Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE BANYALBUFAR

Núm. 727
Convocatòria per proveir una plaça de Policia Local de l’Ajuntament de Banyalbufar en comissió de serveis

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès el Decret de Batlia núm. 008/2020 de data 22 de Gener de 2020, l'Ajuntament de Banyalbufar ha acordat l'aprovació de les bases per a la provisió temporal en comissió de serveis d'un lloc de treball de Policia Local, per mitjà de concurs de mèrits.

A tal efecte, es publiquen íntegrament les bases de dit concurs, tal com disposa l'art. 49.2 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears i al Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears i es modifica el Decret 55/2017, de 15 de desembre, del Fons de Seguretat Pública de les Illes Balears.

Els successius anuncis relacionats amb aquesta convocatòria es publicaran únicament al tauló d'anuncis i pagina web de l'ajuntament, https://www.ajbanyalbufar.net

 

BASES ESPECÍFIQUES QUE REGIRAN LA CONVOCATÒRIA PER PROVEIR UNA PLAÇA DE POLICIA LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BANYALBUFAR EN COMISSIÓ DE SERVEIS

ESCALA: Administració especial

SUBESCALA: Serveis especials

DENOMINACIÓ: Policia Local

GRUP: C

SUBGRUP: C1

NOMBRE DE VACANTS: 1 PROCEDIMENT

DE SELECCIÓ: Concurs

1.- Objecte de la convocatòria

L'objecte de la present convocatòria és la provisió temporal, en comissió de serveis de caràcter voluntari, d'una plaça vacant de policia local existent en la plantilla de l'Ajuntament de Banyalbufar.

La duració de la comissió de serveis serà de dotze mesos, de conformitat amb l'establert a l'art.178.4 del Decret 28/2015, de 30 d'abril, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació dels policies locals de les Illes Balears, període que es podrà prorrogar desprès de justificació prèvia de l'òrgan competent.

2.- Normativa aplicable

A aquesta prova selectiva s'aplicarà la següent legislació:

  • Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic.
  • La Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local.
  • Reial decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s'estableixen les regles bàsiques i els programes mínims als quals ha d'ajustar-se el procediment de selecció dels funcionaris d'administració local.
  • Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.
  • Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.
  • Decret 11/2017, de 24 de març, d'exigència del coneixement de la llengua catalana en els procediments selectius d'accés a la funció pública i per ocupar llocs de treball de l'Administració de la Comunitat autònoma de les Illes Balears.
  • També la resta de disposicions legals aplicables a la policia local.

3.- Requisits dels aspirants

Per ser admès a aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir en la data de finalització del termini per presentar les sol·licituds i durant tot el procés selectiu, els requisits següents:

a. Estar en situació de servei actiu ostentant la condició de funcionari de carrera de l'Administració Local pertanyent a l'Escala d'Administració Especial, Subescala Serveis Especials, Classe Policia Local.

b. Comptar amb la conformitat de l'òrgan competent de l'Ajuntament de procedència.

c. No patir malaltia o defecte físic algun que li impedeixi el normal exercici de les funcions pròpies com a Policia Local.

d. No trobar-se suspès ni inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.

e. Mancar d'anotacions per faltes greus o molt greus en el seu expedient personal, en virtut de resolució ferma.

f. No trobar-se afectat en procediment administratiu o judicial que sigui o pugui ser incompatible amb l'exercici de les seves funcions

g. No tenir antecedents penals per delictes dolosos.

h. Tenir els permisos de conducció de classe A2 i B en vigor.

i. No estar sotmès a cap causa d'incapacitat específica d'acord amb la normativa vigent.

j. Declaració jurada de compromís de portar armes i, si és necessari, utilitzar-les, per mitjà d'una declaració jurada.

Tots els requisits hauran de complir-se en l'últim dia del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se durant tot el procés selectiu i fins al moment, si escau, de la presa de possessió.

4.- Forma i termini de presentació d'instàncies

Les sol·licituds es dirigiran al batle de l'Ajuntament de Banyalbufar i s'ajustaran al model publicat a l'annex II i III d'aquestes bases, en el termini de quinze dies hàbils, a comptar a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el BOIB, en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i en la pàgina web municipal.

