Secció I. Disposicions generals
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 1957
Aprovació definitiva pressupost general i plantilla de personal per a l'any 2020 pel ple de la corporació en data 20/02/2020
Finalitzat el termini d'exposició pública de l'aprovació inicial del Pressupost General per a l'exercici de 2020, realitzada pel Ple de l'Ajuntament en la sessió del 10 de gener de 2020 i publicada al BOIB núm. 6, de 14 de gener de 2020, per un termini de 15 dies hàbils, se'n presentaren les reclamacions amb núm. de registre d'entrada 2020/1125, 2020/1137 i 2020/1185 i 2020/1191 (sengles escrits de correcció d'errades dels dos registres anteriors) dins el termini reglamentari.
El Ple de l'Ajuntament en sessió extraordinària realitzada el 20 de febrer de 2020 va acordar:
“Primer.- Desestimar les següents al·legacions presentades pels motius que s'indiquen en el fonament jurídic tercer de l'informe conjunt de secretaria i intervenció:
De l'escrit d'al·legacions (RGE 1125/2020 complementat pel RGE 1185/2020) formulat pel Sr. Sergio Eduardo Poggio Ferreira i tres persones més, es desestimen les següents al·legacions:
La reclamació per suposat incompliment del procediment d'elaboració per no haver incorporat el document de la liquidació del pressupost de l'exercici 2.018.
La reclamació per incompliment dels terminis previstos als apartats 3 i 4 de l'article 168 del TRHL.
La reclamació d'incompliment del procediment d'elaboració per una suposada falta de documentació respecte de la plantilla de personal.
La reclamació d'incompliment del procediment d'elaboració per una suposada falta de documentació respecte de les subvencions nominatives del pressupost
La reclamació d'incompliment del procediment d'elaboració per l'omissió del crèdit necessari per a fer front al pagament del cànon de concessions administratives obtingudes de l'Autoritat Portuària de Balears sobre els terrenys ocupats per la piscina de GESA i una altra concessió per instal·lacions nàutiques.
De l'escrit d'al·legacions (RGE 1137/2020 complementat pel RGE 1191/2020) presentat per la Sra. Concepción Baleato Caamaño.
La reclamació per suposat incompliment del procediment d'elaboració per no haver incorporat el document de la liquidació del pressupost de l'exercici 2.018.
La reclamació per incompliment dels terminis previstos als apartats 3 i 4 de l'article 168 del TRHL.
La reclamació d'incompliment del procediment d'elaboració per una suposada falta de documentació respecte de la plantilla de personal.
La reclamació d'incompliment del procediment d'elaboració per una suposada falta de documentació respecte de les subvencions nominatives del pressupost
La reclamació d'incompliment del procediment d'elaboració per l'omissió del crèdit necessari per a fer front al pagament del cànon de concessions administratives obtingudes de l'Autoritat Portuària de Balears sobre els terrenys ocupats per la piscina de GESA i una altra concessió per instal·lacions nàutiques.
Segon.- Estimar de forma parcial les al·legacions realitzades per ambdós interessats, Sr. Eduardo Poggio Ferreria i 3 més (RGE 1125/2020) i Sra. Concepción Baleato Caamaño (RGE 1137/2020) en la reclamació d'incompliment del procediment d'elaboració per no haver incorporat el document de l'annex de beneficis fiscals en tributs locals contenint informació detallada dels beneficis fiscals i la seva incidència en els ingressos de cada Entitat local. S'estima parcialment la reclamació atès que la publicació de l'esmentat document durant el termini d'exposició pública no fou ordenada per l'òrgan competent, sense altres conseqüències que les que s'indiquen en el punt següent de la part dispositiva, atès que es va esmenar el defecte dins el tràmit d'exposició pública amb la incorporació i publicació del document.
Tercer.- Convalidar la incorporació de l'annex de beneficis fiscals en tributs locals a l'expedient realitzada per l'àrea d'Hisenda dins el tràmit d'exposició pública.
Quart.- Aprovar el pressupost general de l'Ajuntament d'Alcúdia per a 2.020, i ordenar la seva publicació i remissió en els termes establerts a l'article 169.3 i 4 del TRLRHL.
Cinquè.- Notificar l'acord als reclamants, tot informant-los del règim de recursos procedent contra l'acord que s'indiquen en el punt següent.
