Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 3373
Bases reguladores de les ajudes econòmiques a entitats esportives sense ànim de lucre per a l’organització d’esdeveniments esportius d'àmbit nacional i/o internacional a l’illa d’Eivissa, la participació en lligues d’àmbit nacional i la participació en campionats d’Espanya, durant els anys 2019-2020

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb allò establert a l'article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, a continuació es fan públiques les bases reguladores d'ajudes econòmiques a entitats esportives sense ànim de lucre per a l'organització d'esdeveniments esportius d'àmbit nacional i/o internacional a l'illa d'Eivissa, la participació en lligues d'àmbit nacional i la participació en campionats d'Espanya, durant els anys 2019-2020 aprovades per acord del Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa de data 17 d'abril de 2020, següents:

1. Justificació

La importància de l'esport va ser recollida en el conjunt de principis rectors de la política social i econòmica de la Constitució espanyola, i en aquest sentit l'article 43.3 estableix que els poders públics fomentaran l'educació física i l'esport, i facilitaran l'adequada utilització del lleure.

El Consell Insular d'Eivissa, té competències pròpies dins del seu àmbit territorial en matèria de l'esport, el lleure i en concret en el foment i la promoció de les activitats esportives i de lleure, en virtut de l'article 70.9, de la Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, de reforma de l'Estatut d'Autonomia de les Illes Balears, que ve exercint des de l'atribució competencial efectuada per la Llei 6/1994, de 13 de desembre, d'atribució de competències als Consells Insulars en matèria de patrimoni històric, de promoció sociocultural, d'animació sociocultural, de dipòsit legal de llibres i d'esports. A més, l'article 73 l'EAIB li atribueix l'exercici de l'activitat de foment, sens perjudici de l'activitat que correspon a la Comunitat Autònoma, en les matèries que aquest Estatut li atribueix com a competència pròpia.

L'esmentada Llei 6/1994, de 13 de desembre, preveu al seu article 6 que els consells insulars assumiran totes les competències que havien estat assumides per la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en matèria d'esports, i entre aquestes, les que determini la llei balear de l'esport.

Per la seua banda, la Llei 14/2006, de 17 d'octubre, de l'esport de les Illes Balears, ja en la seua exposició de motius, destaca que “L'esport, entès com l'expressió de l'activitat física, reglada o no, és un bé per a la societat i cal tenir-ne cura, potenciar-lo i possibilitar que tota la ciutadania de les Illes tingui opcions de practicar-lo, de forma individual o formant part de les diferents i necessàries organitzacions esportives que el gestionen i que són igualment valorades i necessàries en la societat”.

Així mateix, el seu article 3 diu que “L'activitat física i l'esport són funcions socials que contribueixen al desenvolupament i a la formació integral de les persones i a la millora de la seua qualitat de vida”. I el seu article 11 estableix que una de les competències dels consells insulars és: Definir, planificar i executar els programes adreçats a una major pràctica esportiva en els diferents àmbits i sectors socials, i participar-hi”.

Per això, el Consell Insular d'Eivissa, mitjançant el seu Departament d'Esports i Joventut, vol donar suport a l'organització d'esdeveniments esportius d'àmbit nacional i/o internacional a l'illa d'Eivissa, la participació en lligues d'àmbit nacional i la participació en campionats d'Espanya. I en aquest sentit, al pressupost general per a l'any 2020 i al Pla estratègic de subvencions 2020 - 2021 - 2022 (BOIB núm. 20, de 15 de febrer 2020) es van preveure les tres línies d'acció d'aquestes ajudes per un import total màxim de 345.000 € anuals.

2. Objecte de la convocatòria

2.1. L'objecte d'aquestes bases reguladores és la concessió d'ajudes econòmiques a entitats esportives sense ànim de lucre per a l'organització d'esdeveniments esportius d'àmbit nacional i/o internacional a l'illa d'Eivissa, la participació en lligues d'àmbit nacional i la participació en campionats d'Espanya, per la qual cosa s'estableixen les següents modalitats de subvenció:

- Modalitat A: ajudes econòmiques a entitats sense ànim de lucre per a l'organització d'esdeveniments esportius d'àmbit nacional i/o internacional a l'illa d'Eivissa dins del període comprés entre l'1 de gener fins al 30 de desembre de 2020. Romanen fora d'aquesta convocatòria els esdeveniments celebrats durant els mesos de juliol i agost de 2020.

- Modalitat B: ajudes econòmiques a entitats sense ànim de lucre per participar en lligues nacionals d'àmbit estatal durant la temporada esportiva 2019-2020.

- Modalitat C: ajudes econòmiques a entitats sense ànim de lucre per la participació en campionats d'Espanya d'esports reconeguts pel CSD (Consejo superior de Deportes) durant l'any 2019.

3. Entitats beneficiàries i seves obligacions

3.1. Podran beneficiar-se de les ajudes les entitats constituïdes i inscrites al registre d'entitats esportives del Govern de les Illes Balears que desenvolupin la seua activitat esportiva a l'illa d'Eivissa i que realitzin objecte de cada modalitat de subvenció, i que a més:

  • compleixin els requisits per obtenir la condició de beneficiari prevists a l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, en relació a l'article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.

  • i estiguin al corrent de les obligacions tributàries amb la hisenda estatal i autonòmica i amb la Seguretat Social i no tenguin deutes amb el Consell Insular d'Eivissa.

3.2.- Queden excloses de les modalitats B i C les federacions esportives.

3.3. Obligacions de les entitats beneficiàries:

a) Dur a terme l'activitat subvencionada que fonamenta la concessió de la subvenció.

b) Comunicar al Consell Insular d'Eivissa qualsevol eventualitat que alteri o dificulti el desenvolupament de l'activitat subvencionada.

c) Sotmetre's a les actuacions de comprovació, de seguiment i d'inspecció que pugui efectuar el Consell Insular d'Eivissa i aportar tota la informació i la documentació que li sigui requerida en l'exercici d'aquestes actuacions.

d) Comunicar al Consell d'Eivissa la sol·licitud o l'obtenció d'altres subvencions per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol administració o entitat pública o privada, nacional o internacional.

e) Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons percebuts, amb inclusió dels documents electrònics, mentre puguin ser objecte d'actuacions de comprovació i control.

f) Reintegrar els fons percebuts en els supòsits previstos legalment.

g) Adoptar les mesures de difusió relatives al caràcter públic del finançament de l'activitat objecte de l'ajuda, fent constar que l'activitat està subvencionada pel Consell d'Eivissa.

h) I, en qualsevol cas, complir amb les obligacions dels beneficiaris previstes a l'article 11 Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, en relació amb l'article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (LGS).

i) Justificar la realització de les actuacions, com també el compliment dels requisits i les condicions que determinen la concessió de la subvenció.

4. Crèdits pressupostaris i quanties de les subvencions

4.1. La quantitat total destinada per a aquestes ajudes és de 345.000 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària 3410 4890000 del pressupost general d'aquesta Corporació per a l'exercici 2020, la qual es distribueix de la forma següent:

- Modalitat A: 95.000 euros.

- Modalitat B: 200.000 euros.

- Modalitat C: 50.000 euros.

5. Règim de les ajudes i compatibilitat

5.1. Aquestes ajudes són compatibles amb altres ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat, procedent de qualsevol altra administració, ens públic o privat, nacional o de la Unió Europea o d'organismes internacionals. A tal efecte, el/la beneficiari/ària haurà de comunicar al Consell Insular d'Eivissa la sol·licitud o l'obtenció d'altres subvencions per a la mateixa finalitat.

5.2. En cap cas la suma total dels ajuts percebuts no podrà ser superior al cost total de l'activitat subvencionada.

5.3. En el cas que les entitats que resultin beneficiàries d'aquestes ajudes n'hagin rebut altres d'altres administracions o d'altres entitats, hauran de tenir en compte si aquelles altres ajudes són compatibles o no amb les del Consell Insular d'Eivissa i, en cas que no siguin compatibles, haurien d'optar per l'ajuda que considerin més adient, i si escau, renunciar a alguna d'aquestes, segons el model de l'annex 12.

5.4. Les entitats beneficiàries podran subcontractar amb tercers, totalment o parcialment, les activitats objecte d'aquestes ajudes, sempre que es compleixin les prescripcions contingudes a l'article 29 de la LGS.

5.5. El fet de sol·licitar aquestes ajudes significa l'acceptació plena de les condicions contingudes en les bases d'aquesta convocatòria.

