Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 12756
Departament de Personal. Servei de Selecció, Provisió i Gestió. Aprovació taxa addicional d’estabilització de l’ocupació temporal per a l’any 2019 de l’Ajuntament de Palma

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant acord de la Junta de Govern número 20191218_01_014 de data 18 de desembre de 2019 es va acordar el següent:

PRIMER.- Aprovar la taxa addicional d’estabilització de l’ocupació temporal per a l’any 2019 de l’Ajuntament de Palma,  d’acord amb allò establert a l’article 19.1.9 de la Llei 6/2018 de 3 de juliol, de pressupostos generals de l’Estat per a l’any 2018, on es determina que s’inclouran a la mateixa les places de naturalesa estructural que estiguin dotades pressupostàriament i hagin estat ocupades de manera temporal i ininterrompudament almenys en els tres anys anteriors a 31-12-2018 en els sectors i col·lectius d'administració i serveis generals i altres serveis públics.

Plaça

Subgrup

Escala/ Subescala

Auxiliar de la Administració general

C2

AG/Auxiliar

1

Auxiliar Administració general (reserva discapacitat)

C2

AG/Auxiliar

5

Ajudants d’oficis

C2

AE/personal d’oficis

1

Tècnic/a d’audiovisuals

C1

AE/tècnica especialista

1

Especialista en accessibilitat (reservat discapacitat)

C1

AE/Comeses especials

1

Arquitecte/a

A1

AE/Tècnica

1

Estadista

A1

AE/Tècnica

1

Sociòleg/a

A1

AE/Tècnica

1

Professor/a músic/a Flauta/flautí

A1

AE/Comeses especials

2

Professor/a músic/a Trompeta/fiscorn

A1

AE/Comeses especials

 

TOTAL 21

 

 

 SEGON.- Publicar el present Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

 

Palma, 18 de desembre de 2019

El cap de Departament de Personal

p.d. Decret de batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014)

Antoni Pol Coll