Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'AFERS SOCIALS I ESPORTS
Núm. 3195
Resolució de la consellera d’Afers Socials i Esports de 19 de febrer de 2020 per la qual es crea la llista de professionals per dur a terme els programes de prevenció inclosos en l’Estratègia de desenvolupament de programes de competències familiars a les Illes Balears 2019-2020, es determinen els requisits i les condicions dels professionals per participar en aquests programes i s’estableix el procediment per accedir a la llista de professionals
Antecedents
1. La Llei 8/2018, de 31 de juliol, de suport a les famílies, estableix entre els objectius (article 3) el foment de les competències familiars. Més endavant, i per garantir aquest objectiu, en l'apartat de mesures tècniques en matèria de serveis socials (article 17), obliga el Govern de les Illes Balears a la creació i el desenvolupament de programes de competències parentals i familiars.
2. El Consell de Govern de 12 d'abril de 2019 va aprovar l'Estratègia de desenvolupament de programes de competències familiars a les Illes Balears 2019-2020, la qual recull una sèrie d'actuacions prioritàries en matèria de prevenció familiar, consistents en programes de suport a la parentalitat i les competències familiars, per desenvolupar en col•laboració amb els ajuntaments de les Illes Balears.
3. Tal com preveu el text de l'Estratègia, les entitats locals tenen un paper principal en les actuacions per desenvolupar, pel coneixement de la realitat en què s'ha d'intervenir i perquè els correspon la selecció de les famílies més necessitades d'aquest tipus d'intervenció.
4. Paral•lelament, com exposa el punt 5.2 de l'Estratègia i amb la finalitat de donar cobertura a l'execució de programes de competències familiars a totes les Illes Balears, s'ha de crear una llista de professionals tècnics qualificats per poder oferir les diferents intervencions a tots els municipis de les Illes Balears. La llista de professionals que vulguin participar en la implantació d'aquesta Estratègia s'ha de crear mitjançant una resolució de la consellera d'Afers Socials i Esports, en la qual es determinaran els requisits bàsics comuns, els criteris de selecció, l'ordre de prelació i els aspectes d'organització de qualsevol programa de competències familiars. D'altra banda, i mitjançant resolucions de la consellera, progressivament s'aniran incorporant els requisits particulars de cada un dels programes de competències familiars i, en aquestes resolucions, se'n determinaran el perfil de població, l'estructura i el contingut de les sessions i les característiques pròpies.
5. En data 14 de febrer de 2020, la consellera d'Afers Socials i Esports dicta resolució per la qual s'ordena l'inici del procediment per a la creació de la llista de professionals per impartir accions formatives en els programes de prevenció inclosos en l'Estratègia de desenvolupament de programes de competències familiars a les Illes Balears 2019-2020, es determinen ele requisits i condicions dels professionals per participar en els programes i s'estableix el procediment per accedir a la llista de professionals.
Consideracions jurídiques
1. L'article 30.16 de l'Estatut d'autonomia de les Illes Balears, en la redacció donada per la Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, de reforma de l'Estatut d'autonomia de les Illes Balears, que atribueix a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears la competència exclusiva en protecció social de la família.
2. La Llei 8/2018, de 31 de juliol, de suport a les famílies, que obliga el Govern de les Illes Balears a la creació i el desenvolupament de programes de competències parentals i familiars.
3. Els articles 62 i següents de la Llei 4/2009, d'11 de juny, de serveis socials de les Illes Balears, en relació amb el personal professional dels serveis socials.
4. L'article 2.5 del Decret 21/2019, de 2 d'agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, que determina que la Direcció General d'Infància, Joventut i Famílies de la Conselleria d'Afers Socials i Esports exerceix les seves competències en l'àmbit, entre d'altres, de les polítiques de promoció i suport a les famílies i unitats de convivència.
5. L'Acord del Consell de Govern de 12 d'abril de 2019 pel qual s'aprova l'Estratègia de desenvolupament de programes de competències familiars a les Illes Balears 2019-2020, que recull una sèrie d'actuacions prioritàries en matèria de prevenció familiar, consistents en programes de suport a la parentalitat, per desenvolupar en col•laboració amb els ajuntaments de les Illes Balears.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Crear la llista de professionals per dur a terme els programes integrats en l'Estratègia de desenvolupament de programes de competències familiars a les Illes Balears 2019-2020 i aprovar-ne el règim de funcionament i el procediment d'accés, d'acord amb l'annex 1 d'aquesta Resolució.
