Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT D'ALARÓ

Núm. 2102
Aprovació definitiva del Pressupost general per a 2020 i de la Plantilla de personal

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

(Exp. núm. AE 120/2020)

Atès que durant el termini d'exposició pública no s'han presentat reclamacions per les causes determinades a l'article 170.2 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la llei reguladora de les hisendes locals (TRLRHL), es consideren definitivament aprovats el Pressupost general per a l'any 2020 i la Plantilla de personal, aprovats inicialment per acord del Ple de l'Ajuntament de 30 de gener de 2020, d'acord amb allò que preveu l'article 169.1 TRLRHL.

En compliment d'allò que disposen l'article 169.3 TRLRHL, i l'article 127 del Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local, fem públics els resums següents:

PRESSUPOST GENERAL 2020

CLASSIFICACIÓ ECONÒMICA

 

INGRESSOS

 

Capítol

Descripció

Import

1

Imposts directes

1.877.000,00

2

Imposts indirectes

251.100,00

3

Taxes, preus públics i altres ingressos

818.900,00

4

Transferències corrents

1.654.122,92

5

Patrimonials

47.450,00

6

Alienació inversions

0,00

7

Transferències capital

184.300,00

8

Actius financers

0,00

9

Passius financers

0,00

 

TOTAL

4.832.872,92

 

 

 

 

DESPESES

 

Capítol

Descripció

Import

1

Personal

2.396.350,00

2

Béns corrents i serveis

1.250.225,00

3

Financeres

17.390,00

4

Transferències corrents

475.640,00

5

Fons de contingència

0,00

6

Inversions reals

374.754,03

7

Transferències capital

6.100,00

8

Actius financers

0,00

9

Passius financers

70.500,00

 

TOTAL

4.590.959,03

 

PLANTILLA DE PERSONAL EXERCICI 2020

codi

descripció

nombre

vacants

grup

A

PERSONAL FUNCIONARI

22

9

 

I

Amb habilitació de caràcter nacional

2

1

 

1.1

Secretari

1

-

A2

I.2

Interventor

1

1

A1

II

Escala d'administració general

9

3

 

2.1

Subescala Tècnic Administratiu

1

1

A2

2.1

Subescala Administrativa

2

-

C1

2.2

Subescala Auxiliar

5

2

C2

2.3

Subescala Subalterna (1 pl., 2a.activitat policia)

1

-

E

III

Escala d'administració especial

11

5

 

 

Subescala de serveis especials

 

 

 

3.1.1

Cap

1

1

C1

3.1.1

Oficial

1

1

C1

3.1.2

Policia Local (1 pl., 2a.activitat policia)

9

3

C1

B

PERSONAL LABORAL

42

15

 

I

Contractes fixos (o indefinits)

41

14

 

1.1

Mestre especialista educació infantil - coordinadora

1

-

 

1.2

Mestre especialista educació infantil

1

-

 

1.3

Tècnica educació infantil

7

1

 

1.4

Auxiliar educació infantil (temps parcial)

1

1

 

1.5

Oficial encarregat manteniment

1

-

 

1.6

Oficial 1ª serveis manteniment

3

-

 

1.7

Mantenidor Poliesportiu

1

-

 

1.8

Peó

5

2

 

1.9

Treballadora Social

1

-

 

1.10

Treballadora familiar

8

4

 

1.11

Coordinadora neteja

1

1

 

1.12

Netejadora

7

4

 

1.13

Bibliotecària-Arxivera

1

1

 

1.14

Arquitecte (temps parcial)

1

-

 

1.15

Secretaria Jutjat de Pau

1

-

 

1.16

Auxiliar adm. Centre Sanitari

1

-

 

II

Contractes temporals

1

1

 

2.1

Auxiliar administració

1

1

 

C

PERSONAL EVENTUAL

0

0

 

 

TOTAL PLANTILLA PERSONAL

64

24

 

Modificacions de les Bases d'execució del pressupost.

Es modifiquen els apartats 1 i 2 de la base 28, quedant fixat el límit en imports iguals o inferiors a 6.000,00 €.

Es modifica l'apartat 2 de la base 29, quedant fixat el límit que no serà superior a 2.500 € i es podrà aplicar també a qualsevol dels conceptes pressupostaris del capítol 6 “Inversions reals”.

Recursos

Contra l'acord d'aprovació definitiva del Pressupost general i de la Plantilla de personal, de conformitat amb allò que disposen els articles 171.1 TRLRHL, i article 90 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, les persones i entitats legitimades referides en els articles 63.1 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, i 170.1 TRLRHL, i únicament pels motius taxativament relacionats en l'apartat 2 de l'esmentat article 170, podran interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Alaró, 25 de febrer de 2020

El batle

Llorenç Perelló Rosselló