Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SINEU

Núm. 346
Procés selectiu personal laboral fix “personal de neteja”

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local, en sessió celebrada en data 9 de gener de 2020, va aprovar la convocatòria i les bases per a la provisió d'una plaça de personal laboral fix, per torn lliure, de personal de neteja.

El que s'exposa al públic a l'efecte de la Llei 3/2007, de 27 de març, de funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

BASES DE LA CONVOCATÒRIA DEL PROCEDIMENT SELECTIU PER A LA COBERTURA PER CONCURS OPOSICIÓ D'UNA PLAÇA DE PERSONAL LABORAL FIX PERSONAL DE NETEJA

PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

1.1.Les presents bases i convocatòria tenen per objecte la selecció i contractació d'un/a empleat/da laboral, fix de plantilla, per a ocupar plaça catalogada de “Personal neteja” i assimilat a la classificació professional AP (Agrupacions Professionals) dels funcionaris, mitjançant el sistema de concurs oposició, torn lliure, i per a l'acompliment de qualsevol lloc de treball municipal adequat a les característiques d'aquesta plaça, si bé inicialment la seva adscripció ho serà al lloc PERSONAL NETEJA, atès la jubilació de la persona que ocupava el lloc.

1.2.El lloc referit, recollit en la RPT municipal amb el codi 15, té encomanades les següents tasques més habituals:

1.Neteja dels edificis i instal·lacions municipals escombrant i fregant sols, llevar pols, neteja i desinfecció de banys i vestuaris, netejar taules, finestres i persianes, buidatge de papereres, retirar i traslladar els fems als distints contenidors.

2.Neteja de dependències després d'obres, recol·locar mobiliari d'oficina, emblanquinar.

3.Realitzar treballs d'altura com poden ser neteja de finestrals.

4.Efectuar qualsevol altra tasca pròpia de la seva categoria que li sigui encomanada i per la qual hagi estat prèviament instruït/da.

SEGONA.- NORMATIVA D'APLICACIÓ

2.1. La selecció es regirà per les prescripcions contingudes en aquesta convocatòria específica i, en allò que no es prevegi, pel vigent Conveni Col·lectiu, el Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors; la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la CAIB; el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat per Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre; en el Decret 27/1994, d'11 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'ingrés del personal al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears; en l'RD 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el reglament general d'ingrés del personal al servei de l'Administració general de l'Estat i de provisió de llocs de treball i de promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració general l'Estat, en tot allò que no s'entengui derogat per l'esmentat text refós, i en l'RD 896/1991, de 7 de juny, pel qual s'estableixen les regles bàsiques i programes mínims als quals s'han d'ajustar els procediments de selecció dels funcionaris d'Administració Local, en tot allò que no s'entengui derogat per l'esmentada Llei.

TERCERA.- MODALITAT DEL CONTRACTE

3.1.El tipus de contracte és indefinit, regulat en el Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors.

3.2.El caràcter del contracte és en règim de dedicació normal, a temps complet i la jornada de treball serà de 37,5 hores setmanals de treball efectiu de mitjana en còmput anual i jornada flexible.

QUARTA.- CONDICIONS D'ADMISSIÓ D'ASPIRANTS

4.1.Per a formar part en les proves de selecció, serà necessari reunir els requisits establerts en l'article 56 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic i en l'article 50 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la CAIB:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'algun dels altres Estats membres de la Unió Europea o nacional d'algun Estat en el qual, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui aplicable la lliure circulació de treballadors.

En les mateixes condicions, també podrà participar, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, el/la cònjuge dels nacionals espanyols i dels nacionals dels altres Estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguin separats de dret i els seus descendents i els del seu cònjuge sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de 21 anys o majors d'aquesta edat dependents.

b) Estar en possessió del Certificat d'escolaritat o equivalent.

c) No haver estat acomiadat mitjançant expedient disciplinari de cap Administració pública o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar- se en la situació d'inhabilitació absoluta o especial per a l'acompliment d'ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, quan es tractés d'accedir a la mateixa categoria professional a la qual es pertanyia.

