEL CONJUNT HISTÒRIC I IMMOBLES INCLOSOS EN EL CATÀLEG MUNICIPAL DE LA CIUTAT D'ALCÚDIA DE L'ANY 2020

DISPOSICIONS  GENERALS

PRIMERA

És objecte de les presents bases establir i regular les ajudes econòmiques que, amb càrrec a la partida núm. PA336.781.000 dels pressupostos de l'Ajuntament d'Alcúdia, es pretenen destinar al foment d'actuacions d'adequació, millora, rehabilitació o conservació de les façanes dels immobles emplaçats en l'àmbit del Conjunt Històric de la Ciutat d'Alcúdia, així com als inclosos en el Catàleg Municipal d'aquesta; tot amb la finalitat de garantir la col·laboració entre l'administració pública i els particulars per a la recuperació del Patrimoni Arquitectònic d'Alcúdia.

SEGONA

L'execució de les accions o la presentació de documentació definida en aquestes bases com de compliment obligat, serà requisit imprescindible per a l'obtenció de la subvenció i el seu incompliment serà motiu de denegació.

TERCERA

En tot allò que no disposen aquestes bases, s'aplicarà amb caràcter supletori les disposicions legals i reglamentàries vigents que regulen l'activitat de les administracions públiques.

QUARTA

Correspondrà a la Batlessa de l'Ajuntament d'Alcúdia o òrgan municipal competent resoldre sobre la concessió o denegació de les subvencions objecte d'aquesta ordenança.

CINQUENA

Per tal de mantenir unes condicions especialment avantatjoses per a les obres objecte d'aquesta ordenança, es declaren compatibles els ajuts aquí previstos amb els establerts per altres administracions públiques sempre que no se superi amb les subvencions concedides el cost total de l'obra.

AMBIT D'APLICACIÓ I ACTUACIÓ

SISENA

Seran objecte de les ajudes establertes en aquestes bases les actuacions que es duguin a terme dins els àmbits següents:

Àmbit  1 (A1): Inclou els immobles compresos dins el Conjunt històric de la Ciutat d'Alcúdia

(intra-murs).

Àmbit 2 (A2): Inclou els immobles compresos en l'entorn de protecció, nova delimitació del Conjunt històric de la Ciutat d'Alcúdia.

Àmbit 3 (A3): Els edificis inclosos al catàleg del patrimoni històric i artístic del medi rural i sol urbá d'Alcúdia aprovat.

 SETENA

Els immobles objecte d'aquestes bases no es podran haver construït, ni haver sofert una rehabilitació substancial en els darrers 30 anys excepte en els casos en què s'especifiqui altra cosa.

VUITENA

Queden excloses de l'àmbit de la subvenció regulada per les presents bases:

a. Façanes d'edificis en situació de fora d'ordenació.

b. Les obres que impliquin la demolició de façanes.

c. Les actuacions que representin el buidat estructural o l'enderroc general del immoble en què es pretén actuar.

d. Façanes d'edificis en els que s'hagi iniciat, resolt o no, un expedient d'infracció urbanística.

NOVENA

Els elements de la façana que podran ser objecte de subvenció són:

- El propi parament de la façana

- Les portes i finestres (inclòs les destinades a instal·lacions de comptadors o similars)

- Cornises i alerons

- Canals i baixants d'aigües pluvials

- Fioles, llindes, llindars, rebranques i sòcols.

- Eliminació del cablejat de façana

REQUISITS GENERALS i OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS

DESENA

a. Per acollir-se a les ajudes d'aquestes bases, els promotors de l'obra caldrà que reuneixin les següents condicions:

• Ser persones físiques o, en el cas d'edificacions en règim de propietat horitzontal, Comunitats de Propietaris.

• Ser propietaris, arrendataris, usufructuaris de l'immoble o titulars d'altres títols jurídics d'igual naturalesa admissibles en dret.

• Trobar-se al corrent de llurs obligacions tributàries, d'acord amb les normes vigents.