El model normalitzat de sol·licitud inclòs a l'annex II i III de les bases també es trobarà a disposició de les persones interessades a la pàgina web https://www.ajbanyalbufar.net/

La seva presentació podrà fer-se en el Registre General de l'Ajuntament o per qualsevol mitjà previst en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de presentar-se de conformitat amb l'art 16.4 de la Llei 39/2015 s'haurà de remetre còpia de la sol·licitud on consti la data de remissió, al departament de Recursos Humans per correu electrònic a la direcció ajuntament@ajbanyalbufar.net. Sense el compliment d'aquest requisit, les sol·licituds que es registrin a l'Ajuntament fora del termini de presentació no seran admeses.

Juntament amb la sol·licitud s'haurà d'adjuntar la següent documentació compulsada:

a) Fotocòpia compulsada del document nacional d'identitat en vigor o el resguard de la sol·licitud de renovació.

b) Certificació expedida per la Secretaria de l'Ajuntament de procedència en la qual es faci constar que l'aspirant ostenta la condició de funcionari de carrera, integrat en l'escala d'administració especial, subescala de serveis especials, classe policia local

c) Certificació expedida per la Secretaria de l'Ajuntament de procedència de l'acord o resolució de l'òrgan competent declarant la conformitat que la persona interessada pugui ser nomenada en comissió de serveis en el supòsit de ser seleccionada.

d) Declaració responsable de les circumstàncies a les quals es refereix les lletres c), d), e), f) i i) de la Base tercera.

e) Fotocòpia compulsada dels permisos de conducció A i B en vigor, o del resguard de la sol·licitud de renovació.

f) Relació dels mèrits aportats, on es recullin ordenadament els mèrits al·legats, estructurats segons els blocs en els quals es divideix el barem de mèrits recollits en l'annex I d'aquestes bases.

g) Els documents acreditatius dels mèrits a valorar de titulació, formació i experiència professional i laboral.

5.- Protecció de dades personals

D'acord amb la Llei orgànica 3/2018 de 5 de desembre (LOPD-GDD), de protecció de dades personals, s'informa els aspirants que les dades contingudes en la sol·licitud d'admissió i documentació que s'acompanyi a la mateixa o la generada a resultes de la present convocatòria, s'incorporaran a un fitxer de dades personals del qual és responsable l'Ajuntament de Banyalbufar, la finalitat del qual és dur a terme els processos de selecció de personal de la Corporació.

Les dades personals necessàries podran ser utilitzats per a dur a terme les publicacions pròpies del procés de selecció.

Els aspirants poden exercir en tot moment els drets d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició de les seves dades, dirigint-se a la Secretaria de la Corporació a la plaça de la Vila núm. 2, 07191 de Banyalbufar

 

​​​​​​​6.- Llista d'admesos i exclosos

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el Batle de la corporació dictarà resolució en el termini màxim de cinc dies hàbils, i declararà aprovada la llista provisional d'admesos i exclosos, que serà publicada en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament en la pàgina web https://www.ajbanyalbufar.net/ amb indicació, en el seu cas, de la causa de no admissió, i es fixarà un termini de 3 dies hàbils, a partir de l'endemà de la publicació a la web municipal, per poder presentar reclamacions. En cas que no n'hi hagués, la llista esdevindrà definitiva a partir del dia següent d'acabar el termini de reclamacions.

Les reclamacions presentades seran resoltes en el termini màxim de cinc dies hàbils per la Batlia, des de l'acabament del termini de reclamacions. La llista definitiva, una vegada resoltes les reclamacions, es publicarà a la pàgina web de l'Ajuntament de Banyalbufar i al tauler d'anuncis de l'Ajuntament.

Així mateix, es fixarà la data i l'hora de constitució de la Comissió de Valoració i la fase de concurs de mèrits.

