Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Núm. 3240
Bases d’ajudes a entitats esportives sense ànim de lucre per al manteniment ordinari de la seua activitat esportiva a l’illa d’Eivissa en el període comprès entre l’1 d’octubre de 2017 al 31 de desembre de 2019
De conformitat amb allò establert a l'article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, a continuació es fan públiques les bases reguladores d'ajudes a entitats esportives sense ànim de lucre per al manteniment ordinari de la seua activitat esportiva a l'illa d'Eivissa en el període comprès entre l'1 d'octubre de 2017 al 31 de desembre de 2019. aprovades per acord del Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa de data 27 de març de 2020, següents:
1. Justificació
La importància de l'esport va ser recollida en el conjunt de principis rectors de la política social i econòmica de la Constitució espanyola, i en aquest sentit l'article 43.3 estableix que els poders públics fomentaran l'educació física i l'esport, i facilitaran l'adequada utilització del lleure.
El Consell Insular d'Eivissa, té competències pròpies dins del seu àmbit territorial en matèria de l'esport, el lleure i en concret en el foment i la promoció de les activitats esportives i de lleure, en virtut de l'article 70.9, de la Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, de reforma de l'Estatut d'Autonomia de les Illes Balears, que ve exercint des de l'atribució competencial efectuada per la Llei 6/1994, de 13 de desembre, d'atribució de competències als Consells Insulars en matèria de patrimoni històric, de promoció sociocultural, d'animació sociocultural, de dipòsit legal de llibres i d'esports. A més, l'article 73 l'EAIB li atribueix l'exercici de l'activitat de foment, sens perjudici de l'activitat que correspon a la Comunitat Autònoma, en les matèries que aquest Estatut li atribueix com a competència pròpia.
L'esmentada Llei 6/1994, de 13 de desembre, preveu al seu article 6 que els consells insulars assumiran totes les competències que havien estat assumides per la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en matèria d'esports, i entre aquestes, les que determini la llei balear de l'esport.
Per la seua banda, la Llei 14/2006, de 17 d'octubre, de l'esport de les Illes Balears, ja en la seua exposició de motius, destaca que “L'esport, entès com l'expressió de l'activitat física, reglada o no, és un bé per a la societat i cal tenir-ne cura, potenciar-lo i possibilitar que tota la ciutadania de les Illes tingui opcions de practicar-lo, de forma individual o formant part de les diferents i necessàries organitzacions esportives que el gestionen i que són igualment valorades i necessàries en la societat”.
Així mateix, el seu article 3 diu que “L'activitat física i l'esport són funcions socials que contribueixen al desenvolupament i a la formació integral de les persones i a la millora de la seua qualitat de vida”. I el seu article 11 estableix que una de les competències dels consells insulars és: “Definir, planificar i executar els programes adreçats a una major pràctica esportiva en els diferents àmbits i sectors socials, i participar-hi”.
Per això, el Consell Insular d'Eivissa, mitjançant el seu Departament d'Esports i Joventut, vol donar suport a entitats esportives sense ànim de lucre per al manteniment ordinari de la seua activitat esportiva a l'illa d'Eivissa. I en aquest sentit, al pressupost general per a l'any 2020 i al pla estratègic de subvencions 2020 - 2021 - 2022 (BOIB núm. 20, de 15 de febrer 2020) es va preveure una línia d'acció per a aquestes ajudes.
2. Objecte de la convocatòria
2.1. L'objecte d'aquesta convocatòria és la concessió d'ajudes econòmiques dirigides a entitats sense ànim de lucre per al manteniment ordinari de la seua activitat esportiva en el període comprès entre l'1 d'octubre de 2017 al 31 de desembre de 2019.
3. Dotació econòmica
3.1. Per a les ajudes objecte d'aquesta convocatòria es destinarà la quantitat màxima de 150.000 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària 3410 48900 del pressupost general d'aquesta Corporació per a l'exercici 2020.
4. Règim de les ajudes i compatibilitat
4.1. Aquestes ajudes són compatibles amb altres ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat, procedent de qualsevol altra administració, ens públic o privat, nacional o de la Unió Europea o d'organismes internacionals. A tal efecte, el/la beneficiari/ària haurà de comunicar al Consell Insular d'Eivissa la sol·licitud o l'obtenció d'altres subvencions per a la mateixa finalitat.
4.2. En cap cas la suma total dels ajuts percebuts no podrà ser superior al cost total de l'activitat subvencionada.
4.3. En el cas que les entitats que resultin beneficiàries d'aquestes ajudes n'hagin rebut altres d'altres administracions o d'altres entitats, hauran de tenir en compte si aquelles altres ajudes són compatibles o no amb les del Consell Insular d'Eivissa i, en cas que no siguin compatibles, haurien d'optar per l'ajuda que considerin més adient, i si escau, renunciar a alguna d'aquestes segons el model de l'annex 8.
4.4. Les entitats beneficiàries podran subcontractar amb tercers, totalment o parcialment, les activitats objecte d'aquestes ajudes, sempre que es compleixin les prescripcions contingudes a l'article 29 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
4.5. El fet de sol·licitar aquestes ajudes significa l'acceptació plena de les condicions contingudes en les bases d'aquesta convocatòria.
