Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE MANACOR
Núm. 3131
Suspensió de les sessions ordinàries de les comissions informatives i del Ple de l’Ajuntament
La batlia presidència, en data 31 de març de 2020, ha dictat la resolució que seguidament es transcriu:
«DECRET DE BATLIA
Assumpte: Suspensió de les sessions ordinàries de les comissions informatives i del Ple de l'Ajuntament.
Antecedents
La situació d'emergència sanitària actual ha provocat que el Govern central aprovàs el RD 463/2020, de 14 de març, pel que s'ha declarat l'estat d'alarma.
Aquest fet suposa que el funcionament ordinari de les administracions públiques s'hagi de reduir al mínim imprescindible, evitant en la mesura del que sigui possible la mobilitat i l'apropament físic personal.
Per aquests motius resulta convenient i oportú suspendre temporalment les sessions ordinàries presencials de les comissions informatives i del Ple de l'Ajuntament, sense perjudici de què es puguin convocar les extraordinàries que siguin precises per resoldre els assumptes que ho requereixi la situació vigent, i amb la modalitat no presencial que es pugui arribar a adoptar.
Per tot això, i fent ús de les atribucions que em confereix l'article 21.1. a) c) i m) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, dicto la següent
Resolució
1. Se suspenen les sessions ordinàries presencials de les comissions informatives i del Ple de l'Ajuntament en tant no finalitzi l'actual situació d'estat d'alarma decretada pel Govern central.
2. Notificar-ho als portaveus del grups municipals i a la resta dels membres corporatius, així com als diferents departaments municipals.
3. Aquest Decret començarà a vigir en el dia de la seva adopció, sense perjudici de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.»
Resolució que es publica en aqueix Butlletí Oficial per a coneixement i efectes.
Manacor, 31 de març de 2020
El batle, Miquel Oliver Gomila