6. Presentació de sol·licituds

6.1. Les sol·licituds de les ajudes es formalitzaran mitjançant instància, segons el model normalitzat que figura a l'annex 1 d'aquestes bases, degudament emplenat.

Les sol·licituds i tota la documentació indicada a la base 7 s'hauran de presentar, dins el termini establert en la convocatòria, per mitjans electrònics en la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa (seu.conselldeivissa.es), d'acord amb el que estableix l'art. 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

7. Documentació a presentar

7.1. La documentació general que s'ha de presentar, a més de l'específica per a cada modalitat de subvenció, és la següent:

a) Imprès normalitzat de sol·licitud, segons el model de l'annex 1.

b) Certificat del secretari o de la secretària de l'entitat esportiva que acrediti les persones que componen la seua junta directiva actual, així com el nomenament de la persona representant legal de l'entitat sol·licitant, segons el model de l'annex 9.

c) Còpia dels estatuts de l'entitat esportiva amb el corresponent numero d'inscripció al registre d'entitats esportives del Govern de les Illes Balears.

d) NIF de l'entitat sol·licitant i document acreditatiu de la identitat de la seua persona representant legal.

e) Documentació acreditativa d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l'Estat espanyol i amb la Seguretat Social si és el cas que a la sol·licitud no s'autoritza el Consell Insular d'Eivissa a consultar si l'entitat es troba al corrent de les seues obligacions tributàries,segons el model de l'annex 2 . Si la petició d'ajuda és igual o inferior a 3.000 euros, aquesta documentació acreditativa podrà substituir-se per una declaració responsable d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l'Estat espanyol i amb la Seguretat Social, segons el model de l'annex 11, tot de conformitat amb l'article 11.f del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.

f) Declaració responsable en què es facin constar totes les subvencions o les ajudes obtengudes o sol·licitades per a la mateixa finalitat de qualsevol ens públic o privat, si escau, o una declaració expressa de no haver-ne sol·licitat cap, segons el model de l'annex 3 d'aquestes bases. En el supòsit d'haver rebut ajuts públics s'ha de presentar la corresponent resolució de concessió.

g) Declaració responsable signada per la persona representant legal de que l'entitat no es trobar sotmesa a cap dels supòsits de prohibició per ser beneficiari de subvencions establerts a l'article 10 del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, en relació amb l'article 13 de la LGS, i del compliment de les obligacions dels beneficiaris dels articles 14 de la LGS i 11 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, segons el model de l'annex 3 d'aquestes bases.

h) Imprès de transferència bancària del Consell Insular d'Eivissa degudament emplenat, signat i segellat per l'entitat bancària. Aquest document es pot obtenir al Consell Insular d'Eivissa i a la seua pàgina web www.conselldeivissa.es. Només s'haurà de presentar si no consta al Consell Insular d'Eivissa o bé si s'ha produït alguna modificació en el que ja consta al Consell Insular d'Eivissa.

i) Memòria de l'activitat esportiva objecte de la petició de subvenció.

j) Pressupost de l'activitat esportiva objecte de la petició de subvenció si l'activitat objecte de subvenció encara no s'ha realitzat, segons el model de l'annex 5.

k) Els sol·licitants de subvencions de de la modalitat C i els sol·licitants de la modalitat A que hagin realitzat l'objecte de la subvenció, han de presentar, a més a més, la documentació requerida a la base 13.4 d'aquestes bases.

7.2. No caldrà presentar el document esmentat als apartats b, c, d i h quan aquesta documentació ja consti al Consell Insular d'Eivissa i no hi hagi hagut cap canvi; sempre que s'indiqui, segons el model de l'annex 10, la data en què es va presentar i no hagin transcorregut més de cinc anys des de la finalització del procediment pel qual es va presentar, i s'autoritzi expressament la consulta en el cas de tractar-se de dades de caràcter personals.

7.3. El Consell Insular d'Eivissa podrà sol·licitar, en qualsevol moment, la documentació complementària que consideri necessària per avaluar correctament la sol·licitud.

8. Termini de presentació de sol·licituds i publicitat de la convocatòria

8.1. El termini per presentar les sol·licituds serà de deu dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la data publicació de l'extracte de la convocatòria de les ajudes regulades en aquestes bases al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

8.2. Una vegada aprovades les bases, es publicaran al BOIB. Posteriorment es remetran la convocatòria i el seu extracte a la Base de Dades Nacional de Subvencions, i es donarà trasllat al BOIB de l'extracte per a la seua publicació, tal com estableix la normativa vigent de subvencions. L'eficàcia de la convocatòria queda supeditada a la publicació de l'extracte en el BOIB

9. Esmena i millora de la sol·licitud

9.1. Després que hagi finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el Departament d'Esports i Joventut donarà a conèixer una llista en què es requerirà a les entitats interessades, si la sol·licitud no reuneix els requisits establerts en aquestes bases, que l'esmenin.

Aquesta llista d'esmenes, que contendrà les dades identificatives de l'entitat sol·licitant i el detall de les esmenes a realitzar, es publicarà al tauler d'anuncis del Consell Insular d'Eivissa i a la pàgina web www.conselldeivissa.es (Convocatòries i ajudes).

D'acord amb el que disposa l'article 68.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les entitats interessades podran esmenar la seua sol·licitud en el termini de deu dies hàbils, comptadors des del dia després d'haver publicat la llista d'esmenes. Si en el termini de deu dies hàbils l'entitat interessada no fa la rectificació reclamada o no presenta la complementació requerida, el Consell Insular d'Eivissa, després d'haver pres la resolució pertinent, considerarà que l'entitat interessada desisteix de la seua petició.

10. Procediment de concessió de les ajudes

10.1. El procediment de concessió d'aquestes ajudes s'ha de tramitar d'acord amb els principis de publicitat, d'objectivitat, de transparència, d'igualtat i de no-discriminació.

10.2. Les ajudes es concediran pel procediment de concurrència competitiva entre totes les entitats sol·licitants que acompleixin amb l'objecte d'aquestes ajudes.

10.3. S'entén per concurrència competitiva el procediment mitjançant el qual la concessió de les subvencions es realitza per comparació de les sol·licituds presentades, amb la finalitat d'establir una prelació entre sí, d'acord amb els criteris de valoració fixats a cadascuna de les línies d'ajuda i adjudicar, amb el límit fixat a les bases, el crèdit disponible segons la valoració obtinguda.

10.4. La comissió avaluadora una vegada estudiada la documentació presentada per cada entitat sol·licitant per a cada modalitat adjudicarà els punts corresponents. Una vegada s'ha determinat els punts de totes les entitats sol·licitants per a cada modalitat (i línia si és el cas), s'aplicarà la següent formula per calcular l'import de cada ajuda:

A = DT/PT x PI

On:

A = Import de l'ajuda a concedir.

DT = Dotació econòmica de la modalitat (i línia si és el cas), corresponent.

PT = Suma del total de les puntuacions individuals de la modalitat (i línia si és el cas), corresponent.

PI = Puntuació individual de cada sol·licitud.

Dins de cada modalitat (i línia si és el cas), una vegada adjudicades les ajudes a partir de la primera prelació, si hi hagués crèdit sobrant, es faria una segona prelació entre aquelles sol·licituds que amb la primera adjudicació no han arribat a cobrir el pressupost sol·licitat. Sobre aquesta segona prelació, que respectaria igualment la valoració obtenguda d'acord amb els criteris de valoració fixats a les bases específiques de cada modalitat (línia si és el cas) d'ajuda, es faria una nova adjudicació i així successivament fins a exhaurir el crèdit disponible a la convocatòria.

10.5. En el cas que la concessió de les ajudes d'una modalitat no exhaureixi la quantitat que hi està destinada, el sobrant de l'import podrà incorporar-se a la quantitat de l'altra modalitat, si el crèdit establert per a aquesta fos insuficient per cobrir el total d'entitats beneficiàries. La quantitat sobrant serà incorporada a la modalitat que necessiti més crèdit per cobrir el total de sol·licituds.

10.6. Les entitats sol·licitants de la modalitat A:

- No podran rebre una ajuda superior a 40.000 euros amb un límit per esdeveniment de 20.000 euros. En el cas de les entitats que participen en l'apartat «altres esports» de la base 20.A.2, no podran rebre una ajuda superior a 3.000 euros.

