Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'ALARÓ
Núm. 3309
Continuació dels procediments de padró d’habitants, projectes municipals, de llicències urbanístiques, d’instruments de planejament i de gestió urbanística, i de llicències d’activitats, per raó d’interès local
(Exp. núm. 455/2020)
Resolució de batlia núm. 398-2020
1. Motivació.
Continuar els procediments relatius al padró d'habitants contribuirà a mantenir-lo actualitzat i a que les dades concordin amb la realitat.
Vist que des del dia 13 d'abril de 2020 s'han reprès algunes de les activitats no essencials, entre elles la de la construcció i la de serveis relacionats, amb la finalitat de contribuir a la recuperació d'aquest i d'altres sectors de l'economia, es considera adient continuar els procediments que es detallen en la part resolutiva, perquè ajudarà a una reactivació de l'economia local. A més, permetrà a aquests sectors poder continuar amb la seva activitat, atès que no es poden acollir a cap ajuda per paralització.
Es recorda que tots el interessats en aquests procediments hauran d'adoptar les mesures preventives de riscs laborals generals i els específics per la crisi sanitària provocada pel COVID-19, que dictin les autoritats sanitàries o laborals estatals o autonòmiques.
2. Fonaments de dret.
Punt 4, de la disposició addicional tercera del Real decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19.
3. Resolució.
En exercici de les atribucions que me confereix l'article 21,1 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, resolc,
La continuació dels procediments de:
Perquè es consideren d'interès local.
Donar compte a la junta de govern local i al ple de l'ajuntament, respectivament, en la propera sessió que celebrin, als efectes de la seva ratificació en l'àmbit de les seves competències.
Cosa que fem pública per a general coneixement i efectes.
Recursos.
Contra aquesta resolució, que és definitiva en via administrativa, es poden interposar, alternativament, els recursos següents:
a) Directament el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent al rebut de la notificació.
b) El recurs de reposició potestatiu davant la batlia, en el termini d'un mes, comptador a partir del dia següent de la publicació de la present resolució. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, que es produirà pel transcurs d'un mes des de la seva presentació sense que s'hagi resolt expressament ni s'hagi notificat, podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.
No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Alaró, 17 d'abril de 2020
El batle, Llorenç Perelló Rosselló