Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
DEPARTAMENT DE PROMOCIÓ ECONÓMICA I DESENVOLUPAMENT LOCAL
Núm. 3571
Extracte de la convocatòria de subvencions pluriennals 2020-2021 per dur a terme actuacions d'inversió de competència municipal (obres, vehicles i immobles) i sufragar honoraris de redacció de projectes i de direcció d'obres
Codi BDNS: 503364 http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans/index
1.- Objecte i finalitat
Aquesta convocatòria es fa en el marc de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017 i núm. 96, de 4 d'agost de 2018).
La finalitat d'aquesta convocatòria és atorgar ajudes als ajuntaments de Mallorca en l'execució d'obres d'inversió de competència municipal, en l'adquisició de vehicles i d'immobles per a la prestació de serveis de competència municipal, i en sufragar honoraris de redacció de projectes i de direcció d'obres.
2.- Beneficiaris
Poden acollir-se a aquesta convocatòria tots els ajuntaments de Mallorca (excepte Palma) i les entitats locals menors.
No poden acollir-se a aquesta convocatòria els ajuntaments i les entitats locals menors de Mallorca en els quals concorri alguna de les prohibicions establertes a l'article 8 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017 i núm. 96, de 4 d'agost de 2018).
3.- Actuacions subvencionables
Les actuacions que es podran finançar amb les subvencions d'aquesta convocatòria seran obres d'inversió de competència municipal dels articles 25 i 26 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local. També es podrà finançar amb aquestes subvencions l'adquisició de vehicles i de bens immobles per a la prestació de serveis de competència municipal. Així mateix, pel que fa a les obres, també es subvencionaran els honoraris de redacció de projectes i de direcció d'obres.
Un mínim de 30.000,00 euros de la subvenció sol·licitada per cada ajuntament ha d'anar destinada a millorar i complimentar les condicions d'accessibilitat universal dels equipaments i edificis públics, així com dels espais d'ús públic de titularitat municipal, d'acord amb allò previst a la Llei 8/2017, de 3 d'agost, d'accessibilitat universal de les Illes Balears, i concretament amb allò establert a l'article 6. La quantitat mínima de 30.000,00 euros destinats per cada ajuntament a la millora i compliment de l'accessibilitat universal haurà de ser plenament identificable en la documentació tècnica aportada, tant si es tracta d'un sol projecte o de més projectes independents destinats íntegrament a tal finalitat o per formar part d'un projecte més extens. En aquest darrer cas, les partides destinades a la millora i compliment de l'accessibilitat universal s'agruparan en un capítol exclusiu i independent formant part del projecte més ampli.
Amb els projectes s'adjuntarà un informe tècnic de l'ajuntament que acrediti que el mínim establert de 30.000,00 euros de la subvenció total sol·licitada es destina a millorar i complimentar les mesures d'accessibilitat universal.
Si no es destinen els 30.000,00 euros de la subvenció sol·licitada per cada ajuntament a la finalitat abans esmentada no es podrà obtenir la subvenció, i s'entendrà que s'ha desistit de sol·licitar tota la subvenció que li correspongui a l'ajuntament d'acord amb el que s'estableix en aquesta convocatòria.
Cada ajuntament o entitat local menor just pot presentar un màxim de cinc (5) actuacions en aquesta convocatòria, comptant obres, vehicles i immobles, i un màxim de cinc (5) actuacions d'honoraris de redacció de projectes i de cinc (5) actuacions d'honoraris de direcció d'obres.
Les actuacions que se sol·licitin en aquesta convocatòria (obres, vehicles i immobles) han de ser d'un import igual o superior a 10.000,00 euros, IVA inclòs, excepte pel que fa als honoraris de redacció de projectes i de direcció d'obres, que no tenen un import mínim.
En cap cas l'import de la despesa subvencionable pot ser superior al valor de mercat.