- En el cas que la concessió de les ajudes de qualsevol esport dels relacionats a la base 20.A.2 no exhaureixi la quantitat que hi està destinada, el sobrant de l'import podrà incorporar-se a la quantitat d'altre esport de la mateixa modalitat A si el crèdit establert per a aquest fos insuficient per cobrir el total de les persones beneficiàries. La quantitat sobrant serà incorporada equitativament entre tots els esports que tenguin crèdit insuficient.

10.7. Les entitats sol·licitants de la modalitat B:

- No podran rebre una ajuda superior a 40.000 euros

- En el cas que la concessió de les ajudes de la línia B1 no exhaureixi la quantitat que hi està destinada, el sobrant de l'import podrà incorporar-se a la quantitat de la línia B2 si el crèdit establert per a aquest fos insuficient per cobrir el total de persones beneficiàries.

- En el cas que la concessió de les ajudes de la línia B2 no exhaureixi la quantitat que hi està destinada, el sobrant de l'import podrà incorporar-se a la quantitat de la línia B1 si el crèdit establert per a aquest fos insuficient per cobrir el total de persones beneficiàries.

10.8. Les entitats sol·licitants de la modalitat C:

- No podran rebre una ajuda superior a 10.000 euros.

11. Comissió avaluadora

11.1. La comissió avaluadora és l'òrgan col·legiat al qual corresponen les funcions següents:

- Estudiar, avaluar i qualificar les sol·licituds i la documentació necessària per a la justificació, d'acord amb els criteris establerts en aquestes bases per a cadascuna de les modalitats de subvenció.

- Emetre una acta amb un informe que ha de servir de base per elaborar la proposta de resolució.

11.2. La comissió avaluadora pot instar l'òrgan instructor perquè requereixi a les entitats sol·licitants els informes o els aclariments que es considerin convenients.

11.3. La comissió estarà autoritzada a resoldre els dubtes que es presentin i a adoptar els acords necessaris per al bon ordre del procés previst en aquestes bases.

11.4. La comissió avaluadora estarà constituïda per:

President/a:

- Titular: Ricardo Gómez Romero, tècnic superior d'esports del Departament d'Esports i Joventut.

- Suplent: Carmen Marín Carmona, lletrada del Departament d'Esports i Joventut.

Secretari/ària (amb veu i sense vot):

- Titular: Miguel Ángel Costa Torres, auxiliar administratiu del Departament d'Esports i Joventut.

- Suplent: Yolanda Fernández García-Uceda, auxiliar administrativa del Departament d'Esports i Joventut.

Vocal 1:

- Titular: Esperanza Riera Ferrer, auxiliar administrativa del Departament d'Esports i Joventut.

- Suplent: Maria de las Nieves Tur Tur, auxiliar administratiu del Departament d'Esports i Joventut.

Vocal 2:

- Titular: Antoni Suñer Torres, coordinador d'esports del Departament d'Esports i Joventut.

- Suplent: Santiago Camarero Gómez, entrenador de les instal·lacions esportives del Departament d'Esports i Joventut.

Vocal 3:

- Titular: Francesc Costa García, gerent del campament de cala d'es Jondal del Departament d'Esports i Joventut.

- Suplent: Jaume Planells Roig, auxiliar administratiu de les instal·lacions esportives del Departament d'Esports i Joventut.

12. Instrucció i resolució

12.1. Òrgans competents per a l'ordenació, la instrucció i la resolució

El Departament d'Esport i Joventut del Consell Insular d'Eivissa és el competent per instruir el procediment de concessió d'aquestes ajudes, de conformitat amb l'establert a l'article tercer 8 del Decret de Presidència núm. 471/2019, de data 10 de juliol, d'estructura de govern del Consell Insular d'Eivissa i de creació de departaments (BOIB extr. núm. 95, d'11-07-19, modificació BOIB núm. 175, de 31-12-19). Dins d'aquest Departament correspon al conseller executiu l'ordenació del procediment, en virtut de l'article primer i del Decret de Presidència núm. 484/2019, de data 16 de juliol de 2019, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa (BOIB extr. núm. 98, de data 17-07-19, modificació BOIB núm. 175, de 31-12-19).

Pel que fa a la competència per aprovar aquesta convocatòria, de conformitat amb l'establert a l'article tercer, apartat e, del Decret de Presidència núm. 484/2019, de data 16 de juliol, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa, correspon al Consell Executiu “Aprovar i resoldre les convocatòries d'ajuts o subvencions a particulars o entitats públiques o privades d'import superior a quinze mil euros (15.000 €).”

12.2. Amb fonament en l'informe de la comissió avaluadora, i de conformitat amb l'article 24.4 de la LGS, l'òrgan instructor formularà la proposta de resolució provisional, degudament motivada, que expressarà la relació d'entitats beneficiàries per a les quals es proposa la concessió de l'ajuda i la seua quantia; igualment, si és el cas, en les sol·licituds excloses o per a les quals es proposa la desestimació/denegació, s'indicarà la causa d'exclusió o desestimació/denegació. Aquesta proposta de resolució provisional s'exposarà en seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa, i s'obrirà un termini de deu dies hàbils per presentar-hi al·legacions.

Les entitats que es proposen com a beneficiàries d'aquestes ajudes a la proposta de resolució provisional disposaran d'un termini de deu dies hàbils, a partir del dia següent de la seua publicació, per comunicar al Departament d'Esport i Joventut l'acceptació de l'ajuda. Tanmateix, l'acceptació s'entendrà produïda automàticament si en el dit termini no es fa constar el contrari.

Així mateix, en el cas que vulgui renunciar a aquesta ajuda, haurà de presentar l'annex 12 d'aquestes bases, també dins el termini de deu dies hàbils, comptadors a partir del dia següent a la publicació de la proposta de resolució provisional. Una vegada finalitzat aquest termini, no s'acceptarà cap renúncia a aquestes ajudes.

Si alguna de les entitats sol·licitants presenta al·legacions dins del termini establert, la comissió avaluadora les examinarà i emetrà un nou informe en què, de manera raonada, les estimarà o desestimarà. Basant-se en aquest nou informe es formularà la proposta de resolució definitiva.

Si no hi ha cap al·legació, l'òrgan instructor formularà la proposta de resolució definitiva. Amb fonament en la proposta de resolució definitiva de l'òrgan instructor, les ajudes es concediran, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució del conseller executiu del Departament d'Esports i Joventut on expressarà la relació d'entitats subvencionades i la quantia de l'ajuda; igualment, si és el cas, en les sol·licituds excloses i/o desestimades/denegades, s'indicarà la causa d'exclusió i/o de desestimació/denegació, així com les entitats que hagin renunciat a l'ajuda concedida.

12.3. D'acord amb l'article 25.4 de la LGS, el termini màxim per resoldre i notificar el procediment no excedirà els sis mesos, comptats a partir de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el BOIB.

12.4. La notificació de la resolució s'ha de fer amb les exigències i en la forma prevista en els articles 40 a 46 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

12.5. En compliment de l'article 34 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions s'ha de publicar en la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS) la convocatòria, el crèdit pressupostari al qual s'imputin, la relació d'entitats subvencionades i la quantia de l'ajuda concedida i l'objectiu o finalitat de la subvenció, incloses les inferiors a 3.000 €.

12.6. La presentació de la sol·licitud dels ajuts d'aquesta convocatòria comportarà l'autorització de les entitats sol·licitants al Departament d'Esport i Joventut, a publicar les dades relatives a la seua identitat que resultin imprescindibles per tramitar aquest procediment administratiu.

12.7. El Consell Insular d'Eivissa podrà utilitzar en qualsevol moment del procediment els mitjans de control escaients (inspeccions, visites, sol·licitud d'aportació de nous documents i/o aclariments, etc.) per a l'aplicació correcta de l'ajuda concedida.

13. Forma de pagament i justificació de les ajudes

13.1. El pagament de l'ajuda es realitzarà mitjançant transferència bancària i al número de compte bancari que consti a l'imprès de sol·licitud de transferència bancària presentat.

13.2. El pagament de les ajudes de la modalitat A que hagin realitzat l'esdeveniment objecte i el pagament de les ajudes de la modalitat C es farà juntament amb la concessió.

13.3. Les entitats beneficiàries de la modalitat A que no hagin realitzat l'esdeveniment objecte de subvenció i de la modalitat B hauran de justificar l'ajuda concedida, una vegada finalitzada l'activitat objecte de l'ajut, mitjançant la presentació d'un compte justificatiu simplificat.

