Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
DEPARTAMENT DE PROMOCIÓ ECONÓMICA I DESENVOLUPAMENT LOCAL
Núm. 2766
Convocatòria de subvencions per dur a terme activitats o projectes de participació ciutadana i suport a l’acció voluntaria per a l’any 2020
BDNS: 499065
El conseller executiu de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, en data 3 de març de 2020, va adoptar la Resolució següent:
“1. Règim jurídic
Aquesta convocatòria es regeix pel que es disposa en l'Ordenança general de subvencions del Consell Insular de Mallorca, aprovada pel Ple del Consell de Mallorca, en la sessió de 23 de desembre de 2016 (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017) i, supletòriament, per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i per la resta de normativa que hi sigui aplicable.
2. Crèdit pressupostari
Durant l'exercici pressupostari 2020, es destina la quantitat de 250.000,00 euros a les subvencions objecte d'aquesta convocatòria que es finançaran amb càrrec al pressupost de despeses del Consell de Mallorca per a l'any 2020.
Les línies objecte de subvenció i el pressupost inicial per a cada una són les següents:
a) Línia 1: Projectes de participació d'entitats d'administració local: cent mil euros (100.000,00 €) amb càrrec a la partida pressupostària 65.92400.46200.
b) Línia 2: Projectes de participació d'entitats sense ànim de lucre: cent mil euros (100.000,00 €) amb càrrec a l'aplicació pressupostària 65.92400.48901.
c) Línia 3: Projectes dirigits a la formació o la captació de persones voluntàries realitzats per entitats de voluntariat: cinquanta mil euros (50.000€) amb càrrec a l'aplicació pressupostària 65.92400.48901.
Si no es concedeixen les quanties inicialment previstes a les diferents línies per manca de sol·licituds o per no acreditar la condició de beneficiari es pot traspassar indistintament el crèdit romanent d'una aplicació a l'altra, si, d'acord amb les sol·licituds presentades, és convenient incrementar la dotació pressupostària per atendre totes les sol·licituds.
3. Objecte i temporalització
Els ajuts econòmics d'aquesta convocatòria s'adrecen al desenvolupament de projectes en l'àmbit de la participació ciutadana que es facin a Mallorca o que tinguin una repercussió i un benefici, de forma clara i directa, d'acord amb les finalitats (descrites en el punt 4) de la convocatòria, en la ciutadania de Mallorca.
Els projectes de participació ciutadana són aquells que promouen la incidència, la deliberació, la coproducció i la decisió de la ciutadania sobre els assumptes que l'afecten, posant el focus a allò col·lectiu (comunitat) i no a allò individual. Els projectes poden ser de qualsevol temàtica i poden anar adreçats a qualsevol tipus de població (projectes sectorials) o a tota la ciutadania en general.
També es poden acollir en aquesta convocatòria les entitats de voluntariat que tenguin un pla de voluntariat i que contemplin la formació i la captació de nous voluntaris.
Es poden acollir a aquesta convocatòria de subvencions les sol·licituds d'entitats que tinguin per objecte desenvolupar, entre l'1 de juny de 2019 i fins al 30 de maig de 2020 (ambdós inclosos), activitats o projectes de participació ciutadana i/o de captació o formació de voluntariat a Mallorca.
Limitació: es poden subvencionar, com a màxim, fins a un projecte per línia d'entre els quals presenti, si és el cas, l'entitat sol·licitant, tenint en compte que han de ser el que hagi obtingut la millor puntuació.
4. Finalitats
Les activitats o els projectes que se subvencionen han de fomentar activitats d'interès públic o social que tinguin per finalitat:
- Afavorir el treball conjunt entre administracions locals i ciutadania.
- Implicar persones i col·lectius en la transformació de la seva comunitat.
- Millorar els canals de participació ciutadana.
- Incidir en la cultura de la participació ciutadana.
- Augmentar el nivell de participació real de la ciutadania a les entitats i als òrgans de govern.
- Promoure les sinèrgies entre entitats, administració i ciutadania.
- Crear espais (reals o virtuals) que facilitin la participació de la ciutadania.
- Afavorir la formació de les persones que participen de projectes de voluntariat.
- Difondre l'acció voluntària entre la societat.
- Recerca o implementació d'accions per a l'obtenció de noves persones voluntàries.
5. Modalitats objecte de subvenció
a) Projectes per afavorir la participació ciutadana en les polítiques municipals i per fomentar la implicació de la ciutadania en la presa de decisions.
b) Projectes destinats a fomentar el treball en xarxa (xarxes ciutadanes) i la col·laboració associativa.
c) Projectes dirigits al desenvolupament de plans de formació a persones voluntàries o a la seva captació.
6. Règim de la concessió
El procediment de concessió de la subvenció és el de concurrència competitiva de totes les sol·licituds que compleixin els requisits exigits.
7. Beneficiaris
7.1 Poden obtenir la condició de beneficiari de les subvencions:
a) Les entitats sense ànim de lucre inscrites de forma definitiva en el registre corresponent en el moment el dia de la publicació d'aquesta convocatòria.
b) Les entitats d'administració local de Mallorca, de menys de 60.000 habitants, que compleixin les condicions previstes en l'article 8 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca.
Les entitats de voluntariat que compleixin els següents requisits:
- Estar legalment constituïdes en els registres corresponents, d'acord amb la normativa establerta.
- Estar integrades per persones voluntàries, sense perjudici del personal assalariat que pugin tenir.
- Que desenvolupi part o totes les seves activitats en un pla de voluntariat.
7.2 No poden obtenir la condició de beneficiària les persones o les entitats en les quals s'esdevingui alguna de les circumstàncies següents:
a) Les associacions i entitats de la tercera edat i les federacions d'entitats.
b) Les entitats associatives amb una finalitat lucrativa, comercial, mercantil o similar, els col·legis professionals, les associacions professionals i les cooperatives.
c) Les entitats que concorren en alguna de les prohibicions establertes en l'article 8 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca.
7.3 L'acreditació de no incórrer en les prohibicions establertes en l'article 8 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca es fa mitjançant una declaració responsable.
