Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE CAMPOS

Núm. 763
Bases convocatòria concurs borsí conserge/manteniment

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La batlessa, en data 21 de gener de 2020, ha dictat resolució aprovant les bases que a continuació es transcriuen:

BASES ESPECÍFIQUES QUE HAN DE REGIR EL CONCURS PER CONSTITUIR UNA BORSA  DE TREBALL PER PROVEIR UNA PLAÇA D'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL, SUBESCALA PERSONAL D'OFICIS, CATEGORIA CONSERGE/MANTENIMENT, AMB CARÀCTER DE FUNCIONARI/A INTERÍ/NA, D'AQUEST AJUNTAMENT DE CAMPOS

Primera. Objecte de la convocatòria

L'objecte d'aquesta convocatòria és la creació d'una borsa de treball per proveir una plaça de l'escala d'administració especial, subescala personal d'oficis, categoria conserge/manteniment, amb caràcter de funcionari/a interí/na (grup agrupacions professionals), d'aquest Ajuntament de Campos amb destinació a qualsevol centre escolar del municipi.

L'article 25.n) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora les Bases de Règim Local disposa que es competència municipal la conservació, manteniment i vigilància dels edificis de titularitat local, destinats a centres públics d'educació infantil, educació primària o educació especial.

Les tasques a realitzar per el o la conserge/manteniment, seran aquelles relacionades amb el compliment de la competència indicada en el paràgraf anterior. Per exemple haurà de realitzar petites reparacions de fontaneria, fusteria, jardineria, pintura, ferrer i d'electricitat, així com vigilància.

Segona. Condicions o requisits dels/de les aspirants

1. Per ser admesos/es al procés selectiu, les persones interessades han de complir, en la data d'expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, el següents requisits:

a) Nacionalitat: tenir la nacionalitat espanyola, ser nacional dels Estats membre de la Unió Europea, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, el cònjuge dels Espanyols i dels nacionals d'altres Estats membres de la Unió Europea, sempre que no estigui separat de fet. Així mateix, amb les mateixes condicions hi podran participar els seus descendents i els seus cònjuges, que viuen al seu càrrec menors de vint-i-un anys o majors d'edats dependents. Les persones incloses dins l'àmbit d'aplicació dels tractats Internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya en els que sigui d'aplicació de lliure circulació de treballadors.

Els estrangers que no estan inclosos en els paràgraf anterior que es trobin residint legalment a Espanya.

b) Edat: Tenir complits els 16 anys i no excedir, en el seu cas, l'edat màxima de jubilació forçosa.

c) Titulació: Estar en possessió del títol de certificat d'escolaritat o equivalent, i del carnet de conduir B.

d) Compatibilitat funcional: posseir la capacitat funcional per a desenvolupar les tasques pròpies de conserge/manteniment, sense partir cap malaltia ni defecte físic o psíquic que impedeixi el compliment de les funcions corresponents

e) Habilitació: no haver estat separat mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se inhabilitat absoluta o especial per a empleats o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari o per exercici funcions similars a les que desenvolupades en el cas de personal laboral, a on hagin estat separats o inhabilitats, ni pertany com a personal laboral fix al mateix grup professional i àrea funcional a les proves selectives que es presenta.

En el cas de ser ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impossibiliti, en el seu Estat, els mateixos termes d'accés a l'empleat públic.

e) S'ha de presentar certificat de no constar antecedents penals contra el/la aspirant.

f) Acreditar documentalment el coneixement de la llengua catalana mitjançant l'aportació de fotocòpia compulsada del certificat nivell A2 de coneixements de català, de la Junta Avaluadora de Català, de l'Escola Balear d'Administració Pública o un altre organisme reconegut a aquest efecte en la legislació vigent. En cas que no es pugui acreditar, s'haurà de realitzar una prova de coneixements de llengua catalana corresponent al nivell A2.

g) Abans de prendre possessió de la plaça, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat al sector públic delimitat per l'art. 1 de la Llei 53/1984, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies naturals.

La titulació s'acreditarà mitjançant l'expedició dels títols corresponents per l'autoritat acadèmica competent. Aquesta mateixa autoritat podrà declarar també l'equivalència de títols.

