Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 3100
Registre de Personal. Modificació de l'organigrama de l'Àrea de Participació Ciutadana i Govern Interior relativa a la modificació de la Unitat de Dades Corporatives de Població. MF-674
Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 18/03/2020, es va aprovar el següent:
“1. Aprovar les modificacions de la Relació de Llocs de Treball de l'Ajuntament de Palma que figuren a l'informe adjunt MF-674 relatives a la modificació de la Unitat de dades corporatives població.
2. Establir com a data d'efectes la del dia següent de la seva aprovació.
3. Publicar el contingut de l'Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”
Contra la present resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que l'hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.
Palma, 23 de març de 2020
El Cap de secció del Registre de Personal p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014) Francisca M. Matas Escobar
PROPOSTA 674 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI
ÀREA: |
PCG |
ÀREA DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA I GOVERN INTERIOR |
ÒRGAN: |
PCG003 |
DIRECCIÓ GENERAL DE QUALITAT I POBLACIÓ |
UNITAT: |
PCG0032000 |
UNITAT DE DADES CORPORATIVES-POBLACIÓ |
LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN
ALLÀ ON DIU:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F20250024 |
CAP RESPONSABLE DE LA UNITAT DE DADES CORPORATIVES - POBLACIÓ |
1 |
S |
22 |
122 |
C |
AJP |
A2, C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3052 - SUBESCALA DE GESTIÓ
3053 - SUBESCALA ADMINISTRATIVA |
|
C1 |
|
F22000005 |
ADMINISTRATIU/IVA |
3 |
G |
16 |
37 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053 - SUBESCALA ADMINISTRATIVA |
|
C1 |
|
F31350032 |
AUXILIAR D'INSPECCIÓ PADRONAL |
2 |
G |
14 |
130 |
C |
AJP |
C2 |
JEA |
HE4 |
AE |
3082 - COMESES ESPECIALS ESPECIALITAT AUXILIAR D'INSPECCIÓ PADRONAL |
|
B2 |
|
F60160022 |
AUXILIAR D'INSPECCIÓ PADRONAL II |
2 |
G |
14 |
130 |
C |
AJP |
C2 |
JEA |
HE25 |
AE |
3082 - COMESES ESPECIALS ESPECIALITAT NOTIFICADOR/A |
|
B2 |
AEX |
F60340048 |
OFICIAL DE RETOLACIÓ |
2 |
G |
14 |
32 |
C |
AJP |
C2 |
JEA |
HE36 |
AE |
3076 - OFICIAL DE PERSONAL D'OFICIS ESPECIALITAT RETOLACIÓ |
|
B1 |
|
F23010036 |
AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA |
6 |
G |
14 |
13 |
C |
AJP |
C2 |
JG1 |
H1 |
AG |
3054 - SUBESCALA AUXILIAR |
|
B2 |
|
HA DE DIR:
|
Unitat: |
PCG0031500 |
DEPARTAMENT DE QUALITAT I ATENCIÓ A LA CIUTADANIA / SERVEI DE POBLACIÓ I DADES CORPORATIVES |
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F20250024 |
CAP DE SERVEI DE POBLACIÓ I DADES CORPORATIVES |
1 |
S |
22 |
122 |
C |
AJP |
A2, C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3052 - SUBESCALA DE GESTIÓ
3053 - SUBESCALA ADMINISTRATIVA |
|
C1 |
|
|
Unitat: |
PCG0031500 |
DEPARTAMENT DE QUALITAT I ATENCIÓ A LA CIUTADANIA / SERVEI DE POBLACIÓ I DADES CORPORATIVES |
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F22000005 |
ADMINISTRATIU/IVA |
3 |
G |
16 |
37 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053 - SUBESCALA ADMINISTRATIVA |
|
C1 |
|
|
Unitat: |
PCG0031500 |
DEPARTAMENT DE QUALITAT I ATENCIÓ A LA CIUTADANIA / SERVEI DE POBLACIÓ I DADES CORPORATIVES |
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F31350032 |
AUXILIAR D'INSPECCIÓ PADRONAL |
2 |
G |
14 |
130 |
C |
AJP |
C2 |
