Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 1400
Resolució del director gerent de la Fundació Institut d’Investigació Sanitària Illes Balears per la qual es convoca un procés selectiu per a la contractació d’un o una data manager per al projecte «Recollida de dades i coordinació d’investigació per el Servei de Medicina Interna, Secció de Malalties Infeccioses»

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), estableix en l'article 15 la competència per ordenar la inserció d'edictes en el BOIB i, en el punt 4, especifica que les institucions o ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució que emana el text.

D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels estatuts de la Fundació, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles actuacions que en aquesta matèria li siguin encomanades, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dicto la següent

RESOLUCIÓ

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d'un o una data manager per al projecte «Recollida de dades i coordinació d'investigació per el Servei de Medicina Interna, Secció de Malalties Infeccioses».

 

Palma, 11 de febrer de 2020

El director gerent José Lladó Iglesias

 

ANNEX I Convocatòria per a la contractació d'un o una data manager per al projecte «Recollida de dades i coordinació d'investigació per el Servei de Medicina Interna, Secció de Malalties Infeccioses» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears

La Fundació té encomanades, entre d'altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei d'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i la innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita efectuar la convocatòria per a la contractació d'un o una data manager per al projecte «Recollida de dades i coordinació d'investigació per el Servei de Medicina Interna, Secció de Malalties Infeccioses ».

L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L'apartat segon B de l'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast de control del punt 5 de l'Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma.

Per tot això, i en l'exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels estatuts fundacionals vigents,

CONVOC

El procés per a la contractació d'un o una data manager per al projecte «Recollida de dades i coordinació d'investigació per el Servei de Medicina Interna, Secció de Malalties Infeccioses» amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

I. Requisits de la plaça

  • Llicenciatura o grau en Medicina.

  • Estar en possessió del nivell B2 de llengua catalana o equivalent.

  • Tenir la nacionalitat espanyola, o una altra nacionalitat en els casos en què l'article 57 del Text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (TREBEP) es permeti l'accés a l'ocupació pública.

  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.

  • Tenir complerts setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.

  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

  • Formulari d'autoavaluació emplenat (Annex III).

No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.

II. Funcions de la plaça

  • Assistir a l'investigador o investigadora principal per a la inclusió de pacients en els diferents assajos clínics (screening, randomització, petició de proves, cites amb altres serveis col·laboradors...).

  • Recollida i introducció de dades en els diferents quaderns de recollida de dades (paper o electrònic).

  • Assegurar-se del compliment del protocol, de les Normes de Bona Pràctica Clínica i de la legislació vigent.

  • Complir amb els talls i controls de qualitat de les  bases de dades.

  • Participar activament en les discussions científiques del grup de treball.

  • Data manager en assajos clínics relacionats amb malalties infeccioses, en concret antirretrovirals i antibiòtics.

  • Manteniment del programa de control de antibiòtics i bases de dades de bacterièmia, microorganismes multirresistents, artritis proteica, mediastinitis.

  • Coordinació dels assajos i projectes d'investigació de la Secció de Malalties Infeccioses.

III. Presentació de sol·licituds

Es poden presentar al registre físic i en el registre electrònic de la Fundació, o bé de qualsevol altra manera prevista en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Si la persona sol·licitant hagués presentat la sol·licitud en un registre diferent del IdISBa, haurà d'enviar a l'IdISBa per correu electrònic (idisba.rrhh@ssib.es) la sol·licitud amb el segell d'entrada dins de les 24 hores següents a la presentació en el registre de la sol·licitud. De la mateixa manera, si s'envia per correu certificat, s'ha d'enviar per correu electrònic el full de sol·licitud, datada i segellada per l'oficina de correus en què consti que s'ha enviat en el termini hàbil per a la presentació.

El termini de recepció de sol·licituds serà de 10 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.

Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits  i mèrits que al·leguin en la forma que estableixen aquestes bases. NO es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.

IV. Admissió de les persones aspirants

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i de la documentació relativa als requisits per participar en el procediment de selecció, es publicarà una resolució mitjançant la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes de exclusió.

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a partir del dia següent a la publicació de la resolució provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En el cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que desisteixen en la seva sol·licitud.

Finalitzat el termini indicat en el paràgraf anterior, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu.

V. Reserva a favor de les persones amb discapacitat

Existeix en el IdISBa una reserva del 7 % dels llocs de treball per a persones amb discapacitat, segons el Reial decret llei  5/2015 del TREBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada per a aquesta finalitat.

VI. Modalitat de contractació

Contracte per obra i servei a temps complet (37.5 hores setmanals), d'1 any de durada prorrogable, per al projecte: «Recollida de dades i coordinació d'investigació per el Servei de Medicina Interna, Secció de Malalties Infeccioses», finançat pel projecte ECSE 16/104.

Remuneració: 30 496.56 euros bruts anuals en 12 pagues.

VII. Acreditació dels requisits i mèrits

Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia confrontada de la següent documentació.

  1. Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable de l'entitat on s'han presentat els serveis amb especificació del temps d'experiència en els diferents àmbits que es valoren en aquesta convocatòria. En cas de no ser possible, s'ha de presentar contracte i vida laboral.

  2. Titulació acadèmica: còpia de les dues cares del títol.

  3. Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa.