7.- Comissió de Valoració

La determinació de la Comissió de Valoració es realitzarà una vegada sigui publicada la llista definitiva dels aspirants admesos i exclosos i la seva actuació s'ajustarà estrictament a les Bases de la convocatòria. No obstant això, resoldrà els dubtes que puguin sorgir de la seva aplicació i podrà prendre els acords que corresponguin per aquells supòsits no prevists en les Bases.

Els membres de la Comissió de Valoració, hauran d'abstenir-se d'intervenir quan concorri alguna de les circumstàncies previstes en l'article 23 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Acabada la baremació dels aspirants, es publicarà a la web i al tauler d'anuncis de l'Ajuntament el llistat de puntuacions. Els aspirants disposaran d'un termini de 3 dies hàbils per possibles reclamacions. Si no hi ha reclamacions, aquest llistat esdevindrà definitiu. Una vegada resoltes les reclamacions, la Comissió de Valoració elevarà a Batlia el llistat definitiu de puntuacions i la proposta de nomenament com a funcionari/ària en comissió de serveis.

La Comissió de Valoració està facultada per a resoldre els dubtes, discrepàncies, peticions i suggeriments que s'originin durant el desenvolupament del procés de selecció, i adoptar els acords necessaris per al bon ordre del procés selectiu en tot el que no estigui previst en aquestes bases.

8.- Desenvolupament del procés selectiu

El procés de selecció consistirà en dues fases: la valoració dels mèrits relacionats amb el lloc de treball objecte de convocatòria, conformement al barem que es detalla en Annex I, i si escau, la celebració d'una entrevista personal.

La Comissió de Valoració valorarà les dues fases sent el resultat final la suma d'aquestes.

9.- Relació d'aprovats

Finalitzada la valoració del procés selectiu, la Comissió de Valoració farà pública en el tauló d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament, la llista provisional de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants, amb indicació de les qualificacions obtingudes en cadascun dels apartats.

Totes les persones aspirants disposaran d'un termini de tres dies hàbils, des de la publicació, per a efectuar les reclamacions oportunes o sol·licitar la revisió de la seva puntuació provisional davant la Comissió de Valoració. A aquesta revisió, podran assistir acompanyades d'un assessor.

La Comissió de Valoració tindrà un termini de cinc dies per a resoldre les reclamacions i, a continuació, publicarà, en el tauló digital d'anuncis i a la pàgina web, la llista definitiva d'aprovats, per ordre de puntuació, que no podrà contenir un nombre d'aprovats superior al de posats vacants objecte d'oferta.

D'acord amb la citada llesta, la Comissió de Valoració elevarà a l'Alcaldia Presidència de la Corporació, l'acta de l'última sessió, on s'inclourà la relació d'aprovats i la proposta del corresponent nomenament temporal.

Així mateix, la Comissió de Valoració proposarà una relació per ordre de puntuació de tots aquells aspirants que no obtinguessin els llocs oferts en Comissió de Serveis per a casos en els quals es faci necessari la cobertura de noves comissions de servei. En aquests casos la proposta de la Comissió de Valoració s'entendrà automàticament referida als aspirants següents per ordre de puntuació a l'efecte del seu posterior nomenament.

 

10.- Presentació de documents.

Una vegada publicada la llista de persones aprovades en el tauló d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament, els aspirants proposats disposen d'un termini de deu dies naturals, a comptar des de l'endemà al de la data de publicació, per a presentar els següents documents:

- Certificació expedida pel Registre Central de Penats i Rebels de mancar d'antecedents penals, dins dels tres mesos anteriors al dia que finalitzi el termini de presentació de documents.

L'incompliment d'aquest termini o si de l'examen de la documentació presentada es dedueix que els aspirants no compleixen els requisits que s'exigeixen en la convocatòria, suposarà la pèrdua del dret a ser nomenats funcionaris en comissió de serveis i quedessin sense efecte totes les actuacions anteriors relatives al seu nomenament.

11.- Nomenament, pressa de possessió i cessament.

El nomenament es realitzarà per resolució del batle, en el termini màxim de tres dies naturals comptats des de la publicació del llistat definitiu de puntuacions a la web municipal si no hi ha canvi de residència i vuit dies si implica canvi de residència.