Els honoraris de redacció del projecte i de direcció de l'obra no podran figurar en el projecte tècnic i els professionals que duguin a terme aquestes actuacions han de ser tècnics externs a la Corporació Local.
A l'apartat de les obres hi haurà la possibilitat de demanar actuacions que no es troben incloses en els articles 25 i 26 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local. Aquestes actuacions, que són competències de l'article 7.4 de la llei esmentada, seran per a aquesta convocatòria les següents:
Per demanar alguna d'aquestes tres actuacions s'hauran de presentar, a més dels documents generals aplicables a totes les obres, els següents prevists a l'article 7.4 abans esmentat:
4.- Crèdit pressupostari pluriennal
A les subvencions objecte d'aquesta convocatòria es destina la quantitat de vint milions d'euros (20.000.000,00 €), deu milions d'euros (10.000.000,00 €) amb càrrec al pressupost de 2020: RC núm. operació: 220200003672, aplicació pressupostària 2020: 65.94310.76202, i deu milions d'euros (10.000.000,00 €) amb càrrec al pressupost de 2021: RC núm. operació: 220209000214, aplicació pressupostària 2021: 65.94310.76202.
5.- Naturalesa de la subvenció i límits
1. Les subvencions d'aquesta convocatòria són de caràcter pluriennal 2020-2021, voluntari i eventual, i anul·lables, revocables i reintegrables en tot moment per les causes previstes a l'Ordenança general de subvencions. A més, no generen cap dret a obtenir altres subvencions en anys posteriors i no es poden al·legar com a precedent. Així mateix, són compatibles amb altres ajudes i subvencions que pugui rebre el beneficiari per al mateix projecte subvencionat sempre que el còmput total de les ajudes o subvencions rebudes no superi el cost de l'activitat que l'entitat beneficiària ha de desenvolupar.
2. La quantia de la subvenció no podrà superar el 100 % de l'import sol·licitat subvencionable.
6.- Règim de concessió
D'acord amb l'article 17 de l'Ordenança general de subvencions, el règim de concessió es durà a terme mitjançant el procediment de concurrència no competitiva, i per tant no serà necessari fixar un ordre de prelació entre les sol·licituds, ja que serà suficient complir els requisits que s'estableixen en aquesta convocatòria.
En aquest supòsit, la subvenció es determinarà de la manera següent a tots els ajuntaments i entitats locals menors que es presentin a la convocatòria:
Municipis fins a 3.000 habitants: 240.000 euros.
Municipis de 3.001 a 5.000 habitants: 195.000 euros.
Municipis de 5.001 a 10.000 habitants: 150.000 euros.
Municipis de 10.001 a 20.000 habitants: 120.000 euros.
Municipis de més de 20.000 habitants: 85.800 euros.
A més de la quantitat de subvenció per població, en el cas de municipis que comptin amb nuclis de població, aquesta subvenció s'incrementarà amb la quantitat de 3.857,14 euros per cada nucli.
Les dades de la població s'han tret de la darrera revisió que ha publicat a la web l'Institut Nacional d'Estadística (INE), excepte per al cas de Palmanyola, que la població, al no publicar-la l'INE, s'ha tret de les dades de la web de l'Institut Balear d'Estadística (IBESTAT).
El nuclis de població dels municipis de Mallorca (excepte Palma) són els que figuren a l'Enquesta d'Infraestructura i Equipaments Locals de Mallorca (EIEL). Aquests treballs de l'EIEL han estat acceptats pel Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques relatius a la fase 2018 pel que fa a les dades alfanumèriques.
Els ajuntaments que comptin amb una entitat local menor en el seu terme municipal veuran reduïda la seva població als efectes del càlcul de la subvenció amb els habitants que pertanyin a l'entitat local menor.
