Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 1957
Aprovació definitiva pressupost general i plantilla de personal per a l'any 2020 pel ple de la corporació en data 20/02/2020

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Finalitzat el termini d'exposició pública de l'aprovació inicial del Pressupost General per a l'exercici de 2020, realitzada pel Ple de l'Ajuntament en la sessió del 10 de gener de 2020 i publicada al BOIB núm. 6, de 14 de gener de 2020, per un termini de 15 dies hàbils, se'n presentaren les reclamacions amb núm. de registre d'entrada 2020/1125, 2020/1137 i 2020/1185 i 2020/1191 (sengles escrits de correcció d'errades dels dos registres anteriors) dins el termini reglamentari.

El Ple de l'Ajuntament en sessió extraordinària realitzada el 20 de febrer de 2020 va acordar:

Primer.- Desestimar les següents al·legacions presentades pels motius que s'indiquen en el fonament jurídic tercer de l'informe conjunt de secretaria i intervenció:

  • De l'escrit d'al·legacions (RGE 1125/2020 complementat pel RGE 1185/2020) formulat pel Sr. Sergio Eduardo Poggio Ferreira i tres persones més, es desestimen les següents al·legacions:

    • La reclamació per suposat incompliment del procediment d'elaboració per no haver incorporat el document de la liquidació del pressupost de l'exercici 2.018.

    • La reclamació per incompliment dels terminis previstos als apartats 3 i 4 de l'article 168 del TRHL.

    • La reclamació d'incompliment del procediment d'elaboració per una  suposada falta de documentació respecte de la plantilla de personal.

    • La reclamació d'incompliment del procediment d'elaboració per una  suposada falta de documentació respecte de les subvencions nominatives del pressupost

    • La reclamació d'incompliment del procediment d'elaboració per l'omissió del crèdit necessari per a fer front al pagament del cànon de concessions administratives obtingudes de l'Autoritat Portuària de Balears sobre els terrenys ocupats per la piscina de GESA i una altra concessió per instal·lacions nàutiques.

  • De l'escrit d'al·legacions (RGE 1137/2020 complementat pel RGE 1191/2020) presentat per la Sra. Concepción Baleato Caamaño.

    • La reclamació per suposat incompliment del procediment d'elaboració per no haver incorporat el document de la liquidació del pressupost de l'exercici 2.018.

    • La reclamació per incompliment dels terminis previstos als apartats 3 i 4 de l'article 168 del TRHL.

    • La reclamació d'incompliment del procediment d'elaboració per una  suposada falta de documentació respecte de la plantilla de personal.

    • La reclamació d'incompliment del procediment d'elaboració per una  suposada falta de documentació respecte de les subvencions nominatives del pressupost

    • La reclamació d'incompliment del procediment d'elaboració per l'omissió del crèdit necessari per a fer front al pagament del cànon de concessions administratives obtingudes de l'Autoritat Portuària de Balears sobre els terrenys ocupats per la piscina de GESA i una altra concessió per instal·lacions nàutiques.

Segon.- Estimar de forma parcial les al·legacions realitzades per ambdós interessats, Sr. Eduardo Poggio Ferreria i 3 més (RGE 1125/2020) i Sra. Concepción Baleato Caamaño (RGE 1137/2020) en la reclamació d'incompliment del procediment d'elaboració per no haver incorporat el document de l'annex de beneficis fiscals en tributs locals contenint informació detallada dels beneficis fiscals i la seva incidència en els ingressos de cada Entitat local. S'estima parcialment la reclamació atès que la publicació de l'esmentat document durant el termini d'exposició pública no fou ordenada per l'òrgan competent, sense altres conseqüències que les que s'indiquen en el punt següent de la part dispositiva, atès que es va esmenar el defecte dins el tràmit d'exposició pública amb la incorporació i publicació del document.

Tercer.- Convalidar la incorporació de l'annex de beneficis fiscals en tributs locals a l'expedient realitzada per l'àrea d'Hisenda dins el tràmit d'exposició pública.