5. Entitats beneficiàries i obligacions de les entitats beneficiàries
5.1. Es poden acollir a aquesta convocatòria les entitats sense ànim de lucre constituïdes i inscrites al Registre d'Entitats Esportives del Govern de les Illes Balears que desenvolupin la seua activitat esportiva a l'illa d'Eivissa, i que a més:
- compleixin els requisits per obtenir la condició de beneficiari prevists a l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, en relació a l'article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.
- i estiguin al corrent de les obligacions tributàries amb la hisenda estatal i autonòmica i amb la Seguretat Social i no tenguin deutes amb el Consell Insular d'Eivissa.
5.2. Les federacions esportives queden excloses d'aquestes ajudes.
5.3. Obligacions de les entitats beneficiàries:
a) Dur a terme l'activitat subvencionada que fonamenta la concessió de la subvenció.
b) Comunicar al Consell Insular d'Eivissa qualsevol eventualitat que alteri o dificulti el desenvolupament de l'activitat subvencionada.
c) Sotmetre's a les actuacions de comprovació, de seguiment i d'inspecció que pugui efectuar el Consell Insular d'Eivissa i aportar tota la informació i la documentació que li sigui requerida en l'exercici d'aquestes actuacions.
d) Comunicar al Consell d'Eivissa la sol·licitud o l'obtenció d'altres subvencions per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol administració o entitat pública o privada, nacional o internacional.
e) Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons percebuts, amb inclusió dels documents electrònics, mentre puguin ser objecte d'actuacions de comprovació i control.
f) Reintegrar els fons percebuts en els supòsits previstos legalment.
g) Adoptar les mesures de difusió relatives al caràcter públic del finançament de l'activitat objecte de l'ajuda, fent constar que l'activitat està subvencionada pel Consell d'Eivissa.
h) I, en qualsevol cas, complir amb les obligacions dels beneficiaris previstes a l'article 11 Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, en relació amb l'article 14 de la Llei Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
i) Justificar la realització de les actuacions, com també el compliment dels requisits i les condicions que determinen la concessió de la subvenció.
6. Termini de presentació de sol·licituds i publicitat de la convocatòria
6.1. El termini per presentar les sol·licituds serà de deu dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la data publicació de l'extracte de la convocatòria de les ajudes regulades en aquestes bases al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).
6.2. Una vegada aprovades les bases, es publicaran al BOIB. Posteriorment es remetran la convocatòria i el seu extracte a la Base de Dades Nacional de Subvencions, que donarà trasllat al BOIB de l'extracte de la convocatòria per a la seua publicació, tal com estableix la normativa vigent de subvencions. L'eficàcia de la convocatòria queda supeditada a la publicació de l'extracte en el BOIB.
7. Sol·licitud i documentació necessària
7.1. Les sol·licituds de subvenció es formalitzaran mitjançant instància, segons el model de l'annex 1 d'aquestes bases, degudament emplenat.
7.2. Les sol·licituds i tota la documentació indicada a la base setena s'hauran de presentar, dins el termini establert en la convocatòria, per mitjans electrònics en la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa (seu.conselldeivissa.es), d'acord amb el que estableix l'art. 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
7.3. Juntament amb la sol·licitud s'ha de presentar la següent documentació:
Còpia dels estatuts amb la inscripció en el Registre d'Entitats Esportives del Govern de les Illes Balears.
Còpia del NIF de l'entitat sol·licitant.
Certificat del secretari o de la secretària de l'entitat esportiva que acrediti les persones que componen la seua junta directiva actual, així com el nomenament de la persona representant legal de l'entitat sol·licitant, segons el model de l'annex 5 d'aquestes bases.
Còpia del NIF del representant del representant
Declaració responsable en què es facin constar totes les subvencions o les ajudes obtengudes o sol·licitades per a la mateixa finalitat de qualsevol ens públic o privat, si escau, o una declaració expressa de no haver-ne sol·licitat cap, segons el model de l'annex 2 d'aquestes bases. En el supòsit d'haver rebut ajuts públics s'ha de presentar la corresponent resolució de concessió.
Declaració responsable signada per la persona representant legal de que l'entitat no es trobar sotmesa a cap dels supòsits de prohibició per ser beneficiari de subvencions establerts a l'article 10 del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, en relació amb l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i del compliment de les obligacions dels beneficiaris dels articles 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i 11 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, segons el model de l'annex 2 d'aquestes bases.
Certificat d'estar al corrent de les obligacions tributàries davant el Consell d'Eivissa, la Hisenda estatal i la Seguretat Social. Es podrà autoritzar el Consell Insular per aconseguir aquesta documentació, segons el model de l'annex 3 d'aquestes bases. Si la petició d'ajuda és igual o inferior a 3.000 euros es podrà presentar declaració responsable d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l'Estat espanyol i amb la Seguretat Social, i la hisenda del Consell d'Eivissa segons el model de l'annex 2 d'aquestes bases.
Sol·licitud de transferència bancària per a pagaments de la Tresoreria del Consell d'Eivissa, la qual es pot descarregar a la seua pàgina web (www.conselldeivissa.es).
Documentació acreditativa d'haver fer constar en tota activitat objecte d'aquesta ajuda que l'activitat està subvencionada pel Consell d'Eivissa.