• El benefici que es reconegui per raó d'una determinada actuació s'entendrà a qui se subrogui en la titularitat o ús de la finca i de la llicència d'obres, prèvia acreditació documental.

b. El sol·licitant perdrà tots els drets sobre les ajudes concedides en el supòsit que s'executin les obres fora dels paràmetres autoritzats a la llicència municipal d'obres o de qualsevol modificació concedida que no hagi estat prèviament autoritzada.

c. S'estableix una carència de 10 anys en el dret dels promotors per tornar a sol·licitar ajudes pel mateix concepte. Amb l'excepció d'obres incloses per decret en el Pla de foment de rehabilitació de façanes en l'any immediatament anterior al present i que no haguessin pogut presentar la sol·licitud i documentació de finalització d'obres compresa en la base 17ª de les presents bases  per causes imputables en aquest Ajuntament.

ONZENA

Els beneficiaris de les ajudes atorgades, en el seu cas, estan obligats a:

a. Tenir capacitat jurídica d'obrar.

b. Obtenir la llicència municipal d'obres o títol habilitant prèviament a l'inici d'aquestes.

c. Realitzar la totalitat de les obres en els terminis màxims establerts en les condicions de la llicència d'obres o del títol habilitant.

d. Justificar la inversió de les quantitats declarades en la sol·licitud.

e. Permetre les actuacions de comprovació, control i seguiment de l'obra per part d'aquesta Corporació Municipal.

f. Comunicar a l'Ajuntament, amb acreditació documental a l'efecte, la tramitació i obtenció d'altres subvencions, ajuts o recursos rebuts d'altres administracions pel mateix concepte.

g. Comunicar a l'Ajuntament el començament de les obres i qualsevol incidència significativa que es produeixi a la mateixa. 

QUANTIA I TIPUS DE LES AJUDES

DOTZENA

La subvenció consistirà en una quantitat equivalent al 40% del cost de l'obra, exclòs impostos, multiplicat pel coeficient de correcció determinat en la base 13a, amb un màxim de 8.000,- euros.

Les ajudes inclouen, a més, la bonificació del 95% de l'impost sobre construccions, instal·lacions i obres. Així com de les taxes d'expedició de llicència urbanística, d'ocupació de via pública i talls de carrer.

Als efectes de les presents bases es considerarà cost de l'obra a la suma de:

- Imports contractuals de l'execució de les obres dels diferents contractistes a intervenir. Exclòs imposts.

- Honoraris facultatius referents a la gestió, direcció i coordinació de seguretat y, si escau, els referents a costos de diagnosi i estudi previs i d'elaboració de projecte. Exclòs imposts.

TRETZENA

La determinació de la quantia de les subvencions inclourà un coeficient de correcció que vindrà determinat per l'àmbit d'actuació.

Els coeficients de correcció són els següents:

F1:  Corresponent a l'àmbit d'actuació A1 determinat en la base 6a.

       Coeficient de correcció = 1.

F2: Corresponent a l'àmbit d'actuació A2 determinat en la base 6a.

      Coeficient de correcció = 0,75

F3: Corresponent a l'àmbit d'actuació A3.

      Coeficient de correcció= 0,75

CATORZENA

Quan coincideixin en un mateix edifici l'execució d'obres de rehabilitació en diferents habitatges promogudes per un mateix interessat, s'entendrà que es tracta d'una única intervenció i per tant estarà subjecte a les limitacions establertes en la base 12a encara que aquestes obres no siguin coincidents en el temps o en els conceptes.

PROCEDIMENT D'INCLUSIÓ AL PLA I, DE CONCESSIÓ I PAGAMENT DE LA SUBVENCIÓ

QUINZENA

Sol·licituds d'inclusió al Pla

1.- Les sol·licituds d'Inclusió al Pla (annex 1) es formularan en aquest Ajuntament amb posterioritat al moment de sol·licitar la llicència d'obres corresponent o el títol habilitant i com a màxim en el període de vigència d'aquesta. Dites sol·licituds s'hauran de presentar amb els models oficials establerts, acompanyats de la documentació especificada en el punt 4t de la present base.

2.- La tramitació de la sol·licitud d'ajuts econòmics estarà vinculada a la tramitació de l'expedient d'atorgament de llicència d'obres o títol habilitant, de tal manera que la no acceptació de la llicència d'obres o la ineficàcia del títol habilitant suposarà la no acceptació de la sol·licitud de concessió d'ajuts.