Quart.- Aprovar el pressupost general de l'Ajuntament d'Alcúdia per a 2.020, i ordenar la seva publicació i remissió en els termes establerts a l'article 169.3 i 4 del TRLRHL.

Cinquè.- Notificar l'acord als reclamants, tot informant-los del règim de recursos procedent contra l'acord que s'indiquen en el punt següent.

Sisè.- Contra l'acord d'aprovació definitiva del pressupost podrà interposar-se directament recurs contenciós administratiu davant la Sala del Contenciós administratiu del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos, comptadors des de la data de la publicació al BOIB de l'acord d'aprovació definitiva.”

D'acord amb l'establert a l'article 169.3 del Real Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel que s'aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, se'n publica el resum per capítols i la plantilla de personal.

Contra l'aprovació definitiva del Pressupost Municipal, es pot interposar recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos des de la publicació d'aquest edicte, davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, amb els requisits, formalitats i causes assenyalades als articles 170 i 171 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel que s'aprova el text refós de la llei reguladora de les hisendes locals.

A) PRESSUPOST DE L'AJUNTAMENT.

a1) Estat de despeses.

Capítol 

Pressupost 2020

Capítol 1.  Personal

9.692.051,00

Capítol 2. Compres de béns i serveis

13.124.649,03

Capítol 3.  Despeses financeres

156.100,00

Capítol 4.  Transferències corrents

1.655.443,29

Capítol 6.  Inversions

4.329.184,00

Capítol 7.  Transferències de Capital

82.438,00

Capítol 9.  Passius financers

0,00

TOTAL DESPESES

29.039.865,32

a2) Estat d'ingressos.

Capítol

Pressupost 2020

Capítol 1.  Imposts directes

18.227.800,00

Capítol 2.  Imposts indirectes

350.000,00

Capítol 3.  Taxes i altres ingressos

7.528.750,00

Capítol 4. Transferències corrents

4.512.189,00

Capítol 5.  Ingressos patrimonials

2.025.284,00

Capítol 7. Transferències de capital

1.600.542,95

Capítol 9. Actius financers

0,00

TOTAL INGRESSOS

34.244.565,95

​​​​​​​B) ESTAT DE PREVISIÓ DE DESPESES I INGRESSOS DE L'EMPRESA MUNICIPAL DE SERVEIS, EMSA:

b1) Estat de despeses.

Capítol 

Import

Capítol 1.  Personal

2.083.587,00

Capítol 2. Compres de béns i serveis

2.665.277,00

Capítol 3.  Despeses financeres

0,00

Capítol 4.  Transferències corrents

0,00

Capítol 6.  Inversions

45.188,00

Capítol 7.  Transferències de Capital

0,00

Capítol 9.  Passius financers

0,00

TOTAL DESPESES

4.794.052,00

b2) Estat d'ingressos.

Capítol

Import

Capítol 1.  Imposts directes

0,00

Capítol 2.  Imposts indirectes

0,00

Capítol 3.  Taxes i altres ingressos

2.168.000,00

Capítol 4. Transferències corrents

2.580.864,00

Capítol 5.  Ingressos patrimonials

0,00

Capítol 7. Transferències de capital

45.188,00

Capítol 9. Actius financers

0,00

TOTAL INGRESSOS

4.794.052,00

​​​​​​​C) PRESSUPOST DEL CONSORCI DE POL·LÈNTIA.

c1) Estat de despeses.

Capítol 

Import

Capítol 1.  Personal

197.955,0

Capítol 2. Compres de béns i serveis

64.298,00

Capítol 3.  Despeses financeres

300,00

Capítol 4.  Transferències corrents

0,00

Capítol 6.  Inversions

4.250,00

Capítol 7.  Transferències de Capital

0,00

Capítol 9.  Passius financers

0,00

TOTAL DESPESES

266.803,00

c2) Estat d'ingressos.