Compte justificatiu simplificat que contendrà:
- Memòria de l'activitat realitzada durant els anys 2017, 2018 i 2019 segons el model de l'annex 7 d'aquestes bases
- Liquidació detallada d'ingressos i despeses del manteniment ordinari de la seua activitat esportiva entre l'1 d'octubre de 2017 al 31 de desembre de 2019 (en què s'informarà, si és el cas, d'altres ajudes rebudes per a la mateixa activitat), signada pel responsable de l'entitat, segons el model que figura a l'annex 6 d'aquestes bases.
- Relació total de despeses del manteniment ordinari de la seua activitat esportiva entre l'1 d'octubre de 2017 al 31 de desembre de 2019, on ha de figurar el proveïdor, el número de document, el concepte, el seu import, la data d'emissió i la data de pagament de la despesa, segons el model que figura a l'annex 6 d'aquestes bases.
- Documentació justificativa d'un 30% de les despeses realitzades del manteniment ordinari de la seua activitat esportiva entre l'1 d'octubre de 2017 al 31 de desembre de 2019: nòmines, liquidacions de la Seguretat Social, liquidació d'impostos, factures oficials i altres documents de valor probatori equivalent. Per justificar la despesa es requerirà l'acreditació del pagament de les despeses subvencionades.
7.3. A més, es podrà presentar la següent documentació, que es tendrà en compte per a la valoració de punts:
- Certificat del secretari o de la secretària de l'entitat esportiva que acrediti el nombre esportistes amb fitxa federativa que hi pertanyen actualment, segons el model que figura a l'annex 4 d'aquestes bases.
7.4. No caldrà presentar els documents esmentats als apartats a, b, d i h quan aquesta documentació ja consti al Consell d'Eivissa i no hi hagi hagut cap canvi; sempre que s'indiqui la data en què es va presentar i no hagin transcorregut més de cinc anys des de la finalització del procediment pel qual es varen presentar, i s'autoritzi expressament al Consell per a la seua utilització en aquesta convocatòria.
7.5. El Consell d'Eivissa pot sol·licitar, a més, tota la documentació complementària que consideri necessària per avaluar correctament la sol·licitud.
8. Esmena i millora de la sol·licitud
8.1. Després que hagi finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el Departament d'Esports i Joventut donarà a conèixer una llista en què es requerirà a les entitats interessades, si la sol·licitud no reuneix els requisits establerts en aquestes bases, que l'esmenin.
Aquesta llista d'esmenes, que contendrà les dades identificatives de l'entitat sol·licitant i el detall de les esmenes a realitzar, es publicarà al tauler d'anuncis del Consell i a la pàgina web www.conselldeivissa.es (Convocatòries i ajudes).
D'acord amb el que disposa l'article 68.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les entitats interessades podran esmenar la seua sol·licitud en el termini de deu dies hàbils, comptadors des del dia després d'haver publicat la llista d'esmenes.
Si en el termini de deu dies hàbils l'entitat interessada no fa la rectificació reclamada o no presenta la complementació requerida, el Consell d'Eivissa, després d'haver pres la resolució pertinent, considerarà que l'entitat interessada desisteix de la seua petició.
9. Criteris per a la concessió de les ajudes
9.1. Les ajudes a les entitats esportives sense ànim de lucre per al manteniment ordinari de la seua activitat esportiva es concediran d'acord amb el següent criteri:
9.1.1. Nombre d'esportistes que pertanyen a l'entitat esportiva:
- Per cada esportista masculí amb fitxa federativa: 1 punts.
- Per cada esportista femenina amb fitxa federativa: 1,5 punts
- Per cada esportista d'esport adaptat amb fitxa federativa: 5 punts.
10. Procediment de concessió de les ajudes
10.1. D'acord amb l'article 30.7 de la Llei 38/2003 i l'article 39.7 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, el procediment de concessió d'aquestes ajudes es tramitarà per concórrer en el sol·licitant els requisits per ser-ne beneficiari, és a dir, en règim de concurrència no competitiva, i d'acord amb els principis de publicitat, d'objectivitat, de transparència, d'igualtat i de no-discriminació.
10.2. El departament d'Esports i Joventut estudiarà totes les sol·licituds presentades i establirà una puntuació per a cada sol·licitud mitjançant l'aplicació dels criteris previstos a la base 9.1.1.
10.3. El càlcul de l'import de l'ajuda a concedir s'obtendrà de l'aplicació de la següent fórmula:
A=DT/PTXPI
On:
A = import de l'ajuda a concedir.
DT = dotació econòmica.
PT = suma del total de les puntuacions individuals.
PI = puntuació individual de cada sol·licitud.
10.4. Una vegada adjudicades les ajudes a partir de la primera prelació, si hi hagués crèdit sobrant, es faria una segona prelació entre aquelles sol·licituds que amb la primera adjudicació no han arribat a cobrir el pressupost sol·licitat. Sobre aquesta segona prelació, que respectaria igualment la valoració obtenguda d'acord amb els criteris de valoració fixats a les bases específiques de cada línia d'ajuda, es faria una nova adjudicació i així successivament fins a exhaurir el crèdit disponible a la convocatòria.