Els/les aspirants hauran de reunir els requisits establerts en aquestes bases a la finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-los durant el procés selectiu; requisits que es faran constar en la sol·licitud. En aquest sentit es podran fer les comprovacions oportunes fins a la contractació.

Tercera. Presentació de sol·licituds

1. Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu s'han d'ajustar al model normalitzat de sol·licitud (annex I). Es presentaran en el Registre d'entrada de l'Ajuntament de Campos, dins el termini de deu dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria al BOIB, i s'adreçaran a la sra. batlessa. Si el darrer dia de presentació recaigués en dia inhàbil, el termini s'entendrà ampliat al dia hàbil següent.

Les sol·licituds, també es podran presentar en les formes previstes a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Si es presenten a les oficines de Correus es lliuraran en aquestes dependències, abans de la finalització del termini de presentació d'instàncies, en sobre obert, per ser datades i segellades pel funcionari de Correus. Només així s'entendrà que van tenir la seva entrada el dia de la presentació a Correus i per tant podran ser admeses a la convocatòria, i sempre que s'acompleixi l'esmenta't anteriorment. El comprovant s'enviarà mitjançant correu electrònic al mail secretaria@ajcampos.org, el mateix dia del lliurament a Correus. I en aquest sentit, la documentació que no compleixi aquest requisit i sigui rebuda en data posterior al termini de finalització de la presentació de sol·licituds, no serà admesa.

La no presentació de les sol·licituds en temps i forma determinarà la no admissió del/de la aspirant al procés selectiu.

2. A més de les dades de caràcter personal i professional que han de constar al model normalitzat de sol·licituds, les persones interessades hi hauran d'adjuntar la documentació que s'indica a continuació:

  1. Fotocòpia compulsada del document nacional d'identitat en vigor o, en cas de no posseir la nacionalitat espanyola, fotocòpia del document oficial acreditatiu de la personalitat i del permís de residència.

  2. Fotocòpia compulsada del títol exigit a l'apartat c de la base segona, o certificat acadèmic que acrediti que té cursats i aprovats els estudis necessaris per a l'obtenció del títol corresponent, juntament amb el document acreditatiu que ha abonat els drets per a la seva expedició, si n'és el cas.

  3. Fotocòpia compulsada del carnet de conduir classe B.

  4. Fotocòpia compulsada dels documents justificatius dels mèrits al·legats. El tribunal no valorarà els mèrits que no s'acreditin juntament amb la instància de sol·licitud de participació en el procés selectiu.

Tota la documentació que es presenti en un idioma que no sigui català o castellà, ha d'anar acompanyada de la corresponent traducció jurada a la llengua catalana o castellana.

3. Les persones aspirants hauran de conservar una còpia segellada i registrada de la seva sol·licitud, per si els hi fos requerida en qualsevol moment del procés selectiu.

4. Protecció de dades personals. De conformitat al que disposa l'article 5 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades personals, s'informa als aspirants que la presentació de les sol·licituds implica que les dades personals contingudes en la sol·licitud d'admissió i documentació que l'acompanyi o que es generi a resultes d'aquesta convocatòria s'incorporaran a un fitxer de dades de caràcter personal denominat Personal Municipal, del qual és responsable l'Ajuntament de Campos i que té per finalitat, entre d'altres, la convocatòria, tramitació, qualificació i resolució d'aquesta convocatòria.

Les dades personals que calgui poden ser publicades en el BOIB, en el tauler d'edictes de l'Ajuntament i en el web d'aquesta institució (www.ajcampos.org), d'acord amb el que disposen les bases d'aquesta convocatòria i els articles 42 i 43 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Es fa constar que, en el cas que l'interessat/da hagi posat en coneixement de l'Ajuntament dades de salut, n'autoritza expressament el tractament per complir les finalitats anteriorment exposades.

L'òrgan administratiu davant el qual els interessats poden, si escau, exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició i la resta de drets reconeguts en la Llei Orgànica 15/1999 és l'Ajuntament de Campos, plaça Major, núm. 1 (07630 Campos).