13.4. El compte justificatiu simplificat constarà de:

a) Una memòria d'actuació amb indicació de les activitats realitzades i els resultats obtenguts.

b) Una relació del total de les despeses i/o les inversions de l'activitat subvencionada, amb identificació del creditor i del document, del concepte, del seu import, de la data d'emissió i de la data de pagament (annex 4).

c) Relació d'altres ingressos o subvencions que hagin finançat l'activitat subvencionada amb indicació de l'import i la seua procedència (annex 4).

d) Documentació justificativa d'un 30% de l'import total de les despeses realitzades: nòmines, liquidacions de la Seguretat Social, liquidació d'impostos, factures oficials i altres documents de valor probatori equivalent. Juntament amb aquesta documentació justificativa s'ha d'adjuntar l'acreditació d'haver realitzat el pagament efectiu de les despeses.

13.5. Si l'activitat subvencionada no està encara realitzada o finalitzada quan es notifica la concessió de la subvenció, el termini de presentació de la documentació justificativa serà de 20 dies comptadors a partir del dia següent de la finalització de l‘esmentada activitat.

13.6. Si l'activitat subvencionada està finalitzada quan es notificada la concessió de la subvenció, el termini de presentació de la documentació justificativa serà de 20 dies comptadors a partir del dia següent de l'esmentada notificació.

13.7. El pagament de les despeses realitzades haurà de realitzar-se abans de finalitzar el corresponent termini de justificació de les ajudes.

13.8. Una vegada comprovada que la documentació presentada és correcta i amb l'informe tècnic favorable del Departament d'Esports i Joventut sobre el compliment de l'objecte de la subvenció i de la resta de requisits establerts a aquesta convocatòria s'emetrà informe proposta sobre el pagament de l'ajuda i, per delegació del Consell Executiu, es farà efectiu el pagament mitjançant resolució del conseller del Departament d'Esports i Joventut del Consell d'Eivissa.

13.9. Si amb la relació del total de les despeses i/o les inversions de l'activitat subvencionada presentada no s'arriba a justificar el 100 % de l'activitat per la qual es va sol·licitar l'ajuda, la quantitat d'ajuda concedida es reduirà proporcionalment a la despesa justificada, de manera que les ajudes cobriran només les despeses justificades.

13.10. L'incompliment de l'obligació de justificar la finalitat de l'ajuda econòmica rebuda en la forma i els terminis establerts suposarà, a més del reintegrament total o parcial esmentat a la base setzena, la impossibilitat de participar en pròximes convocatòries d'ajudes del Consell d'Eivissa per a la mateixa finalitat, mentre no es faci la devolució de l'import reclamat.

13.11. Les despeses s'hauran d'acreditar mitjançant factures originals, que han de complir els requisits formals que assenyala la legislació vigent, i/o altres documents de valor probatori equivalent amb validesa en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa.

13.12. L'acreditació de l'abonament de les despeses aportats pels beneficiaris s'ha de dur a terme a través de la documentació que tot seguit s'indica, depenent dels mitjans de pagament que s'hagin utilitzat:

a) Pagament mitjançant transferència bancària o ingressos en compte bancari:

- Document bancari acreditatiu del pagament en el qual figurin el concepte de la transferència o l'ingrés, la data del document, l'import, les dades de l'ordenant i del destinatari, que han de coincidir amb el beneficiari i amb l'emissor de la factura, respectivament.

b) Pagament en metàl·lic (fins un màxim de 2.500 euros per factura):

- Document justificatiu de la despesa (per exemple, factura) amb l'expressió “rebut en metàl·lic” o similar, signada pel proveïdor amb la data de pagament. Sempre que no s'excedeixin els límits legalment establerts, segons la Llei 7/2012, de 29 d'octubre, de prevenció i lluita contra el frau.

c) Pagament mitjançant xec nominatiu:

- Document justificatiu de la despesa (per exemple, factura) amb l'expressió “rebut en xec nominatiu” o similar, signada pel proveïdor amb la data i amb indicació del nom i del DNI/NIE de la persona que signa.

- Extracte del compte corrent del beneficiari de l'ajuda en el qual figuri el càrrec d'aquest xec.

d) Pagament mitjançant targeta de crèdit o dèbit:

- Extracte del compte en què figuri el càrrec del pagament amb targeta.

e) Pagament mitjançant domiciliació bancària:

- Extracte bancari en què figuri el càrrec de la domiciliació.

13.13. Les factures i/o altres documents de valor probatori equivalent amb validesa en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa han d'estar emeses dins dels següents terminis:

- Modalitat A: de l'1 de gener de 2019 al 20 de gener de de 2021.

- Modalitat B: de l'1 de juliol de 2019 al 30 de juliol de 2020.

- Modalitat C: de l'1 de novembre de 2018 al 15 de gener de 2020.

14. Despeses subvencionables

14.1. Són subvencionables les despeses que de manera indubtable responguin a la naturalesa de l'activitat subvencionada.

14.2. No son subvencionables les següents despeses:

- L'adquisició de béns inventariables

- Les despeses bancàries

- Els interessos deutors de comptes bancaris

- Els interessos, recàrrecs i sancions administratives

- Els provocats per procediments judicials

- Els derivats del pagament d'impostos indirectes quan siguin susceptibles de recuperació o compensació.

15. Règim de recursos

15.1. L'acord del Consell Executiu que aprovi les bases reguladores d'aquestes ajudes no exhaureix la via administrativa.

15.2. Les resolucions del conseller executiu del Departament d'Esports i Joventut, dictades per delegació, i que s'han de considerar dictades per l'òrgan delegant (en aquest cas el Consell Executiu), no exhaureixen la via administrativa.

15.3. Contra l'acord del Consell Executiu d'aprovació de les bases reguladores de les ajudes i les resolucions de les ajudes del conseller executiu del departament d'Esports i Joventut, dictades per delegació del Consell Executiu, es podrà interposar davant la Comissió de Govern el recurs d'alçada previst als articles 112.1, 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes des de l'endemà de la seua notificació, tot això en virtut del que disposen els articles 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d'octubre, de consells insulars i l'article 147.1 del Reglament orgànic del Consell d'Eivissa (publicat al BOIB núm. 136, de 18/09/10; correcció al BOIB núm. 148, de 14/10/10; modificació al BOIB núm. 48, de 16/04/16). El recurs haurà de resoldre's en el termini de tres mesos, transcorreguts els quals s'entendrà desestimat i quedarà oberta la via contenciosa administrativa.

16. Règim jurídic

16.1. Aquestes ajudes es regeixen per les presents bases, per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, que aprova el Reglament de la Llei general de subvencions i pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, que aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, d'aplicació a aquestes ajudes en virtut de la seua disposició addicional segona, en tractar-se d'una competència transferida per la Comunitat Autònoma de les Illes Balears als consells insulars.

16.2. Respecte de la protecció i el tractament de dades de caràcter personal per a la realització de les activitats objecte d'aquesta convocatòria s'han d'observar les prescripcions contingudes a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades - DOUE 4.5.2016), i a la resta de legislació vigent en matèria de protecció de dades personals, que hi sigui d'aplicació.

17. Gradació dels possibles incompliments de les condicions imposades per motiu de la concessió de les ajudes

17.1. De conformitat amb l'article 17.3.n de la Llei general de subvencions, en relació amb l'article 37.2 de la mateixa llei, s'estableixen el següents criteris de graduació del possible incompliment material de l'activitat objecte d'aquesta subvenció, i sempre que les entitats beneficiàries acreditin una actuació inequívoca tendent a la satisfacció dels seus compromisos:

Grau de compliment material

Percentatge de reducció

70-74 %

15 %

75-79 %

12 %

80-84 %

9 %

85-89 %

6 %

90-94 %

3 %

95-99 %

1 %

L'òrgan instructor aplicarà aquests criteris per determinar la quantitat que finalment haurà de percebre el beneficiari, o en el seu cas, l'import a reintegrar.

18. Revocació i reintegrament de les ajudes

18.1. Les ajudes concedides es podran revocar, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució del conseller executiu del departament d'Esports i Joventut.

18.2. D'acord amb el que disposa l'article 43 del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, es revocarà la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió vàlida i ajustada a dret, el beneficiari incompleixi totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l'eficàcia de l'acte de concessió de la subvenció. En tal cas, quedarà sense efecte l'acte de concessió, com a conseqüència de la revocació pertocarà reintegrar totalment o parcialment l'ajuda rebuda per les entitats beneficiàries i, si escau, l'exigència de l'interès de demora, en els casos previstos en l'article 44 del Decret llei 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions i en l'article 37.1 de la LGS.

