Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 52
Departament de Personal. Servei de Selecció, Provisió i Gestió. Modificació decret de les Bases del procediment selectiu per cobrir dues places vacants d’Inspector de policia local de l’Ajuntament de Palma
El regidor de l’Àrea d’Hisenda, Innovació i Funció Pública, per resolució número 126 de 3 de gener de 2020, va acordar el següent:
Primer.- Esmenar el decret del Regidor d’Hisenda, Innovació i Funció Pública número 21.324, es va decretar les Bases específiques del procediment selectiu per cobrir dues places vacants d’Inspector de Policia Local de l'Ajuntament de Palma, publicades al BOIB núm. 151 de 7 de novembre de 2019, atès que s’han observat una sèrie d’errades, concretament les següents:
- Base 8 “Admissió de les persones aspirants”
- Allà on diu: “En el termini màxim de deu dies, a comptar des de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, l'autoritat convocant o la que tingui la delegació, dictarà resolució per la que s'aprova la llista provisional de persones admeses i excloses en cada un dels procediments de selecció: torn lliure i promoció externa.”
- ha de dir: “En el termini màxim de deu dies, a comptar des de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, l'autoritat convocant o la que tingui la delegació, dictarà resolució per la que s'aprova la llista provisional de persones admeses i excloses.”
- Base 14.1 “Curs de capacitació”:
- Allà on diu: “Les faltes d'assistència no justificades durant la realització del curs de capacitació durà aparellada la disminució proporcional dels drets econòmics, sense perjudici de la incidència sobre la avaluació del mateix.
Les persones aspirants que no superin el curs de capacitació no podran realitzar el període de pràctiques en el municipi i perdrà tots els drets del seu nomenament com funcionari/a de carrera, declarant-se així mitjançant resolució motivada del òrgan municipal corresponent.”
- ha de dir: “Les persones aspirants que no superin el curs de capacitació perdran tots els drets del seu nomenament com funcionari/a de carrera, declarant-se així mitjançant resolució motivada de l'òrgan municipal corresponent.”
- Base 14.2 “Fase de pràctiques en el municipi”:
- Allà on diu: “La fase de pràctiques en el municipi tindrà una durada de sis mesos. Aquest període de pràctiques es realitza una vegada superat el curs de capacitació, excepte que per la incompatibilitat de dates sigui mes convenient repartir-lo en dos etapes.
En tot cas, és necessari haver completat al manco una cinquena part del curso de capacitació per poder executar la primera etapa de pràctiques.”
- ha de dir: “La fase de pràctiques en el municipi tindrà una durada de sis meses i es pot compaginar amb la realització del curs de capacitació.”
Segon.- Publicar aquesta resolució al web de l'Ajuntament de Palma i al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, conformement el que disposa l’article 123 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al registre general d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, abans esmentada, i es considerarà desestimat quan no s’hagi resolt ni notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, conformement al que estableix l’article esmentat anteriorment, i els 45 i següents de la llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, 3 de gener de 2020
El cap de departament de Personal
p.d. Decret de batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014)
Antoni Pol Coll