Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

Núm. 12757
Convocatòria de concessió d’ajudes de 700,00 € cada una que poden servir de complement i promoció per als estudiants del municipi de Sant Josep de sa Talaia, que cursin estudis universitaris i cicles formatius de grau mitjà i superior durant el curs 2019-2020, a centres de fora de l’illa

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per Decret d'Alcaldia núm. 2019-4041, de 16 de desembre de 2019, es va aprovar la següent

“Convocatòria de concessió d'ajudes de  700,00 € cada una que poden servir de complement i promoció per als estudiants del municipi de Sant Josep de sa Talaia, que cursin estudis universitaris  i cicles formatius de grau mitjà i superior durant el curs 2019-2020, a centres de fora de l'illa.

1. OBJECTE

1.1.  L'illa d'Eivissa en conjunt i el nostre municipi de Sant Josep de sa Talaia, en concret, presenten un dèficit important en nombre d'estudiants universitaris i de cicles formatius de grau superior.

1.2.  El dèficit d'estudiants és degut, entre d'altres motius, a la dificultat i sobreesforç, sobretot a nivell econòmic,  que suposa per a les famílies tenir un membre o més de la unitat familiar cursant una carrera universitària o un cicle de grau formatiu fora de l'illa. Hem de tenir en compte que l'oferta de carreres universitàries i cicles formatius, sobretot de grau superior,  que es poden cursar a Eivissa és  absolutament minsa. Aquest fet comporta que les famílies que tenen membres de la unitat familiar estudiant fora de l'illa han de  pagar  les despeses acadèmiques pròpies dels esmentats estudis i, a més, transport i habitatge, la qual cosa suposa una despesa addicional que altres estudiants que viuen a zones universitàries no tenen.

1.3. L'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia sap que un municipi, que facilita i incentiva  que els seus membres puguin arribar a  nivells formatius superiors, és un municipi ric perquè inverteix en cultura i en futur: en els futurs gestors que tendrà la nostra societat. 

1.4. L'objectiu d'aquesta convocatòria és donar suport econòmic, mitjançant la convocatòria d'ajudes de 700,00 € cada una,  als estudiants del municipi de Sant Josep de sa Talaia que cursin estudis universitaris o cicles formatius de grau superior i grau mitjà fora de l'illa, durant el curs 2019-2020.

1.5. Per a aquest curs 19-20 es volen donar ajudes també als estudiants universitaris i de cicles formatius que participin en el Programa Erasmus, que el permet estudiar en una institució d'educació superior d'altres països europeus.

2. RÈGIM APLICABLE

2.1. La present convocatòria se sotmet a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, al Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, a l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia ( BOIB núm. 66, de 30 de maig de 2017) i al Pla  estratègic de subvencions de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia per als exercicis 2018/2019 modificat (BOIB núm. 17, de 7 de febrer de 2019). 

2.2. Aquestes ajudes estan exemptes de retenció de l'impost sobre la renda de les persones físiques, en virtut de l'article 7.j de la Llei 35/2006, de 28 de novembre, de l'impost sobre la renda de les persones físiques i de modificació parcial de les lleis dels impostos sobres societats, sobre la renda de no residents i sobre el patrimoni (BOE núm. 285, de 29-11-06). Així mateix, hi és d'aplicació la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (BOE núm. 298, de 14-12-99, i suplement en català núm. 17, de 30-12-99).

2.3. Aquesta convocatòria s'exposarà al tauler d'anuncis de l'Ajuntament; al  de la pàgina web de l'Ajuntament i al de la seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Josep  (www.santjosep.org), i serà publicada al BOIB i a la BDNS.

2.4. Si les subvencions concedides ho fossin pel fet d'estar en una determinada situació, no s'exigirà més justificació que la de l'acreditació del compliment de les condicions per al seu atorgament, d'acord amb el que estableix l'article 30.7 de la LGS.