18.3. També serà procedent el reintegrament de les subvencions en els supòsits i sota les condicions i requisits establerts pel cas d'invalidesa de la resolució de concessió que regula l'article 36 de la LGS.

18.4. Quan es tracti de subvencions compatibles, concedides a una mateixa entitat, s'ha d'exigir el reintegrament de l'excés obtingut respecte del cost de l'activitat subvencionada amb els interessos corresponents.

18.5 .El procediment de reintegrament de subvencions es regirà per les disposicions generals sobre procediments administratius contingudes en el títol IV de la Llei 39/2015, sens perjudici de les especialitats que s'estableixen en la LGS i en el RGS, en el qual s'ha de garantir l'audiència a les entitats interessades.

18.6. Les quantitats reintegrables tenen la consideració d'ingressos de dret públic i poden ser exigides per la via de constrenyiment.

 

19. Règim d'infraccions i sancions

19.1. El règim d'infraccions i sancions administratives aplicables serà l'establert en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en el títol V del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre. Tot això sense perjudici de les responsabilitats penals o civils en què es pugui incórrer.

20. Condicions específiques per a cada una de les modalitats de les ajudes

A més de les condicions generals contingudes a les clàusules anteriors, cada modalitat està subjecta al compliment de les següents condicions específiques:

A. Modalitat A: ajudes econòmiques a entitats esportives sense ànim de lucre per a l'organització d'esdeveniments esportius d'àmbit nacional i/o internacional.

A.1. Objecte

A.1.1. L'objecte d'aquesta modalitat és la concessió d'ajudes econòmiques a entitats esportives sense ànim de lucre per a l'organització d'esdeveniments esportius d'àmbit nacional i/o internacional a l'illa d'Eivissa dins del període del l'1 de gener al 30 de desembre de 2020. Romanen fora d'aquesta convocatòria els esdeveniments celebrats durant els mesos de juliol i agost de 2020.

A.1.2. A efectes d'aquestes ajudes s'entén per esdeveniment esportiu d'àmbit nacional aquell en el qual participen, amés dels esportistes de les illes Balears, esportistes provinents de l'Estat espanyol, i per esdeveniment internacional aquell en el qual també participen esportistes provinents d'altres països.

A.1.3. A l'objecte d'una distribució racional i acorde amb la repercussió esportiva dels diferents esdeveniments a celebrar, els esports i esdeveniments previstos en aquesta modalitat d'ajudes són els següents:

Esport

Esdeveniments esportius

Automobilisme

Competicions

Bàsquet

Tornejos

Billar

Tornejos

Boxa

Vetllades

Motociclisme

Competicions

Natació

Tornejos i travessies marítimes

Piragüisme

Competicions

Petanca

Competicions

Rugbi

Tornejos

Tennis taula

Tornejos

Vela

Regates

Altres

Tornejos, esdeveniments...

A.1.4. En el cas d'entitats que gestionin diversos esdeveniments, han de presentar una sol·licitud per a cada esdeveniment concret per al qual sol·licitin la subvenció, excepte si aquests esdeveniments conformen un programa únic de diverses actuacions.

A.1.5. A la convocatòria s'hi poden presentar un màxim de dos projectes per sol·licitant, però mai més d'una entitat per esdeveniment. A aquest efecte, es tindran en compte les següents regles:

a) En cas que un mateix sol·licitant presenti més de dos projectes, només es valoraran els dos primers, segons l'ordre de presentació per registre d'entrada.

b) En cas que dos sol·licitants diferents demanin la subvenció per a un mateix esdeveniment, només es valorarà la primera de les propostes presentades, segons el seu registre d'entrada, mentre que l'altra proposta en restarà exclosa.

c) En cas que un mateix sol·licitant presenti més d'una sol·licitud per al mateix esdeveniment, només es valorarà la primera sol·licitud d'acord amb l'ordre de presentació per registre d'entrada, i en quedaran excloses la resta de sol·licituds.

d) En el cas d'entitats que gestionin diversos esdeveniments, han de presentar una sol·licitud per a cada esdeveniment concret per al qual sol·licitin la subvenció, excepte si aquests esdeveniments conformen un programa únic de diverses actuacions. És a dir, els esdeveniments amb naturalesa pròpia que es desenvolupin en dates i llocs diferents i que es presentin en una única sol·licitud en restaran exclosos.

A.2. Dotació econòmica

La quantitat pressupostada, 95.000 euros, està distribuïda de la següent manera:

Esport

Pressupost

Automobilisme

18.000 euros

Bàsquet

3.500 euros

Billar

1.500 euros

Boxa

3.500 euros

Motociclisme

36.000 euros

Natació

7.000 euros

Petanca

5.000 euros

Piragüisme

5.000 euros

Rugbi

4.500 euros

Tennis taula

5.200 euros

Vela

3.000 euros

Altres

2.800 euros

Total

95.000 euros

A.3. Documentació complementària a presentar

A.3.1. Juntament amb la documentació prevista a la base setena, cal presentar la següent:

- Memòria de l'esdeveniment que inclogui les dades que es considerin necessàries per poder valorar convenientment els criteris establerts a l'apartat A.4 d'aquesta base, amb la documentació acreditativa que es consideri oportuna.

- Declaració responsable d'organització de l'esdeveniment, segons model de l'annex 6.

A.4. Criteris de valoració

A.4.1. Els criteris de valoració que han de servir de base per adjudicar les ajudes son els següents:

A.4.1.1. Nombre de persones participants:

- Per cada participant masculí: 0,01 punts fins a un màxim de 5 punts.

- Per cada participant femenina: 0,05 punts fins a un màxim de 5 punts.

Forma de justificació: declaració responsable, segons model de l'annex 6.

A.4.1.2. L'antiguitat de l'esdeveniment:

- Per cada edició celebrada: 1 punt.

Forma de justificació: declaració responsable, segons model de l'annex 6.

A.4.1.3. Esdeveniments que incloguin proves i categories per a esportistes amb algun tipus de discapacitat o que afavoreixin la integració social:

- Per cada esdeveniment: 1 punt fins a un màxim de 5 punts.

Forma de justificació: declaració responsable, segons model de l'annex 6.

A.4.1.4. Repercussió mediàtica:

- Per cada notícia apareguda en un mitjà de comunicació autonòmic: 1 punt fins a un màxim de 6.

- Per cada notícia apareguda en un mitjà de comunicació nacional: 1,5 punts fins a un màxim de 6.

- Per cada notícia apareguda en un mitjà de comunicació internacional: 2 punts fins a un màxim de 6.

A efectes de valorar la repercussió mediàtica i a efectes d'aquestes ajudes, s'entendrà com a mitjà de comunicació qualsevol mitjà de premsa escrita (diaris, revistes), premsa i/o mitjans digitals, o mitjans audiovisuals (ràdio i televisió).

Forma de justificació: en mitjans escrits, amb l'aportació de retalls de premsa (en què es pugui veure clarament el nom del mitjà en el qual apareix i la data de publicació); en premsa o mitjans digitals amb l'aportació de l'enllaç que permeti comprovar el mitjà i la data d'aparició; en mitjans audiovisuals amb les gravacions dels programes o l'aportació de l'enllaç de l'emissió digital.

Només es computaran les aparicions en mitjans digitals que acreditin un mínim de 500 seguidors/res.

A.4.1.5. Participació de seleccions o esportistes individuals, d'àmbit nacional o internacional:

- Per cada selecció nacional: 10 punts.

- Per cada esportista entre els 5 primers del mon: 2 punt.

- Per cada esportista entre els 3 primers d'Espanya: 1 punt.

Forma de justificació: declaració responsable, segons model de l'annex 6.

A.4.1.6. Esdeveniments o proves puntuables:

- Per cada esdeveniment puntuable al campionat del mon: 15 punts.

- Per cada esdeveniment puntuable al campionat d'Europa: 10 punts.

- Per cada esdeveniment puntuable al campionat d'Espanya: 5 punts.

Forma de justificació: declaració responsable, segons model de l'annex 6.

A.4.1.7. Durada total d'esdeveniment:

- Per cada dia que duri l'esdeveniment: 2,5 punt

Forma de justificació: declaració responsable, segons model de l'annex 6.

A.4.1.8. Nombre de municipis on transcorri l'esdeveniment:

- Per cada municipi on transcorri l'esdeveniment: 1 punt.

Forma de justificació: declaració responsable, segons model de l'annex 6.