3.- Un cop presentada la sol·licitud d'inclusió, els serveis tècnics de l'Àrea de Patrimoni la revisaran per tal de verificar-ne els requisits i emetre informe sobre la conformitat o no d'aquesta. Emès dit informe, l'òrgan competent resoldrà la inclusió o no al Pla de les obres sol·licitades.

4.- La sol·licitud s'haurà d'acompanyar de la documentació següent:

o Sol·licitud d'inclusió al Pla degudament emplenada (annex 1).

o Fotocòpia del  DNI del sol·licitant, o del NIF en cas d'una comunitat de veïns.

o Còpia compulsada del títol d'ocupació (escriptura de propietat o contracte de lloguer) i, si s'escau, autorització de la propietat.

o Si el sol·licitant es una comunitat de propietaris, certificació de l'acta en la qual s'aprovin les obres de rehabilitació, amb la relació annexa de copropietaris signada pels representants de la comunitat.

o Caldrà presentar declaració jurada del titular de la propietat i/o del promotor de l'obra relatiu a altres possibles subvencions sol·licitades per a la rehabilitació de l'edifici (annex 2).

o Número de compte de l'entitat financera en què es sol·licitant vol que l'Ajuntament li aboni l'ajut, si esdevé beneficiari (segons annex 3).

o Certificació d'estar al corrent de les obligacions fiscals amb l'ajuntament d'Alcúdia.

o Certificació d'estar al corrent de les obligacions fiscals amb l'Estat.

o Certificació d'estar al corrent de les obligacions fiscals amb la Seguretat social.

o Certificació de no incórrer en cap supòsit contemplat a l'art. 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. (annex 5).

o Certificació de no trobar-se sotmeses a cap procediment de reintegrament de subvencions públiques o cap procediment sancionador incoat per aquest motiu. (annex 5).

o Plànol d'emplaçament de l'immoble.

o Fotografies de l'estat actual de l'edifici.

o Llicència municipal d'obres o títol habilitant, o justificant d'haver-la sol·licitat.

o Termini d'execució de les obres, en mesos.

o Pressupost detallat de les obres (amb amidaments de les partides a realitzar i preu unitari de cada una d'elles).

o Memòria descriptiva del tipus d'intervenció (materials, acabats, etc.) o, si s'escau, projecte tècnic. 

D'acord amb el que preveu la Llei 39/2015, d' 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si la sol·licitud de subvenció no compleix els requisits que s'indiquen o no s'hi inclou la documentació que pertoca, es requerirà a l'entitat perquè en el termini de deu (10) dies hàbils a partir del dia següent a la notificació, esmeni la mancança o aporti els documents preceptius, amb la indicació que, si no ho fa, es considerarà que desisteix de la seva sol·licitud. No se concediran pròrrogues del termini per presentar la documentació.

SETZENA

Sol·licituds de subvenció de les obres incloses al Pla

1.- Executades les obres incloses al Pla -de conformitat amb la base 15a- s'ha de presentar la sol·licitud de concessió de subvenció (annex 4) juntament amb la següent documentació:

* Certificació final d'obres, subscrita pel facultatiu o tècnic que hagi executat l'obra en el cas d'obres majors i del mestre d'obres en el d'obres menors.

* Justificació econòmica de l'execució de les obres incloses (factures que demostrin el cost real de les obres de rehabilitació realment executades i declarades en la sol·licitud d'inclusió al Pla).

* Fotografies de l'obra acabada.

2.- Presentada la sol·licitud de concessió de subvenció i documentació esmentada en el punt  anterior, s'emetrà informe tècnic i, d'acord amb aquest, l'òrgan competent resoldrà la concessió o denegació de la subvenció.

3.- El termini per a resoldre la concessió o denegació de les subvencions serà d'1 mes, a comptar des del termini establert per presentar la sol·licitud de concessió de subvenció i documentació establerta en la base 17ª. El silenci administratiu tindrà efecte negatiu.

DESSETENA

Pagament de les subvencions

1.- Les subvencions es concediran d'acord amb l'ordre de data de Resolució d'inclusió al Pla (data Decret) i, una vegada que s'hagi presentat, en termini, la documentació i sol·licitud de concessió de subvenció i s'hagi resolt la concessió en qüestió per part de l'òrgan competent.

