Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DES MIGJORN GRAN
Núm. 1790
Convocatòria i bases que han de regir la creació d'una borsa de treball per a proveir, amb personal funcionari interi necessitats urgents existents a la Policia Local de l'Ajuntament des Migjorn Gran
Es fa públic que mitjançant Resolució d'Alcaldia núm. 70, de data 18.2.2020, s'ha acordat convocar el concurs de mèrits per la creació d'una borsa de treball per a proveir, amb personal funcionari interí, necessitats urgents existents en la policia local de l'Ajuntament des Migjorrn gran.
A continuació es trancriuen les bases.
Signat per mi, la Batlessa Antonia Camps Florit, as Migjorn Gran, en la data de la signatura electrònica que consta en aquest document.
"BASES ESPECÍFIQUES QUE REGIRAN LA CONVOCATÒRIA PER A CONSTITUIR UNA BORSA DE TREBALL PER A PROVEIR, AMB PERSONAL FUNCIONARI INTERÍ, NECESSITATS URGENTS EXISTENTS EN LA POLICIA LOCAL DE L'AJUNTAMENT DES MIGJORN GRAN
Primera.- Objecte, procediment de selecció i normativa
1.L'objecte de la convocatòria és la constitució d'una borsa de treball de personal funcionari interí corresponen a l'escala d'Administració Especial, subescala de Serveis Especials, classe policia local, Grup de classificació C1, de l'Ajuntament des Migjorn Gran per a cobrir necessitats urgents.
2.La selecció de les persones aspirants s'efectuarà mitjançant concurs.
3. S'aplicaran a aquest procediment la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, amb la modificació efectuada per la Llei 11/2017, de 20 de desembre; el Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears i es modifica el Decret 55/2017, de 15 de desembre, del Fons de Seguretat Pública de les Illes Balears; Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears com també la resta de disposicions legals aplicables a la policia local.
4.Els nomenaments com a personal funcionari interí que s'efectuïn a les persones aspirants d'aquesta borsa seran conformes amb l'article 41.2 de la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears; modificada per la Llei 11/2017, de 20 de desembre, així com també de conformitat amb l'article 10.1 b (substitució transitòria dels titulars) del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic.
De la mateixa manera, es podran dur a terme nomenaments per a la cobertura temporal de places vacants, regulat en l'article 10.1 apartat a) de la mateixa llei, sempre que no sigui possible la seva provisió amb personal funcionari de carrera, condició que estableix la Llei 4/2013, modificada per la Llei 11/2017 en l'article 41.1.
5. La convocatòria s'han de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en la pàgina web de l'Ajuntament.
Segona. Requisits i condicions de les persones aspirants
Per a participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir, en la data d'expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, els requisits següents:
a) Tenir la nacionalitat espanyola.
b) Tenir devuit anys complits.
c) Estar en possessió del títol de batxillerat, tècnic o equivalent, o estar en condicions d'obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l'estranger, caldrà aportar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació i Formació Professional.
d) Tenir el diploma d'aptitud del curs de formació bàsica de la categoria de policia local expedit per l'EBAP o l'òrgan competent de l'àmbit de les Illes Balears i en plena validesa.
e) No patir cap malaltia o defecte físic o psicofísic que impedeixi o minvi el desenvolupament correcte de les funcions, en relació amb el quadre de les exclusions que es determinen en l'annex 5 del Decret 40/2019 de 24 de maig
f) No haver estat separat del servei de l'Administració local, autonòmica o estatal, ni estar inhabilitat per a l'exercici de la funció pública.
g) No tenir antecedents penals per delictes dolosos.
h) Posseir els permisos de conducció de les classes A2 i B en vigor.
i) Comprometre's a dur armes i, si escau, a utilitzar-les, mitjançant una declaració jurada.
j) Estar en possessió del nivell B2 (nivell avançat) del coneixement de la llengua catalana. Els certificats han de ser els expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública, o els expedits o homologats per la conselleria competent en matèria de política lingüística, o els reconeguts segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013.