B. Modalitat B: ajudes econòmiques a entitats esportives sense ànim de lucre per a la participació en lligues nacionals d'àmbit estatal

B.1. Objecte

B.1.1. L'objecte d'aquesta modalitat és la concessió d'ajudes econòmiques per a la participació en lligues nacionals d'àmbit estatal durant la temporada esportiva 2019-2020.

Aquesta modalitat es divideix en dues línies:

- Línia B1: participació en lligues nacionals d'àmbit estatal per a esports col·lectius.

- Línia B2: participació en lligues nacionals d'àmbit estatal per a esports individuals.

B.1.2. Excepcions:

- Queden excloses d'aquestes ajudes les activitats físiques que no estiguin reconegudes com a esport dins d'una federació esportiva reconeguda pel Consejo Superior de Deportes (CSD).

- Queden fora d'aquesta convocatòria les entitats esportives en què l'equip per al qual es demana ajuda econòmica estigui competint en categoria nacional com a conseqüència de la compra de la plaça.

B.1.3. A efectes d'aquestes ajudes s'entén com a lliga la competició esportiva en què cada equip s'ha d'enfrontar a un de la resta d'equips participants dins d'un calendari que té una durada mínima de tres mesos.

A efectes d'aquestes ajudes s'entén com a lliga nacional d'àmbit estatal la lliga en què s'enfronten equips de diferents comunitats autònomes.

A efectes d'aquestes ajudes s'entén com a esport individual l'esport en què l'activitat es realitza en situacions d'un contra un (o màxim dos contra dos).

A efectes d'aquestes bases s'entén com a esport d'equip aquell en què l'activitat es realitza entre dos equips rivals, formats a partir de tres esportistes cadascun.

B.2. Dotació econòmica

B.2.1. La quantitat pressupostada, 200.000 euros, està distribuïda de la següent manera:

- Línia B1: Participació en lligues nacionals d'àmbit estatal per a esports col·lectius: 150.000 euros.

- Línia B2: Participació en lligues nacionals d'àmbit estatal per a esports individuals: 50.000 euros.

B.3. Documentació complementària a presentar

B.3.1. Juntament amb la documentació prevista a la base setena, cal presentar la següent:

- Memòria de l'esdeveniment programat que arreplegui les dades que es considerin necessàries per poder valorar convenientment els criteris establerts a l'apartat B.4 d'aquestes bases, amb la documentació acreditativa que es consideri oportuna.

- Declaració responsable de participació en lligues nacional, segons model de l'annex 7.

B.4. Criteris de valoració que han de servir de base per adjudicar les ajudes

B.4.1. Tant per a la línia B1 com per a la línia B2, s'estableixen els següents criteris:

B.4.1.1. Categoria esportiva durant la temporada 2019-20:

- Per a un equip/esportista que participi a la primera lliga nacional del seu esport: 30 punts.

- Per a un equip/esportista que participi a la segona lliga nacional del seu esport: 15 punts.

- Per a un equip/esportista que participi a la tercera lliga nacional del seu esport: 8 punts.

- Per a un equip/esportista que participi a la quarta lliga nacional del seu esport: 4 punts.

- Per a un equip/esportista que participi a l'única lliga nacional existent del seu esport: 5 punts.

Forma de justificació: declaració responsable, segons model de l'annex 7.

B.4.1.1.1. En els casos que l'entitat sol·licitant participi amb un equip en lligues femenines la seva puntuació anterior tindrà una ponderació del 50%.

B.4.1.2. Estructura esportiva:

- Per cada esportista masculí amb fitxa federativa de categories inferiors (fins a juvenil, inclòs) que pertany a l'entitat sol·licitant: 0,10 punts/esportista.

- Per cada esportista femenina amb fitxa federativa de categories inferiors (fins a juvenil, inclòs) que pertany a l'entitat sol·licitant: 0,15 punts/esportista.

Forma de justificació: declaració responsable, segons model de l'annex 7.

B.4.1.3. Desplaçaments durant la temporada esportiva 2019-20:

- Per cada desplaçament a Balears: 0,10 punts/esportista o membre de l'equip tècnic amb fitxa federativa.

- Per cada desplaçament a Madrid, Barcelona i València: 0,20 punts/esportista o membre de l'equip tècnic amb fitxa federativa.

- Per cada desplaçament a la resta de la península Ibèrica: 0,30 punts/esportista o membre de l'equip tècnic amb fitxa federativa.

- Per cada desplaçament a Canàries: 1 punt/esportista o membre de l'equip tècnic amb fitxa federativa.

Forma de justificació: declaració responsable, segons model de l'annex 7.

B.4.1.4. Nombre de persones associades a les entitats sol·licitants durant la temporada esportiva 2019-20:

- Per cada persona associada a l'entitat sol·licitant durant la temporada esportiva 2019-20: 0,01 punts/per persona.

Forma de justificació: declaració responsable, segons model de l'annex 7.

B.4.1.5. Temporades de permanència a les lligues d'àmbit nacional d'àmbit estatal:

- Primer temporada esportiva de permanència: ………. . 8 punts.

- Segona temporada esportiva de permanència: ………. 10 punts.

- Tercera temporada esportiva de permanència: ………. 15 punts.

- Més de tres temporades esportives de permanència: .. 20 punts.

Forma de justificació: declaració responsable, segons model de l'annex 7.

C. Modalitat C: ajudes econòmiques a entitats esportives sense ànim de lucre per a la participació en campionats d'Espanya

C.1. Objecte

C.1.1. L'objecte d'aquesta modalitat és la concessió d'ajudes econòmiques a entitats sense ànim de lucre per la participació en campionats d'Espanya d'esports reconeguts pel CSD (Consejo superior de Deportes) durant l'any 2019.

C.1.2. Excepcions:

- Queden excloses d'aquestes ajudes les activitats físiques que no estiguin incloses com a esport dins d'una federació esportiva reconeguda pel Consejo Superior de Deportes (CSD).

C.2. Documentació complementària a presentar

C.2.1. Juntament amb la documentació prevista a la base setena, cal presentar la següent:

- Declaració responsable del/de la secretari/a amb el vist i conforme del/de la president/a de l'entitat on indiqui els desplaçaments realitzats a campionats d'Espanya durant l'any 2019 indicant dies, lloc i nombre de participants i resultats aconseguits per poder valorar convenientment els criteris establerts a l'apartat C.3 d'aquesta base, segons model de l'annex 8.

C.3. Criteris de valoració que han de servir de base per adjudicar les ajudes

C.3.1. Desplaçaments a campionats d'Espanya durant l'any 2019:

- Per cada desplaçament a Balears: 0,10 punts/esportista o membre de l'equip tècnic amb fitxa federativa.

- Per cada desplaçament a Madrid, Barcelona i València: 0,20 punts/esportista o membre de l'equip tècnic amb fitxa federativa.

- Per cada desplaçament a la resta de la península Ibèrica: 0,30 punts/esportista o membre de l'equip tècnic amb fitxa federativa.

- Per cada desplaçament a Canàries: 1 punt/esportista o membre de l'equip tècnic amb fitxa federativa.

Forma de justificació: declaració responsable, segons model de l'annex 8.

C.3.2. Dies de duració del campionat d'Espanya de l'any 2019:

- Campionat d'Espanya de duració de dos dies: 50% del punts obtinguts a la base C.3.1.

- Campionat d'Espanya de duració de tres dies: 75% del punts obtinguts a la base C.3.1

- Campionat d'Espanya de duració de quatre dies: 100% del punts obtinguts a la base C.3.1.

Forma de justificació: declaració responsable, segons model de l'annex 8.

C.3.3. Resultats esportius aconseguits en la participació en campionats d'Espanya de l'any 2019:

- Campió d'Espanya ...................... 3 punts.

- Subcampió d'Espanya: .............. 2 punts.

- Tercer d'Espanya:........................ 1 punt

Forma de justificació: declaració responsable, segons model de l'annex 8.

El màxim de punts d'aquest apartat és de 15 punts.

 

 

​​​​​​​ANNEX 1 Ajudes econòmiques a entitats esportives sense ànim de lucre per a l'organització esdeveniments esportius d'àmbit nacional i/o internacional

Sol·licitud

A. Dades de l'entitat sol·licitant:

Nom:

NIF:

Domicili:

 

Població:

CP:

Telèfon:

Mòbil:

Adreça electrònica:

B. Dades del representant legal de l'entitat sol·licitant

Nom:

NIF:

Domicili:

 

Població:

CP:

Telèfon:

Mòbil:

Adreça electrònica:

SOL·LICIT:

Acollir-me a la convocatòria d'ajudes econòmiques per a l'organització esdeveniments esportius d'àmbit nacional i/o internacional.

