Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 377
Resolució d’Alcaldia de modificar les atribucions de les diferents delegacions fetes a la Junta de Govern, mitjançant Resolució d’Alcaldia número 81, de 5 de juliol de 2019 (exp. 2019/006772)
L'Alcaldia mitjançant la Resolució número 4, de 15 de gener de 2020, va adoptar l'acord següent:
«Assumpte: modificació de les atribucions de les diferents delegacions fetes a la Junta de Govern, mitjançant Resolució d'Alcaldia número 81, de 5 de juliol de 2019
Atès que, mitjançant Resolució d'Alcaldia número 81, de 5 de juliol de 2019, es van delegar, per part d'aquesta batlia i a la Junta de Govern, les competències resolutives que en aquella s'especifiquen;
Atès que es troba convenient fer uns canvis en aquestes delegacions en matèria d'Hisenda Local o matèria econòmica; i més concretament en contractacions; i Tresoreria i pressupost, en el sentit que els regidors delegats puguin resoldre expedients de la seva competència fins a un import inferior a 6.000 euros i, d'aquesta manera, se n'agiliti la tramitació;
Atès que les bases d'execució de l'Ajuntament, aprovades mitjançant l'aprovació definitiva del pressupost de l'Ajuntament, de 19 de desembre de 2019 (BOIB número 172 de 24 de desembre de 2019), així ho preveuen;
Tenint en compte que l'Alcaldia, en virtut de l'article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local i les normes concordants, té la possibilitat de delegar l'exercici de les seves atribucions, exceptuant les enumerades en l'apartat 3 d'aquest article, com ara les de convocar i presidir les sessions de Ple i de Junta de Govern, i les numerades als apartats a), e), j), k), l) i m) del número 1 d'aquest article;
Tenint en compte els articles 23.2 b) i 23.4 de la Llei 7/1985, el text refós 781/1986, de 18 d'abril, de les disposicions legals vigents en matèria de règim local (article 24), i el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (article 41), aprovat pel Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre;
RESOLC:
PRIMER: Modificar les atribucions de les diferents delegacions fetes a la Junta de Govern, mitjançant Resolució d'Alcaldia número 81, de 5 de juliol de 2019, de forma que els regidors delegats puguin resoldre expedients de la seva competència en matèria d'Hisenda Local o matèria econòmica; i, més concretament, en contractacions; i Tresoreria i pressupost, per import inferior a 6.000 €, per tal d'agilitar-ne la tramitació. Per la qual cosa les delegacions a la Junta de Govern sobre aquestes matèries queden modificades de la manera següent:
B. En matèria d'Hisenda Local o matèria econòmica:
Contractacions
a) Les contractacions i concessions d'import a partir de 6.000 € i quan l'import no superi el 10 % dels recursos ordinaris del pressupost ni, en qualsevol cas, els 6 milions d'euros; inclusivament les de caràcter plurianual, quan la durada no sigui superior a quatre anys i l'import acumulat de totes les anualitats no superi el percentatge indicat, referit als recursos ordinaris del pressupost del primer exercici, ni la quantia assenyalada.
Tresoreria i pressupost
a) L'autorització, la disposició i el reconeixement d'obligacions a partir de 6.000 euros i dins dels límits de competència de l'Alcaldia, d'acord amb el pressupost aprovat, la resolució de recursos, i la devolució d'avals.
SEGON. L'Alcaldia es reserva l'exercici de les atribucions delegades, sense acte exprés de revocació d'aquestes, per a aquells casos que s'estimin urgents per part de l'Alcaldia.
Aquest decret haurà de ser publicat en el BOIB, conformement a l'article 44 del ROF, i se'n donarà compte al Ple en la primera sessió que se celebri.»
La qual cosa es fa pública per a general coneixement.
Ciutadella de Menorca, 15 de gener de 2020
L'alcaldessa, Joana Gomila Lluch