Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)
Núm. 2217
Bases específiques que regiran el procés selectiu per contractar un facultatiu tècnic a l’especialitat de tecnologies de la informació i telecomunicacions per a l'Àrea de Govern Digital de la Fundació Bit (GD01-20)
Primera.- La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d'aplicació.
Segona.- S'ofereix un contracte d'interinitat en lloc vacant, grup de classificació B, salari brut anual de 25.980,77 .-€, per a una jornada completa, amb el següent horari general de dilluns a divendres de 08:00h a 15:30h i amb un règim flexible d'entrada i sortida.
La feina que li correspon és la realització d'activitats de proposta, gestió, execució, control i inspecció, tramitació i impuls, estudi i informe i, en general, les de col·laboració tècnica amb el cos facultatiu superior, i més concretament, el desenvolupament de funcions tècniques d'anàlisi, programació i operació dels sistemes informàtics i de telecomunicacions sota la dependència del seu Cap d'Àrea.
Tercera.- Els candidats hauran de complir els següents requisits:
Quarta.- El procés de selecció es realitzarà per una comissió de selecció:
President: Felip Salas Suau, Cap Àrea Govern Digital (titular), Francesc Tous Llull, Cap Àrea TIC Innovació (suplent)
Vocal: Maria Magdalena González del Amo, Tècnic Superior Govern Digital (titular), Antoni Nadal Bennàssar, Tècnic Superior Govern Digital (suplent)
Secretaria: Raquel Díaz Martín (titular), Cap Àrea Recursos Humans; Sonia Plaza García (suplent) Tècnic Recursos Humans
Cinquena.- El procés selectiu constarà de 4 fases:
Fase 1-Presentació de candidatures
Tota la documentació justificativa (original i fotocòpia) s'haurà d'aportar a les oficines de la Fundació Bit, carrer Laura Bassi, s/n-Centre Empresarial Son Espanyol, ParcBit, en l'horari de 09:00h a 13:00h, o d'alguna altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39 /2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques:
Les persones interessades en participar en la convocatòria disposen de 15 dies naturals per presentar la sol·licitud, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Finalitzat el termini per presentar les sol·licituds, es publicarà una llista provisional d'admesos i exclosos amb un termini de 7 dies naturals per a esmenar les possibles omissions i/o deficiències.
El Gerent de la entitat emetrà resolució amb la llista definitiva d'admesos i començarà la següent fase.
Només els candidats o candidates que compleixin amb els requisits passaran a la fase 2.
Fase 2
Prova tipus test, amb 10 preguntes amb 4 respostes cadascuna. De cada pregunta solament una resposta de les quatre possibles serà correcta. A l'examen es demanaran preguntes extretes del següent contingut:
Aquesta prova tindrà una durada de 30 minuts. Cada pregunta tindrà una puntuació total de 0,5 punts. Les preguntes mal contestades restaran 0,167 punts, arrodonint al segon decimal.
Aquesta prova tindrà una puntuació màxima de 5 punts. Només els candidats que superin la prova de coneixements amb una puntuació de 2,5 o superior podran continuar amb el procés de selecció.
Fase 3
Entrevista personal: Es valoraran les competències específiques que es requereixen per la realització de la feina: Tenir capacitat de treballar en equip, capacitat d'autoaprenentatge i ràpida adaptabilitat al nou entorn.
Fase 4
Els barems s'establiran de la següent manera:
Conclosa la valoració dels mèrits, la comissió de selecció elaborarà una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut els aspirants, amb indicació del nombre del document nacional d'identitat i s'obrirà un termini de set dies naturals, des de l'endemà de la publicació de la llista, per a la presentació d'al·legacions.
La comissió de selecció, els dos dies hàbils després, valorarà les al·legacions i elaborarà les llistes definitives que s'elevaran al Gerent per a la resolució definitiva del procés.
En el cas que varis candidats obtinguin la mateixa puntuació, el criteri per establir l'ordre de prelació de la puntuació final, serà el següent:
La persona amb una major puntuació serà la persona seleccionada. Es fa la reserva de dos llocs de feina que podran ser cridats si es produeix una baixa en aquest lloc de feina.
Tota la informació del procés de selecció (convocatòries de la prova de coneixements, llistes provisionals, definitives,...) es publicaran a través de la web de la Fundació Bit http://blog.fundaciobit.org i a les oficines de la Fundació Bit al ParcBit.
L' ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s' hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s' hi pugui presentar una reclamació davant l' òrgan que dicta aquestes bases.
Els criteris selectius han estat aprovats pel Gerent de la Fundació Bit
Palma, 3 de febrer de 2020
El Gerent de la Fundació Balear d'Innovació i Tecnologia
Álvaro Medina Ballester