 

3. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA I QUANTIA

La quantia màxima de les ajudes que es podrà concedir en aquesta convocatòria és de 140.000,00 €, amb càrrec a la partida 326148017 amb fons de finançament municipal, condicionat al que disposa el corresponent pressupost de la corporació per a l'any 2020. 

4. CONDICIONS GENERALS DELS  SOL·LICITANTS

Podran acollir-se a aquesta convocatòria els estudiants empadronats al municipi de Sant Josep de sa Talaia, que cursen estudis universitaris i cicles formatius de grau mitjà i superior durant el curs 2019-2020  a centres de fora de l'illa, i que compleixin els següents requisits:

a)  Estar empadronats de manera continuada al municipi de Sant Josep de sa Talaia des d'abans de l'1 de gener de 2019.

b)  Cursar els següents estudis, que han de ser presencials o semipresencials:

b.1) Cursar  a centres de fora de  l'illa durant el curs 2019/2020 :

-cicles formatius de grau mitjà i superior

-ensenyaments universitaris oficials, s'inclouen dins aquests estudis: estudis de grau (o equivalent); el màster oficial i el doctorat (RD1393/2007, de 29 d'octubre i RD 43/2015, de 2 de febrer).

b.2) Ser estudiant universitari o de cicle formatiu d'un centre d'Eivissa o de fora de l'illa que participi en el curs 19/20 en un programa Erasmus.

b.3) Ser estudiant de màster en una universitat estrangera.

c) Haver cursat estudis reglats durant el curs 2018-2019. S'entén per estudis reglats els que componen el sistema educatiu espanyol (educació preescolar i educació infantil; educació primària; ESO; Batxillerat. Formació professional; formació universitària (amb títols universitaris oficials); Ensenyaments de règim especial: artístics i idiomes). Si no s'han cursat estudis reglats durant el curs 18-19 s'haurà de presentar una declaració responsable (annex III)

d)  Haver aprovat durant el curs 2018-2019 o durant el darrer curs en què es cursaren estudis reglats, com a mínim, la meitat dels crèdits que correspondrien al curs complet corresponent o el total de crèdits que queden pendents per finalitzar els estudis. En cas d'estudiants que s'hagin matriculat a assignatures de cursos diferents es farà la mitjana de crèdits d'un curs dividint el total de crèdits dels estudis universitaris o cicle que es cursi pels cursos en què estiguin distribuïts els estudis universitaris  o cicle.

e) Estar matriculat, com a mínim, de la meitat dels crèdits del curs 19-20 o de tots els crèdits que quedaven pendents per finalitzar els estudis.

f) Trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep.

g) No trobar-se incurs en cap de les causes d'incompatibilitat i complir els requisits que fixa l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

h) Acreditar el compliment d'obligacions en matèria de reintegrament de subvencions que estableix l'article 25 del RLGS.

5. RÈGIM DE LES AJUDES

5.1. La concessió de la subvenció es durà a terme mitjançant el règim de

concurrència no competitiva. Només podran obtenir subvenció aquells sol·licitants que, reunint els requisits exigits, acompleixin les condicions assenyalades a la base 4.

5.2. S'estableix com a únic mitjà de notificació de tots els actes de tràmit i resolutoris o definitius del present procediment, el tauler d'anuncis de l'Ajuntament; el de la pàgina web de l'Ajuntament i el de la seu electrònica de l'Ajunament de Sant Josep (www.santjosep.org).

5.3. En cas que el total d'ajudes que s'hagin de concedir superi la consignació pressupostària, es reduiran proporcionalment les quantitats concedides.

5.4. Els ajuts objecte d'aquesta convocatòria són compatibles amb altres ajuts efectuats per qualsevol altra administració pública o institució privada.

6. SOL·LICITUD, TERMINI DE PRESENTACIÓ I DOCUMENTACIÓ

6.1. Les instàncies es dirigiran a l'Alcaldia de l'Ajuntament de Sant Josep i es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia  o  en la forma establerta en l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest cas s'haurà de passar avís per correu electrònic a l'adreça: normalitzacio@santjosep.org.