JEA |
HE4 |
AE |
3082 - COMESES ESPECIALS ESPECIALITAT AUXILIAR D'INSPECCIÓ PADRONAL |
|
B2 |
|
|
Unitat: |
PCG0031500 |
DEPARTAMENT DE QUALITAT I ATENCIÓ A LA CIUTADANIA / SERVEI DE POBLACIÓ I DADES CORPORATIVES |
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F60160022 |
AUXILIAR D'INSPECCIÓ PADRONAL II |
2 |
G |
14 |
130 |
C |
AJP |
C2 |
JEA |
HE25 |
AE |
3082 - COMESES ESPECIALS ESPECIALITAT NOTIFICADOR/A |
|
B2 |
AEX |
|
Unitat: |
PCG0031500 |
DEPARTAMENT DE QUALITAT I ATENCIÓ A LA CIUTADANIA / SERVEI DE POBLACIÓ I DADES CORPORATIVES |
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F60340048 |
OFICIAL DE RETOLACIÓ |
2 |
G |
14 |
32 |
C |
AJP |
C2 |
JEA |
HE36 |
AE |
3076 - OFICIAL DE PERSONAL D'OFICIS ESPECIALITAT RETOLACIÓ |
|
B1 |
|
|
Unitat: |
PCG0031500 |
DEPARTAMENT DE QUALITAT I ATENCIÓ A LA CIUTADANIA / SERVEI DE POBLACIÓ I DADES CORPORATIVES |
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F23010036 |
AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA |
6 |
G |
14 |
13 |
C |
AJP |
C2 |
JG1 |
H1 |
AG |
3054 - SUBESCALA AUXILIAR |
|
B2 |
|
UNITAT: |
PCG0032010 |
UNITAT DE DADES CORPORATIVES-POBLACIÓ / SECCIÓ D'UNITAT DE DADES CORPORATIVES-POBLACIÓ |
LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN
ALLÀ ON DIU:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F22150031 |
CAP DE SECCIÓ DE LA UNITAT DE DADES CORPORATIVES - POBLACIÓ |
1 |
S |
21 |
120 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053 - SUBESCALA ADMINISTRATIVA |
|
C1 |
|
F22030004 |
CAP DE NEGOCIAT DE LA UNITAT DE DADES CORPORATIVES - POBLACIÓ |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053 - SUBESCALA ADMINISTRATIVA |
|
C1 |
|
HA DE DIR:
|
Unitat: |
PCG0031510 |
DEPARTAMENT DE QUALITAT I ATENCIÓ A LA CIUTADANIA / SERVEI DE POBLACIÓ I DADES CORPORATIVES / SECCIÓ DE POBLACIÓ I DADES CORPORATIVES |
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F22150031 |
CAP DE SECCIÓ DE POBLACIÓ I DADES CORPORATIVES |
1 |
S |
21 |
120 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053 - SUBESCALA ADMINISTRATIVA |
|
C1 |
|
|
Unitat: |
PCG0031510 |
DEPARTAMENT DE QUALITAT I ATENCIÓ A LA CIUTADANIA / SERVEI DE POBLACIÓ I DADES CORPORATIVES / SECCIÓ DE POBLACIÓ I DADES CORPORATIVES |
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F22030004 |
CAP DE NEGOCIAT DE POBLACIÓ I DADES CORPORATIVES |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053 - SUBESCALA ADMINISTRATIVA |
|
C1 |
|
LLEGENDA
NL |
NÚMERO DE LLOCS |
|
|
TL |
TIPUS DE LLOC |
S |
SINGULARITZAT |
G |
GENÈRIC |
|
|
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
|
|
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
C |
CONCURS |
|
|
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
AJP |
AJUNTAMENT DE PALMA |
|
|
GR |
GRUP |
|
|
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
JG1 |
JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS |
JEA |
JORNADA ESPECIAL AMPLIADA - 40 HORES SETMANALS |
|
|
TH |
TIPUS D'HORARI |
HE4 |
7h - 15h FLEXIBILITAT |
HE25 |
DE 8 A 15:30H. AMB FLEXIBILITAT I SENSE ACUMULACIÓ. |
H1 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ |
HE36 |
DE 6,45 A 14,45 |
|
|
OBS |
OBSERVACIONS |
AEX |
A EXTINGUIR |
|
|
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
13 |
9.721,74 € |
32 |
12.136,04 € |
37 |
10.755,22 € |
41 |
14.624,82 € |
120 |
17.583,16 € |
122 |
23.946,58 € |
130 |
13.605,20 € |