En el cas de nacionals d'altres estats, no estar inhabilitat o en situació equivalent, ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi en l'Estat de procedència l'accés a l'ocupació pública en els termes anteriors.

d) Tenir complerts els setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.

e) Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques.

f) Abans de prendre possessió del lloc, l'interessat haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat en el sector públic delimitat per l'art. 1 de la Llei 53/1984, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, haurà de declarar- ho en el termini de deu dies comptats a partir del dia de la contractació perquè la corporació acordi la declaració de compatibilitat o d'incompatibilitat.

g) Els aspirants que no posseeixin la nacionalitat espanyola i del seu origen no es desprengui el coneixement de la llengua castellana, hauran d'acreditar el seu coneixement mitjançant l'aportació del diploma d'espanyol com a llengua estrangera, regulat en l'RD 1137/2002, de 31 d'octubre; o del certificat d'aptitud d'espanyol per a estrangers, expedits per les escoles oficials d'idiomes o mitjançant l'acreditació que estan en possessió d'una titulació acadèmica espanyola expedida per l'òrgan oficial competent en el territori espanyol.

h) Acreditar el coneixement de la llengua catalana de nivell A2, mitjançant aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o expedit o homologat per la Conselleria competent o bé mitjançant la superació d'una prova que serà prèvia a la fase d'oposició.

i) Haver satisfet els drets d'examen dins del termini de presentació d'instàncies, per import de 25 euros. El pagament haurà de realitzar- se abonament en el compte corrent següent: ES03 0061 0120 2803 4602 0114 (Banca March) . El concepte haurà de quedar clarament especificat amb el nom de l'aspirant i el núm. Expedient 26/2020. Quedaran exempts del pagament de la taxa de drets d'exàmens les persones amb discapacitat igual o superior al 33%.

4.2.Tots els requisits anteriors, hauran de posseir- se en el moment de finalitzar el termini de presentació de sol·licituds i gaudir dels mateixos durant el procediment de selecció, fins al moment de la contractació.

CINQUENA.- FORMA I TERMINI DE PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES

5.1.Les sol·licituds, requerint prendre part en les corresponents proves de selecció, en les quals els aspirants faran constar que reuneixen les condicions exigides en les presents bases específiques, es dirigiran al Sr. Batle de l'Ajuntament de Sineu, i es presentaran en el Registre d'entrada d'aquest Ajuntament o en qualsevol de les formes previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, durant el termini de deu dies naturals comptats a partir del següent al de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado. Quan l'últim dia del termini sigui inhàbil, s'entendrà prorrogat al primer dia hàbil següent. La convocatòria íntegra de les bases es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears; igualment estaran publicades les presents Basis en el Tauler d'anuncis i en la pàgina web municipal.

5.2.La sol·licitud haurà d'anar acompanyada per:

- Una fotocòpia del document nacional d'identitat o, en el cas de no ser espanyol, del document oficial acreditatiu de la personalitat (NIE, passaport o targeta de residència) .

- Una fotocòpia del títol acadèmic exigit per a formar part de la convocatòria (anvers i revers) i de qualssevol altres requisits exigit en les bases específiques. El justificant de pagament dels drets d'expedició d'aquest només té validesa fins a l'expedició del títol. Es presumeix que el títol ha estat expedit quan han transcorregut més de dos anys des de l'emissió del justificant del pagament dels drets d'expedició i, en aquest cas, les persones aspirants queden excloses i han d'acreditar- se en el termini d'esmenes de les deficiències en la sol·licitud o justificar mitjançant un certificat de la universitat corresponent que el títol encara no ha estat expedit.

- Una fotocopia compulsada del Títol o certificat oficial corresponent, expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o expedit o homologat per la Conselleria competent que acrediti el nivell requerit de català.

- Una fotocòpia compulsada de quants documents acreditatius es presentin per a justificar els mèrits a valorar.

- El resguard del pagament de la taxa realitzat segons la via seleccionada. 