Les actuacions se subvencionaran segons l'ordre de preferència assenyalat pel President de la Corporació Local a la sol·licitud de subvenció que figura com Annex I de la convocatòria. Si s'han presentat dues sol·licituds (al estar prevists dos terminis de presentació: un de dos (2) mesos per a les actuacions de quantia igual o inferior a 100.000,00 euros i un segon de tres (3) mesos per als projectes de quantia superior a 100.000,00 euros) es començarà per l'ordre de preferència de la sol·licitud presentada més tard.
Si l'actuació o la suma de totes les actuacions sol·licitades és d'import inferior a la subvenció global que resulti per a cada ajuntament dels criteris determinats en aquest punt, aquesta subvenció global es reduirà automàticament a l'import de les actuacions presentades. En cas que les actuacions presentades fos d'import superior a la subvenció que pertoqui a cada ajuntament segons els criteris d'aquest punt, la diferència anirà a càrrec de l'ajuntament.
A cada ajuntament, d'acord amb els criteris d'aquest punt, li correspondria la següent quantitat:
CIF |
AJUNTAMENT |
POBLACIÓ 2020 |
SUBVENCIÓ SEGONS POBLACIÓ |
NUCLIS DE POBLACIÓ |
QUANTITAT PER NUCLI |
SUBVENCIÓ TOTAL SEGONS NÚM. NUCLIS |
TOTAL 2020 |
TOTAL 2021 |
TOTAL |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
P-0700100-A |
AJUNTAMENT D'ALARÓ |
5.572 |
150.000,00 |
0 |
3.857,14 |
0,00 |
150.000,00 |
150.000,00 |
300.000,00 |
P-0700300-G |
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA |
20.241 |
85.000,00 |
4 |
3.857,14 |
15.428,56 |
100.428,56 |
100.428,56 |
200.857,12 |
P-0700400-E |
AJUNTAMENT D'ALGAIDA |
5.642 |
150.000,00 |
2 |
3.857,14 |
7.714,28 |
157.714,28 |
157.714,28 |
315.428,56 |
P-0700500-B |
AJUNTAMENT D'ANDRATX |
11.271 |
120.000,00 |
4 |
3.857,14 |
15.428,56 |
135.428,56 |
135.428,56 |
270.857,12 |
P-0706600-D |
AJUNTAMENT D'ARIANY |
868 |
240.000,00 |
0 |
3.857,14 |
0,00 |
240.000,00 |
240.000,00 |
480.000,00 |
P-0700600-J |
AJUNTAMENT D'ARTÀ |
7.845 |
150.000,00 |
5 |
3.857,14 |
19.285,70 |
169.285,70 |
169.285,70 |
338.571,40 |
P-0700700-H |
AJUNTAMENT DE BANYALBUFAR |
515 |
240.000,00 |
2 |
3.857,14 |
7.714,28 |
247.714,28 |
247.714,28 |
495.428,56 |
P-0700800-F |
AJUNTAMENT DE BINISSALEM |
8.567 |
150.000,00 |
1 |
3.857,14 |
3.857,14 |
153.857,14 |
153.857,14 |
307.714,28 |
P-0700900-D |
AJUNTAMENT DE BÚGER |
1.050 |
240.000,00 |
0 |
3.857,14 |
0,00 |
240.000,00 |
240.000,00 |
480.000,00 |
P-0701000-B |
AJUNTAMENT DE BUNYOLA |
4.700 |
195.000,00 |
4 |
3.857,14 |
15.428,56 |
210.428,56 |
210.428,56 |
420.857,12 |
P-0701100-J |
AJUNTAMENT DE CALVIÀ |
50.559 |
85.800,00 |
16 |
3.857,14 |
61.714,24 |
147.514,24 |
147.514,24 |
295.028,48 |