2. Aprovar els requisits bàsics comuns, els criteris de selecció, l'ordre de prelació i els aspectes d'organització de la llista de professionals per dur a terme els programes integrats en l'Estratègia de desenvolupament de programes de competències familiars a les Illes Balears 2019-2020, que consten en l'annex 1 d'aquesta Resolució.
3. Publicar aquesta Resolució i els annexos corresponents en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera d'Afers Socials i Esports en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, d'acord amb l'article 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació, d'acord amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 19 de febrer de 2020
La consellera d'Afers Socials i Esports Fina Santiago Rodríguez
ANNEX 1 Creació de la llista de professionals per dur a terme els programes integrats en l'Estratègia de desenvolupament de programes de competències familiars a les Illes Balears 2019-2020 de la Direcció General d'Infància, Joventut i Famílies, i regulació del funcionament, els requisits i les condicions d'accés
1. Objecte
L'objecte d'aquest annex és la creació i l'establiment dels requisits bàsics comuns, els criteris de selecció, l'ordre de prelació i els aspectes d'organització de la llista de professionals per dur a terme els programes integrats en l'Estratègia de desenvolupament de programes de competències familiars a les Illes Balears 2019-2020 (d'acord amb l'apartat 5.1 de l'Estratègia).
2. Requisits
2.1. Requisits generals
Poden formar part d'aquesta llista totes les persones que compleixin els requisits següents:
• Estar en possessió d'algun dels títols de llicenciatura o grau següents: Psicologia, Pedagogia, Treball Social, Educació Social i Magisteri.
• Estar d'alta en el Cens d'empresaris, professionals i retenidors.
• Estar d'alta en el col•legi professional corresponent quan les normes exigeixin col•legiació per a l'exercici de la seva activitat professional.
• No incórrer en cap dels supòsits d'incompatibilitat establerts en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, i el Reial decret 598/1985, de 30 d'abril, sobre incompatibilitats del personal al servei de l'Administració de l'Estat, de la Seguretat Social i dels ens, organismes i empreses que en depenen.
• No haver estat inhabilitades per a l'exercici de la seva professió per resolució judicial ferma.
• Disposar del certificat negatiu del Registre Central de Delinqüents Sexuals.
• Disposar d'una pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil pels danys que puguin ocasionar en l'exercici de la seva professió.
• Estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social. L'Administració comprovarà d'ofici el compliment d'aquest requisit.
2.2. Requisits específics
En la resolució de convocatòria de cada programa de competències familiars es definiran els requisits específics de formació per als professionals que l'han de desenvolupar.
3. Sol•licitud
3.1. Les persones interessades a formar part de la llista de professionals per dur a terme els programes integrats en l'Estratègia de desenvolupament de programes de competències familiars a les Illes Balears 2019-2020 han d'emplenar l'imprès de sol•licitud (annex 2), que estarà disponible al web de la Conselleria (http://www.caib.es/govern/organigrama/area.do?coduo=196&lang=ca). A la sol•licitud han d'indicar expressament les illes o les zones en les quals volen intervenir. A aquest efecte, s'estableixen les illes i les zones següents:
• Zona Palma: Palma, Calvià, Marratxí, Santa Eugènia, Andratx, Esporles, Bunyola i Puigpunyent.
• Zona Nord i Raiguer: Alaró, Binissalem, Búger, Campanet, Consell, Inca, Lloseta, Llubí, Mancor de la Vall, Santa Maria del Camí, Sencelles, Sineu, Selva, Alcúdia, Muro, sa Pobla, Pollença, Santa Margalida i Costitx.
• Zona Pla i Migjorn: Ariany, Llucmajor, Algaida, Petra, Porreres, Campos, Santanyí, Felanitx, Manacor, ses Salines, Lloret de Vistalegre, Sant Joan, Vilafranca, Maria de la Salut, Montuïri, Artà, Capdepera, Sant Llorenç des Cardassar i Son Servera.
• Zona Tramuntana: Sóller, Valldemossa, Deià, Banyalbufar, Estellencs, Escorca i Fornalutx.
• Zona Eivissa-Formentera: Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Sant Joan de Labritja, Sant Antoni de Portmany i Formentera.
• Zona Menorca: Ciutadella, Maó, es Castell, es Mercadal, es Migjorn Gran, Ferreries i Sant Lluís.
3.2. Amb la sol•licitud s'ha de presentar la documentació següent:
• Fotocòpia del document nacional d'identitat o, en el cas que la persona sol•licitant no sigui espanyola, del document oficial acreditatiu de la identitat (NIE, passaport o targeta de residència).