5.3.Els mèrits hauran de detallar- se en la instància o en fulla adjunta i la documentació acreditativa dels mateixos haurà de presentar- se ordenada segons l'indicat en la sol·licitud presentada.

Únicament es valoraran aquells mèrits que estiguin adequada i clarament acreditats d'acord amb els barems de la fase de concurs. Els mèrits adduïts i no justificats pels aspirants en la forma indicada no seran valorats. No es tindrà en compte la remissió a altres expedients de convocatòries anteriors.

5.4.Expirat el termini de presentació d'instàncies, el Batle o òrgan en què delegui dictarà resolució, en el termini màxim d'un mes, declarant aprovada la llista provisional d'admesos i exclosos. En aquesta resolució, que es publicarà en el tauler d'edictes i en la pàgina web de l'Ajuntament, s'assenyalarà un termini de deu dies hàbils per a esmena de defectes en les sol·licituds, si n'hi hagués.

5.5.Transcorregut el termini d'esmena, i en el termini màxim de tres dies hàbils, pel Batle (o òrgan delegat) es dictarà resolució aprovant la llista definitiva d'aspirants admesos i exclosos, que es publicarà en el tauler d'edictes i en la pàgina web de l'Ajuntament. En la mateixa es farà constar igualment la composició del Tribunal de Selecció i el dia, hora i lloc en què tindran lloc els exercicis.

SISENA.- TRIBUNAL DE SELECCIÓ

6.1.La designació del Tribunal de Selecció es dura a terme de conformitat amb el que es disposa en l'article 51 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, l'article 11 del Reial decret 364/1995, de 10 de març, mitjançant el qual s'aprova el Reglament general d'ingrés del personal al servei de l'Administració general de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració General de l'Estat, l'article 60 del text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat per RDL 5/2015, de 30 d'octubre i en el Decret 27/1994, d'11 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'ingrés del personal al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

El mateix estarà constituït per un nombre imparell de membres, no inferior a cinc.

La designació dels membres del Tribunal, inclourà la dels respectius suplents, havent de ser tots els membres d'aquest, funcionaris de carrera o personal laboral fix que posseeixin una titulació igual o superior a la requerida per a les places/llocs de treball i, almenys la meitat d'ells, una especialització semblant a l'exigida per a la convocatòria.

La composició del tribunal haurà d'ajustar- se als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres, i es tendirà a la paritat entre home i dona.

No podran formar part dels tribunals:

- Els càrrecs de designació política, o que ho hagin estat si fa menys de quatre anys del cessament d'aquesta condició.

- Les persones que hagin fet tasques de preparació d'aspirants a les proves selectives per al cos, escala o especialitat de què es tracti en els tres anys anteriors a la publicació de la convocatòria corresponent.

- Atès que la pertinència als òrgans de selecció serà sempre a títol individual, d'acord amb el punt 3 de l'article 60 del text refós de la Llei del EBEP, tampoc poden formar part els representants de les empleades i els empleats públics com a tals.

6.2.Per a la vàlida constitució del Tribunal, a l'efecte de la celebració de sessions, deliberacions i presa d'acords es requerirà la presència del president i del secretari o dels qui els substitueixin, i de la meitat, almenys, dels seus membres titulars o suplents. 

Les decisions s'adoptaran per majoria de vots dels membres presents, resolent en cas d'empat el vot de qualitat del president del Tribunal. 

6.3.El Tribunal de Selecció resoldrà totes les qüestions derivades de l'aplicació de les Bases durant el desenvolupament del procés selectiu, trobant- se vinculat pel que es disposa en aquestes Bases.

6.4.Seran aplicable a aquest Tribunal les normes sobre constitució d'òrgans col·legiats previstes en els art. 15 i següents de la Llei 40/2015, de Règim Jurídic del Sector Públic, així com el que es disposa en els articles 23 i 24 d'aquesta norma legal en relació a l'abstenció i recusació dels seus membres. 