P-0701200-H |
AJUNTAMENT DE CAMPANET |
2.640 |
240.000,00 |
1 |
3.857,14 |
3.857,14 |
243.857,14 |
243.857,14 |
487.714,28 |
P-0701300-F |
AJUNTAMENT DE CAMPOS |
10.862 |
120.000,00 |
5 |
3.857,14 |
19.285,70 |
139.285,70 |
139.285,70 |
278.571,40 |
P-0701400-D |
AJUNTAMENT DE CAPDEPERA |
11.868 |
120.000,00 |
10 |
3.857,14 |
38.571,40 |
158.571,40 |
158.571,40 |
317.142,80 |
P-0701600-I |
AJUNTAMENT DE CONSELL |
4.053 |
195.000,00 |
0 |
3.857,14 |
0,00 |
195.000,00 |
195.000,00 |
390.000,00 |
P-0701700-G |
AJUNTAMENT DE COSTITX |
1.288 |
240.000,00 |
0 |
3.857,14 |
0,00 |
240.000,00 |
240.000,00 |
480.000,00 |
P-0701800-E |
AJUNTAMENT DE DEIÀ |
617 |
240.000,00 |
5 |
3.857,14 |
19.285,70 |
259.285,70 |
259.285,70 |
518.571,40 |
P-0701900-C |
AJUNTAMENT D'ESCORCA |
212 |
240.000,00 |
4 |
3.857,14 |
15.428,56 |
255.428,56 |
255.428,56 |
510.857,12 |
P-0702000-A |
AJUNTAMENT D'ESPORLES |
5.062 |
150.000,00 |
2 |
3.857,14 |
7.714,28 |
157.714,28 |
157.714,28 |
315.428,56 |
P-0702100-I |
AJUNTAMENT D'ESTELLENCS |
315 |
240.000,00 |
0 |
3.857,14 |
0,00 |
240.000,00 |
240.000,00 |
480.000,00 |
P-0702200-G |
AJUNTAMENT DE FELANITX |
17.780 |
120.000,00 |
5 |
3.857,14 |
19.285,70 |
139.285,70 |
139.285,70 |
278.571,40 |
P-0702500-J |
AJUNTAMENT DE FORNALUTX |
660 |
240.000,00 |
0 |
3.857,14 |
0,00 |
240.000,00 |
240.000,00 |
480.000,00 |
P-0702700-F |
AJUNTAMENT D'INCA |
33.319 |
85.800,00 |
0 |
3.857,14 |
0,00 |
85.800,00 |
85.800,00 |
171.600,00 |
P-0704900-J |
AJUNTAMENT DE SANT JOAN |
2.108 |
240.000,00 |
0 |
3.857,14 |
0,00 |
240.000,00 |
240.000,00 |
480.000,00 |
P-0702800-D |
AJUNTAMENT DE LLORET DE VISTALEGRE |
1.372 |
240.000,00 |
0 |
3.857,14 |
0,00 |
240.000,00 |
240.000,00 |
480.000,00 |
P-0702900-B |
AJUNTAMENT DE LLOSETA |
5.988 |
150.000,00 |
0 |
3.857,14 |
0,00 |
150.000,00 |
150.000,00 |
300.000,00 |
P-0703000-J |
AJUNTAMENT DE LLUBÍ |
2.273 |
240.000,00 |
0 |
3.857,14 |
0,00 |
240.000,00 |
240.000,00 |
480.000,00 |
P-0703100-H |
AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR |
36.914 |
85.800,00 |
15 |
3.857,14 |
57.857,10 |
143.657,10 |
143.657,10 |
287.314,20 |
P-0703300-D |
AJUNTAMENT DE MANACOR |
43.808 |
85.800,00 |
9 |
3.857,14 |
34.714,26 |
120.514,26 |
120.514,26 |
241.028,52 |
P-0703400-B |
AJUNTAMENT DE MANCOR DE LA VALL |
1.509 |
240.000,00 |
0 |
3.857,14 |
0,00 |
240.000,00 |
240.000,00 |
480.000,00 |
P-0703500-I |
AJUNTAMENT DE MARIA DE LA SALUT |
2.227 |
240.000,00 |
0 |
3.857,14 |
0,00 |
240.000,00 |
240.000,00 |
480.000,00 |
P-0703600-G |
AJUNTAMENT DE MARRATXÍ |
37.193 |
85.800,00 |
18 |
3.857,14 |
69.428,52 |
155.228,52 |
155.228,52 |
310.457,04 |
P-0703800-C |
AJUNTAMENT DE MONTUÏRI |
2.912 |
240.000,00 |