 

 

Quarta. Admissió d'aspirants

1. Acabat el termini de presentació de sol·licituds, la batlessa emetrà resolució, que es publicarà en el tauler d'anuncis de la pàgina web de l'Ajuntament de Campos, sobre la relació dels/de les aspirants admesos/es i exclosos/es i, si s'escau, la causa de la no admissió.

Els/les interessats/des exclosos/es disposaran d'un termini de tres dies hàbils per procedir a la presentació o no de reclamació a aquesta relació.

Seran esmenables els errors de fet, assenyalats a l'art. 70 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, com són les dades personals del/la interessat/ada, direcció a efectes de notificacions, data, signatura o òrgan a qui es dirigeix.

No serà esmenable, pel fet d'afectar el contingut essencial de la pròpia sol·licitud del sistema selectiu:

  • La presentació de la sol·licitud fora de termini.

  • No fer constar que es reuneixen tot i cada un dels requisits exigits en les bases,

  • La falta d'acompliment de qualsevol requisit de participació el darrer dia del termini de presentació d'instàncies.

  • Qualsevol altra resultant de la normativa aplicable o d'allò previst a les bases de la convocatòria.

  • Els mèrits al·legats però no aportats.

Si no es presenten esmenes, es considerarà elevada a definitiva la llista de persones admeses i excloses i no caldrà tornar-la a publicar.

2. Les reclamacions a la llista provisional de persones admeses i excloses es resoldrà mitjançant resolució del batle en el termini de quinze dies hàbils i es penjarà al tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament, www.ajcampos.org.

Contra la resolució aprovatòria, si n'és el cas, de la llista definitiva, podran els/les interessats/interessades interposar recurs contenciós administratiu, en els termes de la vigent Llei reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, un cop presentat, si és el cas, el recurs potestatiu de reposició previst a l'article 116 de la Llei 30/1992.

3. En tot cas, amb la finalitat d'evitar errors, i si se'n produeixen, possibilitar-ne l'esmena dins el termini i en el forma escaient, les persones interessades han de comprovar no només que no figuren en la relació de persones excloses sinó, a més, que els seus noms consten en el relació pertinent de persones admeses.

4. Els errors de fet podran ser esmenats en qualsevol moment d'ofici o a petició de les persones interessades.

5. Protecció de dades personals. De conformitat al que disposa l'article 5 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades personals, s'informa als aspirants que les dades personals contingudes en la sol·licitud d'admissió, documentació que l'acompanyi o que es generi a resultes d'aquesta convocatòria s'incorporaran a un fitxer de dades de caràcter personal denominat Personal Municipal, del qual és responsable l'Ajuntament de Campos i que té per finalitat, entre d'altres, la convocatòria, tramitació, qualificació i resolució d'aquesta convocatòria.

Les dades personals que calgui poden ser publicades en el BOIB, tauler d'edictes de l'Ajuntament i web d'aquesta institució (www.ajcampos.org), d'acord amb el que disposen les bases d'aquesta convocatòria i l'article 59.6.b) de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

Es fa constar que, en el cas que l'interessat hagi posat en coneixement de l'Ajuntament dades de salut, n'autoritza expressament el tractament per complir les finalitats anteriorment exposades.

L'òrgan administratiu davant el qual els interessats poden, si escau, exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició i la resta de drets reconeguts en la Llei Orgànica 15/1999 és l'Ajuntament de Campos, plaça Major, núm. 1 (07630 Campos).

Cinquena. Tribunal qualificador

1.El Tribunal que es convoca estarà constituït pels membres titulars i suplents, següents:

-Presidència: Beatriu Zamorano Galmés, tècnica superior de l'Ajuntament.

Suplent: Marina Llinàs Font, funcionària de secretaria.

-Vocals:

Titular: Margalida Roig Monserrat, funcionària d'urbanisme.

Suplent: Joan Font Roig, funcionari d'urbanisme.

Titular: Magdalena Oliver Miralles, funcionària d'intervenció.

Suplent: Micaela Rigo Vicens, funcionària de serveis generals.

Titular: Margalida Ginard Mesquida, funcionari d'urbanisme.

