Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)
Núm. 1250
Resolució de la consellera d’Administracions Públiques i Modernització de 4 de febrer de 2020 per la qual es nomenen personal funcionari de carrera del cos facultatiu tècnic, escala prevenció de riscs laborals, especialitat prevenció de riscs laborals de l’Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, les persones aspirants que han superat les proves selectives convocades per la Resolució de 4 de desembre de 2017 i se’ls adjudica un lloc de treball
Antecedents
1. Mitjançant la Resolució de 29 d'octubre de 2019 (BOIB núm. 153, de 9 de novembre) es va publicar la llista de persones aspirants que han superat les proves selectives per a l' ingrés, pel torn lliure, al cos facultatiu tècnic, escala prevenció de riscs laborals, especialitat prevenció de riscs laborals de l'Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, convocades per la Resolució de 4 de desembre de 2017 (BOIB núm. 151, de 12 de desembre) i es va fer pública la llista dels llocs vacants oferts a l'efecte de l'adjudicació.
2. Després de que les persones aspirants aprovades hagin presentat els documents i la sol·licitud de destinació, han de ser nomenades personal funcionari de carrera del cos facultatiu tècnic, escala prevenció de riscs laborals, especialitat prevenció de riscs laborals de l'Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Fonaments de dret
1. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
2. La Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
3. El Decret 27/1994, d'11 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'ingrés del personal al servei de la Comunitat Autònoma.
4. El Decret 12/2019, de 2 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
5. El Decret 10/2019, de 2 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es disposa el nomenament dels membres del Govern de les Illes Balears.
6. La base 14 de la Resolució de 5 de maig de 2016, per la qual s'aproven les bases generals que han de regir els processos selectius per a la cobertura de les places vacants de personal funcionari, de l'àmbit dels serveis generals, previstes en les ofertes públiques d'ocupació que aprovi la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, incloses les ofertes d'ocupació pública aprovades per Acord del Consell de Govern per als anys 2014 i 2015.
7. La base 13 de la Resolució de 4 de desembre de 2017, per la qual es van aprovar la convocatòria, les bases, el barem de mèrits i la designació del Tribunal Qualificador de les proves selectives per a l'ingrés, pel torn lliure, al cos facultatiu tècnic, escala prevenció de riscs laborals, especialitat prevenció de riscs laborals de l'Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Nomenar personal funcionari de carrera del cos facultatiu tècnic, escala prevenció de riscs laborals, especialitat prevenció de riscs laborals, de l'Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears les persones següents:
Mallorca |
Torn lliure |
DNI |
Llinatges, nom |
**6299* |
FERNANDEZ JARAIZ, VÍCTOR MANUEL |
**2353* |
MARTINEZ VAQUERO, SORAYA |
2. Adjudicar els llocs de treball, d'acord amb el que s'indica en l'annex d'aquesta Resolució, a les persones aspirants que han superat les proves selectives per a l'ingrés, pel torn lliure i pel torn de reserva de persones amb discapacitat , al cos facultatiu tècnic, escala prevenció de riscs laborals, especialitat prevenció de riscs laborals, de l'Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, després d'haver presentat la documentació pertinent, d'acord amb la petició efectuada per les persones interessades i la puntuació obtinguda en el procés selectiu.
3. La presa de possessió s'ha d'efectuar en la conselleria corresponent, en el termini de tres dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Abans de prendre possessió del lloc adjudicat, la persona interessada ha de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni que fa cap activitat en el sector públic de les que es comprenen en l'article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques. Si du a terme cap activitat privada, incloses les de caràcter professional, ho ha de declarar en el termini de deu dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la presa de possessió, perquè l'òrgan competent acordi la declaració de compatibilitat o d'incompatibilitat.
4.. Un cop publicat el nomenament, per adquirir la condició de funcionari de carrera s'ha d'efectuar el jurament o la promesa d'acatar la Constitució, l'Estatut d'autonomia de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i l'ordenament vigent i prendre possessió en el termini reglamentari.
5. Els funcionaris que obtenguin destinació definitiva no poden participar en els procediments de provisió de llocs de treball durant un termini mínim de dos anys, comptadors a partir del dia en què prenguin possessió del lloc de treball, de conformitat amb l'article 3.7 del Decret 33/1994.
Tampoc no poden participar, durant el període d'un any, en les convocatòries per atorgar comissions de serveis, excepte si hi ha hagut una primera convocatòria de la comissió de serveis corresponent a un lloc de prefectura orgànica que hagi quedat deserta per no haver-hi funcionaris de carrera que compleixin els requisits establerts.
Als funcionaris que accedeixen per promoció interna, que exerceixen el dret d'opció i romanen en el lloc de treball que ocupaven, se'ls computarà el temps de serveis prestats en aquest mateix lloc en el cos de procedència.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera d'Administracions Públiques i Modernització en el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de la publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa de Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos a comptar a partir de l'endemà que s'hagi publicat aquesta Resolució, d'acord amb els articles 8.2 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 4 de febrer de 2020
La consellera d'Administracions Públiques i Modernització
Isabel Castro Fernández
ANNEX Relació d'adjudicacions de llocs de treball a les persones aspirants que han superat les proves selectives per a l'ingrés, pel torn lliure al cos facultatiu tècnic, escala prevenció de riscs laborals, especialitat prevenció de riscs laborals, de l'Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
Mallorca
CONSELLERIA /O.A. |
CENTRE DIRECTIU |
CODI LLOC |
DESTÍ |
REQUISITS |
ADJUDICATARIS Llinatges, nom |
O.A. INSTITUT BALEAR DE SEGURETAT I SALUT LABORAL (IBASSAL) |
DIRECCIÓ DE L'IBASSAL |
F01910001 |
PALMA |
ENGINYERIA SUPERIOR O ENGINYERIA TÈCNICA O ARQUITECTE/A O ARQUITECTE/A TÈCNIC/A I TÈCNIC/A SUPERIOR DE PRL, ESPECIALITAT SEGURETAT EN EL TREBALL |
FERNÁNDEZ JARAIZ, VICTOR MANUEL |
O.A. INSTITUT BALEAR DE SEGURETAT I SALUT LABORAL (IBASSAL) |
DIRECCIÓ DE L'IBASSAL |
F01910001 |
PALMA |
ENGINYERIA SUPERIOR O ENGINYERIA TÈCNICA O ARQUITECTE/A O ARQUITECTE/A TÈCNIC/A I TÈCNIC/A SUPERIOR DE PRL, ESPECIALITAT SEGURETAT EN EL TREBALL |
MARTÍNEZ VAQUERO, SORAYA |