Signatura

 

Eivissa, ....... d.................................... de 2020

 

POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

 

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL D'EIVISSA

 

 

​​​​​​​Ajudes econòmiques a entitats esportives sense ànim de lucre per a la participació en lligues nacionals d'àmbit estatal.

Sol·licitud

A. Dades de l'entitat sol·licitant

Nom:

NIF:

Domicili:

 

Població:

CP:

Telèfon:

Mòbil:

Adreça electrònica:

B. Dades del representant legal de l'entitat sol·licitant

Nom:

NIF:

Domicili:

 

Població:

CP:

Telèfon:

Mòbil:

Adreça electrònica:

SOL·LICIT:

Acollir-me a la convocatòria d'ajudes econòmiques a entitats sense ànim de lucre per participar en per a la participació en lligues nacionals d'àmbit estatal.

( ) Línia B1: Participació en lligues nacionals d'àmbit estatal per a esports col·lectius.

( ) Línia B2: Participació en lligues nacionals d'àmbit estatal per a esports individuals.

Signatura

 

 

Eivissa, ....... d.................................... de 2020

 

POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL D'EIVISSA

 

 

​​​​​​​Ajudes econòmiques a entitats esportives sense ànim de lucre per a la participació en campionats d'Espanya de l'any 2019

Sol·licitud

A. Dades de l'entitat sol·licitant

Nom:

NIF:

Domicili:

 

Població:

CP:

Telèfon:

Mòbil:

Adreça electrònica:

B. Dades del representant legal de l'entitat sol·licitant

Nom:

NIF:

Domicili:

 

Població:

CP:

Telèfon:

Mòbil:

Adreça electrònica:

SOL·LICIT:

Acollir-me a la convocatòria d'ajudes econòmiques a entitats sense ànim de lucre per la participació en campionats d'Espanya d'esports reconeguts pel CSD (Consejo superior de Deportes) durant l'any 2019.

Signatura

 

Eivissa, ....... d.................................... de 2020

 

POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL D'EIVISSA

 

 

​​​​​​​ANNEXO 2 AUTORITZACIÓ

 

Nom i llinatges del representant legal:

DNI:

Entitat:

NIF:

Com a representant de la persona física o jurídica (marcau la que correspongui):

( ) Autoritz al Consell Insular d'Eivissa, per al compliment de la base 3.1 d'aquesta convocatòria, a accedir a la informació necessària per comprovar si la persona física o jurídica que represent es troba al corrent de les seues obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l'Estat espanyol, amb la Seguretat Social i amb el mateix Consell Insular d'Eivissa.

( ) No autoritz al Consell Insular d'Eivissa a accedir a la informació sobre si la persona física o jurídica que represent es troba al corrent de les seues obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l'Estat espanyol i amb la Seguretat Social, i per això aport la documentació justificativa del compliment d'aquesta obligació.

( ) La persona jurídica que represent sol·licita una ajuda igual o inferior a 3.000 € (TRES MIL EUROS) i vol fer valer la declaració responsable prevista a l'article 11.f del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, com a document acreditatiu d'estar al corrent de les seues obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l'Estat espanyol i amb la Seguretat Social, i per això aporta degudament emplenat i signat el document que figura com als annexos de les bases reguladores.

 Autoritz el Consell Insular d'Eivissa a inscriure les dades de la persona física o jurídica que represent a la base de dades d'entitats esportives del Departament d'Educació, Patrimoni, Esports i Joventut, i a utilitzar l'adreça de correu electrònic a dalt facilitada com a mitjà de comunicació, als efectes de rebre informació sobre futures convocatòries d'ajudes i d'esdeveniments organitzats pel Consell d'Eivissa que puguin ser del nostre interès.

Signatura

 

Eivissa, ....... d.................................... de 2020

 

POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

 

 

ANNEX 3 Declaració responsable

 

Nom i llinatges del representant legal:

DNI:

Entitat:

NIF:

DECLARA QUE en relació a les sol·licituds d'ajuts econòmiques a entitats esportives sense ànim de lucre per a l'organització d'esdeveniments esportius d'àmbit nacional i/o internacional a l'illa d'Eivissa, la participació en lligues d'àmbit nacional i la participació en campionats d'Espanya, durant els anys 2019-2020, la persona jurídica a la qual representa:

1. Reuneix totes i cadascuna de les condicions exigides per poder sol·licitar la subvenció davant d'aquesta Corporació i no incorr en cap de les circumstàncies de prohibicions que preveuen l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i l'article 10 del text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, per ser-ne beneficiari/ària, i es compromet a mantenir el compliment de les anteriors condicions durant el període de temps inherent al dit reconeixement o exercici, i en cas que hi hagi alguna variació, a comunicar-ho a aquesta administració en el termini no superior a tres dies.

2. Coneix i es compromet a complir les obligacions dels beneficiaris de subvencions establertes a l'article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i l'article 11 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.

3. Es troba al corrent de les seues obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l'Estat espanyol i amb la Seguretat Social i amb la hisenda del Consell Insular d'Eivissa.

Marcau la que correspongui:

(  ) Que no s'han sol·licitat ajudes a cap altre Departament del Consell Insular d'Eivissa o a cap altra administració pública o entitat privada per dur a terme les mateixes activitats per a les quals se sol·licita l'ajut i em compromet a comunicar per escrit al Consell Insular d'Eivissa qualsevol ajuda que demani per la mateixa finalitat durant la present temporada esportiva.

(  ) Que s'han sol·licitat les ajudes públiques o privades que s'indiquen a continuació per dur a terme el mateix programa d'activitats, que estan pendents de resolució:

Entitat

Quantia

 

 

 

 

 

 

 

 

(  ) Que no ha estat beneficiària de les ajudes públiques o privades que s'indiquen a continuació per dur a terme el mateix programa d'activitats per al qual se sol·licita l'ajuda:

Entitat

Quantia

 

 

 

 

 

 

 

 

Signatura

 

Eivissa, ........ d.......................... de 2020

 

POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

 

 

ANNEX 4 RELACIÓ DEL TOTAL DE LES DESPESES

(document per justificar la subvenció rebuda o realitzada)

Nom de l'entitat: ........................................................................................

Activitat subvencionada: ...........................................................................................

Subvenció que es demana al Consell d'Eivissa:....................................

Import total del pressupost presentat a la sol·licitud

 

Import de la subvenció concedida pel Consell Insular d'Eivissa:

 

Import total de la despesa finalment realitzada:

 

Altres subvencions o ingressos afectats a l'activitat subvencionada concedits per entitats privades o públiques:

Denominació

Import

 

 

 

 

Relació de totes les despeses realitzades per a l'execució de l'activitat subvencionada:

Data factura

Núm. factura

NIF

Proveïdor

Descripció de la despesa realitzada

Import

Data de pagament

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Import total justificat

 

Representant legal

 

Eivissa, ………… d........…….............… de 2020

 

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL D'EIVISSA

 

 

 

​​​​​​​ANNEX 5 PRESSUPOST (per a esdeveniments no celebrats)

Entitat:

Activitat:

 

DESPESES

CONCEPTE

IMPORT

TOTAL

Allotjaments/Manutencions

 

 

Desplaçaments

 

 

Trofeus

 

 

Publicitat

 

 

Despeses federatives

 

 

Honoraris del personal tècnic

 

 

Assegurances

 

 

Altres despeses

 

 

 

TOTAL

 

INGRESSOS

CONCEPTE

IMPORT

TOTAL

Sol·licitud d'ajuda al Consell d'Eivissa

 

 

Aportacions privades

 

 

Aportació d'altres institucions públiques

 

 

 

TOTAL

 

Ingressos = Despeses

El representant legal

 

Eivissa, ………… d........…….............… de 2020

 

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL D'EIVISSA

 

 

​​​​​​​ANNEX 6 Declaració responsable per adjuntar a la modalitat A: ajudes econòmiques per organitzar esdeveniments esportius d'àmbit nacional i internacional

(un per cada esdeveniment)

El secretari o la secretària, Sr./Sra. ……………………………………………..............., amb

DNI …………………………… de l'entitat.......................................................................amb

NIF ..............................................................,

Declaro responsablement (marcau i/o emplenau el que correspongui):

(  ) Que el nombre d'esportistes masculins que han participat en l'esdeveniment esportiu per al qual se sol·licita ajuda econòmica és: .....................