12.- Recursos.

Contra la present convocatòria, les seves bases i els actes administratius que es derivin d'aquesta, podrà interposar-se pels interessats, amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant el batle, en el termini d'un mes comptat a partir de l'endemà al de la seva última publicació en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament; o bé directament recurs contenciós- administratiu davant el Jutjat del Contenciós- Administratiu de les Illes Balears en el termini de dos mesos, comptats igualment des de l'endemà al de la seva última publicació; tot això de conformitat amb l'establert en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la jurisdicció contenciós- administrativa.

​​​​​​​

ANNEX I Barem de mèrits i criteris de valoració

Els mèrits es calcularan a la data d'expiració del termini indicat per a la presentació de sol·licituds per participar en el procés selectiu.

Els mèrits presentats i no acreditats pels aspirants mitjançant original o fotocòpia compulsada no seran valorats.

El tribunal avaluarà els mèrits d'acord amb el barem següent:

1.- Valoració dels serveis prestats:

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 12 punts, d'acord amb els criteris següents:

a) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts com a policia local o turístic a les Illes Balears: 0,12 punts per mes, fins a un màxim de 12 punts.

b) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en altres categories, en municipis de les Illes Balears: 0,06 punts per mes, fins a un màxim de 12 punts.

2.- Estudis acadèmics oficials:

Únicament es valoren els estudis acadèmics oficials amb validesa en tot el territori nacional. En cas de presentació de títols d'estudis fets a l'estranger, s'ha d'acreditar l'homologació concedida pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.

Per la possessió de titulacions acadèmiques oficials superiors a la que s'exigeix per a la categoria a la qual s'accedeix o a partir d'una segona titulació acadèmica oficial igual a la que s'exigeix per a la categoria a la qual s'accedeix. La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valori el de nivell inferior necessari per obtenir-lo, llevat del cas que les titulacions corresponguin a branques diferents, amb l'excepció del títol de doctor, que se sumarà a la titulació corresponent.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts, d'acord amb els criteris següents:

a) Per cada titulació acadèmica de tècnic de formació professional de grau superior, ensenyaments professionals d'arts plàstiques i disseny de grau superior i els ensenyaments esportius de grau superior, així com tots els títols que hagin estat declarats equivalents: 0,07 punts, fins a un màxim de 0,21 punts.

b) Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o titulació declarada equivalent: 0,14 punts, fins a un màxim de 0,42 punts.

c) Per cada titulació acadèmica de grau universitari o grau de l'ensenyament artístic superior: 0,21 punts, fins a un màxim de 0,63 punts.

d) Per cada llicenciatura universitària, arquitectura, enginyeria o titulació universitària equivalent: 0,29 punts, fins a un màxim de 0,87 punts.

e) Per cada màster oficial i altres estudis de postgrau oficial universitari: 0,04 punts per cada 30 crèdits ECTS, fins a un màxim de 0,24 punts. Els estudis de grau amb càrrega lectiva de 300 crèdits ECTS, a més d'obtenir els punts de l'apartat c, obtindran 0,07 punts, d'acord en l'article 12.10 del Reial decret 1393/2007, de 29 d'octubre.

f) Per cada títol de doctor: 0,21 punts, fins a un màxim de 0,63 punts.

3.-Valoració dels coneixements de llengües.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 1,5 punts

3.1.- Coneixements orals i escrits de llengua catalana.

Es valoraran els certificats expedits per l'EBAP, els expedits o homologats per l'òrgan competent de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports, i els que es declarin equivalents o siguin reconeguts d'acord amb la normativa autonòmica vigent.

Es valorarà només un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, en què la puntuació s'acumularà a la de l'altre certificat que s'aporti. En tot cas, només es valoraran els certificats de nivell superior a l'exigit com a requisit d'ocupació de la plaça a la qual s'accedeixi. En cas que es presentin dubtes sobre la puntuació que s'hagi d'atorgar a algun certificat o sobre la seva validesa, es podrà sol·licitar un informe a la Direcció General de Política Lingüística de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 0,5 punts, d'acord amb els següents criteris:

a) Nivell C1 (abans nivell C) o equivalent: 0,20 punts

b) Nivell C2 (abans nivell D) o equivalent: 0,40 punts

c) Coneixements de llenguatge administratiu (certificat E): 0,10 punts

3.2.- Coneixements d'altres llengües.