0 |
3.857,14 |
0,00 |
240.000,00 |
240.000,00 |
480.000,00 |
P-0703900-A |
AJUNTAMENT DE MURO |
7.085 |
150.000,00 |
1 |
3.857,14 |
3.857,14 |
153.857,14 |
153.857,14 |
307.714,28 |
P-0700002-I |
ENTITAT LOCAL DE PALMANYOLA |
2.019 |
240.000,00 |
0 |
3.857,14 |
0,00 |
240.000,00 |
240.000,00 |
480.000,00 |
P-0704100-G |
AJUNTAMENT DE PETRA |
2.860 |
240.000,00 |
0 |
3.857,14 |
0,00 |
240.000,00 |
240.000,00 |
480.000,00 |
P-0704200-E |
AJUNTAMENT DE POLLENÇA |
16.283 |
120.000,00 |
6 |
3.857,14 |
23.142,84 |
143.142,84 |
143.142,84 |
286.285,68 |
P-0704300-C |
AJUNTAMENT DE PORRERES |
5.502 |
150.000,00 |
0 |
3.857,14 |
0,00 |
150.000,00 |
150.000,00 |
300.000,00 |
P-0704500-H |
AJUNTAMENT DE PUIGPUNYENT |
2.012 |
240.000,00 |
2 |
3.857,14 |
7.714,28 |
247.714,28 |
247.714,28 |
495.428,56 |
P-0704400-A |
AJUNTAMENT DE SA POBLA |
13.475 |
120.000,00 |
2 |
3.857,14 |
7.714,28 |
127.714,28 |
127.714,28 |
255.428,56 |
P-0705100-F |
AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ |
8.431 |
150.000,00 |
5 |
3.857,14 |
19.285,70 |
169.285,70 |
169.285,70 |
338.571,40 |
P-0705300-B |
AJUNTAMENT DE SANTA EUGÈNIA |
1.561 |
240.000,00 |
3 |
3.857,14 |
11.571,42 |
251.571,42 |
251.571,42 |
503.142,84 |
P-0705500-G |
AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA |
12.485 |
120.000,00 |
2 |
3.857,14 |
7.714,28 |
127.714,28 |
127.714,28 |
255.428,56 |
P-0705600-E |
AJUNTAMENT DE SANTA MARIA DEL CAMÍ |
7.375 |
150.000,00 |
0 |
3.857,14 |
0,00 |
150.000,00 |
150.000,00 |
300.000,00 |
P-0705700-C |
AJUNTAMENT DE SANTANYÍ |
12.237 |
120.000,00 |
10 |
3.857,14 |
38.571,40 |
158.571,40 |
158.571,40 |
317.142,80 |
P-0705800-A |
AJUNTAMENT DE SELVA |
4.014 |
195.000,00 |
3 |
3.857,14 |
11.571,42 |
206.571,42 |
206.571,42 |
413.142,84 |
P-0704700-D |
AJUNTAMENT DE SENCELLES |
3.290 |
195.000,00 |
2 |
3.857,14 |
7.714,28 |
202.714,28 |
202.714,28 |
405.428,56 |
P-0705900-I |
AJUNTAMENT DE SES SALINES |
4.960 |
195.000,00 |
1 |
3.857,14 |
3.857,14 |
198.857,14 |
198.857,14 |
397.714,28 |
P-0706000-G |
AJUNTAMENT DE SINEU |
3.862 |
195.000,00 |
0 |
3.857,14 |
0,00 |
195.000,00 |
195.000,00 |
390.000,00 |
P-0706100-E |
AJUNTAMENT DE SÓLLER |
13.705 |
120.000,00 |
3 |
3.857,14 |
11.571,42 |
131.571,42 |
131.571,42 |
263.142,84 |
P-0706200-C |
AJUNTAMENT DE SON SERVERA |
11.568 |
120.000,00 |
4 |
3.857,14 |
15.428,56 |
135.428,56 |
135.428,56 |
270.857,12 |
P-0706300-A |
AJUNTAMENT DE VALLDEMOSSA |
1.969 |
240.000,00 |
5 |
3.857,14 |
19.285,70 |
259.285,70 |
259.285,70 |
518.571,40 |
P-0706500-F |
AJUNTAMENT DE VILAFRANCA |
3.380 |
195.000,00 |
0 |
3.857,14 |
0,00 |
195.000,00 |
195.000,00 |
390.000,00 |
|
|
479.883 |
9.379.000,00 |
161 |
|
620.999,54 |