6.2. Els sol·licitants de la subvenció hauran d'adjuntar a la sol·licitud (annex I) la següent documentació:

a)  Identificació de qui subscriu la sol·licitud i del caràcter amb què ho fa, mitjançant còpia del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.

b)  Identificació de qui serà el beneficiari mitjançant còpia del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.

c)  Declaració responsable d'estar empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia de manera continuada des  d'abans de l'1 de gener de 2019 (annex II).

d) Declaració responsable per part del beneficiari, si és major d'edat,  de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb l'Ajuntament de Sant Josep, i autorització a l'Ajuntament per sol·licitar a l'Agència Tributària i a la Seguretat Social les dades del sol·licitant que siguin necessàries. En cas de ser menor d'edat, la declaració haurà de ser signada pel pare, mare o tutor legal (annex II).

e) Declaració  responsable del beneficiari, si és major d'edat, de no trobar-se incurs en cap de les causes d'incompatibilitat i de complir  els requisits que fixa l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i de complir les obligacions en matèria de reintegrament de subvencions.  En cas de ser menor d'edat, la declaració haurà de ser signada pel pare, mare o tutor legal (annex II).

f) Certificat acadèmic de les notes del curs 2018-2019 o en el cas de presentar annex III, del darrer curs en què es cursaren estudis reglats. S'acceptaran també extractes d'expedient acadèmic.

g)  Certificat de matrícula dels estudis del curs 2019-2020 per als quals sol·licita l'ajuda. S'acceptarà també còpia de la matrícula.

h) Imprès  de transferència bancària facilitat per l'Ajuntament degudament emplenat amb les dades bancàries actualitzades. En cas d'haver-lo presentat en altres ocasions no serà necessari tornar-lo a presentar.

i)  Pla d'estudis.

j) Declaració responsable de no haver realitzat estudis reglats durant el curs 18-19. En cas de ser menor d'edat, la declaració haurà de ser signada pel pare, mare o tutor legal (annex III) .

Si els documents exigits en la sol·licitud ja s'haguessin presentat a l'Ajuntament en una altra ocasió, el sol·licitant podrà acollir-se a l'establert en l'article 53.d) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sempre que es faci constar la data i l'òrgan o dependència en què van ser presentats o emesos.

En cas de ser menor d'edat, la sol·licitud haurà de ser signada pel pare, mare o tutor legal.

6.3. Termini de presentació

El termini de presentació de sol·licituds serà de 25 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte  de la present convocatòria en el BOIB.

6.4. Esmenes de defectes de les sol·licituds

Si la sol·licitud no compleix els requisits establerts en la normativa de la convocatòria, l'òrgan instructor ha de requerir, segons estableix la base 5.2,   a la persona interessada que l'esmeni en el termini màxim i improrrogable de 10 dies  i li ha d'indicar que, si no ho fa, es considerarà que ha desistit de la sol·licitud, amb la resolució prèvia que s'ha de dictar en els termes que preveu l'art. 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

6.5. Un mateix aspirant no podrà obtenir més d'una ajuda.

7. ÒRGAN COL·LEGIAT

7.1. L'òrgan col·legiat realitzarà la valoració tècnica de les sol·licituds i elevarà l'informe a l'òrgan instructor, el qual formularà proposta de resolució, que quan sigui definitiva, elevarà a l'òrgan resolutori per a les oportunes concessions de subvencions.

7.2. Estarà format pels següents membres:

Presidència: la regidora d'Educació o persona en qui delegui.

