Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE MARRATXÍ
Núm. 3085
Serveis mínims presencials en execució del RDL 10/2020
El senyor Batle mitjançant Decret de l'Alcaldia de data 30 de març de 2020 ha resolt, en aplicació de la disposició addicional primera del Reial Decret Llei 10/2020, aprovar els serveis mínims presencials necessaris dels empleats públics de l'Ajuntament de Marratxí per tal de mantenir en funcionament els serveis considerats essencials en els termes següents:
1. Establir de forma general i obligatòria, pel període comprés entre el 30 de març i el 9 d'abril de 2020, la realització de la jornada de treball dels empleats públics al seu servei mitjançant teletreball o qualsevol altra modalitat no presencial de prestació de serveis que es pugui establir.
2. Establir els serveis mínims presencials diaris pel període comprés entre el 30 de març i el 9 d'abril de 2020 en els termes següents:
a. Brigades municipals (serveis administratius): 1 persona (Aquest mínim es podria suprimir a criteri del responsable del departament si les tasques assignades es poden realitzar íntegrament mitjançant teletreball).
b. Brigada de manteniment de la via pública/Cementiri municipal: 6 persones en grups multidisciplinars (electricistes, picapedrers, fosser/peó fosser, operaris generals).
c. Brigada de medi ambient: 3 persones
d. Intervenció: 1 persona (Aquest mínim es podria suprimir a criteri del responsable del departament si les tasques assignades es poden realitzar íntegrament mitjançant teletreball).
e. Policia local (serveis administratius): 1 persona (Aquest mínim es podria suprimir a criteri del responsable del departament si les tasques assignades es poden realitzar íntegrament mitjançant teletreball).
f. Recursos humans: 1 persona (Aquest mínim es podria suprimir a criteri del responsable del departament si les tasques assignades es poden realitzar íntegrament mitjançant teletreball).
g. Registre general: 2 persones.
h. Secretaria general: 1 persona (Aquest mínim es podria suprimir a criteri del responsable del departament si les tasques assignades es poden realitzar íntegrament mitjançant teletreball).
i. Serveis socials: 1 persona d'atenció al públic, 1 persona de direcció, 1 persona de serveis administratius, 2 treballadores socials i totes les treballadores familiars disponibles. (Aquest mínim es podria suprimir parcialment a criteri del responsable del departament si les tasques assignades es poden realitzar mitjançant teletreball).
j. Tresoreria: 1 persona (Aquest mínim es podria suprimir a criteri del responsable del departament si les tasques assignades es poden realitzar íntegrament mitjançant teletreball).
k. Tributació: 1 persona (Aquest mínim es podria suprimir a criteri del responsable del departament si les tasques assignades es poden realitzar íntegrament mitjançant teletreball).
3. Per causes extraordinàries i urgents, degudament justificades, els responsables dels distints departaments podran ampliar els serveis mínims presencials fixats a aquesta resolució.
4. Queda exclosa l'aplicació de la present resolució al col·lectiu de la policia local que restarà subjecte a la seva normativa específica.
5. Que es comuniqui la present resolució a les organitzacions sindicals representades a la Mesa general de negociació constituïda en aquest Ajuntament.
Marratxi, 30 de març de 2020
El batle
Miguel Cabot Rodriguez