Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE LLUBÍ
Núm. 3498
Decret aplicació RD 463-2020 abril
Per resolució de Batllia núm. 2020-0072, de data 24 d'abril de 2020, s'ha acordat continua decretant, per l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitaria ocasionada pel COVID-19:
Vist el Decret de Batlia 0057/2020 de dia 17 de març de 2020 d'aplicació del reial decret 463/2020, de 14 de març pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de la crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, i d'acord amb la col·laboració entre administracions i amb la finalitat d'ajudar a fer front a la situació creada i aplicar les mesures excepcionals del citat Reial Decret com a causa de la declaració de l'estat d'alarma.
Vist que des del dia 13 d'abril de 2020 s'han reprès activitats no essencials, entre elles la de la construcció, amb la finalitat de contribuir a la recuperació d'aquest i d'altres sectors de l'economia, es considera adient continuar determinats procediments ( disposició addicional tercera del Real decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19)
En exercici de les atribucions que me confereix l'article 21,1 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local,
RESOLC
Primera.- Es continua decretant el tancament de TOTES les instal·lacions municipals.
Segona.- Queden garantits la prestació dels serveis de competència municipal.
Tercera.- En tots els serveis, amb la finalitat d'evitar el desplaçament dels ciutadans i limitar la dels empleats públics, NO es farà altre atenció al públic que no sigui de forma telefònica, a través de seu electrònica o mitjançant correu electrònic: Els telèfons I direccions d'informació són els següents:
Serveis generals: 971.52.20. 02
Policia Local: 663.32.91.33 i 628.529.759
Padró habitants: apol@ajllubi.net
Tributs: frossello@ajllubi.net i evanrell@ajllubi.net
Urbanisme: agual@ajllubi.net
Registre Civil: arxiu@ajllubi.net
Registre: apol@ajllubi.net
Quarta.-Respecte l'organització administrativa estarà obert al públic per consultes telefòniques i/o telemàtiques dilluns a divendres de 09 h a 14h .
Quinta.- Es suspenen tots els terminis a tots els procediments tramitats en aquest Ajuntament de Llubí excepte la continuació dels procediments de llicències urbanístiques i de llicències d'activitats quan la persona interessada manifesti la seva conformitat, expressa o tàcita, amb que no es suspenguin els termes i els terminis administratius.
Sexta.- S'aixeca la suspensió de totes les sessions o reunions d'òrgans col·legiats d'aquest Ajuntament.
Setena.- Reincorporació a l'activitat de tota la Brigada municipal a partir de dimecres dia 22 d'abril de 2020.
Llubí, 4 de maig de 2020
La batlessa
Magdalena Perelló Frontera