Sisè.- Contra l'acord d'aprovació definitiva del pressupost podrà interposar-se directament recurs contenciós administratiu davant la Sala del Contenciós administratiu del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos, comptadors des de la data de la publicació al BOIB de l'acord d'aprovació definitiva.”
D'acord amb l'establert a l'article 169.3 del Real Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel que s'aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, se'n publica el resum per capítols i la plantilla de personal.
Contra l'aprovació definitiva del Pressupost Municipal, es pot interposar recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos des de la publicació d'aquest edicte, davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, amb els requisits, formalitats i causes assenyalades als articles 170 i 171 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel que s'aprova el text refós de la llei reguladora de les hisendes locals.
A) PRESSUPOST DE L'AJUNTAMENT.
a1) Estat de despeses.
Capítol |
Pressupost 2020 |
Capítol 1. Personal |
9.692.051,00 |
Capítol 2. Compres de béns i serveis |
13.124.649,03 |
Capítol 3. Despeses financeres |
156.100,00 |
Capítol 4. Transferències corrents |
1.655.443,29 |
Capítol 6. Inversions |
4.329.184,00 |
Capítol 7. Transferències de Capital |
82.438,00 |
Capítol 9. Passius financers |
0,00 |
TOTAL DESPESES |
29.039.865,32 |
a2) Estat d'ingressos.
Capítol |
Pressupost 2020 |
Capítol 1. Imposts directes |
18.227.800,00 |
Capítol 2. Imposts indirectes |
350.000,00 |
Capítol 3. Taxes i altres ingressos |
7.528.750,00 |
Capítol 4. Transferències corrents |
4.512.189,00 |
Capítol 5. Ingressos patrimonials |
2.025.284,00 |
Capítol 7. Transferències de capital |
1.600.542,95 |
Capítol 9. Actius financers |
0,00 |
TOTAL INGRESSOS |
34.244.565,95 |
B) ESTAT DE PREVISIÓ DE DESPESES I INGRESSOS DE L'EMPRESA MUNICIPAL DE SERVEIS, EMSA:
b1) Estat de despeses.
Capítol |
Import |
Capítol 1. Personal |
2.083.587,00 |
Capítol 2. Compres de béns i serveis |
2.665.277,00 |
Capítol 3. Despeses financeres |
0,00 |
Capítol 4. Transferències corrents |
0,00 |
Capítol 6. Inversions |
45.188,00 |
Capítol 7. Transferències de Capital |
0,00 |
Capítol 9. Passius financers |
0,00 |
TOTAL DESPESES |
4.794.052,00 |
b2) Estat d'ingressos.
Capítol |
Import |
Capítol 1. Imposts directes |
0,00 |
Capítol 2. Imposts indirectes |
0,00 |
Capítol 3. Taxes i altres ingressos |
2.168.000,00 |
Capítol 4. Transferències corrents |
2.580.864,00 |
Capítol 5. Ingressos patrimonials |
0,00 |
Capítol 7. Transferències de capital |
45.188,00 |
Capítol 9. Actius financers |
0,00 |
TOTAL INGRESSOS |
4.794.052,00 |
C) PRESSUPOST DEL CONSORCI DE POL·LÈNTIA.
c1) Estat de despeses.
Capítol |
Import |
Capítol 1. Personal |
197.955,0 |
Capítol 2. Compres de béns i serveis |
64.298,00 |
Capítol 3. Despeses financeres |
300,00 |
Capítol 4. Transferències corrents |
0,00 |
Capítol 6. Inversions |
4.250,00 |
Capítol 7. Transferències de Capital |
0,00 |
Capítol 9. Passius financers |
0,00 |
TOTAL DESPESES |
266.803,00 |
c2) Estat d'ingressos.
Capítol |
Import |
Capítol 1. Imposts directes |
0,00 |
Capítol 2. Imposts indirectes |
0,00 |
Capítol 3. Taxes i altres ingressos |
85.000,00 |
Capítol 4. Transferències corrents |
177.553,00 |
Capítol 5. Ingressos patrimonials |
0,00 |
Capítol 7. Transferències de capital |
4.250,00 |
Capítol 9. Actius financers |
0,00 |
TOTAL INGRESSOS |
266.803,00 |
D) PRESSUPOST DEL CONSORCI DE PROMOCIO EXTERIOR.
d1) Estat de despeses.
