Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE SA POBLA
Núm. 3699
Resolució de Batlia d'aixecament de la suspensió i continuació del procediment de selecció mitjançant sistema de concurs-oposició lliure, per a la cobertura amb caràcter interí/ina de la plaça d'interventor/a de l'Ajuntament de sa Pobla
DECRET DE BATLIA
Llorenç Gelabert i Crespí, Batle-President de l'Ajuntament de sa Pobla, en atenció als següents
ANTECEDENTS DE FET
PRIMER.- Vist el BOIB núm. 26 de 29 de febrer de 2020 en el qual es va procedir a publicar la convocatòria de les proves selectives de selecció mitjançant sistema de concurs-oposició lliure per a la provisió amb caràcter interí/ina de la plaça d'interventor/a de l'Ajuntament de sa Pobla
SEGON.- Vist allò que disposen els punts primer i quart de la disposició addicional tercera del Reial Decret 463/2020, de 14 de març, modificat pel Reial Decret 465/2020, de 17 de març, pel que es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, on s'estableix que:
“Disposición adicional tercera. Suspensión de plazos administrativos.
1. Se suspenden términos y se interrumpen los plazos para la tramitación de los procedimientos de las entidades del sector público. El cómputo de los plazos se reanudará en el momento en que pierda vigencia el presente real decreto o, en su caso, las prórrogas del mismo.
(...)
4. Sin perjuicio de lo dispuesto en los apartados anteriores, desde la entrada en vigor del presente real decreto, las entidades del sector público podrán acordar motivadamente la continuación de aquellos procedimientos administrativos que vengan referidos a situaciones estrechamente vinculadas a los hechos justificativos del estado de alarma, o que sean indispensables para la protección del interés general o para el funcionamiento básico de los servicios”.
TERCER.- Vist allò que disposen els Decrets de Batlia 319/2020 i 361/2020 de data 23 de març i 13 d'abril de 2020 respectivament relatius a la Instrucció sobre la suspensió dels terminis administratius per la declaració de l'estat d'alarma amb motiu del COVID-19 (CORONAVIRUS) on s'estableix
(...) D'aquesta manera, l'Ajuntament de Sa Pobla por continuar la tramitació i la resolució d'aquests procediments administratius, sempre i quan es doni compliment als següents requisits:
a) Escrit de la persona interessada que manifesti la seva conformitat amb què no es suspengui el termini del procediment.
b) L'òrgan competent podrà acordar, mitjançant resolució motivada, la continuació de la tramitació i la resolució del procediment.(...)
QUART.- Vist l'estat de tramitació del procediment i l'afectació que al funcionament dels serveis econòmics de la Corporació té l'absència de obertura del lloc de treball d'interventor/a de l'Ajuntament
En base a la necessitat de la cobertura del lloc de treball d'interventor/a i el exercici de les seves funcions reservades, i en atenció als fets i fonaments de fet exposats, i de conformitat amb les atribucions que per l'art. 21.1 apartat s) de la LRBRL i demés normativa concordant em són conferides aquesta Batlia, dicta la següent
RESOLUCIÓ
PRIMER.- Ordenar l'aixecament de la suspensió i la continuació de la tramitació del procediment de selecció mitjançant sistema de concurs-oposició lliure, per a la cobertura amb caràcter interí/ina de la plaça d'interventor/a de l'Ajuntament de sa Pobla
SEGON.- Ordenar la publicació al BOIB, així com al Tauler d'Anuncis de la Corporació de la present resolució als efectes oportuns.
Sa pobla, 12 de maig de 2020
El secretari Javier Rodriguez Abril