Tercera.- Sol·licituds i termini de presentació
1. Les sol·licituds per a prendre part en el procés selectiu s'ajustaran al model normalitzat de sol·licitud de l'Annex 2.
Les sol·licituds de participació en la convocatòria, juntament amb la documentació que correspongui, s'han de presentar en el registre d'entrada de l'Ajuntament des Migjorn Gran, o en qualsevol de les formes que preveu la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El model de sol·licitud a utilitzar per part dels aspirants estarà a disposició dels aspirants en web municipal www.ajmigjorngran.org.
2. El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
3. Juntament amb la sol·licitud emplenada adequadament, les persones aspirants han d'adjuntar el que es disposa en l'Annex 3 :
a) Una declaració responsable que la persona aspirant compleix els requisits exigits en les bases, amb referència sempre a la data d'expiració del termini assenyalat per presentar les sol·licituds.
b) Una relació dels mèrits aportats
c) La documentació acreditativa dels mèrits al·legats.
4.Els mèrits de les persones candidates s'han d'acreditar mitjançant la presentació de l'original o còpia de la documentació següent:
a) Curs de capacitació: certificat en vigor de la EBAP d'haver superat el curs de capacitació de la categoria a la qual opta.
b) Serveis prestats com a policia local: certificat expedit pels ajuntaments o administracions públiques corresponents.
Quarta.- Òrgan de selecció
1. L'òrgan encarregat de la selecció és el Tribunal Qualificador. Aquest es determinarà per resolució de Batlia i la seva composició s'haurà de publicar, amb la llista definitiva de persones admeses i excloses, en el tauler d'anuncis i en la pàgina web de l'Ajuntament des Migjorn Gran.
2. L'òrgan de selecció serà col·legiat i la seva composició s'ajustarà als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres, procurant així mateix la paritat entre dona i home. La seva composició serà predominantment tècnica i els membres hauran d'estar en possessió de la titulació o especialització igual o superior a l'exigida per a l'accés en les places convocades.
3. El personal d'elecció o de lliure designació política, el personal funcionari interi i el personal eventual no podran formar part dels òrgans de selecció. Tampoc poden formar part els representants dels empleats públics, sense perjudici de les funcions de vigilància del bon desenvolupament del procediment selectiu. Els representants sindicals que participin en el procediment selectiu amb aquestes funcions de vigilància, han d'estar acreditats i, com a màxim, pot haver-hi un per cada sindicat, amb un màxim de quatre en cada procediment.
4. La pertinença als òrgans de selecció serà sempre a títol individual, no podent ostentar-se aquesta en representació o per compte de ningú.
5. El tribunal qualificador estarà constituït per cinc membres, i pel mateix nombre de suplents:
a) President/a: designat/da per l'ajuntament convocant entre el personal funcionari de carrera d'experiència reconeguda.
b) Vocals: un membre vocal proposat per la Direcció general, competent en matèria de coordinació de policies locals, un altre proposat per l'Escola Balear d'Administració Pública i un designat per l'ajuntament convocant.
c) Secretari/ària: designat/da per l'ajuntament convocant amb veu i vot.
6. El tribunal podrà acordar la incorporació en les tasques de personal assessor o especialista en totes o alguna de les proves, que poden actuar amb veu però sense vot.
7. El tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, ni sense president/a ni secretari/ària, i les seves decisions s'adoptaran per majoria.
8. Els membres del tribunal hauran d'abstenir-se d'intervenir, i notificar-ho a l'autoritat convocant, quan concorri alguna de les circumstàncies previstes en l'article 23 de la Llei 40/2015, de l'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic
9. Les decisions adoptades pel tribunal es poden recórrer en les condicions que estableix l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Són funcions del tribunal qualificador:
a) Valorar els mèrits al·legats i acreditats per les persones aspirants, en la forma establerta en aquestes bases.
b) Requerir, si escau, a les persones aspirants que hagin acreditat mèrits amb defectes formals, a l'efecte de la seva esmena, o quan sigui necessari un aclariment d'algun dels mèrits acreditats en temps i en forma.
c) Confeccionar una llista, per ordre de prelació, de les persones que formen part de la borsa.
d) Resoldre les reclamacions presentades, en el termini establert i en la forma escaient, per les persones aspirants.
e) Elevar a la Batlia la composició definitiva de la borsa.
