Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 1129
Departament de planejament i gestió urbanística. GCI 03/09. Aprovació definitiva modificació Estatuts de la Junta de Compensació del SUNP 59-01 Son Ametler II
La Junta de Govern de Palma, en sessió que tingué lloc en data 15 de gener de 2020, adoptà el següent acord:
La Junta de Govern, en sessió celebrada el 19/09/2018, va aprovar inicialment la modificació dels Estatuts de la Junta de Compensació del SUNP 59-01 Son Ametler II, presentat per Cecilia Coll Englund, com a secretària de la Junta, consistent en la renovació dels càrrecs de la Junta, la creació de la figura de gerent, i el canvi de domicili, segons consta en el certificat aportat de l'Assemblea general extraordinària celebrada el 21/06/2018.
Els acords adoptats son els següents:
Primer.- Renovació i designació de càrrecs, resultant elegits: Jordi Regalado Cubero com a president; Cecilia Coll Englund com a secretària; Francisco Xavier Farrés con a tesorer; Josep Roca Salom com a representant de socis minoritaris.
Segon.- Modificació d'Estatuts, quedant amb la següent redacció:
Art. 15 c.1.- Gerente
Art. 20 bis):
1.- El Gerente de la Junta de Compensación corresponderá al miembro de la Junta o quien este designe y que en todo caso acuerde la Asamblea con duración establecida en el art. 19.6 de los estatutos.
2.- El Gerente tendrá las siguientes atribuciones y funciones: las propias del presidente en caso de ausencia o enfermedad o delegación expresa y las propias de la Junta de delegados, por delegación expresa de la misma mediante acuerdo previo y notificación expresa de la misma. La delegación de funciones o de firma serán indelegables y podrán revocarse en cualquier momento mediante notificación expresa. Igualmente, tanto el presidente como la Junta de delegados podrán avocar para sí el conocimiento de uno o varios asuntos delegados cuya resolución les correponda en función de las competencias atribuidas y lo consideren conveniente mediante notificación previa al Gerente. En el ejercicio de las competencias atribuidas el Gerente dejará constancia de la circunstancia y órgano de procedencia de la delegación.
Art. 20.3.- En caso de ausencia o enfermedad del presidente será sustituido por el Gerente.
Art. 19.6.- Los cargos integrantes de los órganos sociales tendrán una duración de TRES AÑOS, expirado el plazo seguirán ejerciendo sus funciones hasta la aprobación del acta y aceptación de las nuevas designaciones.
Art. 9.1.- Serà el de C/ Roger de Flor 193, 08013.-Barcelona. Amb la particularitat que totes les reunions i sessions es celebraran en la ciutat de Palma per estar radicada l'Administració urbanística actuant.
Tercer.- S'anomena per unanimitat a Joan Pla i Miró qui assumirà el càrrec de Gerent, assenyalant el domicili a efecte de notificacions Plaça Gala Placidia 1-3 Esc. B, piso 11 08006.-Barcelona.
L'acord fou publicat al BOIB núm. 138, de 3/11/2018, i també va ser necessària realitzar notificació per edictes al BOE núm. 283, de 25/11/2019, per trobar-se l'interessat en ignorat domicili, sense que en el tràmit d'audiència pública constin al·legacions formulades. Per tant, es pot continuar amb la tramitació i aprovar definitivament la modificació presentada.
Per això, conformement amb el que disposa l'article 127.1.d) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre, de Mesures de modernització del Govern Local, l'art. 83 de la Llei 12/2017 de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears, l'article 245 del Reglament general de la Llei 2/2014, LOUS, (Acord del Ple del CIM de 16/04/2015), els articles 172 i 175 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, el TAG que subscriu proposa a la Junta de Govern de Palma que adoptin el següent ACORD
1r.- Aprovar definitivament la modificació dels Estatuts de la Junta de Compensació del SUNP 59-01 Son Ametler II, presentat per Cecilia Coll Englund, com a secretària de la Junta, consistent en la renovació dels càrrecs de la Junta, la creació de la figura de gerent, i el canvi de domicili.
2.- Publicar el present acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, atès l'article 245 del Reglament general de la Llei 2/2014. Així mateix s'haurà de publicar en la direcció o en el punt d'accés electrònic corresponent, on s'insertarà el seu contingut íntegre.
3.- Notificar el present acord a la Junta de Compensació.
4.- Donar trasllat d'aquest acord a Informació Urbanística, al Servei de Planejament i a la Secció de tramitació de projectes d'urbanització pel seu coneixement.
Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, podeu interposar, amb caràcter potestatiu, RECURS DE REPOSICIO davant el mateix òrgan que la va dictar, d'acord amb el que disposa l'art. 123 de la Llei 39/2015, d´1 d´octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per a interposar-lo és d'UN MES a comptar des del dia següent d´aquesta publicació, no podent, en aquest cas, interposar recurs contenciós-administratiu fins que s'hagi resolt el de reposició.
El RECURS DE REPOSICIO potestatiu s'haurà de presentar en el Registre General d'aquest Ajuntament o en les dependències a les quals fa esment l'art. 16.4, de la Llei 39/2015, d´1 d´octubre, abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no s'hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d'UN MES, a comptar a partir del dia següent a la seva interposició, quedant en aquest cas expedita la via contenciosa administrativa.
De no utilitzar el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament RECURS CONTENCIOS ADMINISTRATIU, de conformitat a l'establert a l'article abans esmentat i als arts. 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, de conformitat amb l'art. 8 de la Llei orgànica 19/2003, de 23 de desembre, que reforma la Llei orgànica 6/1985, d'1 de juliol, en el termini de DOS MESOS, a comptar des del dia següent d´aquesta publicació. Tot això, sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que estimeu pertinent.
En compliment de l´article 83 de la Llei 12/2017 de 29 de desembre d´Urbanisme de les Illes Balears; el 245.2 c) del Reglament general de la Llei 2/2014, de 25 de març, d´Ordenació i ús del sòl per l´Illa de Mallorca (BOIB 66 DE 30-04-15); el 70.2 de la Llei 7/85, de 2 d´abril, reguladora de les bases del règim local, modificada per la Llei 11/99, de 21 d´abril, es publica, juntament amb la documentació tècnica aprovada que podeu consultar en la Secció de Informació Urbanística de l´Àrea de Model de Ciutat, Habitatge Digne i Sostenibilitat (Av. Gabriel Alomar, núm 18, bxos, Edifici Municipal de las Avingudes) i/o en la seu electrònica municipal perquè se´n prengui general coneixement i als efectes pertinents.
Podeu presentar els vostres escrits a l'Ajuntament en els Registres Generals (UIAP) següents:
Palma, 27 de gener de 2020
El Cap del Departament de Planejament i Gestió Urbanística p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26 de febrer de 2014 publicat al BOIB 30 de 04/03/2014 Jaume Horrach Font