10.5. Cadascuna de les entitats beneficiàries podran rebre una ajuda màxima de 10.000 euros, excepte en el cas que l'entitat sol·liciti una ajuda inferior a 10.000 euros, en què la quantitat concedida serà la sol·licitada.
11. Instrucció, resolució i notificació
11.1. Òrgans competents per a l'ordenació, la instrucció i la resolució
El Departament d'Esport i Joventut del Consell Insular d'Eivissa és el competent per instruir el procediment de concessió d'aquestes ajudes, de conformitat amb l'establert a l'article tercer 8 del Decret de Presidència núm. 471/2019, de data 10 de juliol, d'estructura de govern del Consell Insular d'Eivissa i de creació de departaments (BOIB extr. núm. 95, d'11-07-19, modificació BOIB núm. 175, de 31-12-19). Dins d'aquest Departament correspon al conseller executiu l'ordenació del procediment, en virtut de l'article primer i del Decret de Presidència núm. 484/2019, de data 16 de juliol de 2019, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa (BOIB extr. núm. 98, de data 17-07-19, modificació BOIB núm. 175, de 31-12-19).
Pel que fa a la competència per aprovar aquesta convocatòria, de conformitat amb l'establert a l'article tercer, apartat e, del Decret de Presidència núm. 484/2019, de data 16 de juliol, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa, correspon al Consell Executiu “Aprovar i resoldre les convocatòries d'ajuts o subvencions a particulars o entitats públiques o privades d'import superior a quinze mil euros (15.000 €).
11.2. Amb fonament en l'informe de la comissió avaluadora, i de conformitat amb l'article 24.4 de la Llei 38/2003, l'òrgan instructor formularà la proposta de resolució provisional, degudament motivada, que expressarà la relació d'entitats beneficiàries per a les quals es proposa la concessió de l'ajuda i la seua quantia; igualment, si és el cas, en les sol·licituds excloses o per a les quals es proposa la desestimació/denegació, s'indicarà la causa d'exclusió o desestimació/denegació. Aquesta proposta de resolució provisional s'exposarà en seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa, i s'obrirà un termini de deu dies hàbils per presentar-hi al·legacions.
Les entitats que es proposen com a beneficiàries d'aquestes ajudes a la proposta de resolució provisional disposaran d'un termini de deu dies hàbils, a partir del dia següent de la seua publicació, per comunicar al Departament d'Esport i Joventut l'acceptació de l'ajuda. Tanmateix, l'acceptació s'entendrà produïda automàticament si en el dit termini no es fa constar el contrari.
Així mateix, en el cas que vulgui renunciar a aquesta ajuda, haurà de presentar l'annex 8 d'aquestes bases, també dins el termini de deu dies hàbils, comptadors a partir del dia següent a la publicació de la proposta de resolució provisional. Una vegada finalitzat aquest termini, no s'acceptarà cap renúncia a aquestes ajudes.
Si alguna de les entitats sol·licitants presenta al·legacions dins del termini establert, la comissió avaluadora les examinarà i emetrà un nou informe en què, de manera raonada, les estimarà o desestimarà. Basant-se en aquest nou informe es formularà la proposta de resolució definitiva.
Si no hi ha cap al·legació, l'òrgan instructor formularà la proposta de resolució definitiva. Amb fonament en la proposta de resolució definitiva de l'òrgan instructor, les ajudes es concediran, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució del conseller executiu del Departament d'Esports i Joventut on expressarà la relació d'entitats subvencionades i la quantia de l'ajuda; igualment, si és el cas, en les sol·licituds excloses i/o desestimades/denegades, s'indicarà la causa d'exclusió i/o de desestimació/denegació, així com les entitats que hagin renunciat a l'ajuda concedida.
11.3. D'acord amb l'article 25.4 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el termini màxim per resoldre i notificar el procediment no excedirà els sis mesos, comptats a partir de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el BOIB.
11.4. La notificació de la resolució s'ha de fer amb les exigències i en la forma prevista en els articles 40 a 46 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
11.5. En compliment de l'article 34 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions s'ha de publicar en la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS) la convocatòria, el crèdit pressupostari al qual s'imputin, la relació d'entitats subvencionades i la quantia de l'ajuda concedida i l'objectiu o finalitat de la subvenció, incloses les inferiors a 3.000 €.
11.6. La presentació de la sol·licitud dels ajuts d'aquesta convocatòria comportarà l'autorització de les entitats sol·licitants al Departament d'Esport i Joventut, a publicar les dades relatives a la seua identitat que resultin imprescindibles per tramitar aquest procediment administratiu.
11.7. El Consell Insular d'Eivissa podrà utilitzar en qualsevol moment del procediment els mitjans de control escaients (inspeccions, visites, sol·licitud d'aportació de nous documents i/o aclariments, etc.) per a l'aplicació correcta de l'ajuda concedida.
12. Despeses subvencionables
12.1. Són subvencionables totes les despeses directament relacionades amb l'activitat subvencionada, excepte les despeses bancàries, protocol·làries i representatives (sopars de benvingudes i de cloenda, etc.).
