Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ALARÓ

Núm. 2577
Modificació puntual de la relació de llocs de treball: creació d’un lloc de tècnic d’administració general

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

(Exp. núm. 118/2020)

El ple de l'ajuntament, en sessió celebrada el dia 30 de gener de 2020, adoptà el següent acord:

1. “Fets.

L'increment i la complexitat de l'activitat administrativa en àrees com les de contractació administrativa, procediments sancionadors, responsabilitat patrimonial, gestió del personal municipal, urbanisme i subvencions, entre d'altres, lligat a l'augment de població (de 4.707 habitants l'any 2005, a 5.572 habitants l'any 2019), fan necessària la creació d'un nou lloc de treball que doni suport a les funcions de nivell superior.

Les necessitats permanents de personal no poden ser objecte de contracte administratiu, sinó que s'ha de crear l'oportuna plaça de funcionari, i s'ha de cobrir d'acord amb els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat.

Així mateix, en coherència amb l'acord de la junta de govern local de 24 de setembre de 2019 (BOIB núm. 141, de 17.10.2019), pel qual es desistí i es i posà fi al procediment de la convocatòria per constituir una borsa d'aspirants a una plaça de graduat social (personal laboral, contracte temporal), procedeix suprimir el lloc núm. 56 de la relació, “Graduat social”.

2.  Fonaments de dret.

Article 74 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, respecte les relacions de llocs de treball o altres instruments organitzatius semblants.     Article 4,a) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, sobre la potestat d'auto-organització dels municipis.     Article 169,1,a) del Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local, en relació a la sub-escala tècnica d'administració general.

3.  Acord.

El ple de l'ajuntament, en exercici de l'atribució que li confereix l'art. 22,1,i de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, acorda:

Aprovar en la relació de llocs de treball, annexa a la plantilla de personal de 2012, les següents modificacions:

• introduir un lloc de feina amb les següents característiques :

56.

Denominació:  Tècnic d'administració general

Escala:   Administració general

Subescala:  Tècnica

Grup: A

Subgrup:   A2

Normativa: Article 169,1,a del Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril; Reial decret legislatiu 5/2015, text refós de la Llei de l'estatut de l'empleat públic; Acord sobre les condicions de treball del personal funcionari de l'ajuntament d'Alaró

Funcions: Tasques de gestió, estudi i proposta de caràcter administratiu de nivell superior; en particular: contractació administrativa, responsabilitat patrimonial, procediments sancionadors, urbanisme, gestió de personal, i subvencions.

Retribucions complementàries:    complement específic: 580,44 €/mensuals, nivell de complement de destinació: 22

Titulació requerida: Títol universitari de llicenciat o de grau en dret, ciències polítiques, econòmiques o empresarials, gestió i administració d'empreses, intendent mercantil, o actuari.

Sistema de provisió:    concurs-oposició lliure

Nivell de coneixement de la llengua catalana:  C1

    • suprimir l'anterior lloc núm. 56, “Graduat social”

El que fem públic per a general coneixement.

Recursos.  

Contra aquest acord, que és definitiu en via administrativa, es poden interposar,  alternativament, els recursos següents:  

a) Directament el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la publicació del present acord.  

 b) El recurs de reposició potestatiu davant el ple, en el termini d'un mes, comptador a partir del dia següent de la notificació o publicació de la present resolució. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, que es produirà pel transcurs d'un mes des de la seva presentació sense que s'hagi resolt expressament ni s'hagi notificat, podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.

No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Alaró, 6 de març de 2020

El batle

Llorenç Perelló Rosselló