Capítol |
Import |
Capítol 1. Personal |
0,00 |
Capítol 2. Compres de béns i serveis |
63.825,00 |
Capítol 3. Despeses financeres |
50,00 |
Capítol 4. Transferències corrents |
0,00 |
Capítol 6. Inversions |
6.050,00 |
Capítol 7. Transferències de Capital |
0,00 |
Capítol 9. Passius financers |
0,00 |
TOTAL DESPESES |
69.925,00 |
d2) Estat d'ingressos.
Capítol |
Import |
Capítol 1. Imposts directes |
0,00 |
Capítol 2. Imposts indirectes |
0,00 |
Capítol 3. Taxes i altres ingressos |
0,00 |
Capítol 4. Transferències corrents |
63.875,00 |
Capítol 5. Ingressos patrimonials |
0,00 |
Capítol 7. Transferències de capital |
6.050,00 |
Capítol 9. Actius financers |
0,00 |
TOTAL INGRESSOS |
69.925,00 |
E) ESTAT CONSOLIDAT DE L'AJUNTAMENT D'ALCÚDIA AMB LA SOCIETAT MUNICIPAL I ELS CONSORCIS:
e1) Estat de despeses.
Capítol |
Import |
Capítol 1. Personal |
11.973.593,00 |
Capítol 2. Compres de béns i serveis |
15.918.049,03 |
Capítol 3. Despeses financeres |
156.450,00 |
Capítol 4. Transferències corrents |
568.888,00 |
Capítol 6. Inversions |
4.384.672,00 |
Capítol 7. Transferències de Capital |
33.000,00 |
Capítol 9. Passius financers |
0,00 |
TOTAL DESPESES |
33.034.652,03 |
e2) Estat d'ingressos.
Capítol |
Import |
Capítol 1. Imposts directes |
18.227.800,00 |
Capítol 2. Imposts indirectes |
350.000,00 |
Capítol 3. Taxes i altres ingressos |
9.781.750,00 |
Capítol 4. Transferències corrents |
6.247.925,71 |
Capítol 5. Ingressos patrimonials |
2.025.284,00 |
Capítol 7. Transferències de capital |
1.606.592,95 |
Capítol 9. Actius financers |
0,00 |
TOTAL INGRESSOS |
38.239.352,66 |
PLANTILLA ORGÀNICA DE L'AJUNTAMENT D'ALCÚDIA 2020
NOMENCLATURA |
NUM. |
GRUP |
---|---|---|
A) PERSONAL FUNCIONARI |
|
|
A.1. Amb habilitació nacional |
|
|
A.1.1. Secretari |
1 |
A1 |
A.1.2. Interventor |
1 |
A1 |
A.1.3. Tresorer |
1 |
A1 |
|
|
|
A.2. Escala d'administració general |
|
|
A.2.1. Subescala tècnica |
6 |
A1 |
A.2.2. Subescala administrativa |
5 |
C1 |
A.2.3. Subescala auxiliar |
12 |
C2 |
|
|
|
A.3. Escala d'administració especial |
|
|
A.3.1. Subescala tècnica |
|
|
A.3.1.1. Arquitecte |
1 |
A1 |
A.3.1.2. Assessor Jurídic |
1 |
A1 |
A.3.1.3. T.A.E. Intervenció |
1 |
A1 |
A.3.1.4. Enginyer Superior(2/3) |
1 |
A1 |
A.3.1.5. Enginyer Superior |
2 |
A1 |
A.3.1.6. T.A.G. Rendes |
1 |
A1 |
A.3.1.7. T.A.G. Sanitat |
1 |
A1 |
A.3.1.8. Enginyer Tècnic |
1 |
A2 |
A.3.1.9. Aparellador |
3 |
A2 |
A.3.1.10. Inspector llicències |
1 |
A2 |
A.3.1.11. Treballador Social |
1 |
A2 |
A.3.1.12. Educador Social |
3 |
A2 |
A.3.1.13. Inspector d'obres |
1 |
C1 |
|
|
|
A.3.2. Subescala de serveis especials |
|
|
A.3.2.2. Subinspector |
2 |
A2 |
A.3.2.3. Oficial policia |
7 |
C1 |
A.3.2.4. Policia local |
46 |
C1 |
A.4. Personal Eventual |