8. Obligacions de les entitats beneficiàries
Les entitats beneficiàries han de complir les obligacions que es recullen en l'article 9 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca.
9. Òrgans competents per a la instrucció i la resolució del procediment
9.1 L'òrgan instructor és la Secretaria Tècnica del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, que desenvolupa les activitats d'instrucció detallades en l'article 18 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca. O la persona que la substitueixi.
9.2 Per estudiar i avaluar les sol·licituds, així com per fixar l'import de les subvencions de les sol·licituds, es constitueix la Comissió Avaluadora integrada per les persones relacionades a continuació:
Presidència:
-Conseller executiu de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local. La persona suplent és el director insular de Participació i Joventut.
Vocalia:
- Tècnic/a del Servei Insular de Participació Ciutadana o el funcionari o la funcionària que la substitueixi.
- Tècnic/a del Servei Insular de Participació Ciutadana o el funcionari o la funcionària que la substitueixi.
- Auxiliar administrativa del Servei Insular de Participació Ciutadana o el funcionari o la funcionària que la substitueixi.
Secretaria:
- Tècnic/a de la Direcció Insular de Participació i Joventut o el funcionari o la funcionària que la substitueixi.
La Comissió pot instar l'òrgan instructor perquè requereixi a les entitats sol·licitants els informes o els aclariments que es considerin convenients.
9.3 Tenint en compte l'expedient i l'informe de la Comissió Avaluadora, l'òrgan instructor formula la proposta de resolució definitiva.
9.4 L'òrgan competent per resoldre aquesta convocatòria és el conseller executiu de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca.
10. Termini de presentació de sol·licituds
10.1 El termini per presentar les sol·licituds és de 15 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de publicar-se l'extracte d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Si el darrer dia és inhàbil, s'entén prorrogat fins al primer dia hàbil següent.
10.2 Les sol·licituds s'han d'adreçar a la Direcció Insular de Participació i Joventut i es poden presentar a qualsevol terminal del Registre del Consell de Mallorca. Així mateix, també es poden presentar als llocs establerts en l'apartat 4 de l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
10.3 Si la sol·licitud es lliura en un lloc diferent del Consell de Mallorca o si s'envia per correu certificat, la persona sol·licitant ha d'enviar per correu electrònic (participacio@conselldemallorca.net) el full de la sol·licitud amb el segell d'entrada dins termini, perquè consti la tramesa.
10.4 Si la sol·licitud no compleix els requisits establerts en aquestes convocatòria, l'òrgan instructor ha de requerir la persona interessada perquè l'esmeni en el termini improrrogable de deu dies amb la indicació que, si no ho fa, es considerarà que ha desistit de la sol·licitud, prèvia resolució expressa, d'acord amb el que s'estableix en l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
10.5 Les sol·licituds presentades fora del termini esmentat en l'apartat 10.1 no seran admeses en la present convocatòria.
11. Termini de resolució i notificació
El termini màxim per resoldre el procediment i per notificar-lo és de sis mesos des del dia en què es publica la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Al venciment del termini màxim sense que s'hagi notificat la resolució legitima les persones interessades a entendre desestimada la sol·licitud de concessió de les subvencions per silenci administratiu.
12. Documents que s'han d'adjuntar a la sol·licitud
12.1 Les sol·licituds s'han de formalitzar mitjançant els models annexos i han de contenir les dades necessàries per identificar l'entitat sol·licitant i la persona que la representa. Aquests models annexos es troben a l'abast de les persones interessades en la web www.conselldemallorca.net.
12.2 La documentació que s'ha de presentar per formalitzar la sol·licitud és la següent:
a)Model de sol·licitud (annex 1).
b)Fotocòpia del CIF de l'entitat sol·licitant i del DNI o NIE de la persona representant legal que la signa.
c)Formulari descriptiu del projecte i pressupost detallat per partides, indicant-hi les despeses que ha de suposar, els ingressos i subvencions previstes, si escau (annex 3).
d)Documentació acreditativa de la representació en virtut de la qual actua la persona que signa la sol·licitud. Es pot acreditar amb un certificat de nomenament i de vigència del càrrec, sempre que la data sigui posterior al dia en què es publica la convocatòria.
e)Certificat bancari normalitzat, acreditatiu del compte corrent, o la llibreta en què s'ha d'ingressar l'import de la subvenció (annex 4).
f)Acreditació de no incórrer en cap de les prohibicions establertes en l'article 8 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca per obtenir la condició de beneficiari. Aquesta acreditació s'ha de fer d'acord amb el que estableix l'article 13.7 de la Llei 3/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, és a dir, mitjançant un testimoni judicial o un certificat administratiu i, si l'autoritat competent no ho pot fer, es pot substituir per una declaració responsable atorgada davant una autoritat administrativa o notari públic (en el cas de la declaració responsable davant una autoritat administrativa, s'ha de fer servir el model de l'annex 2 d'aquesta convocatòria).
g)Declaració de no haver demanat/rebut cap altre ajut o subvenció pel mateix concepte. Si n'és el cas, una relació de les subvencions i ajudes sol·licitades o concedides, amb la indicació dels imports i de les entitats subvencionadores (annex 2). En cas que durant la instrucció del procediment, prèviament a la proposta de concessió, l'entitat tingui coneixement de la concessió d'alguna subvenció, ho ha de comunicar tan aviat com sigui possible a l'òrgan instructor.
h)Declaració responsable de no trobar-se en la situació prevista en l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes (annex 2).
i)Les entitats sense ànim de lucre també han de presentar la documentació acreditativa de la constitució de l'entitat i dels seus estatuts degudament registrats en els casos necessaris.
j)Documentació acreditativa, si escau, de la col·laboració amb altres entitats. Es pot acreditar amb la certificació de l'entitat amb la qual col·labora.
k)9. Una copia del Pla de voluntariat de l'entitat (només aquelles entitats que demanin subvencions de la línia 3).
La presentació de la sol·licitud de subvenció comporta l'autorització de la persona sol·licitant per a què l'òrgan que concedeix la subvenció obtingui de manera directa l'acreditació del compliment d'estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social a través de certificats telemàtics. Si la persona sol·licitant denega expressament el consentiment perquè l'òrgan instructor sol·liciti aquests certificats (annex 5), els ha d'aportar juntament amb la sol·licitud.