Es valoraran els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua

oficial d'altres comunitats autònomes o estrangeres, expedits o homologats per escoles oficials d'idiomes, escoles d'administració pública o altres certificats del Marc Comú Europeu considerats equivalents. Per a una mateixa llengua sol es valoraran les titulacions de nivell superior.

La puntuació màxima d'aquest apartat és d'1 punt segons els criteris que s'indiquen en la següent taula:

 

Niveles del Marco Común Europeo

 

 

EOI

Universidades, escuelas de administración pública y organizaciones sindicales en el marco de los acuerdos de formación continua, equivalentes a los niveles del Marco Común Europeo

 

 

Otros niveles EBAP

 

 

Puntuación

A1

0,30

0,20

1r curso nivel inicial

0,10

A2

0,40

0,30

2º curso nivel inicial

0,20

 

B1

 

0,50

 

0,40

1r curso nivel elemental

 

0,30

 

B1+

 

0,60

 

0,50

2º curso nivel elemental

 

0,40

B2

0,70

0,60

1r curso nivel medio

0,50

B2+

0,80

0,70

2º curso nivel medio

0,60

C1

0,90

0,80

1r curso nivel superior

0,70

C2

1

0,90

2º curso nivel superior

0,80

Altres certificats equivalents als nivells del Marc comú europeu es valoraran amb la mateixa puntuació que els certificats de les escoles oficials d'idiomes.

4.- Valoració dels cursos de formació.

Només es valoren els diplomes o certificats de cursos i activitats formatives impartits per les escoles de formació de les policies locals, els cursos impartits per l'Escola Balear d'Administració Pública o que tinguin la condició de concertats o homologats per l'EBAP, els cursos d'interès policial manifest superats en universitats en l'àmbit de la Unió Europea o en altres administracions públiques de l'Estat espanyol amb centres de formació acreditats i els plans de formació contínua.

Pel que fa a la formació en línia i a distància no reglada, només es valora la que imparteixin i homologuin l'EBAP o les universitats de l'àmbit de la Unió Europea i l'efectuada dins els plans de formació contínua. Els cursos en matèria policial fets abans d'entrar en vigor la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, també es valoren.

En aquest apartat també es valora la impartició de cursos d'accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s'accedeixi en centre formatius oficials, acreditada mitjançant un certificat en què consti el curs, les hores i les matèries que s'han impartit i els crèdits dels títols, màsters propis no oficials i dels cursos d'expert universitari que tenen el caràcter de titulacions pròpies d'una universitat determinada.

4.1.- Formació relacionada amb l'àrea professional

4.1.1.- Accions formatives relacionades

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 4.5 punts. Es valoren, per a cada lloc de treball, les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc a què s'accedeix. En concret, només es valoren els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària relacionada amb la professió de policia local d'acord amb els criteris que s'indiquen a continuació:

a) Per cada certificat d'aprofitament: 0,005 punts per hora.

b) Per cada certificat d'assistència: 0,0025 punts per hora.

c) Per cada certificat d'impartició de cursos d'accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s'accedeixi: 0,0075 punts per hora.

Pel que fa als cursos o activitats expressades en crèdits, s'entén que cada crèdit equival a 10 hores.

No es valoren els certificats que no indiquin el nombre d'hores o crèdits, el contingut de la formació o que tinguin un contingut indefinit.

No s'ha de valorar la formació que constitueix una part dels cursos de capacitació per accedir a qualsevol categoria de les forces o cossos de seguretat i la formació repetida, llevat que s'hagi fet un canvi substancial en el contingut.