Suplent: Maria Creus Oliver, funcionària de serveis generals.

Secretari: Francisco Nolla Monserrat, funcionari de secretaria.

Suplent: Bartomeu Burguera Lladó, funcionari de secretaria.

Els membres hauran d'estar en possessió d'una titulació acadèmica de nivell igual o superior que l'exigit a les persones aspirants.

2. El Tribunal no podrà constituir-se ni  actuar sense l'assistència de la meitat més un dels seus membres, titulars o suplents indistintament, ni sense presidenta ni secretari i les seves decisions s'adoptaran per majoria.

3. El Tribunal podrà disposar la incorporació en les seves tasques d'assessors o especialistes.

4. Els membres del Tribunal hauran d'abstenir-se d'intervenir, i ho notificaran a l'autoritat convocant, quan hi concorri alguna de les circumstàncies previstes a l'article 28 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i de procediment administratiu comú, o si han realitzat tasques de preparació d'aspirants a proves selectives d'accés a les places de què es tracta durant els cinc anys anteriors a la publicació de la convocatòria.

Així mateix, les persones aspirants podran recusar els membres del Tribunal quan es doni alguna de les circumstàncies esmentades al paràgraf anterior, conforme al que preveu l'article 29 de la Llei 30/1992.

Sisena. Procés de selecció

La selecció se farà mitjançant un concurs de mèrits, de la manera que es regula tot seguit.

La puntuació màxima que es podrà assolir pels mèrits al·legats serà de 40 punts, d'acord amb la documentació aportada i segons els següents criteris:

a) Experiència laboral.

La puntuació màxima d'aquest apartat serà de 20 punts:

a.1. Per cada any complet de serveis prestats i reconeguts en places de conserge a l'Administració pública: 1 punt per any treballat.

L'acreditació dels serveis prestats a l'Administració pública es farà mitjançant la presentació d'un certificat de serveis prestats expedit per l'Administració corresponent on s'haurà d'indicar el grup, la categoria i la durada dels serveis.

a.2. Per cada any complet de serveis prestats i reconeguts en places de conserge a l'empresa privada, on s'hagin dut a terme tasques de jardineria, manteniment, neteja, construcció, instal·lacions elèctriques, fontaneria o fusteria: 0'5 punts per any treballat.

Els serveis prestats a l'empresa privada s'hauran d'acreditar mitjançant la presentació d'un certificat de vida laboral, emès per la seguretat social, acompanyat dels certificats de l'empresa corresponent, on haurà de constar expressament el següent: data d'alta i baixa de l'empresa, categoria professional, lloc de feina ocupat. Els certificats emesos per empreses privades, on no constin expressament les dades anteriors, no es tindran en consideració. Quan no es disposi de certificat d'empresa es poden acompanyar ordenats cronològicament els contractes laborals. Es cas de contractes a temps parcial la puntuació es prorratejarà.

b) Formació reglada:

Es pot obtenir un màxim de 15 punts, i es valoraran exclusivament els següents aspectes:

b.1. Títol de FP de grau superior relacionat amb la plaça convocada: 15 punts.

S'entén per formació professional relacionada amb la plaça, els títols de grau superior inclosos dins les famílies professionals actuals (LOE) o equivalents (LOGSE) que es relacionen a continuació: família agrària, família d'edificació i obra civil, família d'electricitat i família d'aigua i energia.

b.2. Títol de FP de grau mitjà relacionat amb la plaça convocada: 12 punts.

S'entén per formació professional relacionada amb la plaça, els títols de grau mitjà inclosos dins les famílies professionals actuals (LOE) o equivalents (LOGSE) que es relacionen a continuació: família agrària, família d'edificació i obra civil, família d'electricitat i família d'aigua i energia.

b.3. Títol de batxiller superior, BUP o equivalent: 6 punts.

b.4. Títol de graduat en ESO o equivalent: 5 punts.

