Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ALARÓ

Núm. 3183
Serveis dels empleats municipals pel funcionament dels serveis públics que es consideren essencials durant l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

(Exp. núm. 402/2020)

Resolució de batlia núm. 364-2020

1. Fets.

La norma d'ahir fixa com a prioritat limitar el màxim la mobilitat de les persones.

La Federación Española de Municipios y Províncias (FEMP) ha publicat unes orientacions per poder concretar els serveis essencials i els serveis mínims.

S'ha tramès per correu electrònic l'esborrany d'aquesta resolució als delegats del personal, i a la reunió de negociació s'ha escoltat el seu parer favorable.

2. Fonaments de dret.

Article 2,a de la Llei 8/2011, de 28 d'abril, per la qual s'estableixen mesures per a la protecció de les infraestructures crítiques, sobre el que s'entén per serveis essencials als efectes d'aqueixa llei.

Articles 25 i 26 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, en relació a les competències i als serveis mínims obligatoris dels municipis.

3. Resolució.

En exercici de les atribucions que me confereixen la disposició addicional primera, i l'article 21,1 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril,

RESOLC:

- Fixar els següents serveis mínims essencials entre el 30 de març i el 9 d'abril de 2020, ambdós inclusivament:

servei

 nombre de persones

Neteja viària

3 (tres), una de les quals ha de conduir el vehicle de suport

Recollida de residus i  Parc Verd

1 (una)

Enllumenat públic i parcs i jardins

1 (una)

Neteja d'edificis i dependències municipals

3 (tres)

Secretaria

1 (una), compatible amb servei a distància o teletreball  

Intervenció

1 (una), compatible amb servei a distància o teletreball

Tresoreria

1 (una), compatible amb servei a distància o teletreball

Oficines municipals 

2 (dues)

Observació:

El personal de Serveis socials, Policia local, Centre sanitari i Jutjat de Pau, resten exceptuats de l'aplicació d'aquesta resolució.

Cosa que es fa pública per a general coneixement, compliment i efectes.

Recursos.

Contra aquesta resolució, que és definitiva en via administrativa, es poden interposar, alternativament, els recursos següents:

a) Directament el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent al rebut de la notificació.

b) El recurs de reposició potestatiu davant la batlia, en el termini d'un mes, comptador a partir del dia següent de la publicació de la present resolució. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, que es produirà pel transcurs d'un mes des de la seva presentació sense que s'hagi resolt expressament ni s'hagi notificat, podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.

No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Observació: els terminis administratius queden suspesos, fins que perdi vigència el Reial decret 463/2020, de 14 de març, estat d'alarma per la crisi sanitària, (BOE núm. 67, de 14.03.2020), o, en el seu cas, les seves pròrrogues.

 

Alaró, 30 de març de 2020

El batle ​​​ ​​​​Llorenç Perelló Rosselló