Les dades dels habitants del municipi no cal presentar-les; s'utilitzaran les darreres publicades per l'Institut Nacional d'Estadística.
En el supòsit que els documents exigits estiguin en poder del Direcció Insular de Participació i Joventut, la persona sol·licitant es pot acollir al que estableix l'article 28.3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sempre que s'hi faci constar la data i la dependència en què es presentaren, i quan no hagin transcorregut més de cinc anys de l'acabament del procediment al qual correspongui.
13. Criteris de valoració de les sol·licituds
Els projectes poden obtenir una puntuació màxima de 10 punts, d'acord amb els criteris d'avaluació establerts per a cada línia. En tot cas, per poder rebre la subvenció, s'ha d'assolir una puntuació mínima de 4 punts.
Línia 1. Projectes de participació d'entitats d'administració local |
Punts màxims |
---|---|
Redacció i coherència en les parts del projecte |
0,5 |
Rellevància del projecte (resultats esperats, impacte) |
0,5 |
Nivell de concreció dels indicadors de seguiment del projecte i grau d'adequació amb les activitats proposades |
0,5 |
Ús d'una metodologia participativa per dissenyar el projecte i per assolir els objectius |
1 |
Durada de la iniciativa o del projecte: Superior a 3 mesos i fins a 6 mesos Superior a 6 mesos |
0,5 1 |
Incorporació de la perspectiva de gènere en el projecte |
1 |
Ús de la llengua catalana com a llengua vehicular del projecte |
1 |
Incorporació en el projecte d'estratègies per a la inclusió de persones amb diversitat funcional o col·lectius en risc d'exclusió social com a persones participants del projecte, desenvolupant una metodologia específica per a la seva incorporació a l'entitat o en la seva formació |
1 |
Projectes per a la dinamització o l'ús de la plataforma Entretothom (Consul 2) |
0,5 |
Col·laboració entre l'entitat local i altres entitats sense ànim de lucre |
1,5 |
- Nombre d'habitants del municipi: Fins a 2.500 habitants De 2.501 a 7.000 habitants De 7.001 a 20.000 habitants De 20.001 a 59.999 habitants |
1,5 1 0,5 0,25 |
Línia 2. Projectes de participació d'entitats sense ànim de lucre |
Punts màxims |
Redacció i coherència en les parts del projecte |
1 |
Rellevància del projecte (resultats esperats, impacte) |
1 |
Nivell de concreció dels indicadors de seguiment del projecte i grau d'adequació amb les activitats proposades |
0,5 |
Ús d'una metodologia participativa per dissenyar el projecte i per assolir els objectius |
1 |
Durada de la iniciativa o del projecte: Superior a 3 mesos i fins a 6 mesos Superior a 6 mesos |
0,5 1 |
Incorporació de la perspectiva de gènere en el projecte |
1 |
Ús de la llengua catalana com a llengua vehicular del projecte |
1 |
Incorporació en el projecte d'estratègies per a la inclusió de persones amb diversitat funcional o col·lectius en risc d'exclusió social com a persones participants del projecte, desenvolupant una metodologia específica per a la seva incorporació a l'entitat o en la seva formació |
1,5 |
Col·laboració entre entitats sense ànim de lucre (que el projecte sigui executat per dues o més entitats) |
2 |
Línia 3. Projectes de formació o captació de voluntariat |
Punts màxims |
Redacció i coherència en les parts del projecte |
1 |
Rellevància del projecte (resultats esperats, impacte) |
1 |
Nivell de concreció dels indicadors de seguiment del projecte i grau d'adequació amb les activitats proposades |
1 |
Ús d'una metodologia participativa per dissenyar el projecte i per assolir els objectius |
1 |
Incorporació de la perspectiva de gènere en el projecte |
1 |
Ús de la llengua catalana com a llengua vehicular del projecte |
1 |
Incorporació en el projecte d'estratègies per a la inclusió de persones amb diversitat funcional o col·lectius en risc d'exclusió social com a persones participants del projecte, desenvolupant una metodologia específica per a la seva incorporació a l'entitat o en la seva formació |
1,5 |
Col·laboració entre entitats de voluntariat (que el projecte sigui executat per dues o més entitats) |
1,5 |
Promoció d'estratègies per fomentar la participació i la implicació de persones voluntàries de l'entitat en el projecte |
1 |
14. Import de les subvencions
14.1 Les subvencions s'adjudicaran mitjançant el sistema de prorrateig del crèdit assignat a cadascuna de les línies de manera proporcional als punts obtinguts (sempre que la puntuació obtinguda sigui superior a 4). Així, l'import de la subvenció, per a cadascuna de les línies, es calcularà de la manera següent:
Is = [(C x Ps) / Pt]
Is = import subvenció
C = crèdit pressupostari assignat en la convocatòria per a cadascuna de les línies
Ps = puntuació de la sol·licitud obtinguda en l'aplicació dels criteris de valoració del projecte
Pt = suma de les puntuacions obtingudes de totes les sol·licituds de cada línia
En cap cas l'import resultant de l'adjudicació pot ser superior a la quantitat sol·licitada.
L'import total de la subvenció més la resta d'altres ajuts, ingressos o fons propis que han finançat la realització del projecte no pot superar el pressupost total executat.
14.2 No obstant el que s'estableix en aquesta base, si el crèdit consignat en la convocatòria és suficient, s'exceptuarà fixar un ordre de prelació entre les sol·licituds presentades sempre que reuneixin els requisits establerts en aquestes bases i hagin obtingut la puntuació mínima de 4 punts.
15. Forma, terminis i condicions per al pagament de les subvencions
15.1. Per poder percebre la subvenció, les persones beneficiàries han de justificar la realització de l'objecte subvencionat, han d'estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social de l'Administració de l'Estat, de les obligacions tributàries amb el Consell Insular de Mallorca, i els organismes autònoms que en depenen, imposades per les disposicions vigents, com preveu l'article 48.4 de l'Ordenança general esmentada.