9.999.999,54 |
9.999.999,54 |
19.999.999,08 |
La concessió de les subvencions es farà en el moment procedimental adient d'aquesta convocatòria.
7.- Presentació de sol·licituds
Per presentar la documentació prevista al punt següent hi haurà dos terminis:
-Pel que fa a les actuacions (obres, vehicles, immobles i honoraris) d'import, IVA inclòs, inferior o igual a 100.000,00 euros, el termini serà dos (2) mesos comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Si el darrer dia és inhàbil, s'ha d'entendre prorrogat fins el primer dia hàbil següent.
-Pel que fa a les actuacions (obres, vehicles, immobles i honoraris) d'import, IVA inclòs, superior a 100.000,00 euros, el termini serà de tres (3) mesos comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Si el darrer dia és inhàbil, s'ha d'entendre prorrogat fins el primer dia hàbil següent.
Malgrat aquests dos terminis, en el primer termini de dos (2) mesos es pot presentar tota la documentació. No és necessari esperar el tercer mes per presentar les actuacions d'import superior a 100.000,00 euros. No s'acceptaran en el tercer mes les sol·licituds d'actuacions d'import inferior o igual a 100.000,00 euros. Com s'ha esmentat en el punt 3, cada ajuntament o entitat local menor, a pesar dels dos terminis de presentació de sol·licituds, solament pot presentar un màxim de cinc (5) actuacions en aquesta convocatòria, comptant obres, vehicles i immobles, i un màxim de cinc (5) actuacions d'honoraris de redacció de projectes i de cinc (5) actuacions d'honoraris de direcció d'obres.
Les instàncies s'han de dirigir a la Presidenta del Consell de Mallorca, i es poden presentar a qualsevol terminal del Registre General del Consell de Mallorca: seu del Consell (Palau Reial, 1); Centre Cultural la Misericòrdia (Plaça de l'Hospital, 4); Llar de la Joventut (General Riera, 111); Llar de la Infància (General Riera, 113); el Poliesportiu Sant Ferran (camí de Ca l'Ardiaca, 5); i en el Registre general de l'IMAS (General Riera, 67), tots a Palma.
Així mateix, també es poden presentar als llocs establerts a la Llei 39/2015, de 1 d' octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015).
Si la sol·licitud no reuneix les dades d'identificació, tant de la subvenció sol·licitada com de la persona sol·licitant, o alguns dels requisits prevists a la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques, es requerirà a l'entitat sol·licitant, d'acord amb el que estableix l'article 73.2 de la llei abans esmentada, perquè, en un termini de deu dies hàbils, esmeni la falta o acompanyi els documents preceptius amb indicació que, si no ho fa així, es tindrà per desistida la petició, amb una resolució expressa prèvia.