12.2. No són despeses subvencionables:
- L'adquisició de béns inventariables
- Les despeses bancàries
- Els interessos deutors de comptes bancaris
- Els interessos, recàrrecs i sancions administratives
- Els provocats per procediments judicials
- Els derivats del pagament d'impostos indirectes quan siguin susceptibles de recuperació o compensació
13. Pagament de la subvenció i justificació
13.1. El pagament de les ajudes concedides es farà juntament amb la concessió.
13.2. El pagament es realitzarà mitjançant transferència bancària i al número de compte bancari que consti a la sol·licitud.
13.3. Per al pagament de la subvenció es podrà sol·licitar qualsevol altra documentació o informes tècnics que els serveis del Consell d'Eivissa considerin adients.
13.4. Les factures per justificar les ajudes rebudes de l'actuació han d'estar emeses entre el 30 de setembre de 2017 i 31 de desembre de 2019.
13.5. Es requerirà la justificació de l'abonament de les despeses realitzades. El pagament de les despeses realitzades haurà de realitzar-se abans de finalitzar el corresponent termini de presentació de sol·licituds.
13.6. L'acreditació del pagament dels justificants de les despeses aportats per les entitats beneficiàries s'ha de dur a terme a través de la documentació que tot seguit s'indica, depenent dels mitjans de pagament que s'hagin utilitzat:
a) Pagament mitjançant transferència bancària o ingressos en compte bancari:
- Document bancari acreditatiu del pagament en el qual figurin el concepte de la transferència o l'ingrés, la data del document, l'import, les dades de l'ordenant i del destinatari, que han de coincidir amb el beneficiari i amb l'emissor de la factura, respectivament.
b) Pagament en metàl·lic:
- Document justificatiu de la despesa (per exemple, factura) amb l'expressió “rebut en metàl·lic” o similar, signada pel proveïdor.
c) Pagament mitjançant xec nominatiu:
- Document justificatiu de la despesa (per exemple, factura) amb l'expressió “rebut en xec nominatiu” o similar, signada pel proveïdor amb la data i amb indicació del nom i del DNI/NIE de la persona que signa.
- Extracte del compte corrent del beneficiari de l'ajuda en el qual figuri el càrrec d'aquest xec.
d) Pagament mitjançant targeta de crèdit o dèbit:
- Extracte del compte en què figuri el càrrec del pagament amb targeta.
e) Pagament mitjançant domiciliació bancària:
- Extracte bancari en què figuri el càrrec de la domiciliació.
14. Règim de recursos
14.1. L'acord del Consell Executiu que aprovi les bases reguladores d'aquestes ajudes no exhaureix la via administrativa.
14.2. Les resolucions del conseller executiu del Departament d'Esports i Joventut, dictades per delegació, i que s'han de considerar dictades per l'òrgan delegant (en aquest cas el Consell Executiu), no exhaureixen la via administrativa.
14.3. Contra l'acord del Consell Executiu d'aprovació de les bases reguladores de les ajudes i les resolucions del conseller executiu del Departament d'Esports i Joventut, dictades per delegació del Consell Executiu, es podrà interposar davant la Comissió de Govern el recurs d'alçada previst als articles 112.1, 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes des de l'endemà de la seua notificació, tot això en virtut del que disposen els articles 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d'octubre, de consells insulars i l'article 147.1 del Reglament orgànic del Consell d'Eivissa (publicat al BOIB núm. 136, de 18/09/10; correcció al BOIB núm. 148, de 14/10/10; modificació al BOIB núm. 48, de 16/04/16). El recurs haurà de resoldre's en el termini de tres mesos, transcorreguts els quals s'entendrà desestimat i quedarà oberta la via contenciosa administrativa.
15. Règim jurídic
15.1. Aquestes ajudes es regeixen per les presents bases, per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, que aprova el Reglament de la Llei general de subvencions i pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, que aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, d'aplicació a aquestes ajudes en virtut de la seua disposició addicional segona, en tractar-se d'una competència transferida per la Comunitat Autònoma de les Illes Balears als consells insulars.
15.2. Respecte de la protecció i el tractament de dades de caràcter personal per a la realització de les activitats objecte d'aquesta convocatòria s'han d'observar les prescripcions contingudes a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades - DOUE 4.5.2016), i a la resta de legislació vigent en matèria de protecció de dades personals, que hi sigui d'aplicació.
16. Gradació dels possibles incompliments de les condicions imposades per motiu de la concessió de les ajudes
16.1. De conformitat amb l'article 17.3.n de la Llei general de subvencions, en relació amb l'article 37.2 de la mateixa llei, s'estableixen el següents criteris de graduació del possible incompliment material de l'activitat objecte d'aquesta subvenció, i sempre que els beneficiaris acreditin una actuació inequívoca tendent a la satisfacció dels seus compromisos:
Grau de compliment material |
Percentatge de reducció |
---|---|
70-74 % |
15 % |
75-79 % |
12 % |
80-84 % |
9 % |
85-89 % |
6 % |
90-94 % |
3 % |
95-99 % |
1 % |
L'òrgan instructor aplicarà aquests criteris per determinar la quantitat que finalment haurà de percebre l'entitat o la persona beneficiària, o en el seu cas, l'import a reintegrar.
17. Revocació i reintegrament de les ajudes
17.1. Les ajudes concedides es podran revocar, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució del conseller executiu del Departament d'Esports i Joventut.