No es valoraran dues vegades les titulacions que corresponguin al mateix nivell d'estudis, de tal manera que, els aspirants que acreditin una titulació de batxiller i una titulació de FP de grau mitjà, només se'ls hi valorarà la que atorgui major puntuació.

c) Cursos de formació oficials o homologats, relacionats amb el lloc de feina:

Es pot obtenir un màxim de 5 punts.

d.1. Cursos de formació, amb una durada fins a 20 hores: per cada un 0,02 punts

d.2. Cursos de formació amb una durada de 21 a 80 hores: per cada un 0,05 punts

d.3. Cursos de formació amb una durada de 81 a 100 hores: per cada un 0,10 punts

d.4. Cursos de formació amb una durada de més de 100 hores: per cada un 0,25 punts

Es consideraran cursos relacionats amb el lloc de feina, els que tenguin a veure amb les tasques següents:

  • Jardineria

  • Manteniment

  • Neteja

  • Construcció

  • Instal·lacions elèctriques

  • Fontaneria

  • Fusteria

Setena. Publicació de les valoracions

La puntuació obtinguda en el procés selectiu, determinarà l'ordre de situació dels aspirants de major a menor puntuació.

En cas que es produeixin empats, s'han de resoldre atenent successivament els criteris següents:

  • Major puntuació a l'apartat d'experiència professional.

  • Ser més gran de 45 anys.

  • Si persisteix finalment l'empat, es farà un sorteig.

1. Concloses les valoracions, el Tribunal qualificador farà públic al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i a la web www.ajcampos.org una llista provisional de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants al borsí de treball de consergel. Aquesta es publicarà per ordre de major a menor puntuació total.

2. Les persones aspirants disposaran d'un termini de cinc dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista, per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració total provisional del procediment selectiu, les quals es resoldran en el termini de deu dies hàbils, en el qual es publicarà la llista definitiva. En cas contrari, s'entendrà elevada a definitiva. El Tribunal qualificador elevarà la llista definitiva al batle per a la constitució mitjançant Decret de la borsa de treball de conserge. Aquesta es publicarà en el tauler d'anuncis de la pàgina web www.ajcampos.org.

Vuitena. Incidències

El Tribunal qualificador queda facultat per interpretar aquestes bases, resoldre els dubtes i incidències que es plantegin i per prendre els acords necessaris per assegurar el correcte desenvolupament de la convocatòria aprovada, en tot allò no previst en les bases. Abans de la constitució del Tribunal qualificador s'atribueix al batle la facultat d'interpretar aquestes bases i de resoldre les incidències i recursos.

Dins d'aquestes facultats s'inclouen les de desqualificar els aspirants i en conseqüència, no puntuar-los, quan aquells vulnerin les lleis o les bases de la convocatòria o el seu comportament suposi un abús o frau.

Novena. Funcionament de la borsa de treball

Quan sigui necessari contractar a alguna persona per ocupar el lloc de feina de conserge, l'Ajuntament acudirà a aquesta borsa de treball, procedint de la següent forma: s'avisarà a les persones aspirants disponibles que constaran a la corresponent llista definitiva per rigorós ordre de puntuació. Seran cridades d'acord amb aquest ordre de puntuació (s'els avisarà via mail, o per telèfon i quedant constància d'això a l'expedient), per fer-les l'oferiment del lloc de feina. En cas que l'interessat/interessada renuncií a l'oferiment de la feina, passarà a ocupar el darrer lloc de la borsa de treball.

Amb caràcter previ a la formalització del contracte, l'interessat/interessada ha de manifestar que no desenvolupa cap feina o activitat en el sector públic dels que delimita la Llei 53/84, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat.

En el moment de la contractació, els/les aspirants proposats/proposades pel Tribunal qualificador presentaran, en el termini que en cada cas se'ls hi comuniqui (la comunicació podrà ser via mail, missatge al telèfon i quedant constància d'això a l'expedient), els documents que calguin per a la seva contractació. Si dins del termini indicat, llevat de casos de força major, els/les aspirants proposats/proposades no presentessin la documentació o no reunissin els requisits exigits, no podran ser contractats i quedaran anul·lades totes les actuacions, sense perjudici de les responsabilitats en què haguessin pogut incórrer. La renúncia al lloc de feina ofert, així com la no presentació de la documentació prevista en aquestes bases, suposarà la renúncia de la plaça, exceptuant les següents situacions que s'hauran d'acreditar per l'interessat.