6.5.El Tribunal de selecció podrà disposar la incorporació d'assessors especialistes per a totes o algunes de les proves. Aquests assessors col·laboraran amb el Tribunal exclusivament en l'exercici de les seves especialitats tècniques, tenint veu però no vot.

SETENA.- DESENVOLUPAMENT DEL PROCEDIMENT DE SELECCIÓ

7.1.El Tribunal podrà requerir en qualsevol moment als aspirants que acreditin la seva personalitat. Si en qualsevol moment del procés selectiu arribés a coneixement del Tribunal que algun dels aspirants no posseeix la totalitat dels requisits exigits per la present convocatòria, prèvia audiència de l'interessat, haurà de proposar la seva exclusió al Batle o òrgan en el qual delegui indicant les inexactituds o falsedats formulades per l'aspirant en la sol·licitud d'admissió a aquest concurs oposició, als efectes procedents.

7.2.Els aspirants convocats per a la realització del primer exercici que no compareguin a realitzar- lo a l'hora fixada, quedaran decaiguts en els seus drets, excepte els casos degudament justificats i lliurement apreciats pel Tribunal, per als quals podrà realitzar- se una convocatòria extraordinària.

7.3 Així mateix, els aspirants que superin el primer exercici de la fase d'oposició seran convocats, respectivament, per al segon en crida única, quedant decaiguts en els seus drets els aspirants que no compareguin a realitzar aquests, amb l'excepció a la qual es refereix el paràgraf anterior.

7.4.Des de la total conclusió d'un exercici fins al començament del següent haurà de transcórrer un termini mínim de setanta- dues hores i màxim de quaranta- cinc dies naturals.

7.5.Els anuncis relatius a les dates, hores i llocs de realització de cada exercici seran publicats amb, almenys, quaranta- vuit hores d'antelació, en el tauler d'edictes i pàgina web de l'Ajuntament.

7.6.L'ordre d'actuació dels aspirants serà l'establert mitjançant Resolució de 6 de febrer de 2013, de la Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques, per la qual es publica el resultat del sorteig a què es refereix el Reglament General d'Ingrés del Personal al Servei de l'Administració de l'Estat, que l'ha fixat en el sentit que comenci pels aspirants el primer cognom dels quals s'iniciï amb la lletra A i, si no hi hagués cap, pels aspirants el primer cognom dels quals s'iniciï amb la lletra B, i així successivament.

VUITENA.- PROCEDIMENT DE SELECCIÓ

8.1.El procediment de selecció constarà de dues fases: la fase d'oposició i la fase de concurs.

8.2.Fase d'oposició.

Serà prèvia a la fase de concurs i tindrà caràcter eliminatori. Estarà constituïda per la realització de dos exercicis: Un teòric i un pràctic. Els aspirants que no aprovin cadascun dels exercicis quedaran eliminats del procés selectiu.

La fase d'oposició suposarà un 60% de la puntuació final.

Primer exercici. – De caràcter teòric.

Consistirà en la resposta a un qüestionari tipus test de 30 preguntes, amb un mínim de 3 respostes alternatives, on només una d'elles serà la correcta, proposat pel Tribunal Qualificador i relatiu a qüestions relacionades amb el temari objecte de l'oposició, relacionat en l'Annex I d'aquestes bases.

Per a realitzar l'exercici els aspirants disposaran d'una hora i mitja com a màxim.

Aquest exercici es qualificarà de 0 a 10 punts, sent necessari obtenir, com a mínim, 5 punts per a aprovar- ho. Les respostes correctes es valoraran amb 0,33 punts, les incorrectes restaran un terç del valor assignat a la resposta correcta, i no es puntuaran les no contestades.

Segon exercici. – De caràcter pràctic.

Consistirà en la realització d'una prova pràctica, basada en les matèries contingudes en el temari que figura com a Annex I a aquestes bases i que, en tot cas, haurà de versar sobre continguts propis dels procediments, tasques i funcions habituals de la plaça objecte de convocatòria. Aquest exercici s'haurà de realitzar en un temps màxim d'una hora.