D'acord amb el que disposa l'article 43 del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, es revocarà la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió vàlida i ajustada a dret, el beneficiari incompleixi totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l'eficàcia de l'acte de concessió de la subvenció. En tal cas, quedarà sense efecte l'acte de concessió, com a conseqüència de la revocació pertocarà reintegrar totalment o parcialment l'ajuda rebuda per les entitats beneficiàries i, si escau, l'exigència de l'interès de demora, en els casos previstos en l'article 44 del Decret llei 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.
El reintegrament es realitzarà pel procediment establert al títol II de la Llei general de subvencions, en el qual s'ha de garantir l'audiència a les entitats interessades.
Les quantitats reintegrables tenen la consideració d'ingressos de dret públic i poden ser exigides per la via de constrenyiment.
18. Règim d'infraccions i sancions
18.1.- El règim d'infraccions i sancions administratives aplicables serà l'establert en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en el títol V del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre. Tot això sense perjudici de les responsabilitats penals o civils en què es pugui incórrer.
ANNEXOS
ANNEX 1 Sol·licitud d'ajuda al manteniment ordinari de la seua activitat esportiva durant el període de l'1 d'octubre de 2017 al 31 de desembre de 2019
Dades de l'entitat sol·licitant
Nom |
NIF |
||
Domicili |
Població |
||
Telèfon |
Mòbil |
Adreça electrònica |
Dades del president o de la presidenta de l'entitat sol·licitant
Nom i llinatges |
NIF |
Sol·licit:
Acollir-me a la convocatòria d'ajudes al manteniment ordinari de la seua activitat esportiva en el període comprès entre l'1 d'octubre de 2017 al 31 de desembre de 2019..
Documentació que s'adjunta
( ) Certificació de les persones que conformen la junta directiva actual (annex 5) i del nomenament del representant legal de l'entitat.
( ) Còpia del NIF del representant legal.
( ) Còpia de la targeta d'identificació fiscal (NIF) de l'entitat.
( ) Còpia dels estatuts degudament legalitzats i del document acreditatiu de la inscripció al Registre d'Entitats Esportives de les Illes Balears.
( ) Certificació amb nombre d'esportistes amb fitxa federativa que pertanyen al club (annex 4).
( ) Declaració responsable signada per la persona representat legal de l'entitat de no estar sotmesa a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d'obtenir la condició d'entitat beneficiària de les subvencions públiques (annex 2).
( ) Certificat d'estar al corrent de les obligacions tributàries davant el Consell d'Eivissa, la Hisenda estatal i la Seguretat Social.
( ) Autorització a l'òrgan instructor per demanar la certificació telemàtica justificativa que l'entitat es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l'Administració de l'Estat i la Seguretat Social i davant la hisenda del Consell d'Eivissa (annex 2).
( ) Declaració responsable en què es facin constar totes les subvencions o les ajudes obtengudes o sol·licitades per a la mateixa finalitat de qualsevol ens públic o privat, si escau, o una declaració expressa de no haver-ne sol·licitat cap (annex 2).
( ) Liquidació detallada d'ingressos i despeses del manteniment ordinari de la seua activitat esportiva entre l'1 d'octubre de 2017 al 31 de desembre de 2019 (annex 6).
( ) Documentació acreditativa d'haver fer constar i reflectir en tota activitat objecte d'aquesta ajuda que l'activitat està subvencionada pel Consell d'Eivissa.
( ) Memòria de l'activitat realitzada durant els anys 2017, 2018 i 2019 (annex 7).
( ) Relació total de despeses del manteniment ordinari de la seua activitat esportiva entre l'1 d'octubre de 2017 al 31 de desembre de 2019.
( ) Factures i el seu corresponent pagament per un total del 30% del total de les despeses realitzades del manteniment ordinari de la seua activitat esportiva entre l'1 d'octubre de 2017 al 31 de desembre de 2019.
( ) L'imprès TG-002 de sol·licitud de transferència bancària (podeu trobar aquest document a la pàgina web de la institució: www.conselldeivissa.es).
Les entitats beneficiàries que hagin presentat en aquest Consell qualsevol d'aquests documents en virtut d'anteriors convocatòries de subvencions o convenis, només hauran d'aportar la documentació que sigui necessari actualitzar o renovar.
Eivissa, d de 2020
POLÍTICA DE PRIVADESA
De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.
Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.
ANNEX 2 DECLARACIÓ RESPONSABLE
Nom i llinatges del president o de la presidenta: DNI: |
Entitat: NIF: |
Declar responsablement que en relació a la sol·licitud d'ajuts per al manteniment ordinari de la seua activitat esportiva en el període comprès entre l'1 d'octubre de 2017 al 31 de desembre de 2019., l'entitat a la qual represento:
1. Reuneix totes i cadascuna de les condicions exigides pe poder sol·licitar la subvenció davant d'aquesta Corporació i no incorr en cap de les circumstàncies de prohibicions que preveuen l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i l'article 10 del text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, per ser-ne beneficiari/ària, i es compromet a mantenir el compliment de les anteriors condicions durant el període de temps inherent al dit reconeixement o exercici, i en cas que hi hagi alguna variació, a comunicar-ho a aquesta administració en el termini no superior a tres dies.