• Còpia compulsada del document que acrediti la titulació requerida.
• Declaració responsable de no trobar-se inhabilitat per a l'exercici de la seva professió per resolució judicial ferma ni d'incórrer en cap dels supòsits d'incompatibilitat que estableix la normativa vigent (annex 3).
• Còpia compulsada del document d'alta en el Cens d'empresaris, professionals i retenidors.
• Declaració responsable de la veracitat de les dades bancàries aportades (annex 4).
• Certificat d'estar inscrit en el col•legi professional oficial corresponent en què consti que la persona està al corrent de les quotes col•legials.
• Còpia compulsada de la pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil i còpia del darrer rebut de pagament de la prima de l'assegurança.
• Certificat negatiu del Registre Central de Delinqüents Sexuals.
3.3. Les persones interessades a formar part de la llista de professionals per dur a terme els programes de competències familiars poden presentar dos tipus de sol•licitud, ambdues compatibles entre si:
a) Sol•licitud individual: en el cas que la sol•licitud sigui individual, la persona interessada ha de complir els requisits esmentats en el punt 2 d'aquest annex.
b) Sol•licitud d'equip: en el cas que la sol•licitud sigui grupal, totes les persones interessades han de complir els requisits esmentats en el punt 2 d'aquest annex.
3.4. Les sol•licituds, degudament emplenades, es poden presentar en qualsevol moment a la seu de la Direcció General d'Infància, Joventut i Famílies, ubicada al carrer de Sant Joan de la Salle, núm. 4 B, de Palma, o als llocs que determinen l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 37.1. de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Els aspirants de les illes de Menorca, Eivissa i Formentera poden registrar la seva sol•licitud a les oficines de la Conselleria d'Afers Socials i Esports de Menorca i d'Eivissa. En el cas que la sol•licitud no compleixi els requisits legals o els d'aquest annex o no incorpori la documentació esmentada en el punt 3.2, es requerirà la persona interessada perquè, en el termini de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la notificació del requeriment, esmeni el defecte o aporti la documentació que hi manca, amb la indicació que, si no ho fa, es considerarà que desisteix de la petició, amb la resolució prèvia que s'ha de dictar en els termes legalment prevists. La Comissió Tècnica de Valoració, Gestió i Seguiment, prevista en el punt 10 d'aquest annex, revisarà la sol•licitud i la documentació aportada i comprovarà que les persones sol•licitants compleixen els requisits per formar part de la llista. La resolució d'inclusió o d'exclusió es notificarà a les persones sol•licitants.
4. Ordenació i gestió de la llista de professionals
4.1. Sobre la base de les zones triades en cadascuna de les sol•licituds, les noves incorporacions s'aniran afegint segons l'ordre d'entrada de la sol•licitud al Servei de Família.
4.2. El Servei de Família publicarà a la pàgina web de la Conselleria la relació de professionals de la llista inscrits en cada una de les illes i les zones de les Illes Balears i vetlarà perquè estigui permanentment actualitzada.
4.3. Els professionals inclosos a les llistes poden renunciar, de manera expressa, a continuar formant-ne part.
4.4. Així mateix, han de comunicar al Servei de Famílies qualsevol modificació de les seves dades personals o professionals.
4.5. Les llistes estaran obertes permanentment, d'acord amb el contingut de l'Estratègia.
5. Designació per a l'execució d'un programa
La Comissió Tècnica de Valoració, Gestió i Seguiment de l'Estratègia de desenvolupament de competències familiars creada a l'efecte proposarà la persona formadora inscrita individualment o les persones formadores inscrites de forma grupal (per als programes en els quals sigui necessari el desenvolupament del treball en grup). La designació es farà seguint un ordre de prelació determinat pels factors següents:
• L'odre d'entrada de les sol•licituds en la formació concreta de cada programa.
• L'àmbit territorial seleccionat.
Aquesta designació es farà mitjançant una resolució de la consellera d'Afers Socials i Esports.
6. Alteració de l'ordre en la llista de professionals
S'entén que la no acceptació de la designació queda justificada si s'acredita algun dels motius següents:
• Tenir una malaltia amb baixa mèdica.
• Trobar-se fora de l'illa en el moment de l'execució del programa.
• Tenir motius laborals que impedeixin desenvolupar el programa en el termini de set dies naturals des de la designació.