Vocals:

- un/a tècnic/a de Cultura o persona en qui delegui

- un/a tècnic/a d'Administració general de l'Ajuntament

- un membre del personal administratiu del Departament d'Educació i Cultura

- Secretari/ària: la de la corporació o persona en qui delegui

 L'òrgan col·legiat té atribuïdes les següents funcions:

a) Analitzar i valorar les sol·licituds d'acord amb els requisits establerts a la base 4.

b) Formular l'informe d'avaluació i elevar-lo a l'òrgan instructor.

c) Resoldre qualsevol dubte que es presenti en la interpretació i aplicació d'aquesta convocatòria.

8. INSTRUCCIÓ I RESOLUCIÓ

8.1. L'òrgan instructor del procediment serà un/a tècnic/a del Departament d'Educació, que té atribuïdes les funcions establertes a l'article 24 de la Llei general de subvencions i article 12 de l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep.

L'òrgan instructor, a la vista de l'expedient i l'informe de l'òrgan col·legiat, formularà la proposta de resolució provisional degudament motivada, que haurà de notificar-se a les persones interessades concedint-los un termini de 10 dies, comptats a partir del dia següent de la publicació de la proposta, per presentar al·legacions i, si escau, requerir-los perquè presentin la documentació que acrediti la realitat de les dades afirmades en la declaració.

Examinades les al·legacions que, si és el cas, haguessin presentat els interessats, l'òrgan instructor, amb l'informe previ de  l'òrgan col·legiat, formularà la proposta de resolució definitiva, que haurà d'expressar  la relació de persones sol·licitants per a les quals es proposa la concessió de l'ajuda. 

La proposta de resolució definitiva s'elevarà a l'òrgan competent per resoldre, que  dictarà resolució definitiva amb la llista dels sol·licitants  que hagin obtingut ajudes i la quantia de les ajudes concedides, la qual es notificarà de conformitat amb l'exposat a la base 5.2.

La resolució de concessió, d'acord amb l'article 14a) de l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep, haurà de contenir la  relació de persones beneficiàries a les quals s'atorga l'ajuda amb les quanties individualitzades així com la desestimació i la no concessió, per desistiment, renúncia al dret o impossibilitat material sobrevinguda de les sol·licituds no ateses.

8.2. L'òrgan competent per resoldre les convocatòries de subvencions és l'alcalde de Sant Josep de sa Talaia, sense perjudici que pugui ser assistit per la Junta  de Govern Local, segons les atribucions que li confereix l'article 23.2a) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local i en relació amb l'article 10.4 de la Llei 38/2003 general de subvencions.

La resolució serà pública de conformitat amb el que preveu l'article 18.2 de la Llei 38/2003 general de subvencions i article 17 de  l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep.

El termini màxim per a la resolució i notificació del procediment és de sis mesos des de la data de publicació de la corresponent convocatòria.

9. DIFUSIÓ DE LA SUBVENCIÓ CONCEDIDA

Per la naturalesa d'aquesta subvenció no és preceptiu establir mesures de difusió de la subvenció concedida per al beneficiari.

10. RÈGIM DE RECURSOS

Contra la resolució que recaigui en aquest procediment, la qual posarà fi va la via administrativa, es podran interposar, alternativament, els recursos següents:

- El recurs de reposició, potestatiu, davant l'òrgan que dictarà la resolució,

en el termini d'un mes, comptador a partir del dia següent de la notificació d'aquesta resolució. Contra la desestimació expressa del recurs de reposició, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació de la desestimació del recurs de reposició. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.

- O, directament, el recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació de l'acord.”

La qual cosa es fa pública perquè tothom en prengui coneixement.  

 

Sant Josep 17 de desembre de 2019

El Batle 

Josep Mari Ribas

 

ANNEX I

SOL·LICITUD D'AJUDES PER ALS ESTUDIANTS DEL MUNICIPI DE SANT JOSEP DE SA TALAIA, QUE CURSIN ESTUDIS UNIVERSITARIS I CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ I SUPERIOR DURANT EL CURS 2019-2020 A CENTRES DE FORA DE L'ILLA.