Els mèrits acreditats per les persones candidates es valoraran d'acord amb el barem que s'adjunta com a Annex 1 .
Cinquena.- Concurs.
1. La valoració de la fase de concurs es durà a terme tenint en compte el barem de mèrits estipulats en l'Annex 1 .
Una vegada conclosa la valoració dels mèrits, el tribunal qualificador publicarà, en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i en la pàgina web de l'Ajuntament, una llista de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants (per blocs i total), amb indicació del número de document nacional d'identitat. Aquesta llista es publicarà per ordre de major a menor puntuació total.
2. Les persones aspirants disposen d'un termini de tres dies hàbils, a comptar a partir de l'endemà de la publicació de la llista, per a al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional dels mèrits del concurs.
Sisena. Publicació de la borsa definitiva
1. Resoltes, en el seu cas, les reclamacions, el Tribunal qualificador elaborarà una llista definitiva de totes les persones aspirants que formin part de la borsa, per ordre de la puntuació obtinguda, que elevarà a la batlessa perquè en dicti la resolució que correspongui.
2. La borsa es publicarà en el tauler d'anuncis i en la pàgina web de l'Ajuntament amb indicació de totes les persones integrants, l'ordre de prelació i la puntuació obtinguda per cadascuna, amb indicació del número de document nacional d'identitat.
3. La durada màxima de vigència de la borsa és de dos anys.
Setena. Funcionament de la borsa
En haver-hi una vacant, si fa falta proveir-la, d'acord amb l'article 41 de la Llei 4/2013, modificada per la Llei 11/2017, es pot nomenar una persona funcionària interina.
1.S'ha d'oferir el lloc, a les persones incloses en la borsa d'acord amb l'ordre de prelació i que es trobin en la situació de disponible.
Si la persona accepta el nomenament haurà d'aportar la documentació acreditativa del compliment dels requisits per a participar en la convocatòria objecte de declaració responsable en el termini de 5 dies abans de la presa de possessió.
En cas d'empat de puntuació per a l'ordre de prelació s'ha de resoldre tenint en compte, successivament, els criteris següents:
a) Major puntuació pel concepte de pot ser serveis prestats.
b) Major puntuació pel concepte de nota del curs de capacitació.
2. Estaran en situació de no disponibles les persones integrants de la bossa que en el moment de la crida no accepten l'oferta per :
- Estar en període d'embaràs, de maternitat o de paternitat, d'adopció o d'acolliment permanent o preadoptiu, incloent-hi el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per a cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors.
-Estar prestant serveis, com a personal funcionari de carrera o interí de la policia local en un municipi de les Illes Balears.
-Patir malaltia o incapacitat temporal.
En cas d'indisponibilitat es mantindrà l'ordre en la borsa però en situació d'indisponible i es cridarà a l'aspirant següent.
Mentre l'aspirant estigui en situació de no disponible en la borsa, no se li oferirà cap lloc de treball corresponent a aquesta convocatòria.
Les persones interessades estan obligades a comunicar per escrit a l'ajuntament l'acabament de les situacions d'indisponibilitat en un termini màxim de tres dies hàbils comptadors des de que finalitzi la circumstància al·legada.
3. Estan en situació de disponibles la resta d'aspirants de la borsa i, per tant, se'ls podrà oferir llocs de treball d'acord amb la seva posició en la borsa.
4. S'ha de comunicar a la persona aspirant que correspongui el lloc i el termini en el qual cal que es presenti. Si la persona interessada no manifesta la seva conformitat amb el nomenament en el termini d'un dia hàbil —o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres— i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat , s'entén que hi renuncia.
5. A les persones aspirants que hi renunciïn de forma expressa o tàcita — d'acord amb el punt anterior d'aquesta base— se les ha d'excloure de la borsa de treball corresponent, llevat que al·leguin, dins del termini establert a l'apartat anterior, la concurrència d'alguna de les circumstàncies d'indisponibilitat que s'han de justificar documentalment dins dels tres dies hàbils següents.