4.1.2.-Formació universitària no oficial relacionada amb les funcions del lloc de treball convocat

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2,5 punts.

a) Títol propi de graduat en seguretat i ciències policials de la Universitat de les Illes Balears: 1 punt

b) Títols propis de graduat universitari, relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària, amb càrrega lectiva de, com a mínim, 180 crèdits ECTS: 0,75 punts per títol, fins a un màxim d'1,5 punts.

c) Màsters, experts i diplomes universitaris relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària: 0,1 punts per crèdit ECTS, fins a un màxim d'1 punt. Els títols amb càrrega lectiva inferior a 30 crèdits ECTS no es valoren en aquest apartat.

4.2.- Formació no relacionada amb l'àrea professional.

4.2.1.- Accions formatives no relacionades.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts. S'han de valorar, per a cada lloc de treball, les accions formatives que, encara que no estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s'accedeix, es consideren d'interès general. En concret, només s'han de valorar per a totes les categories els cursos que estiguin relacionats amb les àrees temàtiques de la formació contínua de l'EBAP.

a. Per cada certificat d'aprofitament: 0,005 punts per hora

b. Per cada certificat d'assistència: 0,0025 punts per hora

5.- Curs de Policia Tutor.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 5 punts. Haver superat el curs de Policia Tutor.

6.- Entrevista (Puntuació màxima: 10 punts)

Els aspirants podran ser anomenats, en cas de considerar-se oportú, a la realització d'una entrevista sobre qüestions derivades de la seva trajectòria professional i qualssevol altres que l'òrgan competent consideri necessàries, amb la finalitat de valorar les capacitats, els coneixements o les aptituds del candidat per a ocupar el lloc de treball

 

 

​​​​​​​​​​​​​​ANNEX II SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ ALS PROCEDIMENTS PER COBRIR PLACES DE PERSONAL

DADES PERSONALS

Nom i llinatges ........................................................................................................... DNI ............................

Domicili c/ ............................................................................................. núm. ............. pis ........ porta …...

municipi .................................................................... CP ................................. tel .......................................

fax ........................... a/e ..................................................................................

EXPÒS

Que m'he assabentat de la convocatòria efectuada per aquest Ajuntament per cobrir places de policia local en comissió de serveis.

Que reunesc totes i cada una de les condicions exigides a la base tercera, referides a la data d'acabament del termini assenyalat per a la presentació d'aquesta sol·licitud.

Que declaro conèixer, i he satisfet els drets d'examen, la qual cosa s'acredita amb el document que s'adjunta.

DEMAN

Prendre part en aquesta convocatòria, acceptant íntegrament el contingut de les bases. S'adjunten els documents detallats a la clàusula tercera i quarta de les bases.

Banyalbufar, d de 20

(signatura)

SR. BATLE DE L'AJUNTAMENT DE BANYALBUFAR

 

ANNEX III ​​​​​​​MODEL NORMALITZAT DE PRESENTACIÓ DE MÈRITS

DADES PERSONALS

PRIMER LLINATGE

SEGON LLINATGE

NOM

DNI

 

 

 

 

DENOMINACIÓ DEL LLOC

 

S'adjunten els originals o fotocòpies compulsades que se consignen a continuació perquè puguin ser valorats a la fase de concurs.

1.Valoració dels serveis prestats.

Administració

Mesos complets

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Valoració estudis acadèmics oficials

Titulació

Crèdits ECTS (si escau)

 

 

 

 

 

 

3.Coneixements de llengües

3.1.Coneixements orals i escrits de llengua catalana.

 

3.2.Coneixements d'altres llengües.

Idioma

Nivell aconseguit

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Valoració de los cursos de formació

4.1.Formació relacionada con el àrea professional

Acció formativa rebuda

Hores aprofitament

Hores assistència

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Acció formativa impartida

Hores

 

 

 

 

 

 

 

 

4.2 Formació no relacionada con el àrea professional

Acció formativa rebuda

Hores aprofitament

Hores assistència

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

El que s'exposa al públic als efectes de la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears i el Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.

 

Banyalbufar, 24 de gener de 2020

El Batle en funcions

María de los Angeles Leonor Bosch Perez