15.2. L'import de les subvencions s'ha d'abonar un cop comprovat que s'han complit els objectius i la finalitat per a la qual es concediren i es comprovi la conformitat de les despeses aportades.
15.3. Sols s'abonarà l'import concedit i justificat correctament per l'entitat beneficiària. En el cas de que la quantia justificada sigui inferior a la quantia concedida, es tramitarà el corresponent expedient de pèrdua parcial o total del dret a cobrar la subvenció, i reducció de l'import de la subvenció corresponent. El centre gestor podrà cancel·lar d'ofici el romanent de la concessió amb acceptació prèvia de la persona beneficiària, com preveu l'article 58.2 de l'Ordenança general esmentada.
15.4 D'altra banda, atès que les subvencions d'aquesta convocatòria tenen per objecte els projectes que es descriuen en els punts tercer i quart d'aquesta convocatòria, sense entrar a determinar quin tipus de despesa concreta del pressupost s'imputa a la subvenció, es permet que les despeses subvencionables dels projectes es puguin compensar entre si, tenint en compte allò establert a l'article 44 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca.
Si la despesa justificada és inferior a la despesa del projecte presentat, s'ha de reduir proporcionalment la subvenció concedida.
16. Documentació necessària per justificar el compliment de la finalitat de la subvenció i l'aplicació dels fons percebuts
Les persones beneficiàries han de justificar documentalment, fins al 30 de juny de 2020, l'aplicació dels fons percebuts mitjançant el compte justificatiu de la despesa feta amb l'aportació de justificants (art. 39 de l'Ordenança general de subvencions del Consell Insular de Mallorca), que ha d'incloure la documentació següent:
Una memòria d'actuacions justificativa de les activitats fetes, els resultats obtinguts i el compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, inclosa la de la publicitat de la subvenció, signada pel beneficiari (model annex 6).
Una memòria econòmica justificativa del cost de les despeses fetes d'acord a l'article 39.1.2) de l'Ordenança general de subvencions del Consell Insular de Mallorca (annex 7).
Si s'aporten factures amb retenció de l'IRPF al prestador del servei, s'ha de presentar, juntament amb la factura, el model 111 i la documentació que justifiqui que s'ha pagat l'impost. Si no s'aporta el model 111, únicament s'entendrà justificat l'import de la factura amb la deducció de la quantia de l'IRPF.
Per justificar el cost brut de les despeses de personal, s'han d'aportar les nòmines, els documents TC1 i TC2, el model 111 i la documentació acreditativa del cost patronal del personal treballador amb els corresponents justificants de pagament.
Si únicament s'aporten nòmines i els justificants del pagament, s'entendrà justificada la quantia corresponent al líquid de les nòmines.
Declaració responsable que s'ha fet el projecte subvencionat i del pressupost (annex 7).
Declaració responsable de no ser deutor o deutora per una resolució de reintegrament de subvencions (annex 8).
En el cas de que la resolució de concessió de les subvencions fos en data posterior a la indicada en l'anterior paràgraf el termini per presentar la justificació serà de deu (10) dies, comptadors des de l'endemà de la notificació de la concessió de les subvencions objecte de la present convocatòria
Si no es presenta la justificació davant l'òrgan administratiu competent en el termini establert, s'ha de requerir la persona beneficiària perquè, la presenti en el termini improrrogable de quinze (15) dies hàbils, comptadors des de l'endemà de rebre la notificació.
Si la documentació que es presenta com a justificació és incompleta o incorrecta, s'ha de requerir a l'entitat beneficiària perquè rectifiqui o aporti els documents necessaris en el termini de deu (10) dies hàbils improrrogables, d'acord amb el que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. No fer-ho suposa perdre el dret a cobrar la subvenció.
17. Documentació acreditativa del pagament de les despeses justificades
La documentació acreditativa dels pagaments presentats per justificar la subvenció es detalla en l'article 48 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca, en funció de la forma en què s'ha fet el pagament.
18. Despeses subvencionables
18.1 Es consideren despeses subvencionables d'aquesta convocatòria les despeses que, de manera indubtable, responen a la naturalesa de l'activitat subvencionada, és a dir, són necessàries per planificar, preparar, coordinar, difondre i executar el projecte, i que s'efectuen en el període que comprèn des de l'1 de juny de 2019 fins al 30 de maig de 2020, ambdós inclosos.
18.2 Es considera despesa realitzada la que ha estat efectivament pagada abans que acabi el període de justificació establert en el punt setzè d'aquesta convocatòria, d'acord amb el que s'estableix en l'article 44 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca.
18.3 La data d'emissió de les factures de les despeses subvencionables únicament podran ser dins el període subvencionable.
18.4 En cap cas el cost d'adquisició de les despeses subvencionables no pot ser superior al valor de mercat.
18.5. En tot cas, no són despeses subvencionables, en relació amb les diferents línies d'ajuts i, per tant, no formen part del pressupost subvencionable les que es relacionen en l'article 44 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca, així com tampoc:
- Adquisició dels bens inventariables
- Despeses d'amortització dels bens inventariables
- Despeses d'obra nova.
- Interessos deutors dels comptes bancaris.
- Interessos, recàrrecs i sancions administratives i penals.
- Despeses de procediments judicials.
- Els costs indirectes de benzina, llum, telèfon i Internet.
- Les despeses relatives a dinars, refrigeris, serveis d'àpats o altres de semblants.
19. Pèrdua del dret al cobrament de la subvenció
Serà d'aplicació el previst en l'article 58 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca, amb les particularitats següents:
19.1 Si la persona beneficiària incompleix les obligacions contemplades en l'art. 9 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca, o altres aspectes rellevants del projecte que s'hagin pogut tenir en compte per concedir l'ajuda, els òrgans competents del Consell han de declarar la pèrdua del dret a cobrar-la. En conseqüència, el/la beneficiari/a perdrà el dret a cobrar-la o, si ja l'ha cobrada, l'haurà de reintegrar, d'acord amb el que estableix l'article 57 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca.