Capítol

Import

Capítol 1.  Imposts directes

0,00

Capítol 2.  Imposts indirectes

0,00

Capítol 3.  Taxes i altres ingressos

85.000,00

Capítol 4. Transferències corrents

177.553,00

Capítol 5.  Ingressos patrimonials

0,00

Capítol 7. Transferències de capital

4.250,00

Capítol 9. Actius financers

0,00

TOTAL INGRESSOS

266.803,00

​​​​​​​D) PRESSUPOST DEL CONSORCI DE PROMOCIO EXTERIOR.

d1) Estat de despeses.

Capítol 

Import

Capítol 1.  Personal

0,00

Capítol 2. Compres de béns i serveis

63.825,00

Capítol 3.  Despeses financeres

50,00

Capítol 4.  Transferències corrents

0,00

Capítol 6.  Inversions

6.050,00

Capítol 7.  Transferències de Capital

0,00

Capítol 9.  Passius financers

0,00

TOTAL DESPESES

69.925,00

d2) Estat d'ingressos.

Capítol

Import

Capítol 1.  Imposts directes

0,00

Capítol 2.  Imposts indirectes

0,00

Capítol 3.  Taxes i altres ingressos

0,00

Capítol 4. Transferències corrents

63.875,00

Capítol 5.  Ingressos patrimonials

0,00

Capítol 7. Transferències de capital

6.050,00

Capítol 9. Actius financers

0,00

TOTAL INGRESSOS

69.925,00

​​​​​​​E) ESTAT CONSOLIDAT DE L'AJUNTAMENT D'ALCÚDIA AMB LA SOCIETAT MUNICIPAL I ELS CONSORCIS:

e1) Estat de despeses.

Capítol 

Import

Capítol 1.  Personal

11.973.593,00

Capítol 2. Compres de béns i serveis

15.918.049,03

Capítol 3.  Despeses financeres

156.450,00

Capítol 4.  Transferències corrents

568.888,00

Capítol 6.  Inversions

4.384.672,00

Capítol 7.  Transferències de Capital

33.000,00

Capítol 9.  Passius financers

0,00

TOTAL DESPESES

33.034.652,03

​​​​​​​e2) Estat d'ingressos.

Capítol

Import

Capítol 1.  Imposts directes

18.227.800,00

Capítol 2.  Imposts indirectes

350.000,00

Capítol 3.  Taxes i altres ingressos

9.781.750,00

Capítol 4. Transferències corrents

6.247.925,71

Capítol 5.  Ingressos patrimonials

2.025.284,00

Capítol 7. Transferències de capital

1.606.592,95

Capítol 9. Actius financers

0,00

TOTAL INGRESSOS

38.239.352,66

 

PLANTILLA ORGÀNICA DE L'AJUNTAMENT D'ALCÚDIA 2020

NOMENCLATURA

NUM.

GRUP

A) PERSONAL FUNCIONARI

 

 

A.1. Amb habilitació nacional

 

 

A.1.1. Secretari

1

A1

A.1.2. Interventor

1

A1

A.1.3. Tresorer

1

A1

 

 

 

A.2. Escala d'administració general

 

 

A.2.1. Subescala tècnica

6

A1

A.2.2. Subescala administrativa

5

C1

A.2.3. Subescala auxiliar

12

C2

 

 

 

A.3. Escala d'administració especial

 

 

A.3.1. Subescala tècnica

 

 

A.3.1.1. Arquitecte

1

A1

A.3.1.2. Assessor Jurídic

1

A1

A.3.1.3. T.A.E. Intervenció

1

A1

A.3.1.4. Enginyer Superior(2/3)

1

A1

A.3.1.5. Enginyer Superior

2

A1

A.3.1.6. T.A.G. Rendes

1

A1

A.3.1.7. T.A.G. Sanitat

1

A1

A.3.1.8. Enginyer Tècnic

1

A2

A.3.1.9.  Aparellador

3

A2

A.3.1.10.  Inspector llicències

1

A2

A.3.1.11.  Treballador Social

1

A2

A.3.1.12.  Educador Social

3

A2

A.3.1.13. Inspector d'obres

1

C1

 

 

 

A.3.2. Subescala de serveis especials

 

 

A.3.2.2. Subinspector

2

A2

A.3.2.3. Oficial policia

7

C1

A.3.2.4. Policia local

46

 C1

A.4. Personal Eventual

 

 

A.4.1. Coord. Batlia

1

C1

A.4.2. Coord. Comerç, fires i mercats

1

C1

Nombre de funcionaris

101

 

 

B) PERSONAL LABORAL:

B.1. De duració indefinida:

NÚM.