6. Quan la persona seleccionada mitjançant aquesta borsa cessi en el lloc de treball, excepte si és per renúncia voluntària, es reincorporarà novament a la borsa de treball amb el mateix ordre de prelació que tenia. La renúncia voluntària d'una persona funcionària interina en el lloc de treball que ocupa, així com l'incompliment del deure de prendre possessió del lloc de treball prèviament acceptat, suposa la seva exclusió de la borsa de treball excepte els casos de força major.
Vuitena. Recursos i impugnacions
Tots els actes d'aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública s'han de publicar en el tauler d'anuncis i en la pàgina web municipal (www. ajmigjorngran.org).
En allò que no estigui previst en aquestes bases i en la normativa específica de les policies locals s'ha d'aplicar supletòriament la normativa reguladora de funció pública definida en l'article 190 de la Llei 20 /2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.
Contra aquesta convocatòria i aquestes bases, que esgoten la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que les hagi aprovat, d'acord amb els articles 123 i 124 de la LPACAP.
En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i el 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà de la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
ANNEX 1
BAREM DE MÈRITS
El tribunal avaluarà els mèrits que les persones aspirants al·leguin i que justifiquin correctament, d'acords amb el barem següent:
1. Valoració del curs de capacitació
Només es valoren els cursos expedits o homologats per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP) que estiguin en vigor. La valoració de la nota obtinguda en el curs bàsic de capacitació per a l'accés a la categoria de policia és el resultat de multiplicar la nota per un coeficient de 0,8, fins a un màxim de 8 punts.
2. Valoració dels serveis prestats
Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts com a policia local o turístic a les Illes Balears: 0,5 punts per mes, fins a un màxim de 30 punts.
Els serveis prestats com a auxiliar de policia o auxiliar de policia turístic o de temporada únicament es valoraran, de la manera prevista en l'apartat anterior, quan s'hagin prestat en municipis sense cos de policia local.
3. Estudis acadèmics oficials
Únicament es valoren els estudis acadèmics amb validesa en tot el territori nacional. En cas de presentació de títols d'estudis cursats a l'estranger, s'ha d'acreditar l'homologació concedida pel Ministeri d'Educacuó, Cultura i Esport.
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 21 punts d'acord amb els criteris següents:
a) Per a cada titulació acadèmica de tècnic de formació professional de grau superior, ensenyaments professionals d'arts plàstiques i disseny de grau superior i els ensenyaments esportius de grau superior, com també tots els títols que hagin estat declarats equivalents: 1 punt, fins a un màxim de 2 punts.
b) Per a cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o titulació declarada equivalent: 2 punts, fins a un màxim de 4 punts.
c) Per a cada titulació acadèmica de grau universitari o grau d'ensenyament artístic superior: 2 punts, fins un màxim de 4 punts.
d) Per a cada llicenciatura universitària, arquitectura, enginyeria o titulació universitària equivalent: 3 punts, fins a un màxim de 6.
e) Per a cada màster oficial i altres estudis de postgrau oficial universitari: 0,25 punts per cada 30 crèdits ETCS, fins a un màxim de 1,5 punts.
f) Els estudis de grau amb càrrega lectiva de 300 crèdits ECTS, a més d'obtenir els punts de l'apartat c), obtindran 0,5 punts, d'acord a l'article 12.10 del Reial decret 1393/2007, de 29 d'octubre.
g) Per a cada títol de doctor: 1,5 punts, fins a un màxim de 3 punts.
Només s'han de valorar la possessió dels títols de nivell superior al que s'exigeix per a l'ingrès en la categoria a la qual s'accedeix.
La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valori el de nivell inferior, o el primer cicle que sigui imprescindible per a la seva obtenció, llevat dels títols de postgrau (màster i doctor), que se sumen a la titulació corresponent, o que les titulacions corresponguin a branques acadèmiques distintes.