L'existència de qualsevol de les causes assenyalades s'ha d'acreditar adequadament, i, en aquest cas, se seleccionarà el següent professional de la llista.
7. Funcions dels professionals
7.1. Els professionals seleccionats de la llista no tindran, en cap cas, la consideració de personal al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
7.2. Per desenvolupar el programa corresponent, tenen les responsabilitats següents:
• Col•laborar amb els serveis municipals en la selecció de les famílies participants en els tallers, determinar el lloc d'impartició i els recursos materials per a la preparació de les sessions.
• Preparar els tallers assignats pel que fa als materials i al contingut.
• Dur a terme els tallers seguint les directrius marcades pel model de programa de competències familiars concret.
• Coordinar-se amb els serveis socials del municipi pel que fa a l'estat, l'evolució i el seguiment de les famílies.
• Assistir a les reunions que els proposin el Servei de Famílies i els municipis.
• Utilitzar els models de documents i registres establerts per la Direcció General d'Infància, Joventut i Famílies, així com portar al dia la documentació i la recollida de dades dels tallers.
• Presentar una memòria tècnica i una base de dades emplenada amb els resultats obtinguts, a més de la factura corresponent.
8. Desenvolupament dels programes
8.1. Els programes per desenvolupar s'establiran per resolució de la consellera d'Afers Socials i Esports.
8.2.Tots els programes seran totalment gratuïts per als usuaris.
8.3. Les entitats locals interessades es poden adherir l'Estratègia mitjançant un conveni amb la Conselleria d'Afers Socials i Esports.
8.4. Els municipis, les mancomunitats o les entitats que subscriguin el conveni corresponent poden sol•licitar la implantació de qualsevol programa de competències familiars mitjançant el full de sol•licitud que es pot descarregar de la web de la Conselleria d'Afers Socials i Esports.
8.5. Una vegada determinat el programa per desenvolupar a cada municipi, i concretades les dates, la Comissió Tècnica de Valoració, Gestió i Seguiment proposarà la designació del conjunt de professionals per executar-lo.
9. Retribució dels professionals
9.1. La Direcció General d'Infància, Joventut i Famílies retribuirà cada professional que desenvolupi programes de competències familiars a raó de 19,26 euros per hora treballada i facturada per programa realitzat. A aquesta quantitat cal afegir l'IVA al tipus reduït del 10 %, d'acord amb el que disposa l'article 20.U.8è.j) en relació amb l'article 91.U.2.7è de la Llei 37/1992, de 28 de desembre, de l'impost sobre el valor afegit.
9.2. Es preveu una indemnització per al desplaçament dels professionals en vehicle particular de 0,3322 € per quilòmetre, calculat per a un sol vehicle per cada desplaçament d'anada i tornada des del domicili fiscal declarat. El preu per quilòmetre ve determinat per la resolució del conseller d'Economia i Hisenda de 30 de desembre de 2009 per la qual s'actualitzen les quanties d'indemnització per raó del servei del personal al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, o per les quantitats actualitzades en la data de la realització del servei.
9.3. La suma de les facturacions per ambdós conceptes mai no pot superar els 4.999,9 euros per persona perceptora en un període de dotze mesos.
9.4. La resolució de convocatòria de cada un dels programes pot regular específicament aspectes concrets sobre els serveis per facturar segons la durada, les característiques i el lloc d'execució i, per tant, establir una regulació diferent o complementària de la que estableixen els punts 9.1, 9.2 i 9.3 d'aquest annex.
9.5. Una vegada conclosa la intervenció, en els vint dies hàbils següents a la darrera sessió, cada professional ha de trametre al Servei de Família la sol•licitud de pagament degudament emplenada, a la qual ha d'adjuntar la documentació següent:
a) La factura, amb tots els conceptes desglossats.
b) Els justificants de les sessions.
c) La memòria tècnica.
10. Comissió Tècnica de Valoració, Gestió i Seguiment
10.1. Es crea la Comissió Tècnica de Valoració, Gestió i Seguiment com l'òrgan encarregat de la valoració, la gestió i el seguiment dels programes emmarcats en l'Estratègia de desenvolupament de programes de competències familiars a les Illes Balears 2019-2020.
10.2. La Comissió estarà integrada per un president i dos vocals, un dels quals ha d'actuar com a secretari o secretària:
a) El president serà el cap del Servei de Família de la Direcció General d'Infància, Joventut i Famílies o la persona que delegui.
b) Els vocals titulars i suplents de la Comissió han de ser personal del Servei de Família.