SOL·LICITANT

Nom i llinatges sol·licitant:

DNI sol·licitant:

Domicili sol·licitant:

Telèfon:

Adreça electrònica:

Nom dels estudis cursats (curs 19-20):

 

REPRESENTANT

Nom i llinatges representant:

DNI representant:

Domicili representant:

Telèfon representant

Adreça electrònica:

Parentesc amb el sol·licitant:

 

EXPÒS:

1. Que m'he assabentat de la convocatòria pública de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia de concessió d'ajudes per als estudiants del municipi de Sant Josep de sa Talaia, que cursin estudis universitaris i cicles formatius de grau mitjà i superior durant el curs 2019-2020 a centres de fora de l'illa. 

2.         Que durant el curs 2019-2020 estic cursant estudis del següent tipus:

-Ensenyaments universitaris oficials:

-Estudis de Grau

-Màster oficial

-Doctorat

- Cicle formatiu de grau mitjà

- Cicle formatiu de grau superior

- Estudis universitaris en un Programa Erasmus

Especificau país/estat i centre on es realitzen els estudis (curs 19/20):.......

- Cicles formatius en un Programa Erasmus

Especificau país/estat i centre on es realitzen els estudis (curs 19/20):.......

-Màster en una universitat estrangera

Especificau país/estat i centre on es realitzen els estudis (curs 19/20):....... 

 

SOL·LICIT:

Una ajuda econòmica per la quantitat de 700,00 euros, en concepte d'ajudes per als  estudiants del municipi de Sant Josep, que cursin estudis universitaris i cicles formatius de grau mitjà i superior durant el curs 2019-2020 a centres de fora de l'illa.

Així mateix, adjunt:

- Identificació de qui subscriu la sol·licitud i del caràcter amb què ho fa, mitjançant còpia del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.

-Identificació de qui serà el beneficiari mitjançant còpia del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.

- Declaració responsable d'estar empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia de manera continuada des  d'abans de l'1 de gener de 2019 (annex II).

- Declaració responsable per part del beneficiari, si és major d'edat,  de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep,  i autorització a l'Ajuntament per sol·licitar a l'Agència Tributària i a la Seguretat Social les dades del sol·licitant que siguin necessàries. En cas de ser menor d'edat, la declaració haurà de ser signada pel pare, mare o tutor legal (annex II).

- Declaració  responsable del beneficiari, si és major d'edat, de no trobar-se incurs en cap de les causes d'incompatibilitat i de complir  els requisits que fixa l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i de complir les obligacions en matèria de reintegrament de subvencions. En cas de ser menor d'edat, la declaració haurà de ser signada pel pare, mare o tutor legal (annex II).

-  Certificat acadèmic de les notes del curs 2018-2019 o en el cas de presentar annex III, del darrer curs en què es cursaren estudis reglats. S'acceptaran també extractes d'expedient acadèmic

- Certificat de matrícula dels estudis del curs 2019-2020 per als quals sol·licita l'ajuda. S'acceptarà també còpia de la matrícula.

-Imprès  de transferència bancària facilitat per l'Ajuntament degudament emplenat amb les dades bancàries actualitzades. En cas d'haver-lo presentat en altres ocasions no serà necessari tornar-lo a presentar.

- Pla d'estudis.

-  Declaració responsable de no haver realitzat estudis reglats durant el curs 18-19. En cas de ser menor d'edat, la declaració haurà de ser signada pel pare, mare o tutor legal (annex III) .

En cas de ser menor d'edat, la sol·licitud i resta d'annexos haurà de ser signada pel pare, mare o tutor legal.

Sant Josep de sa Talaia, ....d....................de 20...

(signatura)

 

 

ANNEX II (sol·licitant major d'edat)

DECLARACIONS RESPONSABLES

Jo, ............................................., amb DNI ....................................., com a possible beneficiari de les ajudes que atorga aquest Ajuntament als estudiants universitaris i de cicles formatius de grau mitjà i superior que estudien fora de l'illa, FAIG LES SEGÜENTS DECLARACIONS RESPONSABLES:

1. Declar que estic empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia, de manera continuada, des d'abans de l'1 de gener de 2019.

