Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE MARRATXÍ

Núm. 3085
Serveis mínims presencials en execució del RDL 10/2020

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El senyor Batle mitjançant Decret de l'Alcaldia de data 30 de març de 2020 ha resolt, en aplicació de la disposició addicional primera del Reial Decret Llei 10/2020, aprovar els serveis mínims presencials necessaris dels empleats públics de l'Ajuntament de Marratxí per tal de mantenir en funcionament els serveis considerats essencials en els termes següents:

1. Establir de forma general i obligatòria, pel període comprés entre el 30 de març i el 9 d'abril de 2020, la realització de la jornada de treball dels empleats públics al seu servei mitjançant teletreball o qualsevol altra modalitat no presencial de prestació de serveis que es pugui establir.

2. Establir els serveis mínims presencials diaris pel període comprés entre el 30 de març i el 9 d'abril de 2020 en els termes següents:

a. Brigades municipals (serveis administratius): 1 persona (Aquest mínim es podria suprimir a criteri del responsable del departament si les tasques assignades es poden realitzar íntegrament mitjançant teletreball).

b. Brigada de manteniment de la via pública/Cementiri municipal: 6 persones en grups multidisciplinars (electricistes, picapedrers, fosser/peó fosser, operaris generals).

c. Brigada de medi ambient: 3 persones

d. Intervenció: 1 persona (Aquest mínim es podria suprimir a criteri del responsable del departament si les tasques assignades es poden realitzar íntegrament mitjançant teletreball).

e. Policia local (serveis administratius): 1 persona (Aquest mínim es podria suprimir a criteri del responsable del departament si les tasques assignades es poden realitzar íntegrament mitjançant teletreball).

f. Recursos humans: 1 persona (Aquest mínim es podria suprimir a criteri del responsable del departament si les tasques assignades es poden realitzar íntegrament mitjançant teletreball).

g. Registre general: 2 persones.

h. Secretaria general: 1 persona (Aquest mínim es podria suprimir a criteri del responsable del departament si les tasques assignades es poden realitzar íntegrament mitjançant teletreball).

i. Serveis socials: 1 persona d'atenció al públic, 1 persona de direcció, 1 persona de serveis administratius, 2 treballadores socials i totes les treballadores familiars disponibles. (Aquest mínim es podria suprimir parcialment a criteri del responsable del departament si les tasques assignades es poden realitzar mitjançant teletreball).

j. Tresoreria: 1 persona (Aquest mínim es podria suprimir a criteri del responsable del departament si les tasques assignades es poden realitzar íntegrament mitjançant teletreball).

k. Tributació: 1 persona (Aquest mínim es podria suprimir a criteri del responsable del departament si les tasques assignades es poden realitzar íntegrament mitjançant teletreball).

3. Per causes extraordinàries i urgents, degudament justificades, els responsables dels distints departaments podran ampliar els serveis mínims presencials fixats a aquesta resolució.

4. Queda exclosa l'aplicació de la present resolució al col·lectiu de la policia local que restarà subjecte a la seva normativa específica.

5. Que es comuniqui la present resolució a les organitzacions sindicals representades a la Mesa general de negociació constituïda en aquest Ajuntament.

 

Marratxi, 30 de març de 2020

El batle

Miguel Cabot Rodriguez