19.2 Si de la presentació dels justificants es dedueix que la persona beneficiària ha complert de forma significativa amb les seves obligacions, que ha tingut voluntat de compliment i que s'han assolit les finalitats de la subvenció, s'ha de declarar la pèrdua parcial del dret al cobrament de la subvenció, d'acord amb l'aplicació del criteri de gradació següent:
A) En el cas que s'hagi realitzat parcialment el projecte, que ha de suposar, com a mínim el 50% de les activitats previstes del projecte subvencionat, i s'hagin assolit els objectius de la subvenció, la pèrdua parcial a cobrar la subvenció s'ha de fer proporcionalment al pressupost executat subvencionable.
B) En el cas que s'hagi realitzat totalment el projecte, però el pressupost inicial subvencionable no estigui ben justificat, 1) perquè la documentació justificativa tingui deficiències o sigui inadequada per no ajustar-se als requisits de la convocatòria, o 2) perquè el pressupost executat sigui inferior al pressupost subvencionable presentat inicialment, la pèrdua parcial del dret a cobrar la subvenció inicial s'ha de fer de la manera següent:
b1) Si la subvenció concedida representa el 50% del pressupost inicial subvencionable del projecte, s'ha de reduir proporcionalment al pressupost subvencionable executat.
b2) Si la subvenció concedida és inferior al 50% del pressupost inicial subvencionable, aquesta no experimentarà canvis sempre que no representi més del 50% del pressupost executat subvencionable, ni superi la quantitat màxima de la subvenció establerta al punt catorzè.
b3) En el cas que hi hagi un beneficiari la subvenció del qual fos el romanent de la convocatòria, la subvenció no experimentarà canvis, sempre que l'ajut no representi més del 50% del pressupost executat subvencionable.
19.3 Si l'import total de la subvenció més la resta d'altres ajuts, ingressos o fons propis que han finançat la realització del projecte, supera el pressupost total executat, l'import de la pèrdua parcial del dret a cobrar la subvenció ha de ser la quantitat que l'excedeix.
19.4 De conformitat amb els principis d'eficàcia i eficiència en l'assignació i utilització dels recursos públics regulats a l'article 5 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca, en el cas que l'import de la pèrdua del dret al cobrament de la subvenció sigui igual o inferior a 100,00 € i sempre que aquest import no superi l'1 % de la subvenció concedida, el centre gestor anul·larà d'ofici la diferència entre l'import de la subvenció concedida i l'import de la subvenció reconeguda, sense necessitat d'iniciar el procediment i posterior declaració de la pèrdua del dret al cobrament d'una part de la subvenció, i sense que el beneficiari presenti renúncia a cobrar aquesta quantitat.
20. Ineficàcia sobrevinguda de la convocatòria.
Si, per circumstàncies sobrevingudes d'interès públic i general, el Consell de Mallorca no pot dur endavant la tramitació d'aquesta convocatòria, l'òrgan, que la va aprovar, l'ha de deixar sense efectes previ informe justificatiu de la Secretaria Tècnica del centre gestor.
21. Règim de recursos
Contra la resolució de convocatòria de subvencions, que no posa fi a la via administrativa, podeu interposar el recurs d'alçada en el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. El recurs es pot interposar formalment davant el conseller executiu del Departament de Promoció econòmica i Desenvolupament Local o davant la presidència del Consell Insular de Mallorca, que és l'òrgan competent per resoldre'l.
Contra la desestimació expressa d'aquest recurs d'alçada, hi podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma que correspongui, en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà de rebre la notificació de la desestimació del dit recurs d'alçada.
Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d'alçada i no n'heu rebut la notificació de resolució expressa, s'entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma que correspongui, sense limitació de temps.
No obstant l'anterior, podeu interposar, si escau, qualsevol altre recurs que considereu oportú. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
22. Mitjà de publicació
Aquesta convocatòria, i les subvencions que es concedeixin com a conseqüència d'aquesta, es publiquen en extracte en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en la Base de Dades Nacional de Subvencions i en el web del Consell de Mallorca (www.conselldemallorca.net).
Així mateix, s'exposaran en el tauler d'edictes del Consell de Mallorca.”
Palma, 9 de març de 2020
La Secretària Tècnica de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local
(Per delegació del Conseller de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local.
Resolució de 22 de juliol de 2019. BOIB núm. 103, de 27 de juliol de 2019
Rosa M. Cañameras Bernaldo
ANNEX 1 SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ PER DUR A TERME PROJECTES DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA I/O DE PROMOCIÓ DEL VOLUNTARIAT PER A L'ANY 2020
(s'han de presentar tants d'annexos 1 com subvencions es sol·licitin)
1. Dades de l'entitat sol·licitant
Entitat:
|
||
NIF:
|
||
Domicili (a l'efecte de notificacions) Carrer o plaça:
|
||
Localitat:
|
CP:
|
|
Telèfon de la persona de contacte (intentau que no sigui un telèfon genèric):
|
Adreça electrònica: |
2. Dades de la persona representant legal / de la persona autoritzada
Nom i llinatges:
|
|
DNI/NIE: |
|
Represent a l'entitat sol·licitant en qualitat de: |
|
Telèfon mòbil o fix:
|
Adreça electrònica: |
3. Dades bàsiques del projecte
Denominació: |
||
Línia per a la qual es sol·licita la subvenció: |
|
|
Descripció breu del projecte:
|
||
Despesa total del projecte amb IVA: € Despesa total del projecte sense IVA: € |
Import sol·licitat: € |
DOCUMENTACIÓ QUE HEU D'ADJUNTAR A LA SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ
Marcau amb una «X» les caselles corresponents.
( ) 1. Model de sol·licitud (annex 1).
( ) 2. Fotocòpia del NIF de l'entitat sol·licitant i del DNI, NIE o NIF de la persona representant legal o de la persona autoritzada per signar la sol·licitud.
( ) 3. Documentació acreditativa de la vigència del càrrec de la persona representant legal en virtut de la qual actua la persona que signa la sol·licitud i, si escau, acreditació de l'autorització corresponent i suficient, en el cas que la signi una persona diferent.
( ) 4. Declaració responsable de la persona representant legal de l'entitat sol·licitant o de la persona autoritzada, davant l'autoritat administrativa (annex 2).