Juntament amb la sol·licitud s'ha de presentar la documentació detallada en el punt següent d'aquesta convocatòria.
8.- Formalització de sol·licituds
1.- Les sol·licituds s'han de formalitzar mitjançant el model oficial (Annex I). S'ha de presentar una sol·licitud i tota la documentació que tot seguit es relaciona per demanar la subvenció de les actuacions (obres, vehicles, immobles i honoraris) d'import, IVA inclòs, inferior o igual a 100.000,00 euros, i una altra sol·licitud i tota la documentació que tot seguit es relaciona per demanar la subvenció de les actuacions (obres, vehicles, immobles i honoraris) d'import, IVA inclòs, superior a 100.000,00 euros. També es pot presentar una sola sol·licitud amb tota la documentació en el primer termini de dos (2) mesos, com s'ha esmentat en el punt anterior.
Amb cada una de les dues sol·licituds, o d'una sola, s'hi ha d'adjuntar la següent documentació:
-Declaració responsable de no incórrer en prohibicions per ser beneficiari de subvencions (Annex III).
-Declaració responsable de trobar-se al corrent en el compliment d'obligacions tributàries amb l'Estat i el Consell de Mallorca i amb la Seguretat Social (Annex IV).
-Declaració responsable de no trobar-se en la situació prevista a l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes (Annex V).
-Autorització de l'interessat perquè una Administració Pública pugui obtenir dades de la Tresoreria General de la Seguretat Social d'estar al corrent en el compliment de les seves obligacions front la Seguretat Social (Annex XVII).
-Autorització de l'interessat perquè una Administració Pública pugui obtenir dades de l'Agència Tributària d'estar al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries (Annex XVIII).
2.- En el cas de sol·licitar obres d'inversió de competència municipal, a més de la documentació del punt 8.1 s'ha de presentar la documentació següent:
-Dos exemplars en paper i un en format digital del projecte o projectes tècnics amb el contingut que es fa constar al punt 9 d'aquesta convocatòria.
-Informe d'un tècnic de l'ajuntament que acrediti que el mínim establert de 30.000,00 euros de la subvenció total sol·licitada es destina a millorar i complimentar les mesures d'accessibilitat universal.
Per a cada projecte que es presenti:
-Certificat de la possessió i disposició real i plena dels terrenys necessaris per a l'execució de l'obra o servei (Annex VI).
-Informe acreditatiu de l'adaptació de l'actuació d'edificació, obra o instal·lació al planejament urbanístic municipal; als instruments d'ordenació territorial i a la normativa urbanística i territorial (Annex VII).
-Certificat de viabilitat del projecte per part del tècnic municipal (Annex VIII).
-Declaració responsable del tècnic redactor del projecte de no estar sotmès en cap causa d'incompatibilitat amb l'administració actuant (Annex IX).
3.- En el cas de sol·licitar l'adquisició de vehicles per a la prestació de serveis de competència municipal, a més s'ha de presentar la documentació següent:
-Pressupost del vehicle o vehicles a adquirir. No de cap marca de vehicle en concret, sinó un pressupost genèric.
-Memòria explicativa per a cada vehicle de la finalitat per a la qual s'emprarà.
4.- En el cas de sol·licitar l'adquisició d'immobles per a la prestació de serveis de competència municipal, a més s'ha de presentar la documentació següent:
-Informe d'un taxador independent degudament acreditat i inscrit en el registre oficial corresponent en el qual es farà constar el preu de l'immoble a adquirir.
-Compromís firmat pel batle de la Corporació de destinar l'immoble al fi concret per al qual s'ha de concedir la subvenció durant un termini de vint (20) anys comptadors des de la firma de l'escriptura pública.
Palma, 17 d'abril de 2020
El secretari tècnic per substitució de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local,
(Por delegació del conseller de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local.
Resolució de 22/07/2019. BOIB núm. 103, de 27/07/2019)
Jaume Tomàs Oliver