2.- La subvenció ES DENEGARÀ una vegada que s'hagi esgotat la partida pressupostària destinada al present Pla.

3.- Quan la partida pressupostària resultés insuficient per cobrir la darrera subvenció concedida, s'abonarà la quantitat romanent de la partida pressupostària destinada al Pla.

4.- Les subvencions concedides i les condicions amb les quals s'ha concedit seran acceptades sense reserves per part del beneficiari en el moment de concessió de la subvenció.

TERMINIS

DIVUITENA

El termini de presentació de les sol·licituds d'inclusió al Pla (annex 1) comença l'endemà de l'aprovació definitiva de les presents bases, i finalitza dia 30 d'octubre de l'any 2020.

El termini per a presentar les sol·licituds de concessió de subvenció (annex 4) finalitza dia 30 de novembre de l'any 2020.

PRÒRROGUES 

DINOVENA

No es concediran pròrrogues del termini per presentar la documentació de la sol·licitud d'inclusió al Pla. Únicament es podran concedir pròrrogues, degudament motivades, dels terminis d'execució de les obres i de la justificació posterior per l'obtenció de la subvenció de les obres ja incloses en el Pla.

Les sol·licituds de concessió de pròrrogues, degudament motivades, dels terminis d'execució i de la justificació de les actuacions aprovades, hauran de presentar-se amb anterioritat al venciment dels mateixos. Es concediran per els següents supòsits:

  • Força major.
  • Causes econòmiques.
  • Qualsevol altra justificació que pugui ser apreciada per l'Ajuntament com a causa de dilació temporal en l'execució del projecte.

El procediment per la tramitació de les pròrrogues s'iniciarà a sol·licitud de l'interessat i es resoldrà per l'òrgan competent.

MODIFICACIÓ, INCOMPLIMENT I REINTEGRAMENT

VINTENA

L'alteració de les condicions que van determinar la concessió de la subvenció, i en tot cas, l'obtenció concurrent de subvencions o ajudes d'altres administracions públiques que superin el cost de les obres realment realitzades, pot donar lloc a la modificació de la resolució d'atorgament.

Si la llicència municipal d'obres concedida caduca, segons les seves prescripcions, implicarà l'extinció dels efectes de la concessió de la subvenció, ja que la subvenció està vinculada sempre a la llicència.

VINT-I-UNENA 

El incompliment per causes imputables al beneficiari de les obligacions imposades com a conseqüència de la concessió de les subvencions, així com el falsejament, la inexactitud o l'omissió de les dades subministrades que hagin servit per a la concessió de les subvencions, comportarà la pèrdua total o parcial d'aquestes, i si procedeix, el reintegrament amb l'abonament dels interessos de demora, segons allò establert a la legislació vigent.

DISPOSICIONS ADDICIONALS

Disposició addicional primera

A tot allò que no estigui previst en aquestes bases específiques s'aplicarà la Llei 38/2003 de 17 de novembre, general de subvencions; La Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques; el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la Llei general de subvencions; així com la resta de normativa que li sigui d'aplicació.

Alcúdia,14 de maig de 2020

La batlessa

Bàrbara Rebassa Bisbal

La tècnica de patrimoni

Inmaculada Salas Serra

 

ANNEX 1. SOL·LICITUD D'INCLUSIÓ AL PLA DE FOMENT DE REHABILITACIÓ DE FAÇANES EN L'ÀMBIT DEL CONJUNT HISTÒRIC I IMMOBLES INCLOSOS AL CATÀLEG MUNICIPAL DE LA CIUTAT D'ALCÚDIA  DE L'ANY 2020

DADES SOL·LICITANT

Nom i cognoms                                                                                                             CIF o NIF

Adreça                                                                                                                          Població

Adreça electrònica                                                                                                       Codi Postal                      Telèfon

Nom i cognoms representant i concepte

DESCRIPCIÓ DEL PROJECTE QUE MOTIVA LA SOL·LICITUD, AMB DETALL DEL PRESSUPOST

Breu descripció:

Pressupost total subvencionable                                        Import sol·licitat 

Aportació pròpia                                                              Altres aportacions