( ) 5. Projecte i pressupost (sense IVA i equilibrat) signat per la persona representant legal de l'entitat sol·licitant. En aquest document, s'hi han de reflectir i desenvolupar les dades necessàries per poder avaluar els aspectes que s'esmenten en els criteris d'avaluació corresponents en la base tretzena (vegeu el model de l'annex 3).
( ) 6. Certificat bancari normalitzat, acreditatiu del compte corrent en què s'ha d'ingressar l'import de la subvenció (annex 4).
( ) 7. En el cas que l'entitat sol·licitant no autoritzi el Consell de Mallorca a sol·licitar els certificats telemàtics de l'AEAT i de la Seguretat Social, s'ha d'adjuntar l'annex 5 de denegació expressa de l'autorització. A més, l'entitat sol·licitant ha de presentar els corresponents certificats d'estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
( ) 8. Documentació acreditativa de la col·laboració amb altres entitats sense lucre.
( ) 9. El pla de voluntariat de l'entitat (només aquelles entitats que demanin subvencions de la línia 3).
Nota: Atès el procediment de concessió de subvencions d'aquesta convocatòria, mitjançant concurrència competitiva, és molt important que tota la documentació ressenyada, en especial el projecte i el pressupost, es presenti de manera acurada a fi de tenir tota la informació necessària per seleccionar les entitats beneficiàries.
En cas, de presentar sol·licitud de subvenció a més d'una línia de subvencions o presentar més d'una sol·licitud per la mateixa línia la documentació genèrica és suficient aportar-la un únic pic.
CLÀUSULA INFORMATIVA SOBRE LES DADES DE CARÀCTER PERSONAL
En compliment del que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, la persona interessada dóna el consentiment en el tractament de les seves dades personals incloses a la sol·licitud amb la finalitat de gestionar-les. Us informam que les dades recollides seran guardades en un o més fitxers gestionats per la Direcció insular de Participació i Joventut. Igualment, us comunicam que teniu dret a accedir a la informació que us afecta, rectificar-la, si és errònia, cancel·lar-la o oposar-vos en el tractament quant a les dades facilitades. Per exercir aquests drets, us heu d'adreçar per escrit a la Direcció Insular de Participació i Joventut del Consell de Mallorca (Llar de la Joventut, c/ del General Riera, 111. 07010 Palma).
............................................, .......... d ................de 2020
(Signatura)
(Nom i llinatges de la persona representant o autoritzada)
|
ANNEX 2 DECLARACIÓ RESPONSABLE DE LA PERSONA REPRESENTANT LEGAL O PERSONA AUTORITZADA (s'han de presentar tants d'annexos 2 com subvencions es sol·licitin)
(Nom i llinatges) ....................................................................................................................,
amb NIF ................................, com a (càrrec que ocupa en l'entitat) .................................., en representació de l'entitat sol·licitant,
DECLAR sota la meva responsabilitat:
1. Que accept les bases de la Convocatòria de subvencions per dur a terme activitats o projectes de participació ciutadana per a l'any 2020.
2. Que adjunt la documentació exigida en la convocatòria i que em compromet, en qualsevol cas, a aportar la documentació acreditativa dins el termini i en la forma escaient en què sigui requerida per l'òrgan gestor.
3. Que totes les dades que consten en aquesta sol·licitud i en els documents que l'acompanyen són certes.
4. Que en relació amb l'IVA suportat en la despesa subvencionable de l'execució del projecte, d'acord amb l'article 39.1.2).g) de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca:
( ) No recuperaré ni compensaré l'IVA suportat de la despesa subvencionable.
( ) Sí recuperaré i/o compensaré l'IVA suportat de la despesa subvencionable.
5. Que l'entitat no incorr en cap dels supòsits de prohibició per obtenir subvencions establerts en l'article 8 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca.
6. Que, de conformitat amb el que preveu la Llei 11/2016, de 28 de juliol (BOE de 22 d'agost de 2016), d'igualtat de dones i homes, l'entitat que represent
( ) No ( ) Sí
ha estat sancionada o condemnada en els darrers tres anys per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, sancionada per una resolució administrativa ferma o per una sentència judicial ferma.
7. Que la quantia de les subvencions, conjuntament amb altres fonts de finançament específiques d'aquest projecte, no supera el cost total del projecte.
8. Que, d'acord amb el que disposa l'article 10.4 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca, l'entitat que represent està al corrent en el compliment de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el Consell de Mallorca.
9. Que, pel que fa al projecte o als projectes objecte de la sol·licitud, l'entitat:
( ) No ha demanat ni ha rebut cap altre suport, ajut o subvenció per al projecte presentat.
( ) Ha demanat o ha rebut per al projecte els ajuts o les subvencions que es detallen a continuació:
Entitat subvencionadora: ..................................................................................
Import de l'ajut o de la subvenció: ...................................................................
Marcau amb una «X» la casella corresponent:
|
|||||||
|
No resolta |
|
Denegada |
|
Concedida i no rebuda |
|
Rebuda |
Entitat subvencionadora: .................................................................................
Import de l'ajut o de la subvenció: ...................................................................
Marcau amb una «X» la casella corresponent:
|
|||||||
|
No resolta |
|
Denegada |
|
Concedida i no rebuda |
|
Rebuda |
10. Que pel que fa al projecte objecte de la sol·licitud:
( ) No es preveuen ingressos derivats de l'execució del projecte (vendes, entrades, etc.) o l'obtenció d'altres recursos per finançar el projecte.
( ) Els ingressos que es preveuen obtenir de l'execució del projecte o d'altres recursos per finançar el projecte són els següents:
Tipus d'ingressos |
Import |
|
€ |
|
€ |
|
€ |
|
€ |
11. Només pels projectes de voluntariat:
( ) Que la nostra entitat és una entitat de voluntariat (segons el punt 7.1 de les bases)
Segons el que preveu la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, la inexactitud o falsedat d'aquesta declaració responsable és motiu d'exclusió de la persona que fa la sol·licitud de subvenció, així com també motiu de revocació i/o reintegrament de la subvenció en el cas que li sigui atorgada, sense perjudici de la possibilitat d'imposar les sancions que corresponguin i d'exigir les responsabilitats de qualsevol tipus en què s'hagi pogut incórrer com a conseqüència de la inexactitud o la falsedat en la declaració.