La directora general d'Infància, Joventut i Famílies designarà i nomenarà els vocals, titulars i suplents, de la Comissió.
10.3. La Comissió té les funcions següents:
• Rebre les sol•licituds de les persones que vulguin formar part de la llista de professionals.
• Revisar les sol•licituds i la documentació acreditativa del compliment dels requisits professionals de les persones interessades a formar part de la llista.
• Elevar a la directora general d'Infància, Joventut i Famílies l'informe favorable o desfavorable sobre cada professional perquè dicti la resolució corresponent.
• Gestionar la llista de tots els professionals per al desenvolupament dels programes concrets de competències familiars.
• Rebre les sol•licituds de programes dels ajuntaments i assignar-los l'equip de professionals encarregat d'executar-los.
• Supervisar la designació de l'equip de professionals d'acord amb l'ordre de prelació establert en la llista.
• Revisar la documentació justificativa que la persona formadora presenti juntament amb la facturació per al cobrament de la tasca duita a terme.
• Conèixer i resoldre les qüestions que es plantegin en relació amb la gestió, la valoració i el seguiment dels programes de competències familiars inclosos en l'Estratègia.
• Examinar i resoldre els incidents que es produeixin en relació amb l'alteració de l'ordre de les llistes.
• Vetllar per la qualitat del servei en el desenvolupament dels diferents programes familiars i emetre recomanacions en aquest sentit.
• Fer el seguiment de l'execució dels convenis subscrits amb els ajuntaments.
ANNEX 2 A SOL•LICITUD INDIVIDUAL D'INSCRIPCIÓ A LA LLISTA DE PROFESSIONALS DELS PROGRAMES INTEGRATS EN L'ESTRATÈGIA DE DESENVOLUPAMENT DE PROGRAMES DE COMPETÈNCIES FAMILIARS DE LES ILLES BALEARS
DESTINACIÓ |
Direcció General d'Infància, Joventut i Famílies |
SOL·LICITANT
DNI/NIE/Passaport |
|
Nom |
|
Primer llinatge |
|
Segon llinatge |
|
Data de naixement |
|
Nacionalitat |
|
Sexe |
( ) Home |
( ) Dona |
|
Adreça electrònica |
|
||
Adreça postal |
|
||
Codi postal |
|
Municipi |
|
Illa |
|
Idioma |
|
Telèfon |
|
ADREÇA DE NOTIFICACIÓ
Adreça postal |
|
||
Codi postal |
|
Municipi |
|
Illa |
|
Idioma |
|
SOL•LICIT:
Que se m'inclogui en la llista de professionals per dur a terme els programes integrats en l'Estratègia de desenvolupament de programes de competències familiars a les Illes Balears, a les zones que indic a continuació.
ZONA D'INTERVENCIÓ (Vegeu la descripció de les zones en el punt 3.1 de l'annex 1.)
( ) Zona Palma ( ) Zona Nord i Raiguer
( ) Zona Pla i Migjorn ( ) Zona Tramuntana
( ) Zona Eivissa i Formentera ( ) Zona Menorca
DOCUMENTACIÓ ADJUNTA
( ) Còpia compulsada del DNI, NIE o passaport.
( ) Còpia compulsada del títol de llicenciatura o grau en Psicologia, Pedagogia, Treball Social, Educació Social o Magisteri.
( ) Còpia compulsada del document d'alta en el Cens d'empresaris, professionals i retenidors.
( ) Certificat d'estar inscrit en el col•legi professional oficial corresponent en què consti que la persona està al corrent de les quotes col•legials.
( ) Certificat negatiu del Registre Central de Delinqüents Sexuals.
( ) Certificat de curs de formació en programes de competències familiars.
( ) Declaració responsable de no trobar-se inhabilitat per a l'exercici de la seva professió per resolució judicial ferma ni d'incórrer en cap dels supòsits d'incompatibilitat que estableix la normativa vigent (annex 3).
( ) Declaració responsable de la veracitat de les dades bancàries aportades (annex 4).
AUTORITZACIÓ PER A LA CONSULTA I LA COMPROVACIÓ DE DADES
Amb la signatura d'aquesta sol•licitud, autoritz la Direcció General d'Infància, Joventut i Famílies a comprovar en qualsevol moment que complesc les condicions per formar part de la llista de professionals.