4. Valoració de coneixements de llengua
4.1 Coneixements orals i escrits de llengua catalana
Es valoren els certificats expedits per l'EBAP, expedits o homologats per l'òrgan competent de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports o reconeguts d'acord amb la normativa autonòmica vigent fins a una puntuació màxima de 2,50 punts:
a) Nivell C1 o equivalent: 1,75 punts
b) Nivell C2 o equivalent: 2 punts
c) Coneixements de llenguatge administratiu: 0,50 punts
S'ha de valorar només el certificat que correspongui al nivell més alt aportat per la persona interessada.
En el cas de certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació s'acumula a la de l'altre certificat que s'acrediti.
4.2 Coneixements d'altres llengües
Es valoren els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial de les altres comunitats autònomes o d'una llengua estrangera expedits per les escoles oficials d'idiomes (EIO), les universitats, l'EBAP, altres escoles d'administració pública i altres entitats, i que siguin equivalents als nivells que estableix el Marc comú europeu, amb una puntuació màxima de 5,40 punts segons els criteris que s'indiquen a la taula següent:
Nivell del Marc Comú Europeu |
EOI |
Universitats, escoles d'AP i orgnaitzacions sindicals en el marc dels acrod de formació contínua, equivalents als nivells del Marc Comú Europeu |
Altres nivells EBAP |
Puntuació |
---|---|---|---|---|
|
|
|
1r curs nivell inicial |
0,10 |
|
|
|
2n curs nivell inicial |
0,20 |
A1 |
0,40 |
0,30 |
1r curs nivell elemental |
0,30 |
A2 |
0,60 |
0,40 |
2n curs nivell elemental |
0.40 |
B1 |
0,80 |
0,60 |
1r curs nivell mitjà |
0,60 |
B1+ |
1 |
0,80 |
2n curs nivell mitjà |
0,80 |
B2 |
1,20 |
1 |
1r curs nivell superior |
1 |
B2+ |
1,40 |
1,20 |
2n curs nivell superior |
1,20 |
C1 |
1,60 |
1,40 |
|
|
C2 |
1,80 |
1,60 |
|
|
Altres certificats equivalents als nivells del Marc comú europeu es valoren amb la mateixa puntuació que els certificats de les escoles oficials d'idiomes.
D'una mateixa llengua, només se'n valoren les titulacions de nivell superior.
5.Valoració dels cursos de formació
Només es valoren els diplomes o certificats de cursos i activitat formatives impartits per les escoles de formació de les policies locals, els cursos impartits per l'Escola Baelar d'Administració Pública o que tenguin la condició de concertats o homologats per l'EBAP, els cursos d'interès policial manifest superats en universitats en l'àmbit de la Unió Europea o en altres administracions públqiues de l'Estat espanyol amb centres de formació acreditats i els efectuats dins el marc de l'acord de formació per a l'ocupació de les administracions públiques (AFEDAP) o pla similar.
Pel que fa a la formació en línia i a distància no reglada, només es valora la que imparteixin i homologuin l'EBAP o les universitats de l'àmbit de la Unió Europea i l'efectuada dins el marc de l'acord de formació per a l'ocupació de les administracions públiques (AFEDAP) o pla similar. Els cursos en matèria policial fets abans d'entrar en vigor la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, també es valoren.
En aquest apartat també es valora impartir cursos d'accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s'accedeixi en centres formatius oficials, acreditada mitjançant un certificat en què consti el curs, les hores i les matèries que s'han impartit i els crèdits dels títols, màsters propis no oficials i dels cursos d'expert universitari que tenen el caràcter de titulacions pròpies d'una universitat determinada.
5.1. Formació relacionada amb l'àrea professional
5.1.1. Accions formatives relacionades
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 4,5 punts. Es valoren, per a cada lloc de treball, les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc a què s'accedeix. En concret, només es valoren els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere, diversitat sexual i de gènere, delictes d'odi i formació sanitària relacionada amb la professió de policia local d'acord amb els criteris que s'indiquen a continuació:
a) Per cada certificat d'aprofitament: 0,005 punts per hora.
b) Per cada certificat d'assistència: 0,0025 punts per hora.
c) Per cada certificat d' impartició de cursos d'accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s'accedeixi: 0,0075 punts per hora.