La inexactitud, la falsedat o l'omissió de dades essencials en aquesta declaració responsable, o l'incompliment dels requisits exigibles d'acord amb la legislació vigent per obtenir la subvenció, determinarà el reintegrament de la subvenció, sense perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives que li puguin ser exigides.
......................................., .......... d ..................de 2020
(Signatura)
(Nom i llinatges de la persona representant o autoritzada)
|
ANNEX 3 DESCRIPCIÓ DEL PROJECTE I PRESSUPOST
(s'han de presentar tants d'annexos 3 com subvencions es sol·licitin)
1. Identificació
Denominació del projecte: |
||
Persona de contacte responsable del projecte: Telèfon i/o adreça electrònica de contacte: |
||
Lloc de realització: |
||
Modalitat del projecte: |
|
|
Data d'inici del projecte: |
Data del final del projecte: |
|
Altres entitats col·laboradores en aquest projecte:
|
2. Breu descripció del projecte
Explicació general sobre el tema del projecte i de les activitats
|
3. Justificació del projecte
Antecedents del projecte, justificació de la necessitat…
|
4. Persones destinatàries del projecte
Breu descripció del col·lectiu destinatari (directe i indirecte) del projecte. Cal descriure, si escau, la participació del col·lectiu destinatari en el procés de definició, d'execució i de seguiment del projecte.
|
5. Objectius generals i específics
Objectius generals o finalitats genèriques del projecte i objectius concrets
|
6. Metodologia del projecte
Especificar de quina manera es duran a terme els objectius.
|
7. Pla d'execució i avaluació del projecte
Són les accions necessàries per aconseguir cadascun dels resultats, amb els indicadors que mesuraran si s'han assolit els resultats, les persones que hi participaran i les dates d'inici i de fi de cada activitat. Cal enumerar totes les activitats previstes per dur a terme el projecte.
Activitats proposades Descripció de les activitats.
«Amb quines activitats es durà a terme el projecte?» |
Agents involucrats Descripció de les persones involucrades en aquestes activitats.
«Qui participarà en aquestes activitats?» |
Temporalització Data d'inici i de finalització de cada activitat.
«Quan es faran aquestes activitats?» |
Resultats esperats Indiquen els productes o serveis que es generen de la intervenció feta.
«Què es vol aconseguir?» |
Indicadors d'avaluació dels resultats Criteris que permeten mesurar els resultats esperats. «Com es mesurarà si s'ha aconseguit?» |
---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
8. Recursos necessaris per desenvolupar el projecte
Humans: nombre de persones necessàries, quantes hores i si són remunerades o no.
|
Infraestructures: locals, instal·lacions i equips tècnics
|
Materials
|
9. Pressupost general
Previsió de despeses i d'ingressos vinculats al projecte presentat
Despeses previstes |
Import
|
|
€ |
|
€ |
|
€ |
|
€ |
|
€ |
|
€ |
|
€ |
|
€ |
|
€ |
Ingressos prevists |
Import |
Subvenció Consell de Mallorca (import sol·licitat en aquesta convocatòria) |
€ |
|
€ |
|
€ |
|
€ |
|
€ |
|
€ |
............................................., .............. d............................. de 2020
(Signatura)
(Nom i llinatges de la persona representant o autoritzada)
ANNEX 4 SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS
Dades de l'entitat perceptora:
NIF PERCEPTOR/PERCEPTORA |
|
LLINATGES I NOM / RAÓ SOCIAL |
|||
|
|||
ADREÇA |
|||
|
|||
LOCALITAT |
CODI POSTAL |
PROVÍNCIA |
|
|
|
|
|
TELÈFON |
FAX |
|
|
|
|
|
Dades bancàries:
ENTITAT BANCÀRIA / SUCURSAL |
BIC |
||||
|
|
||||
IBAN |
BANC |
OFICINA |
NÚM. DE COMPTE |
||
|
|
|
|
|
|
Sota la meva responsabilitat declar que aquestes dades corresponen a la llibreta o al compte corrent obert a nom meu.
CERTIFICAT DE CONFORMITAT .............., ........., d ........................ de 2020
DE L'ENTITAT BANCÀRIA
Aquestes dades coincideixen amb les que consten en aquesta oficina.
La direcció / La persona delegada La persona perceptora
Signatura: ..........................
(segell de l'entitat bancària)
En compliment del que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, la persona interessada dóna el consentiment en el tractament de les seves dades personals incloses a la sol·licitud amb la finalitat de gestionar-les. Us informem que les dades recollides seran guardades en un o més fitxers gestionats per la Direcció insular de Joventut. Us comunicam que teniu dret a accedir a la informació que us afecta, rectificar-la, si és errònia, cancel·lar-la o oposar-vos en el tractament quant a les dades facilitades. Per exercir aquests drets, us heu d'adreçar per escrit a la Direcció Insular de Joventut del Consell de Mallorca (Llar de la Joventut, c/ del General Riera, 111. 07010 Palma).
ANNEX 5
(Aquest annex només s'ha d'emplenar si es tria l'opció de denegar l'autorització al Consell de Mallorca per obtenir la informació directament.)
DENEGACIÓ EXPRESSA DE L'AUTORITZACIÓ PER CONSULTAR TELEMÀTICAMENT DADES DE L'AEAT I DE LA TGSS
(Nom i llinatges) ......................................................................................, amb domicili a (carrer o pl., núm. i localitat) .......................................................................................
......................................., CP ..................................., amb NIF núm. ............................, com a (càrrec que ocupa en l'entitat) ............................................................................ en representació de l'entitat ........................................................................................... amb NIF .............................................
i en relació amb la CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS PER DUR A TERME ACTIVITATS O PROJECTES DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA PER A L'ANY 2020,
DENEG EXPRESSAMENT l'autorització que preveu l'article 10.3 de l'Ordenança general de subvencions del Consell Insular de Mallorca (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017), perquè aquest sol·liciti i obtingui la informació rellevant necessària per comprovar que l'entitat a la qual represent està al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social a l'Agència Tributària de l'Administració de l'Estat i a la Tresoreria General de la Seguretat Social.