DECLARACIÓ
Declar que les dades reflectides en aquesta sol•licitud són certes i que estic informat/ada de l'obligació de comunicar a la Direcció General d'Infància, Joventut i Famílies qualsevol canvi que s'hi produeixi, així com que la declaració errònia, falsa o amb ocultació de dades rellevants suposa la denegació de la sol•licitud, sens perjudici de les responsabilitats que se'n puguin derivar.
INFORMACIÓ SOBRE PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS
De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (RGPD), i amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades, s'informa del tractament de les dades personals que conté aquesta sol•licitud.
Responsable del tractament. Direcció General d'Infància, Joventut i Famílies, de la Conselleria d'Afers Socials i Esports del Govern de les Illes Balears, ubicada al carrer de Sant Joan de la Salle, 4 baixos, 07003 Palma. Destinataris de les dades personals. No se cediran les dades personals a tercers, tret que hi hagi l'obligació legal o interès legítim d'acord amb l'RGPD.
Termini de conservació de les dades personals. Quatre anys des del final dels serveis que se sol•liciten o des de la data de la sol•licitud si és denegada.
Exercici de drets i reclamacions. La persona afectada pel tractament de dades personals pot exercir els drets d'informació, d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats (i,fins i tot, de retirar el consentiment, si escau, d'acord amb l'RGPD) davant el responsable del tractament, mitjançant el procediment «Sol•licitud d'exercici de drets en matèria de protecció de dades personals», previst a la Seu Electrònica de la CAIB (https://www.caib.es/seucaib/ca/200/persones/). Una vegada rebuda la resposta del responsable o en el cas que no hi hagi resposta en el termini d'un mes, la persona afectada pot presentar la «Reclamació de tutela de drets» davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).
Delegació de Protecció de Dades. La Delegació de Protecció de Dades de l'Administració de la CAIB té la seu a la Conselleria de Presidència, Cultura i Igualtat (pg. de Sagrera, 2, 07012 Palma; a/e: protecciodades@dpd.caib.es). |
Palma, de de 20
[rúbrica]
ANNEX 2 B SOL•LICITUD GRUPAL D'INSCRIPCIÓ A LA LLISTA DE PROFESSIONALS DELS PROGRAMES INTEGRATS EN L'ESTRATÈGIA DE DESENVOLUPAMENT DE PROGRAMES DE COMPETÈNCIES FAMILIARS DE LES ILLES BALEARS
DESTINACIÓ |
Direcció General d'Infància, Joventut i Famílies |
SOL·LICITANT 1 (persona coordinadora)
DNI/NIE/Passaport |
|
Nom |
|
Primer llinatge |
|
Segon llinatge |
|
Data de naixement |
|
Nacionalitat |
|
Sexe |
( ) Home |
( ) Dona |
|
Adreça electrònica |
|
||
Adreça postal |
|
||
Codi postal |
|
Municipi |
|
Illa |
|
Idioma |
|
Telèfon |
|
ADREÇA DE NOTIFICACIÓ
Adreça postal |
|
||
Codi postal |
|
Municipi |
|
Illa |
|
Idioma |
|
SOL·LICITANT 2
DNI/NIE/Passaport |
|
Nom |
|
Primer llinatge |
|
Segon llinatge |
|
Data de naixement |
|
Nacionalitat |
|
Sexe |
( ) Home |
( ) Dona |
|
Adreça electrònica |
|
||
Adreça postal |
|
||
Codi postal |
|
Municipi |
|
Illa |
|
Idioma |
|
Telèfon |
|
ADREÇA DE NOTIFICACIÓ
Adreça postal |
|
||
Codi postal |
|
Municipi |
|
Illa |
|
Idioma |
|
SOL·LICITANT 3
DNI/NIE/Passaport |
|
Nom |
|
Primer llinatge |
|
Segon llinatge |
|
Data de naixement |
|
Nacionalitat |
|
Sexe |
( ) Home |
( ) Dona |
|
Adreça electrònica |
|
||
Adreça postal |
|
||
Codi postal |
|
Municipi |
|
Illa |
|
Idioma |
|
Telèfon |
|
ADREÇA DE NOTIFICACIÓ
Adreça postal |
|
||
Codi postal |
|
Municipi |
|
Illa |
|
Idioma |
|
SOL·LICITANT 4
DNI/NIE/Passaport |
|
Nom |
|
Primer llinatge |
|
Segon llinatge |
|
Data de naixement |
|
Nacionalitat |
|
Sexe |
( ) Home |
( ) Dona |
|
Adreça electrònica |
|
||
Adreça postal |
|
||
Codi postal |
|
Municipi |
|
Illa |
|
Idioma |
|
Telèfon |
|
ADREÇA DE NOTIFICACIÓ
Adreça postal |
|
||
Codi postal |
|
Municipi |
|
Illa |
|
Idioma |
|
ZONA D'INTERVENCIÓ (Vegeu la descripció de les zones en el punt 3.1 de l'annex 1.)