2. Coneix i es compromet a complir les obligacions dels beneficiaris de subvencions establertes a l'article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
3. Es troba al corrent de les seues obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l'Estat espanyol i amb la Seguretat Social, i amb la hisenda del Consell Insular.
Marcau la que correspongui:
( ) Que no s'han sol·licitat ajudes a cap altre Departament del Consell d'Eivissa o a cap altra administració pública o entitat privada per dur a terme les mateixes activitats per a les quals se sol·licita l'ajut i em compromet a comunicar per escrit al Consell d'Eivissa qualsevol ajuda que demani per la mateixa finalitat durant la present temporada esportiva.
( ) Que s'han sol·licitat les ajudes públics o privats que s'indiquen a continuació per dur a terme el mateix programa d'activitats, que estan pendents de resolució:
Entitat |
Quantia |
---|---|
|
|
|
|
( ) Que l'entitat ha estat beneficiària de les ajudes públics o privats que s'indiquen a continuació per dur a terme el mateix programa d'activitats per al qual se sol·licita l'ajut:
Entitat |
Quantia |
---|---|
|
|
|
|
(Signatura)
Eivissa, ...... d............................... de 2020
POLÍTICA DE PRIVADESA
En virtut de l'article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades d'àmbit personal (LOPD) i l'article 12 del Reial decret 1720/2007, el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i el Reial Decret Llei 5/2018, de 27 de juliol, de mesures urgents per a la adaptació del Dret espanyol a la normativa de la Unió Europea en matèria de protecció de dades, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada, i que no sigui no autoritzada expressament pel seu titular.
Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, de rectificació, de cancel·lació i d'oposició en els termes establerts per la LOPD, dirigint-se per escrit al Consell d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.
ANNEX 3 AUTORITZACIÓ
El Sr./La Sra. ................................................................................................................., amb DNI núm. ...................................................., en nom i representació de l'entitat ..............................................................................................................., com a president/a,
( ) Autoritz el Consell d'Eivissa, per al compliment de la base 3.1 d'aquesta convocatòria, a accedir a la informació necessària per comprovar si la institució o l'entitat que represent es troba al corrent de les seues obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l'Estat espanyol, amb la Seguretat Social i amb el mateix Consell d'Eivissa.
( ) No autoritz el Consell d'Eivissa a demanar la documentació acreditativa de si la institució o l'entitat que represent es troba al corrent de les seues obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l'Estat espanyol i amb la Seguretat Social, i per això aport la documentació justificativa del compliment d'aquesta obligació.
( ) L'entitat que represent sol·licita una ajuda igual o inferior a 3.000 € (TRES MIL EUROS) i vol fer valer la declaració responsable prevista a l'article 11.f del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, com a document acreditatiu d'estar al corrent de les seues obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l'Estat espanyol i amb la Seguretat Social, i per això aporta degudament emplenada i signada la declaració responsable que figura com a annex 3 de les bases reguladores.
( ) Autoritz el Consell d'Eivissa a inscriure les dades de l'entitat que represent a la base de dades d'entitats esportives del Departament d'Esports i Joventut, i a utilitzar l'adreça de correu electrònic a dalt facilitada com a mitjà de comunicació, als efectes de rebre informació sobre futures convocatòries d'ajudes i d'esdeveniments organitzats pel Consell d'Eivissa que puguin ser del nostre interès.
( ) Autoritz a l'òrgan gestor de la subvenció per fer valer documentació presentada amb anterioritat al Consell Insular d'Eivissa, d'acord amb l'article 53.1.d de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
La documentació que s'especifica a continuació ja es va presentar al Consell al Departament i en la data que s'esmenten:
Documentació aportada |
Departament davant el qual es va presentar |
Data de presentació |
Número registre general entrada |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Signatura
Eivissa, ...... d............................... de 2020
POLÍTICA DE PRIVADESA
En virtut de l'article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades d'àmbit personal (LOPD) i l'article 12 del Reial decret 1720/2007, el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i el Reial Decret Llei 5/2018, de 27 de juliol, de mesures urgents per a la adaptació del Dret espanyol a la normativa de la Unió Europea en matèria de protecció de dades, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada, i que no sigui no autoritzada expressament pel seu titular.
Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, de rectificació, de cancel·lació i d'oposició en els termes establerts per la LOPD, dirigint-se per escrit al Consell d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.
ANNEX 4
El secretari/La secretària .....................................................................................................,amb DNI..................., de l'entitat ..................................................................................
Certifica
- Que aquesta entitat té inscrites el següent nombre d'esportistes amb fitxa federativa:
- Esportistes masculins amb fitxa federativa: ...... persones
- Esportistes femenines amb fitxa federativa: ...... persones
- Esportistes realitzant esport adaptat amb fitxa federativa : ...... persones
El secretari/La secretària Vist i plau,
El president/La presidenta
Eivissa, ...... d................................. de 2020
ANNEX 5
El secretari/La secretària .................................................................................................., amb DNI ....................................., de l'entitat ........................................................................
..............................................................................................................................................,
Certifica
Que la junta directiva està conformada per les següents persones:
President/a: ..............................................................................................