GRUP

B.1.1. Tècnic Informàtic

1

2

B.1.2. Assistent social - Coordinadora

1

2

B.1.3. Tècnic cultura

1

1

B.1.4. Assessor lingüístic

1

1

B.1.5. Delineant

1

3

B.1.6. Tècnic de turisme

1

2

B.1.7. Psicòleg

1

1

B.1.8. Bidell dispensari

2

5

B.1.9. Bidell/Ajudant de serveis

5

5

B.1.10. TGM  Recursos Humans

2

2

B.1.11.Treballador familiar

4

4

B.1.12. Auxiliar administratiu

14

4

B.1.13. Netejador

7

5

B.1.15.Tècnic de grau mig (Eng.Tècnic)

1

2

B.1.18. Subcapatàs electricitat

1

4

B.1.19. Oficial serveis diversos

12

4

B.1.21. Peó

5

5

B.1.23. Aux. Manteniment (Auditori)

1

4

B.1.24. Dinamitzador Social

1

2

B.1.25. Notificador

1

4

B.1.26. Auxiliar geriatria

1

4

B.1.28. Auxiliar biblioteca

1

4

B.1.29. Arxiver

1

1

B.1.30. Treballadora Social

1

2

B.1.31.  Auxiliar serveis (bidells)

5

4 (temps parcial: 10 mesos)

B.1.32.  Neteja centres escolars

6

5 (temps parcial: 10 mesos)

B.1.33.  Professor educació adults

1

2 (temps parcial: 9 mesos)

B.1.34.  Auxiliar turisme

5

4 (temps parcial: 10 mesos)

B.1.35.  Socorrista  patró

1

4 (temps parcial: 10 mesos)

B.1.36.  Professors català

4

2 (temps parcial: 8 mesos 55% jornada)

B.1.37. Assessor Jurídic

1

1 (temps parcial: 80% jornada)

B.1.38. Professors gimnàstica

1

 

B.1.39. Operari manteniment

1

 

B.1.40. Administratiu

1

 

B.1.41. Coordinador d'activitats

1

 

B.1.42. Tècnic de Ràdio

1

 

B.1.43. Auxiliar Esp. Ràdio

1

 

B.1.44. Auxiliar Radio

1

 

B.1.45. Locutor

1

 

B.1.46. Director Escola

1

 

B.1.47. Director Banda municipal

 1

 

Nombre de places laborals

100

 

 

C) EMPRESA MUNICIPAL DE SERVEIS, S.A.

NOMENCLATURA

PLACES.

C.1   Gerent

1

C.3   T.G.M. comptable

1

C.4   Administratiu

1

C.5   Auxiliar administratiu

1

C.6   Oficial serveis diversos

18

C.7   Platger

23

C.8   Biòleg

2

C.9   Oficial tractorista

1

C.10 Peó jardinería

3

C.11 Peó neteja

0

C.12 Encarregat d'obres

1

C.13 Encarregat planta i xarxa

1

C.14 Tècnic informàtic diplomat

1

C.15 Auxiliar medi ambient

1

C.16 Agent medi ambient

1

C.17 Pintor

1

C.18 Delineant

1

Nombre treballadors laborals

58

 

​​​​​​​D) CONSORCI CIUTAT ROMANA POL·LÈNTIA

D.1  Administratiu

1

D.2  Auxiliar administratiu

1

D.3  Auxiliar d'informació

2

D.4  Peó de jardineria

1

Nombre de places laborals

5

 

Alcúdia, 20 de febrer de 2020.

La batlessa, Bàrbara Rebassa Bisbal.