( ) Zona Palma ( ) Zona Nord i Raiguer
( ) Zona Pla i Migjorn ( ) Zona Tramuntana
( ) Zona Eivissa i Formentera ( ) Zona Menorca
DOCUMENTACIÓ ADJUNTA
( ) Còpia compulsada del DNI, NIE o passaport.
( ) Còpia compulsada del títol de llicenciatura o grau en Psicologia, Pedagogia, Treball Social, Educació Social o Magisteri.
( ) Còpia compulsada del document d'alta en el Cens d'empresaris, professionals i retenidors
( ) Certificat d'estar inscrit en el col•legi professional oficial corresponent en què consti que la persona està al corrent de les quotes col•legials.
( ) Certificat negatiu del Registre Central de Delinqüents Sexuals.
( ) Certificat de curs de formació en programes de competències familiars.
( ) Declaració responsable de no trobar-se inhabilitat per a l'exercici de la seva professió per resolució judicial ferma ni d'incórrer en cap dels supòsits d'incompatibilitat que estableix la normativa vigent (annex 3).
( ) Declaració responsable de la veracitat de les dades bancàries aportades (annex 4).
AUTORITZACIÓ PER A LA CONSULTA I LA COMPROVACIÓ DE DADES
Amb la signatura d'aquesta sol•licitud, autoritzam la Direcció General d'Infància, Joventut i Famílies a comprovar en qualsevol moment que complim les condicions per formar part de la llista de professionals.
DECLARACIÓ
Declaram que les dades reflectides en aquesta sol•licitud són certes i que estam informats/ades de l'obligació de comunicar a la Direcció General d'Infància, Joventut i Famílies qualsevol canvi que s'hi produeixi, així com que la declaració errònia, falsa o amb ocultació de dades rellevants suposa la denegació de la sol•licitud, sens perjudici de les responsabilitats que se'n puguin derivar.
INFORMACIÓ SOBRE PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS
De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (RGPD), i amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades, s'informa del tractament de les dades personals que conté aquesta sol•licitud.
Responsable del tractament. Direcció General d'Infància, Joventut i Famílies, de la Conselleria d'Afers Socials i Esports del Govern de les Illes Balears, ubicada al carrer de Sant Joan de la Salle, 4 baixos, 07003 Palma. Destinataris de les dades personals. No se cediran les dades personals a tercers, tret que hi hagi l'obligació legal o interès legítim d'acord amb l'RGPD.
Termini de conservació de les dades personals. Quatre anys des del final dels serveis que se sol•liciten o des de la data de la sol•licitud si és denegada.
Exercici de drets i reclamacions. La persona afectada pel tractament de dades personals pot exercir els drets d'informació, d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats (i,fins i tot, de retirar el consentiment, si escau, d'acord amb l'RGPD) davant el responsable del tractament, mitjançant el procediment «Sol•licitud d'exercici de drets en matèria de protecció de dades personals», previst a la Seu Electrònica de la CAIB (https://www.caib.es/seucaib/ca/200/persones/). Una vegada rebuda la resposta del responsable o en el cas que no hi hagi resposta en el termini d'un mes, la persona afectada pot presentar la «Reclamació de tutela de drets» davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).
Delegació de Protecció de Dades. La Delegació de Protecció de Dades de l'Administració de la CAIB té la seu a la Conselleria de Presidència, Cultura i Igualtat (pg. de Sagrera, 2, 07012 Palma; a/e: protecciodades@dpd.caib.es). |
Palma, de de 20
Signat:
|
Signat: |
Signat: |
Signat: |
ANNEX 3 DECLARACIÓ RESPONSABLE
DESTINACIÓ |
Direcció General d'Infància, Joventut i Famílies |
DECLARANT
DNI/NIE |
|
Nom |
|
Primer llinatge |
|
Segon llinatge |
|
Professió |
|
||
Adreça electrònica |
|
||
Adreça postal |
|
||
Codi postal |
|
Municipi |
|
Illa |
|
Telèfon (preferentment mòbil) |
|
DECLAR:
1. Que no estic incurs/a en cap dels supòsits d'incompatibilitat establerts en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, i el Reial decret 598/1985, de 30 d'abril, sobre incompatibilitats del personal al servei de l'Administració de l'Estat, de la Seguretat Social i dels ens, organismes i empreses que en depenen.