Aquest exercici es qualificarà de 0 a 10 punts, sent necessari obtenir, com a mínim, 5 punts per a aprovar- ho.

Conclòs cadascun dels exercicis, el Tribunal farà pública en el local on s'hagi realitzat, tauler d'edictes i pàgina web de l'Ajuntament la puntuació obtinguda en aquell pels aspirants.

Conclosos els dos exercicis de la fase d'oposició, el Tribunal farà pública en el tauler d'edictes i pàgina web de l'Ajuntament la relació d'aspirants que hagin aprovat aquesta fase, amb indicació de la puntuació total obtinguda. 

8.3.Fase de concurs.

Serà posterior a la fase d'oposició i suposarà un 40% de la puntuació final.

En la fase de concurs es valoraran els següents mèrits, fins a un màxim de 10 punts:

a) Formació, amb un màxim de 5 punts. Haver participat com a alumne en cursos o jornades de centres educatius reconeguts oficialment sobre matèries directament relacionades amb les funcions pròpies de la plaça i/o lloc objecte de la convocatòria, es valorarà de la següent manera:

Es puntuarà 0,20 punts per cada 10 hores de formació.

Els cursos en els quals no consti expressament el nombre d'hores no seran valorats.

No seran objecte de valoració els cursos que formin part d'un pla d'estudis per a l'obtenció d'una titulació acadèmica.

b) Experiència professional, amb un màxim de 5 punts, de la següent manera:

Per serveis prestats en qualsevol Administració Pública o sector privat per treballs desenvolupats relacionats amb les funcions a exercir en el lloc: 0,085 punts per mes.

Els períodes de treball inferiors a un mes no seran valorats.

Els serveis prestats en Administracions Públiques o empreses del sector públic hauran d'acreditar- se mitjançant certificació expedida per l'Administració competent amb expressió de la plaça i/o lloc de treball exercit i del període de prestació de serveis. 

En el supòsit de serveis prestats en el sector privat, hauran de presentar- se els contractes de treball, visats per l'oficina d'ocupació, en els quals consti la categoria/grup professional i els llocs exercits, o en defecte d'això informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social amb expressió del grup de cotització i dels períodes cotitzats.

8.4.Els mèrits a valorar en la fase de concurs hauran de posseir- se a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i presentar- se al costat d'aquestes. No es valoraran mèrits diferents i tampoc els presentats amb posterioritat a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Els mèrits en els quals no quedi prou acreditat l'extrem que l'aspirant pretén que se li valori o que no estiguin degudament compulsats no seran valorats.

Es farà pública en els mateixos llocs que la puntuació de la fase d'oposició, la relació que contingui la valoració dels mèrits de la fase de concurs, amb indicació de la puntuació obtinguda en cadascun dels mèrits i la puntuació total obtinguda en aquests.

NOVENA.- RELACIÓ D'APROVATS I FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE

9.1.La qualificació final dels aspirants vindrà determinada per la suma de les puntuacions obtingudes en la fase d'oposició (60%) i en la fase de concurs (40%) .

9.2.Una vegada acabada la qualificació dels aspirants el Tribunal publicarà en el Tauler d'anuncis de l'Ajuntament i en la pàgina web municipal la llista de candidats per ordre de puntuació obtinguda. 

9.3.En els supòsits en els quals s'obtingués igual puntuació per més d'un candidat, els desempats es dirimiran donant prevalença al factor de formació i, si persisteix l'empat, es dirimirà per sorteig.

9.4.S'estableix un període d'al·legacions de dos dies hàbils després de la publicació de les llistes provisionals en el tauler d'anuncis d'aquest Ajuntament

9.5.Per Resolució de Batlia s'acordarà la contractació del candidat amb major puntuació obtinguda, formalitzant- se el corresponent contracte laboral indefinit, d'acord a l'indicat en la base tercera. La resta de candidats passaran a formar part d'un borsa de treball, per ordre per ordre de puntuació, per a eventuals contractacions temporals.