............................, .............. d............................. de 2020
(Signatura)
(Nom i llinatges de la persona representant o autoritzada)
|
Nota: S'han d'aportar les certificacions corresponents d'estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social juntament amb la sol·licitud.
ANNEX 6
(Aquest annex només s'ha d'emplenar si s'ha de justificar la subvenció que s'hagi concedit en aquesta convocatòria.)
MEMÒRIA TÈCNICA DEL PROJECTE (s'han de presentar tants d'annexos 6 com subvencions concedides)
(Nom i llinatges) .................................................................................................................,
com a (càrrec que ocupa a l'entitat) .........................................., en representació de l'entitat
........................................................................, amb NIF ................................................,
en relació amb la subvenció concedida per la Direcció Insular de Participació i Joventut del Consell de Mallorca per dur a terme el projecte ..........................................................................................................................................
Declar sota la meva responsabilitat, als efectes del punt quinzè:
1. Que el projecte s'ha realitzat:
Íntegrament
Parcialment, complint els requisits exigits en la convocatòria.
2. Que l'avaluació dels resultats obtinguts per l'execució del projecte de participació esmentat són els següents:
|
- Grau de compliment del pla de treball de l'activitat o del projecte:
|
- Valoració de les persones que han participat en l'activitat o el projecte (nombre, perfil, etc.):
|
- Valoració dels recursos emprats (humans, d'infraestructures i materials):
|
|
- Valoració de la difusió de l'activitat (abast, mitjans de comunicació, suports emprats, etc.):
|
- Incorporació de la perspectiva de gènere en el projecte:
|
- Utilització i ús del català tant en la realització del projecte com en la difusió:
|
- Comparativa entre la despesa pressupostada i la feta (explicació de les desviacions, si n'és el cas):
|
(Si l'espai establert per a qualque apartat no és suficient podeu ampliar-lo tot el que sigui necessari.)
.............................., .............. d................ de 2020
(Signatura)
(Nom i llinatges de la persona representant o autoritzada)
|
ANNEX 7
(Aquest annex només s'ha d'emplenar si s'ha de justificar la subvenció que s'hagi concedit en aquesta convocatoria. S'han de presentar tants d'annexos 7 com subvencions concedides)
MEMÒRIA ECONÒMICA DEL PROJECTE DE PARTICIPACIÓ I/O VOLUNTARIAT
................................................................................................, com a representant legal de l'entitat........................................................................................................................, amb NIF........................................................, en relació amb la subvenció concedida per la Direcció Insular de Participació i Joventut del Consell de Mallorca per dur a terme el projecte
........................................................................................................................................
Declar sota la meva responsabilitat:
1. Que el projecte esmentat s'ha fet.
2. Que la relació detallada i equilibrada de despeses i d'ingressos que integren el pressupost executat del projecte assenyalat ha estat la que s'adjunta.
(Nota important: 1. La relació de despeses, que s'ha d'estructurar d'acord amb les partides del pressupost presentat, ha d'indicar les dades següents de les factures o dels documents acreditatius: la denominació del proveïdor i el NIF, el número, l'import, la data d'emissió i el concepte de la factura o del document similar i la data de pagament. La relació d'ingressos ha d'assenyalar les ajudes, les subvencions, els ingressos o els fons propis que han finançat el projecte subvencionat i n'han d'indicar l'import i la procedència. 2. Aquesta relació de despeses i ingressos ha d'anar signada per la persona beneficiària.)
3. Que l'import total de les despeses relacionades, és a dir, ................................€, correspon al pressupost del projecte subvencionat i que no té un valor superior al de mercat.
4. Que l'entitat beneficiària en relació amb l'IVA suportat en la despesa subvencionable de l'execució del projecte i, d'acord amb l'article 31.8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions:
No recupera ni compensa l'IVA suportat de la despesa subvencionable.
Sí recupera o compensa l'IVA suportat de la despesa subvencionable.
5. Que la subvenció atorgada pel Consell de Mallorca s'ha aplicat a la finalitat per a la qual es va concedir i que no supera —amb les subvencions i altres ingressos concurrents— el pressupost d'execució del projecte cultural subvencionat.
6. Que s'adjunta una fotocòpia compulsada dels justificants originals del pressupost d'execució del projecte subvencionat i que, si escau, la resta de documentació relativa al projecte resta a disposició del Consell de Mallorca i de la Sindicatura de Comptes, a la seu d'aquesta entitat, situada a .............................................................................................
Relació de despeses d'execució del projecte de participació i/o voluntariat
Núm. ordre |
Núm. fac. |
Data emissió |
Proveïdor |
NIF |
Concepte |
Import |
Data pagament |
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total de despeses d'execució |
€ |
(*) La relació de despeses s'ha d'estructurar d'acord amb les partides del pressupost presentat.
Relació d'ingressos del projecte de participació i/o voluntariat
Procedència |
Import |
Subvenció del Consell de Mallorca |
|
Fons propis |
|
Altres.... |
|
|
|
Total d'ingressos |
€ |
(*) La relació d'ingressos ha d'incloure els ajuts, les subvencions, els altres ingressos econòmics o fons propis que han finançat el projecte subvencionat.
.................................., ........ d..........................de 2020
ANNEX 8
(Aquest annex només s'ha d'emplenar i presentar si s'ha de justificar la subvenció que s'hagi concedit en aquesta convocatòria.)
DECLARACIÓ RESPONSABLE DE NO SER DEUTOR O DEUTORA PER UNA RESOLUCIÓ DE REINTEGRAMENT DE SUBVENCIONS
........................................................................................................................................, amb NIF............................................,com a representant legal de l'entitat ............................................................................................., amb el NIF ...........................,
DECLAR, d'acord amb l'article 25 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol (BOE núm. 176, de 25 de juliol de 2006), pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, que l'entitat que represent no és deutora per una resolució de reintegrament de subvencions.
Ho declar davant la Secretaria Tècnica del Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, als efectes de l'article 34.5 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18 de novembre de 2003).
..........................., .......... d ............ de 2020
(Signatura)
(Nom i llinatges de la persona representant o autoritzada)
|