DOCUMENTACIÓ ADJUNTA

o Instància del sol·licitant per a la inclusió de l'obra en aquest pla. (annex 1).

o Fotocòpia del  DNI o del NIF del sol·licitant, en cas d'una comunitat de veïns.

o Còpia compulsada del títol d'ocupació (escriptura de propietat o contracte de lloguer) i, si s'escau, autorització de la propietat.

o Si el sol·licitant és una comunitat de propietaris, certificació de l'acta en la qual s'aprovin les obres de rehabilitació, amb la relació annexa de copropietaris signada pels representants de la comunitat.

o Caldrà presentar declaració jurada del titular de la propietat i/o del promotor de l'obra relatiu a altres subvencions sol·licitades per a la rehabilitació de l'edifici (annex 2).

o Número de compte de l'entitat financera en què és sol·licitant vol que l'Ajuntament li aboni l'ajut, si esdevé beneficiari (segons annex 3).

o Certificació d'estar al corrent de les obligacions fiscals amb l'Estat.

o Certificació d'estar al corrent de les obligacions fiscals amb l'ajuntament d'Alcúdia.

o Certificació d'estar al corrent de les obligacions fiscals amb la seguretat Social.

o Certificació de no incórrer en cap supòsit contemplat a l'art. 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. (annex 5).

o Certificació de no trobar-se sotmeses a cap procediment de reintegrament de subvencions públiques o cap procediment sancionador incoat per aquest motiu. (annex 5).

o Plànol d'emplaçament de l'immoble.

o Fotografies de l'estat actual de l'edifici.

o Llicència municipal d'obres o justificant d'haver-la sol·licitat.

o Termini d'execució de les obres.

o Pressupost detallat de les obres (amb amidaments de les partides a realitzar i preu unitari de les mateixes).

o Memòria descriptiva del tipus d'intervenció (materials, acabats, etc.) o, si s'escau, projecte tècnic degudament visat.

SOL·LICITO:

 

Il·lm. Sr. BATLE - president de l'ajuntament d'alcúdia.

ALCÚDIA,         de                           de  2020                                                                                                                             

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal li informem que la recollida de les seves dades personals és necessària per a la gestió de les ajudes i subvencions atorgades per l'Ajuntament, i que seran conservades per l'Ajuntament d'Alcúdia. Així mateix, informem que pot exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les dades facilitades, en la següent adreça: Ajuntament d'Alcúdia, Major, 9 – 07400.

 

ANNEX 2

DECLARACIÓ DE ALTRES SUBVENCIONS SOL·LICITADES 

Cognoms i nom:

NIF:

En qualitat de:

Comunitat:

CIF:

En relció amb la sol·licitud d'inclusió al Pla de foment per a la Rehabilitació de Façanes en l'Àmbit del conjunt Històric i immobles inclosos al Catàleg Municipal de la Ciutat d'Alcúdia per a l'any 2020, i sota la meva responsabilitat,

DECLAR:

(  ) No haver sol·licitat cap subvenció, ajut, ingrés o recurs per a sufragar el cost d'execució de les obres objecte de la sol·licitud de subvenció.

(  ) Haver sol·licitat les subvencions per a rehabilitar l'edifici que s'assenyalen:

DATA

ADMINISTRACIÓ CONCEDENT

IMPORT SOL·LICITAT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alcúdia,          de                    de 2020                                     

El/la sol·licitant,

    

 

SENYORA BATLESSA – PRESIDENTA DE L'AJUNTAMENT D'ALCÚDIA.  

 

ANNEX 3 ​​​​​​​SOL·LICITUD DE TRASFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS DEL  TRESOR DE L'AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

DADES DEL CREDITOR

N.I.F.                                                                 Nom i cognoms del creditor

C.Postal                                                             Carrer i número

Municipi                                                             Província                                                         

DADES DE TRANSFERÈNCIA

C. Banc             C. Ag.        D                       C. Corrent o llibreta                                       Denominació de l'entitat bancària

C. Postal                                                          Adreça agència                           

Municipi                                                                                       Província 

 

Sota la meva responsabilitat declaro que aquestes dades corresponen al compte corrent o la llibreta d'estalvis oberts a nom meu. I sol·licito també la compensació, en cas d'existència de deutes reconeguts a favor de l'ajuntament.

