Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE SELVA

Núm. 3261
Modificació inicial de la plantilla de personal del Ajuntament de Selva

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antoni Ferragut Mayrata, secretari interventor de l'Ajuntament de Selva,

CERTIFIC:

Que el Ple de l'Ajuntament de Selva reunit el 27 de març de 2020, va adoptar el següent acord:

1. Aprovar per unanimitat dels presents, 10 vots a favor, degut a l'absència de Joan Rotger Seguí, batle, la modificació de la plantilla de personal 2020 de l'Ajuntament de Selva, amb els següents acords:

«Primer.- Modificar la plantilla de personal, aprovada conjuntament amb els pressuposts locals de 2020, pel Ple de l'Ajuntament 12 de novembre de 2019, crear la plaça d'auxiliar administratiu del grup C2-15.

Segon.- Publicar al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) la modificació de la plantilla de personal de l'Ajuntament de Selva i publicar-ho al tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Selva durant 15 dies.

Tercer.- Comunicar l'acord als representants dels treballadors de l'Ajuntament de Selva.»

I, perquè consti i tengui els efectes oportuns, s'expedeix el present certificat amb el vistiplau del batle i s'adjunta la plantilla de personal modificada (Annex I).

 

Selva, 30 de març de 2020

Vist i plau

El batle

Juan Rotger Seguí

 

El secretari interventor 

Antoni Ferragut Mayrata

Interposició de recursos

Se'l notifica a efectes del seu coneixement i se li indica que d'acord amb la DA 3ª del Reial Decret 463/2020, de 14 de març, els terminis per a presentar els recursos corresponents queden suspesos.

Un cop perdi vigència dita suspensió o les seves possibles pròrrogues, se li indica que contra el present Decret el qual posa fi a la via administrativa, es pot interposar alternativament recurs potestatiu de reposició davant el batle en el termini d'un mes comptat des del dia següent a la pèrdua de vigència de la suspensió o les seves possibles pròrrogues; o bé interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós-Administratiu de Palma en el termini de dos mesos des del dia següent a la pèrdua de vigència de la suspensió o les seves possibles pròrrogues.

Si s'optés per interposar el recurs de reposició potestatiu no podrà interposar-se recurs contenciós-administratiu fins que el primer s'hagi resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació per silenci.

Tot això sense perjudici de que pugui interposar-se qualsevol altre recurs que pogués estimar més convenient al seu dret.

 

ANNEX I

PLANTILLA DE PERSONAL 2020

FUNCIONARIS

Núm. Places

C. destí

A.- Funcionaris amb habilitació nacional

 

 

A.1 Secretària interventora. Grup A1

Ocupada interinament

1

28

B.- Funcionaris de la pròpia Corporació

 

 

B.1 Tècnic Administració Especial. Grup A1

Ocupada interinament

1

26

B.2 Tècnic d'urbanisme. Grup A1

Ocupada interinament

1

24

B.3.1 Administratius Administració Gral. Grup C1

1

18

B.3.2 Administratius Administració Gral. Grup C1

1 Administratiu ocupada interinament.

1

16

B.3.3 Zelador. Grup C2

Ocupada interinament

1

15

B.3.4 Auxiliars Administració Gral. Grup C2

1

15

B.4 Administratius Administració Gral. Grup C1

Ocupada interinament

1

18

B.5 Auxiliars Administració Gral. Grup C2

1

14

B.6.1 Policia Local. Grup C1

Cap del cos de policia

1

18

B.6.2 Policia Local. Grup C1

3 Ocupada interinament

3

16

     

PERSONAL LABORAL

Núm. Places

 

a) Auxiliars administratiu

4

 

b) Personal neteja

4

 

c) Personal neteja eventual

1

 

d) Brigada obres i serveis

7

 

e) Brigada obres i serveis eventual

3

 

f) Biblioteca

2

 

g) Personal escoletes municipals

9

 

h) Personal escoletes municipals eventual

1

 

i) Servei d'ajuda a domicili

1

 

j) Servei d'ajuda a domicili eventual

1

 

k) Notificadora

1