Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT D'EIVISSA

Núm. 3542
Cessament personal eventual

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa púbic que mitjançant Decret d'Alcaldia núm. 2020-1741 de data 11/03/2020 s'ha resolt acordar el cessament del Sr. David Ventura Marquie, com a adjunt al Gabinet de comunicació, dins la plantilla de personal eventual amb efectes del dia 8 de març de 2020 com a darrer dia de prestació de serveis.

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar:

a) Directament, recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma de Mallorca en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà d'haver-ne rebut la notificació de la Resolució, d'acord amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

b) Recurs potestatiu de reposició davant l'Alcaldia, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà d'haver-ne rebut la notificació, d'acord amb l'article 123 i 124 de la Llei 39/2015, de l'1 d'octubre de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, que es produirà pel transcurs d'un mes des de la seva presentació sense que s'hagi resolt expressament ni s'hagi notificat, podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu, en el termini de sis mesos a partir del dia següent a la desestimació presumpta.

c) Qualsevol altre recurs que cregueu convenient, d'acord amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la Llei 39/2015, de l'1 d'octubre de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Eivissa, 16 d'abril de 2020

L'alcalde

Rafael Ruiz Gonzalez