Vicepresident/a: .......................................................................................
Secretari/ària: ..........................................................................................
Tresorer/a: ...............................................................................................
Vocals: .....................................................................................................
..................................................................................................................
..................................................................................................................
..................................................................................................................
signatura
Eivissa, ...... d............................... de 2020
Vist i plau,
El president/La presidenta
signatura
Eivissa, ...... d............................... de 2020
POLÍTICA DE PRIVADESA
En virtut de l'article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades d'àmbit personal (LOPD) i l'article 12 del Reial decret 1720/2007, el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i el Reial Decret Llei 5/2018, de 27 de juliol, de mesures urgents per a la adaptació del Dret espanyol a la normativa de la Unió Europea en matèria de protecció de dades, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada, i que no sigui no autoritzada expressament pel seu titular.
Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, de rectificació, de cancel·lació i d'oposició en els termes establerts per la LOPD, dirigint-se per escrit al Consell d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.
ANNEX 6 COMPTE JUSTIFICATIU SIMPLIFICAT
Liquidació d'ingressos i despeses i relació de despeses
Nom de l'entitat esportiva: ........................................................................................
Activitat subvencionada: manteniment ordinari ordinari del club de l'1 d'octubre de 2017 al 31 de desembre de 2019
Import de la subvenció que es demana al Consell Insular d'Eivissa:................... euros
Import total de la despesa finalment realitzada: |
|
Altres subvencions o ingressos afectats a l'activitat subvencionada concedits per entitats privades o públiques:
Denominació |
Import |
Subvenció concedida per l'ajuntament de .............................. als anys 2018 i 2019 per al manteniment ordinari ordinari del club |
|
Quotes pagades per les persones integrants als anys 2018 i 2019 |
|
Altres ingressos o aportacions durant els anys 2018 i 2019 |
|
Relació de totes les despeses realitzades per a l'execució de l'activitat subvencionada:
Data factura |
Núm. factura |
NIF |
Proveïdor |
Descripció de la despesa realitzada |
Import |
Data de pagament |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total despeses |
|
El president/La presidenta de l'entitat
Eivissa, ………… d........………de 2020
POLÍTICA DE PRIVADESA
En virtut de l'article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades d'àmbit personal (LOPD) i l'article 12 del Reial decret 1720/2007, el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i el Reial Decret Llei 5/2018, de 27 de juliol, de mesures urgents per a la adaptació del Dret espanyol a la normativa de la Unió Europea en matèria de protecció de dades, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada, i que no sigui no autoritzada expressament pel seu titular.
Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, de rectificació, de cancel·lació i d'oposició en els termes establerts per la LOPD, dirigint-se per escrit al Consell d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.
ANNEX 7 COMPTE JUSTIFICATIU SIMPLIFICAT
Memòria de l'activitat realitzada durant els anys 2017, 2018 i 2019
- Nom de l'entitat:
- Lloc de realització de les seves activitats:
Any 2017
Diades organitzades:
Lligues federades on s'ha participat:
Esdeveniments organitzats:
Desplaçaments a competicions realitzats:
Resultats esportius obtinguts a destacar:
Altres activitats realitzades:
Any 2018
Diades organitzades:
Lligues federades on s'ha participat:
Esdeveniments organitzats:
Desplaçaments a competicions realitzats:
Resultats esportius obtinguts a destacar:
Altres activitats realitzades:
Any 2019
Diades organitzades:
Lligues federades on s'ha participat:
Esdeveniments organitzats:
Desplaçaments a competicions realitzats:
Resultats esportius obtinguts a destacar:
Altres activitats realitzades:
Signatura del responsable de l'entitat
ANNEX 8 Model de renúncia a les ajudes d'ajudes a entitats esportives sense ànim de lucre per al manteniment ordinari de la seua activitat esportiva a l'illa d'Eivissa en el període comprès entre l'1 d'octubre de 2017 al 31 de desembre de 2019.
A. Dades de l'entitat sol·licitant
Nom: |
NIF: |
B. Dades del representant legal de l'entitat sol·licitant
Nom: |
NIF: |
D'acord amb l'article 11.a del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, i de conformitat amb el que estableix la base 11.2, és obligació de les persones beneficiàries comunicar a l'òrgan competent en la matèria l'acceptació1 o la renúncia a la subvenció en els termes de la proposta de concessió.
Per això,
DECLAR:
Que renunciï a la proposta de subvenció a favor de la entitat a la que represent en els termes de les bases d'ajudes a entitats esportives sense ànim de lucre per al manteniment ordinari de la seua activitat esportiva a l'illa d'Eivissa durant el període de l'1 d'octubre de 2017 al 31 de desembre de 2019.
Eivissa, ___ d___________________ de 20___
(signatura del representant)
POLÍTICA DE PRIVADESA
De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, en relació amb la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4-5-2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.
Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (https://seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.
1 Si no es comunica expressament la renúncia, s'entén que s'accepta la subvenció. No s'acceptarà cap renúncia presentada una vegada que ja hagi finalitzat el termini de deu dies hàbils després de la publicació de la proposta de resolució provisional.
PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Eivissa, 31 de març de 2020
El cap de secció del Departament de Cultura, Educació i Patrimoni. José Vicente Garibo Redolat