Pel que fa als cursos o activitats expressats en crèdits, s'entén que cada crèdit equival a 10 hores.
No es valoren els certificats que no indiquin el nombre d'hores o crèdits, el contingut de la formació o que tinguin un contingut indefinit.
No es valora la formació que constitueix una part dels cursos de capacitació corresponents al període de pràctiques ni tampoc la dels cursos de capacitació per accedir a qualsevol categoria de les forces o cossos de seguretat. Tampoc es valora la formació repetida, llevat que s'hagi fet un canvi substancial en el contingut.
5.1.2. Formació universitària no oficial relacionada amb les funcions del lloc de treball convocat La puntuació màxima d'aquest apartat és de 3,5 punts.
a) Títol propi de graduat en seguretat i ciències policials de la Universitat de les Illes Balears: 1 punt.
b) Títols propis de graduat universitari, relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere, diversitat sexual i de gènere, delictes d'odi i formació sanitària, amb càrrega lectiva de, com a mínim, 180 crèdits ECTS: 0,75 punts per títol, fins a un màxim d'1,5 punts.
c) Màsters, experts i diplomes universitaris relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere, diversitat sexual i de gènere, delictes d'odi i formació sanitària: 0,1 punts per crèdit ECTS, fins a un màxim d'1 punt. Els títols amb càrrega lectiva inferior a 30 crèdits ECTS no es valoren en aquest apartat.
5.2. Formació no relacionada amb l'àrea professional
5.2.1. Accions formatives no relacionades
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts. S'han de valorar, per a cada lloc de treball, les accions formatives que, encara que no estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s'accedeix, es consideren d'interès general. En concret, només s'han de valorar per a totes les categories els cursos que estiguin relacionats amb les àrees temàtiques de la formació contínua de l'EBAP.
a) Per cada certificat d'aprofitament: 0,005 punts per hora
b) Per cada certificat d'assistència: 0,0025 punts per hora
5.2.2. Formació universitària no oficial no relacionada
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts.
a) Títols propis de graduat universitari, sense relació amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere, diversitat sexual i de gènere, delictes d'odi o formació sanitària, que es consideren d'interès general amb càrrega lectiva de, com a mínim, 180 crèdits ECTS: 0,5 punts per títol, fins a un màxim d'1 punt.
b) Màsters, experts i diplomes universitaris sense relació amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere, diversitat sexual i de gènere, delictes d'odi o formació sanitària, que es consideren d'interès general : 0,05 per crèdit ECTS, fins a un màxim d'1 punt. Els títols amb càrrega lectiva inferior a 30 crèdits ECTS no es valoren en aquest apartat.
6. Reconeixements honorífics
Valoració dels reconeixements honorífics.
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2,5 punts, d'acord amb els criteris següents:
Per cada condecoració i distinció al mèrit policial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears o dels ajuntaments prevista en la normativa:
a) Creu al mèrit policial amb distintiu blau de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears: 0,75 punt.
b) Creu al mèrit policial amb distintiu verd de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears: 0,5 punts.
c) Creu al mèrit policial amb distintiu blanc de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears: 0,25 punts.
d) Felicitacions públiques atorgades per la Comunitat Autònoma o pel Ple dels ajuntaments: 0,10 punts.
S'ha d'acreditar mitjançant un certificat expedit per la conselleria competent en matèria de coordinació de les policies locals.
Únicament poden valorar-se a l'efecte de concurs de mèrits les felicitacions atorgades pels ajuntaments si han estat aprovades per acord plenari i estan motivades per alguna de les causes que preveu l'article 134 d'aquest Reglament. La puntuació per una felicitació pública pot considerar-se només en els processos selectius de l'ajuntament que l'ha concedida.