2. Que no estic inhabilitat/ada per a l'exercici de la meva professió per sentència judicial ferma.
A l'efecte de tramitar la inscripció a la llista de professionals per dur a terme els programes de prevenció inclosos en l'Estratègia de desenvolupament de programes de competències familiars a les Illes Balears, estic informat/ada que la falsedat de les dades que declar en aquest document consta com a delicte en el Codi Penal i que, en conseqüència, comporta responsabilitat penal, entre d'altres. |
ANNEX 4 DECLARACIÓ RESPONSABLE DE LA VERACITAT DE LES DADES BANCÀRIES1
Identificació del procediment i del tràmit (sol·licitud d'inici del procediment, resposta al requeriment, etc.): |
DESTINACIÓ |
Direcció General d'Infància, Joventut i Famílies |
DECLARANT
DNI/NIF |
|
Nom |
|
Primer llinatge |
|
Segon llinatge |
|
Adreça electrònica |
|
||
Adreça postal |
|
||
Codi postal |
|
Localitat |
|
Municipi |
|
Província |
|
Telèfon |
|
Fax |
|
REPRESENTANT
DNI/NIF |
|
Nom |
|
Primer llinatge |
|
Segon llinatge |
|
Adreça electrònica |
|
||
Adreça postal |
|
||
Codi postal |
|
Localitat |
|
Municipi |
|
Província |
|
Telèfon |
|
Fax |
|
D'acord amb el Decret 6/2013, de 8 de febrer, de mesures de simplificació documental dels procediments administratius, i la relació dels documents del Catàleg de simplificació documental substituïbles per aquesta declaració,
DECLAR:
1. La titularitat del compte bancari corresponent a les dades següents, a l'efecte de l'ingrés derivat del procediment esmentat.
Dades de l'entitat bancària
Nom de l'entitat |
|
Domicili de la sucursal o oficina |
|
Codi BIC o SWIFT2 |
|
Dades del compte (Seleccionau l'opció que correspongui.)
Opció 1. IBAN3 per a comptes d'Espanya |
|||||||||||||||||||||||
País (2 dígits) |
Control IBAN (2 dígits) |
Codi entitat (4 dígits) |
Codi sucursal/oficina (4 dígits) |
DC compte (2 dígits) |
Núm. compte o llibreta (10 dígits) |
||||||||||||||||||
E |
S |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Opció 2. IBAN3 per a comptes d'altres països |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Opció 3. Numeració del compte (només per a comptes de països sense codi IBAN) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
País: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. La possibilitat d'acreditar documentalment les dades esmentades en el punt 1 d'aquest declaració, en cas que se m'exigeixi.
L'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, una vegada fets els ingressos en el compte indicat en el punt 1 d'aquesta declaració, queda eximida de responsabilitat per les actuacions que es derivin d'errors en les dades indicades.
Autoritz l'Administració de la Comunitat Autònoma a consultar les dades d'identitat de bases de dades d'altres administracions a les quals pugui accedir per verificar la informació aportada mitjançant aquesta declaració.
......................, ........... de ...................... de 20....
[rúbrica]
Informació sobre protecció de dades
D'acord amb la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, les dades personals aportades s'incorporaran i se tractaran en el fitxer de tercers amb la finalitat de portar el control i la gestió dels pagaments a persones creditores i de transferències a les entitats financeres.exercir els drets d'informació, d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats (i,fins i tot, de retirar el consentiment, si escau, d'acord amb l'RGPD) davant el responsable del tractament, mitjançant el procediment «Sol·licitud d'exercici de drets en matèria de protecció de dades personals», previst a la Seu Electrònica de la CAIB (https://www.caib.es/seucaib/ca/200/persones/).
Notes
1 Model de declaració elaborat d'acord amb l'annex 3 del Decret 6/2013, el Catàleg de simplificació documental i el Reglament (UE) núm. 260/2012, pel qual s'estableixen requisits tècnics i empresarials per a les transferències i els càrrecs domiciliats en euros.
2 BIC: codi internacional d'identificació de l'entitat bancària o codi SWIFT (màxim 11 caràcters).
3 El codi IBAN té 24 dígits per a Espanya i fins a un màxim de 34 dígits per a altres països.