  4. Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedit per l'òrgan competent (EOI, Conselleria, UIB o altres universitats o centres d'acreditació de reconegut prestigi).

  5. Publicacions: un exemplar de la publicació o referència bibliogràfica identificativa de la publicació i de la seva autoria.

Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament, juntament amb l'autobarem que acompanya a aquestes bases.

La documentació original acreditativa de tots els mèrits, en cas d'haver presentat còpia NO confrontada, s'han de presentar a l'entrevista.

VIII. Tribunal qualificador

  • Dr. Melchor Riera, investigador principal del projecte.

  • Dra. Maria Luisa Martin, facultativa del Servei de Medicina Interna.

  • Responsable de Recursos Humans de l'IdISBa, en qualitat de secretari o secretària del tribunal.

El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació de candidats i candidates.

IX. Procediment de selecció

Valoració de mèrits acreditats per les persones aspirants, d'acord amb el següent barem:

  1. Experiència professional (3.5 punts màx.)

  • Experiència en coordinació/recollida de dades en assajos clínics i recerca. (0.10 punts per cada mes treballat en sector públic, 0.05 per mes treballat en altre sector; 3.5 punts màx.)

  1. Publicacions d'articles d'investigació o participació en projectes d'investigació (1.5 punts màx.)

  • Participació en assaigs clínics / projectes d'investigació.

(0.10 punts per cada assaig/projecte; 1 punt màx.)

  • Articles publicats en revistes indexades al JCR relacionats amb la recerca.

(0.1 punt per article; 0.5 punts màx.)

  1. Formació relacionada amb el lloc de treball (3 punts màx.)

  • Especialització en Malalties Infeccioses. (1 punt)

  • Certificat de formació en introducció de dades en CRDs, SAIL, MACRO, iMedidata, SPS, SAS avançat...

(0.10 punts per hora acreditada; 1 punt màx.)

  • Cursos en formació de Bones Pràctiques Clíniques. (1 punt)

  1. Coneixements d'idiomes (1 punt màx.)

  • Anglès nivell B1. (0.25 punts)

  • Anglès nivell B2. (0.50 punts)

  • Anglès nivell C1. (0.75 punts)

  • Anglès nivell C2. (1 punt)

  1. Fase d'entrevista (1 punt màx.)

Es durà a terme una entrevista personal on es valoraran tres aspectes principals per a determinar l'adequació de la persona candidata al lloc de treball específic. No presentar-se a l'entrevista és causa d'exclusió.

El dia i l'hora de l'entrevista seran publicades a la web de la Fundació: www.idisba.es/cat.

X. Recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es pugui interposar un altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.

 

Palma, 11 de febrer de 2020

El director gerent José Lladó Iglesias

 

 

 

ANNEX II Formulari d'inscripció per a l'oferta de contractació d'un o una data manager per al projecte «Recollida de dades i coordinació d'investigació per el Servei de Medicina Interna, Secció de Malalties Infeccioses» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

Nom:

Cognoms:

DNI:

Direcció:

Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

EXPÒS

Que he tingut coneixement de la convocatòria del procés selectiu per a la contractació d'un o una data manager per al projecte «Recollida de dades i coordinació d'investigació per el Servei de Medicina Interna, Secció de Malalties Infeccioses» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

  • Titulació exigida com a requisit. (Document 1)

    • Títol universitari. (Doc. 1.1)

    • Certificat català B2. (Doc. 1.2)

  • Fotocòpia del DNI o NIE. (Document 2)

  • CV actualitzat. (Document 3)

  • Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada. (Especificar a l'autobarem)

DECLAR

  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.

  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

Així, per tot l'exposat,

SOL·LICIT

La meva admissió per formar part del procés de selecció per a la contractació d'un o una data manager per al projecte «Recollida de dades i coordinació d'investigació per el Servei de Medicina Interna, Secció de Malalties Infeccioses» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

Palma, _________________________

 

Signatura

A la direcció de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears

 

ANNEX III  AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS

Procés selectiu per a la plaça de data manager al Servei de Medicina Interna

NOM:

PUNTS MÀX.

PUNTS

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA*

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

3.5

 

 

Experiència en coordinació/recollida de dades en assajos clínics i recerca (0.10 p./mes al sector públic, 0.05 p./mes en altres sectors)

3.5

 

 

PUBLICACIONS I PROJECTES

1.5

 

 

Participació en assaigs clínics / projectes d'investigació

(0.10 p./assaig o projecte)

1

 

 

Articles publicats a revistes indexades al JCR (0.1 p./article)

0.5

 

 

FORMACIÓ

3

 

 

Especialització en Malalties Infeccioses

1

 

 

Certificat de formació en introducció de dades en CRDs, SAIL, MACRO, iMedidata, SPS, SAS avançat...

(0.10 punts per hora acreditada)

1

 

 

Cursos en formació de Bones Pràctiques Clíniques

1

 

 

CONEIXEMENTS D'IDIOMES

1

 

 

Anglès B1

0.25

 

 

Anglès B2

0.5

 

 

Anglès C1

0.75

 

 

Anglès C2

1

 

 

ENTREVISTA

1

X

 

TOTAL

 

*És necessari especificar amb claredat cadascun dels documents acreditatius que adjunteu per al correcte còmput de la puntuació. (p. e.: certificat B2 d'anglès de l'EOI de Palma).