Es mantindrà l'ordre de la borsa de treball als/ a les aspirants que, en el moment de la crida, es trobin en alguna de les següents situacions:

-Incapacitat temporal, incloent-se també la situació de suspensió de contracte per risc en l'embaràs. En aquest supòsit l'informe de baixa o certificat mèdic haurà de ser anterior a la data de la crida.

-Maternitat o paternitat, tant per naturalesa com per adopció o acolliment, durant aquest període, es produirà la suspensió temporal de la permanència a la borsa.

-Trobar-se en el moment de la crida en servei actiu en qualsevol administració pública o empresa privada.

La justificació d'aquests casos s'haurà d'entregar en el termini concedit per presentar la documentació abans indicada. Aquestes persones es consideraran com a no disponibles. Així com també ho seran considerades les que en aquell moment estiguin prestant serveis a aquest Ajuntament.

Les persones que es vulguin reincorporar a la borsa estan obligades a comunicar a l'Ajuntament l'acabament de les situacions anteriorment indicades com a motius justificats de renúncia. Comunicació que s'ha fer en el termini màxim de deu dies hàbils. La manca de la comunicació en el termini establert suposa l'exclusió de la borsa.

La corporació podrà deixar sense efecte la contractació, durant el primer mes de l'inici de la prestació de serveis, si es produeix una manifestació de no idoneïtat de l'aspirant contractat/contractada per el desenvolupament de les funcions pròpies del lloc de treball i per tant es considerarà aquest període com a part integrant del procés selectiu.

Serà exclòs/exclosa de la borsa qui, un cop efectuada la crida i acceptat el contracte, renunciï després d'haver-se cursat l'alta a la Seguretat Social.

Aquesta borsa de treball tindrà una duració fins que l'ajuntament consideri que s'ha de dur a terme un nou procés selectiu.

Desena. Impugnació

Aquestes bases i tots els actes administratius que es derivin d'aquestes i de les actuacions del Tribunal qualificador, podran ser impugnades conforme el que estableix la Llei 39/1995, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Onzena. Publicitat

Aquestes bases i la convocatòria es publicaran en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, el tauler d'anuncis de l'ajuntament i a la pàgina web www.ajcampos.org.

  

Campos, 23 de gener de 2020

La batlessa,

Francisca Porquer Manresa

   

ANNEX I - MODEL DE SOL·LICITUD

Nom .........................................................................................................................................

Llinatges .................................................................................................................................

DNI.............................................  Data naixement ..................................................................

Telèfon ...................................................

Correu electrònic ............................................................................................................................

Adreça.......................................................................................núm.................C.P..................

Localitat .........................................................................Província..............................................

SOL·LICIT

Prendre part en el procés selectiu convocat per l'Ajuntament de Campos per a la creació d'una borsa de treball  per proveir una plaça de l'escala d'administració especial, subescala personal d'oficis, categoria conserge/manteniment, amb caràcter de funcionari/a interí/na (grup agrupacions professionals), d'aquest Ajuntament de Campos amb destinació a qualsevol institut o col·legi públic del municipi, publicat en el BOIB número....... de data..................., i per això,

DECLAR:

a) Que reuneixo tots i cadascun dels requisits que consten a les bases de la convocatòria.

b) Que no pateixo cap malaltia infectocontagiosa i posseixo la capacitat física i psíquica necessària per a l'execució de les corresponents funcions.

c) Que no he estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les Administracions públiques, ni em trobo inhabilitat per l'execució de funcions públiques.

d) No em trobo afectat per cap incapacitat o incompatibilitat, segons l'establert al Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril i Llei 53/1984, de 26 de desembre d'incompatibilitats.

ADJUNT

-Fotocòpia del document nacional d'identitat.

-Fotocòpia compulsada o autenticada del títol de certificat d'estudis primaris.

-Fotocòpia compulsada del carnet de conduir classe B.

-Relació de la documentació que s'aporta per al concurs (fotocòpia compulsada o autenticada):

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

Campos,..........de.......................de 2020

(firma)

Sra. Batlessa de l'Ajuntament de Campos