2.  Declar  que em trob al corrent del compliment de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep. Per altra banda, autoritz l'Ajuntament de Sant Josep a poder fer la sol·licitud de les dades meves, que siguin necessàries, a l'Agència Tributària i a la Seguretat Social.

3.Declar que no em trob incurs en cap de les causes d'incompatibilitats i també que compleix els requisits que fixa l'art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

4. Que acredit el compliment d'obligacions en matèria de reintegrament de subvencions que estableix l'art. 25 del RLGS.

Sant Josep de sa Talaia, .....d.................................de 20......                                

(signatura)

ANNEX II (sol·licitant menor d'edat)

DECLARACIONS RESPONSABLES

Jo, ............................................., amb DNI ....................................., com a  pare/mare/ tutor legal de ........................................................, amb DNI ..........................,possible beneficiari de les ajudes que atorga aquest Ajuntament als estudiants universitaris i de cicles formatius de grau mitjà i superior que estudien fora de l'illa, FAIG LES SEGÜENTS DECLARACIONS RESPONSABLES:

1. Declar que el meu fill/a o tutelat/da................................................ està empadronat/da al municipi de Sant Josep de sa Talaia, de manera continuada, des d'abans de l'1 de gener de 2019.

2.  Declar  que em trob al corrent del compliment de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep. Per altra banda, autoritz l'Ajuntament de Sant Josep a poder fer la sol·licitud de les dades meves, que siguin necessàries, a l'Agència Tributària i a la Seguretat Social.

3.Declar que no em trob incurs en cap de les causes d'incompatibilitats i també que compleix els requisits que fixa l'art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

4. Que acredit el compliment d'obligacions en matèria de reintegrament de subvencions que estableix l'art. 25 del RLGS.

Sant Josep de sa Talaia, .....d.................................de 20......

(signatura)

 

 

​​​​​​​ANNEX III (sol·licitant major d'edat)

DECLARACIÓ RESPONSABLE EN CAS DE NO HAVER CURSAT ESTUDIS REGLATS DURANT EL CURS 18-19

Jo, ............................................., amb DNI ....................................., com a possible beneficiari de les ajudes que atorga aquest Ajuntament als estudiants universitaris i de cicles formatius de grau superior i mitjà que estudien fora de l'illa, FAIG LA SEGÜENT DECLARACIÓ RESPONSABLE:

  1. Declar que durant el curs 18-19 NO vaig realitzar estudis reglats.
  2. Declar que el darrer curs acadèmic en què vaig realitzar estudis reglats va ser.................................i que els estudis que vaig cursar varen ser els següents................................................................

Sant Josep de sa Talaia, .....d.................................de 20...... 

(signatura)

 

ANNEX III (sol·licitant menor d'edat)

DECLARACIÓ RESPONSABLE EN CAS DE NO HAVER CURSAT ESTUDIS REGLATS DURANT EL CURS 18-19                                         

Jo, ............................................., amb DNI ....................................., com a  pare/mare/ tutor legal de ........................................................, amb DNI ..........................,possible beneficiari de les ajudes que atorga aquest Ajuntament als estudiants universitaris i de cicles formatius de grau superior i mitjà que estudien fora de l'illa, FAIG LA SEGÜENT DECLARACIÓ RESPONSABLE:

  1. Declar que el meu fill/a o tutelat/da durant el curs 18-19 NO va realitzar estudis reglats.
  2. Declar que el darrer curs acadèmic en què el meu fill/a o tutelat/da va realitzar estudis reglats va ser.................................i que els estudis que va cursar varen ser els següents................................................................

Sant Josep de sa Talaia, .....d.................................de 20......

                            (signatura)