Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ, UNIVERSITAT I RECERCA
Núm. 2999
Resolució de la directora general de Personal Docent de 12 de març de 2020 per la qual es corregeixen les errades detectades en la Resolució de la directora general de Personal Docent de 3 de març de 2020 per la qual s’aprova la convocatòria pública per cobrir, en comissió de serveis, places de docents en serveis educatius especialitzats
Fets
1.Per Resolució de la directora general de Personal Docent de 3 de març de 2020, es va aprovar la convocatòria pública per cobrir, en comissió de serveis, places de docents en serveis educatius especialitzats.
2.Després de detectar algunes errades en l'annex 1 de la Resolució esmentada, en data 11 de març la directora general de Personal Docent va aprovar un informe sobre la correcció de les errades detectades.
Fonaments de dret
1.L'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, exposa que les administracions públiques poden rectificar els errors materials, de fet o aritmètics, existents en els seus actes.
2.L'article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, exposa que la rectificació dels errors materials, aritmètics i de fet en actes i disposicions administratives correspon a l'òrgan que hagi dictat l'acte o la disposició, i que la rectificació d'errors s'ha de notificar o publicar preceptivament quan faci referència a actes que hagin estat notificats o publicats.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1.Rectificar, en els termes que s'estableixen en aquesta Resolució, les errades advertides en l'annex 1, relatiu a les bases de la convocatòria.
- A la base 4.3.b), on diu:
b) Els documents justificatius dels mèrits al·legats en l'annex 4. No cal que siguin aportats els mèrits que figurin al Portal de Serveis al Personal.
Ha de dir:
b) Els documents justificatius dels mèrits al·legats en l'annex 5. No cal que siguin aportats els mèrits que figurin al Portal de Serveis al Personal.
- A la base 5.4.b), on diu:
b) Valorar els mèrits al·legats pels candidats, segons el barem de l'annex 4.
Ha de dir:
b) Valorar els mèrits al·legats pels candidats, segons el barem de l'annex 5.
- A la base 5.4.c), on diu:
c) Valorar el projecte dels candidats que hagin superat la primera fase del procés, segons el barem de l'annex 5.
Ha de dir:
c) Valorar el projecte dels candidats que hagin superat la primera fase del procés, segons el barem de l'annex 6.
- A la base 6.2.b), on diu:
b) La comissió ha de revisar i aplicar els mèrits al·legats d'acord amb l'annex 4.
Ha de dir:
b) La comissió ha de revisar i aplicar els mèrits al·legats d'acord amb l'annex 5.
- A la base 6.3.b), on diu:
b) Els aspirants han de presentar, juntament amb la sol·licitud, un projecte sobre l'organització i gestió del servei educatiu al qual opten per al període de quatre cursos escolars. En el cas d'optar a dues places, s'ha de presentar un projecte diferent per a cadascuna, a més de la planificació i metodologia dels objectius i activitats que s'hi poden dur a terme (annex 5).
Ha de dir:
b) Els aspirants han de presentar, juntament amb la sol·licitud, un projecte sobre l'organització i gestió del servei educatiu al qual opten per al període de quatre cursos escolars. En el cas d'optar a dues places, s'ha de presentar un projecte diferent per a cadascuna, a més de la planificació i metodologia dels objectius i activitats que s'hi poden dur a terme (annex 6).
2.Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs de reposició davant la directora general de Personal Docent en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, d'acord amb el que estableixen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 58 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació en el BOIB, d'acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 12 de març de 2020
La directora general de Personal Docent Rafaela Sánchez Benítez