|
|
A.4.1. Coord. Batlia |
1 |
C1 |
A.4.2. Coord. Comerç, fires i mercats |
1 |
C1 |
Nombre de funcionaris |
101 |
|
B) PERSONAL LABORAL:
B.1. De duració indefinida: |
NÚM. |
GRUP |
---|---|---|
B.1.1. Tècnic Informàtic |
1 |
2 |
B.1.2. Assistent social - Coordinadora |
1 |
2 |
B.1.3. Tècnic cultura |
1 |
1 |
B.1.4. Assessor lingüístic |
1 |
1 |
B.1.5. Delineant |
1 |
3 |
B.1.6. Tècnic de turisme |
1 |
2 |
B.1.7. Psicòleg |
1 |
1 |
B.1.8. Bidell dispensari |
2 |
5 |
B.1.9. Bidell/Ajudant de serveis |
5 |
5 |
B.1.10. TGM Recursos Humans |
2 |
2 |
B.1.11.Treballador familiar |
4 |
4 |
B.1.12. Auxiliar administratiu |
14 |
4 |
B.1.13. Netejador |
7 |
5 |
B.1.15.Tècnic de grau mig (Eng.Tècnic) |
1 |
2 |
B.1.18. Subcapatàs electricitat |
1 |
4 |
B.1.19. Oficial serveis diversos |
12 |
4 |
B.1.21. Peó |
5 |
5 |
B.1.23. Aux. Manteniment (Auditori) |
1 |
4 |
B.1.24. Dinamitzador Social |
1 |
2 |
B.1.25. Notificador |
1 |
4 |
B.1.26. Auxiliar geriatria |
1 |
4 |
B.1.28. Auxiliar biblioteca |
1 |
4 |
B.1.29. Arxiver |
1 |
1 |
B.1.30. Treballadora Social |
1 |
2 |
B.1.31. Auxiliar serveis (bidells) |
5 |
4 (temps parcial: 10 mesos) |
B.1.32. Neteja centres escolars |
6 |
5 (temps parcial: 10 mesos) |
B.1.33. Professor educació adults |
1 |
2 (temps parcial: 9 mesos) |
B.1.34. Auxiliar turisme |
5 |
4 (temps parcial: 10 mesos) |
B.1.35. Socorrista patró |
1 |
4 (temps parcial: 10 mesos) |
B.1.36. Professors català |
4 |
2 (temps parcial: 8 mesos 55% jornada) |
B.1.37. Assessor Jurídic |
1 |
1 (temps parcial: 80% jornada) |
B.1.38. Professors gimnàstica |
1 |
|
B.1.39. Operari manteniment |
1 |
|
B.1.40. Administratiu |
1 |
|
B.1.41. Coordinador d'activitats |
1 |
|
B.1.42. Tècnic de Ràdio |
1 |
|
B.1.43. Auxiliar Esp. Ràdio |
1 |
|
B.1.44. Auxiliar Radio |
1 |
|
B.1.45. Locutor |
1 |
|
B.1.46. Director Escola |
1 |
|
B.1.47. Director Banda municipal |
1 |
|
Nombre de places laborals |
100 |
|
C) EMPRESA MUNICIPAL DE SERVEIS, S.A.
NOMENCLATURA |
PLACES. |
---|---|
C.1 Gerent |
1 |
C.3 T.G.M. comptable |
1 |
C.4 Administratiu |
1 |
C.5 Auxiliar administratiu |
1 |
C.6 Oficial serveis diversos |
18 |
C.7 Platger |
23 |
C.8 Biòleg |
2 |
C.9 Oficial tractorista |
1 |
C.10 Peó jardinería |
3 |
C.11 Peó neteja |
0 |
C.12 Encarregat d'obres |
1 |
C.13 Encarregat planta i xarxa |
1 |
C.14 Tècnic informàtic diplomat |
1 |
C.15 Auxiliar medi ambient |
1 |
C.16 Agent medi ambient |
1 |
C.17 Pintor |
1 |
C.18 Delineant |
1 |
Nombre treballadors laborals |
58 |
D) CONSORCI CIUTAT ROMANA POL·LÈNTIA
D.1 Administratiu |
1 |
D.2 Auxiliar administratiu |
1 |
D.3 Auxiliar d'informació |
2 |
D.4 Peó de jardineria |
1 |
Nombre de places laborals |
5 |
Alcúdia, 20 de febrer de 2020.
La batlessa, Bàrbara Rebassa Bisbal.