9.6.El funcionament de la borsa serà el següent:

- Quan es donin les circumstàncies per a la contractació de personal laboral temporal, segons les causes regulades legalment, el serveis municipals procediran a contactar de manera telefònica, per ordre de puntuació, amb les persones que formin part de la borsa, les quals hauran de manifestar la seva conformitat o no amb la contractació en un termini màxim de tres dies naturals. En la comunicació s0haurà d'informar a l'aspirant de les condicions bàsiques de treball del lloc que es proposa. Si no s'accepta la contractació no s'exclourà de la borsa, però passaran al darrer lloc de la mateixa.

- La borsa caducarà als tres anys de la seva constitució.

DÈCIMA.- RECURSOS

10.1.Les presents bases i convocatòria podran ser impugnades de conformitat amb el que s'estableix en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

10.2.Contra la convocatòria i les seves bases, que esgoten la via administrativa, es podrà interposar pels interessats recurs de reposició en el termini d'un mes davant l'Alcaldia, previ al contenciós- administratiu en el termini de dos mesos davant el Jutjat contenciós administratiu de Palma o, a la seva elecció, el que correspongui al seu domicili, a partir de l'endemà al de publicació del seu anunci.

10.3 Així mateix, la Jurisdicció competent per a resoldre les controvèrsies en relació amb els efectes i resolució del contracte laboral serà la Jurisdicció Social.

 

Sineu, 13 de gener de 2020

El batle

Tomeu Mulet Florit

 

ANNEX I

 TEMES DE LA FASE D'OPOSICIÓ

MATÈRIES GENERALS

Tema 1. La Constitució Espanyola de 1978 (I) : estructura i contingut. Drets i deures fonamentals dels espanyols i els estrangers. Drets i llibertats, les seves garanties i la seva suspensió.

Tema 2. La Constitució Espanyola de 1978 (II) : La Corona. Les Corts Generals. El Govern i l'Administració. Relacions entre el Govern i les Corts Generals.

Tema 3. L'Estatut d'Autonomia de les Illes Balears. El Parlament de les Illes Balears. El President del Govern de les Illes Balears.

Tema 4. Organització territorial de l'Estat. L'Administració Local: la Província i el Municipi. Òrgans de govern municipals. El Batle i els regidors: elecció i funcions. El Ple i la Junta de Govern: composició i funcions.

Tema 5. La igualtat de gènere: conceptes i normativa.

MATÈRIES ESPECÍFIQUES

Tema 6. Neteja de centres públics. La neteja d'àrees administratives. Neteja de banys públics i vestuaris. Tractaments de sòl/trespol.

Tema 7. Neteja de magatzems, tallers i exteriors. Neteja d'edificis i instal·lacions posteriors a obres.

Tema 8. Eines i útils bàsics de neteja. Maquinaria de neteja. Aspectes ecològics de la neteja. Eliminació de residus.

Tema 9. L'organització i control del servei de neteja. Equips de treball. Funcions del personal de neteja.

Tema 10. Prevenció de riscs laborals en els treballs de neteja. Neteja en altura. Productes químics en la neteja.

 

 

ANNEX II Model d'instància

Sr/a._________________________________________________amb DNI:____________ i domicili a efectes de notificacions en carrer________________________________________________ núm. ______ de __________________ CP___________

EXPOSA:

Primer.- Que té coneixement de la convocatòria anunciada en el BOE núm. ______ , de data _____________________, d'un lloc de feina de PERSONAL DE NETEJA, en règim laboral fix, conforme a les Bases publicades en el BOIB núm. _______ de data ___________

Segon.- Que reuneix totes i cadascuna de les condicions exigides en les bases referides a la data d'expiració del termini de presentació d'instàncies.

Tercer.- Que declara conèixer les bases de la convocatòria.

Per tot això,

SOL·LICITA:

Que sigui admesa aquesta sol·licitud per a les proves de selecció de personal indicada.

A Sineu, ___ de __________de 2020

El/la sol·licitant,

Signatura.