Diligencia de conformitat de l'entitat

Aquestes dades coincideixen amb les                ______________,______de __________ de 2020

existents en aquesta oficina

 

El Director,                                                                                                     Signat:

Signat i segellat:

 

De conformitat amb la llei 15/1999, us comuniquem que les vostres dades s'incorporen a un fitxer que es titularitat de l'ajuntament d'Alcúdia (c/ major, 9 07400-Alcudia). Aquestes dades seran tractades amb la finalitat de poder-vos oferir mes serveis i de mes qualitat des de l'ajuntament, així com poder disposar d'una base de dades actualitzada del teixit econòmic del municipi. Tota la informació que us demanem es necessària per dur a terme de forma correcta aquestes finalitats. Tanmateix, us informem que teniu dret a accedir, rectificar, cancel·lar o oposar-vos al tractament de les vostres dades. Per fer-ho heu de contactar amb l'ajuntament. 

 

ANNEX 4. SOL·LICITUD DE CONCESSIÓ DE SUBVENCIÓ I COMUNICAT DE FINALITZACIÓ DE LES OBRES INCLOSES EN EL PLA DE FOMENT DE REHABILITACIÓ DE FAÇANES EN L'ÀMBIT DEL CONJUNT HISTÒRIC I IMMOBLES INCLOSOS AL CATÀLEG MUNICIPAL DE LA CIUTAT D'ALCÚDIA  DE L'ANY 2020.

DADES SOL·LICITANT

Nom i cognoms                                                                                 CIF o NIF

Adreça                                                                                               Població

Municipi                                                                                             Codi Postal                         Telèfon

Adreça electrònica                                                                   

Nom i cognoms representant i concepte

DESCRIPCIÓ DEL PROJECTE QUE MOTIVA LA SOL·LICITUD, AMB DETALL DEL PRESSUPOST        

Breu descripció:                                                                                                                                                              

Cost de les obres                                                                 Import sol·licitat                                                               

Data d'acabament                                                               Altres aportacions                                               

DOCUMENTACIÓ ADJUNTA                                                                                                                                                        

o Certificació final d'obres, subscrita pel facultatiu o tècnic que hagi executat l'obra en el cas d'obres majors i del mestre d'obres en el d'obres menors.

o Justificació econòmica de l'execució de les obres (factures que demostrin la quantitat que s'ha pagat per les obres de rehabilitació declarades en la sol·licitud d'inclusió al Pla).

o Fotografies de l'estat actual de l'obra acabada.                                                                                    

SOL·LICITO:                                                                                                                                                                                        

 

Il·lm. Sra. BATLEssa - presidenta de l'ajuntament d'alcúdia.

ALCÚDIA,         de                           de  2020 

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal li informem que la recollida de les seves dades personals és necessària per a la gestió de les ajudes i subvencions atorgades per l'Ajuntament, i que seran conservades per l'Ajuntament d'Alcúdia. Així mateix, informem que pot exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les dades facilitades, en la següent adreça: Ajuntament d'Alcúdia, Major, 9 – 07400.  

 

ANNEX 5 DECLARACIÓ RESPONSABLE  

Cognoms i nom                                                                                            NIF

En qualitat de                                                                                                                      Tef.

Amb domicili a                                                                           CP                                      carrer 

En relació amb la sol·licitud d'inclusió al Pla de Foment de Rehabilitació de Façanes en l'Àmbit del conjunt Històric i immobles inclosos al Catàleg Municipal de la Ciutat d'Alcúdia per a l'any 2020, i sota la meva responsabilitat,

DECLAR:

(  )  Que no estic sotmès a cap procediment de reintegrament de subvencions públiques, ni tinc incoat cap procediment sancionador per aquest motiu.

(  ) Que no incorro en cap supòsit contemplat a l'art. 13.2 de la llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.

I  per deixar-ne constància als efectes oportuns, expedeixo i signo la present a

Alcúdia,          de             ____       de 2020

 

El/la sol·licitant,

     

SENYORA BATLESSA – PRESIDENTA DE L'AJUNTAMENT D'ALCÚDIA.“