(  ) Que el nombre d'esportistes femenines que han participat en l'esdeveniment esportiu per al qual se sol·licita ajuda econòmica és: .....................

(  ) Que el nombre d'edicions celebrades de l'esdeveniment esportiu per al qual es demana ajuda econòmica és: .............

(  ) Que l'esdeveniment per al qual es demana ajuda econòmica les següents proves i categories per a esportistes amb algun tipus de discapacitat i/o afavoreixen la integració social:

..............................................................................................................................................................................................................................................................

(  ) Que l'esdeveniment per al qual es demana ajuda econòmica és una prova puntuable per al campionat d'Espanya de.......................................................

(  ) Municipis on transcorri l'esdeveniment:................................................................

(  ) Nombre de dies que dura l'esdeveniment: ..................

(  ) A l'esdeveniment per al qual es demana l'ajuda ha participat la següent selecció, equip representatiu de clubs o esportista individual, d'àmbit nacional o internacional:

Nom

Indicau si és selecció, equip representatiu de club o esportista individual

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I perquè així consti i als efectes de barem en la sol·licitud d'ajudes econòmiques per l'organització d'esdeveniments esportius, expedeix i sign aquesta declaración responsable.

Signatura

 

Eivissa, ...... d............................... de 2020

 

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL D'EIVISSA

 

 

ANNEX 7 Declaració responsable per adjuntar a la Modalitat B: ajudes econòmiques per participar en lligues d'àmbit estatal nacionals estatals

El secretari o la secretària, Sr./Sra. …………………………………………….........................

amb DNI ………………………de l'entitat ...............................................................................

amb NIF .................................

Declaro responsablement que (marcau i/o emplenau el que correspongui):

  • Els equips que pertanyen a aquesta entitat i participen en lligues nacionals d'àmbit estatal durant la temporada esportiva 2019-20 (entre l'1 de juliol de 2019 i el 30 de juny de 2020) són els següents:

Nom de l'equip

Categoria

Masc.

Fem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • El nombre de lligues d'àmbit nacional que organitza la federació espanyola és: ............

  • El nombre d'esportistes amb fitxa federativa, de categories inferiors, que pertanyen a aquesta entitat durant la temporada esportiva 2019-2020 són els/les següents:

Nom de l'equip

Categoria

Masc.

Fem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Els/Les esportistes i membres de l'equip tècnic amb fitxa federativa que pertanyen a aquesta entitat i que han participat en lligues nacionals d'àmbit estatal durant la temporada esportiva 2019-20 han realitzat o realitzaran durant aquest període els següents desplaçaments:

Lloc de desplaçament

Núm. de desplaçaments

Núm. d'esportistes amb fitxa federativa desplaçats

Balears

 

 

Madrid, Barcelona, València

 

 

Resta de la península Ibèrica

 

 

Canàries

 

 

  • El nombre de persones associades a l'entitat sol·licitant durant la temporada esportiva 2019-2020 és d....................
  • El nombre de temporades de permanència a les lligues d'àmbit nacional d'àmbit estatal és:

Nom de l'equip

Categoria

Masc.

Fem.

Temporades de permanència

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I perquè així consti i als efectes de barem en la sol·licitud d'ajudes econòmiques per participar en lligues nacionals estatals, expedeix i sign aquesta declaració responsable.

El secretari o la secretària

 

Vist i plau,

El president/La presidenta,

 

Eivissa, ...... d............................... de 2020

 

 

ANNEX 8 Declaració responsable per adjuntar a la modalitat C: ajudes econòmiques per a la participació en campionats d'Espanya

El secretari o la secretària, Sr./Sra. ……………………………………………..............., amb DNI ………………………………, de l'entitat.....................................................amb NIF ..............................................................,

Declaro responsablement que durant l'any 2019 s'ha participat als següents campionats d'Espanya:

Nom del campionat

Nombre de participants del club

LLoc

Data

Resultat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I perquè així consti i als efectes de barem en la sol·licitud d'ajudes econòmiques per participar en lligues nacionals estatals, expedeix i sign aquesta declaració responsable.

El secretari o la secretària

 

Vist i plau,

El president/La presidenta,

 

ANNEX 9

El secretari/La secretària............................................................................................. amb DNI.....................................l'entitat ....................................................................

............................................................................

Certifica

Que la junta directiva està conformada per les següents persones:

President/a: ..............................................................................................

Vicepresident/a: .......................................................................................

Secretari/ària: ..........................................................................................

Tresorer/a: ...............................................................................................

Vocals: .....................................................................................................

..................................................................................................................

..................................................................................................................

..................................................................................................................

signatura

 

 

Eivissa, ...... d............................... de 2020

 

 

Vist i plau,

El president/La presidenta

 

signatura

Eivissa, ...... d............................... de 2020

POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

 

 

ANNEX 10 Documentació aportada anteriorment al Consell

A emplenar només per les entitats que vulguin fer valer documentació presentada amb anterioritat al Consell d'Eivissa, d'acord amb l'article 53.1.d de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

A. Dades de la persona física o jurídica sol·licitant

Nom:

CIF:

B. Dades del representant legal

Nom:

NIF:

La documentació que s'especifica a continuació ja es va presentar al Consell al Departament i en la data que s'esmenten:

Documentació aportada

Departament davant el qual es va presentar

Data de presentació

Número de registre general entrada

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En el cas de tractar-se de documents que contenguin dades de caràcter personal, el sol·licitant haurà d'autoritzar expressa i inequívocament al òrgan gestor de la subvenció la petició i obtenció d'aquest documents a altres òrgans presentats per altres finalitats diferent d'aquesta, tot això de conformitat amb l'establert a l'article 6 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals. En aquest sentit

( ) Autoritzo a l'òrgan gestor a consultar i obtenir els documents exigits en la convocatòria que contenguin dades de caràcter personal amb la finalitat de tramitar la sol·licitud d'aquestes ajuts.

( ) No autoritzo. En aquest cas s'ha d'aportar la documentació corresponent exigida en la convocatòria.

Signatura

 

Eivissa, .......... d ...................................... de 2020

 

POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

 

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL D'EIVISSA

 

 

ANNEX 11 DECLARACIÓ RESPONSABLE D'ESTAR AL CORRENT DE LES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES

(emplenada i signada per la persona sol·licitant)

A emplenar només per aquelles entitats que sol·licitin ajudes iguals o inferiors a 3.000 euros (TRES MIL EUROS) i vulguin fer valer aquest document acreditatiu, de conformitat amb l'article 11.f del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.

A. Dades de l'entitat sol·licitant

Nom:

CIF:

B. Dades del representant legal

Nom:

NIF:

DECLAR QUE:

L'entitat a la qual represent es troba al corrent de les seues obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l'Estat espanyol, amb la Seguretat Social i amb el mateix Consell Insular d'Eivissa.

(Signatura)

 

Eivissa, ........ d ........................... de 2020

 

POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

 

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL D'EIVISSA

 

 

ANNEX 12 Model de renúncia a les ajudes a entitats esportives sense ànim de lucre per a l'organització d'esdeveniments esportius d'àmbit nacional i/o internacional a l'illa d'Eivissa, la participació en lligues d'àmbit nacional i la participació en campionats d'Espanya, durant els anys 2019-2020.

A. Dades de l'entitat sol·licitant

Nom:

NIF:

B. Dades del representant legal de l'entitat sol·licitant

Nom:

NIF:

D'acord amb l'article 11.a del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, i de conformitat amb el que estableix la base 13.2, és obligació de les persones beneficiàries comunicar a l'òrgan competent en la matèria l'acceptació1 o la renúncia a la subvenció en els termes de la proposta de concessió.

Per això,

DECLAR:

Que renunciï a la proposta de subvenció a favor de la entitat a la que represent en els termes de les bases d'ajudes a entitats esportives sense ànim de lucre per a l'organització d'esdeveniments esportius d'àmbit nacional i/o internacional a l'illa d'Eivissa, la participació en lligues d'àmbit nacional i la participació en campionats d'Espanya, durant els anys 2019-2020.

Eivissa, ___ d___________________ de 2020

 

(signatura del representant)

POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

1 Si no es comunica expressament la renúncia, s'entén que s'accepta la subvenció. No s'acceptarà cap renúncia presentada una vegada que ja hagi finalitzat el termini de deu dies hàbils després de la publicació de la proposta de resolució provisional.

 

PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA

 

Eivissa, 21 d'abril de 2020

El cap de secció del Departament de Cultura, Educació i Patrimoni. ​​​​​​​José Vicente Garibo Redolat