Els mèrits que al·leguin les persones candidates s'han d'acreditar mitjançant la presentació de l'original o de la còpia compulsada de la documentació següent:
a) Serveis prestats i antiguitat: certificat expedit pels ajuntaments o administracions públiques corresponents.
b) Estudis acadèmics oficials: còpia compulsada correctament del títol o del resguard acreditatiu (anvers i revers). En cas de presentació de títols d'estudis cursats a l'estranger, s'ha d'acreditar l'homologació concedida pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.
c) Coneixement de llengua catalana: certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), expedits o homologats per l'òrgan competent de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports o reconeguts d'acord amb la normativa autonòmica vigent.
d) Coneixement d'altres llengües: certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública, per les escoles oficials d'idiomes (EOI), per les universitats, per altres escoles d'administració pública i altres entitats, equivalents amb els nivells del Marc comú europeu.
e) Cursos de formació: certificats d'aprofitament, certificats d'assistència i certificats d'impartició de cursos d'accions formatives expedits per les escoles de formació de les policies locals, per l'Escola Balear d'Administració Pública o homologats o concertats per l'EBAP, per universitats de l'àmbit de la Unió Europea, per centres de formació acreditats en altres administracions públiques de l'Estat espanyol o centres que imparteixen formació dins el marc de l'acord de formació per a l'ocupació de les administracions públiques (AFEDAP) o pla similar.
f) Reconeixements honorífics: certificats expedits per la conselleria competent en matèria de coordinació de les policies locals o l'ajuntament corresponent.
ANNEX 2
SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ A PROCEDIMENT SELECTIU DE L'AJUNTAMENT DES MIGJORN GRAN
_____________________________________________ DNI núm. ___________________
(Nom i cognoms)
Domicili a ______________________________________________ núm. _____________
(Localitat) (carrer, avinguda, plaça, etc.)
Codi postal _________ Telèfon ______________ e-mail ____________________________
EXPÒS:
Que he tingut coneixement de la convocatòria: ____________________________________,
(Nom de la convocatòria)
les bases de la qual van ser publicades: ___________________________________________
(BOIB -data i núm-; web municipal -data de l'anunci-, etc.)
Que reunesc totes i cadascuna de les condicions exigides a les bases, referides a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació d'aquesta sol·licitud, que són certes les dades que es consignen en aquesta sol·licitud.
AUTORITZ perquè l'Administració tracti les meves dades personals als efectes que es derivin d'aquesta convocatòria, i em compromet a provar documentalment totes les dades que consten en aquesta sol·licitud.
Per tot l'exposat,
SOL·LICIT:
Prendre part en aquesta convocatòria.
__________________________, ______ d_____________________________ de 20______
[signatura]
SRA. BATLESSA DE L'AJUNTAMENT DES MIGJORN GRAN
ANNEX 3
RELACIÓ DE MÈRITS APORTATS
_____________________________________________ DNI núm. ___________________
(Nom i cognoms)
Domicili a ______________________________________________ núm. _____________
(Localitat) (carrer, avinguda, plaça, etc.)
Codi postal _________ Telèfon ______________ e-mail ____________________________
CURS DE CAPACITACIÓ __________________________________________________
(indicar nota)
SERVEIS PRESTATS A LES ILLES BALEARES
Ajuntament Mesos complets
__________________________________________________________ / ______________
__________________________________________________________ / ______________
__________________________________________________________ / ______________
__________________________________________________________ / ______________
__________________________________________________________ / ______________
__________________________________________________________ / ______________
__________________________________________________________ / ______________
__________________________________________________________ / ______________
__________________________________________________________ / ______________
__________________________________________________________ / ______________
__________________________________________________________ / ______________
ESTUDIS ACADÈMICS OFICIALS
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
VALORACIÓ DE CONEIXEMENTS DE LLENGÜES
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
VALORACIÓ DE CURSOS DE FORMACIÓ
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
RECONEIXEMENTS HONORÍFICS
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
Nota: Juntament amb aquesta relació s'han d'aportar els originals o les còpies compulsades dels mèrits que s'al·leguen.
SRA. BATLESSA DE L'AJUNTAMENT DES MIGJORN GRAN"