Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE CALVIÀ

Núm. 12743
Bases de la convocatòria, mitjançant el sistema de concurs-oposició, de tres llocs de treball de tècnic/a de projectes de desenvolupament local del programa SOIB Desenvolupament Local, segons el que disposa la Resolució del conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball i president del SOIB, de 29 d’octubre de 2019, per la qual s’aprova la convocatòria de subvencions per al programa SOIB Desenvolupament Local per executar projectes de desenvolupament local

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Decret de Batlia

Vistes les necessitats organitzatives d'aquesta corporació, i d'acord amb el que disposa la Resolució del conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball i president del SOIB, de 29 d'octubre de 2019, per la qual s'aprova la convocatòria de subvencions per al programa SOIB Desenvolupament Local per executar projectes de desenvolupament local, s'han de convocar tres llocs de treball de tècnic/a de projectes de desenvolupament local.

Per tot això, aquesta Tinença de Batlia, en virtut de les competències que li atorga l'art. 21.1g) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, d'acord amb la redacció de la Llei 11/1999, de 21 d'abril, disposa la següent

Resolució

1. Aprovar les bases de la convocatòria, mitjançant el sistema de concurs-oposició, de tres llocs de treball de tècnic/a de projectes de desenvolupament local del programa SOIB Desenvolupament Local, segons el que disposa la Resolució del conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball i president del SOIB, de 29 d'octubre de 2019, per la qual s'aprova la convocatòria de subvencions per al programa SOIB Desenvolupament Local per executar projectes de desenvolupament local.

 BASES

 CARACTERÍSTIQUES DE LA CONVOCATÒRIA:

- Denominació de la plaça: tècnic/a de projectes de desenvolupament local

- Classificació del lloc de treball:grup A1

- Tipus de contacte: per obra o servei

- Nivell de titulació acadèmica: Llicenciatura o Grau

- La durada prevista del contracte de treball és de 12 mesos, prorrogables fins un màxim de 3 anys.

- Funcions a desenvolupar:

a) Funcions estratègiques, necessàries per a una planificació coherent dels diferents projectes, i per a l'adequada col·laboració i intercanvi d'informació amb el SOIB: la missió principal és dissenyar i executar un Pla Estratègic d'Ocupació Local, amb el principal objectiu d'implantar de manera adequada les polítiques actives d'ocupació i el foment de l'ocupació, així com l'orientació per generar activitat empresarial, dins un marc de sostenibilitat, equitat i visió de gènere. Fer una diagnosi territorial que ha de funcionar com a punt de partida per executar el Pla Estratègic d'Ocupació Local, el qual ha d'aportar fonaments i coherència a totes les actuacions posteriors en matèria de desenvolupament local, en general i d'ocupació, en particular.

Promoure un treball cooperatiu entre l'administració local i autonòmica, amb l'objectiu d'establir sinergies, donant coherència a les actuacions fetes i aconseguir, principalment, més eficàcia en la implantació de programes de polítiques actives d'ocupació. Fent aquesta funció, l'administració local ha de facilitar informació del seu territori al SOIB durant l'execució del projecte. Treballar amb els actors del territori, principalment amb les empreses, per tal de facilitar l'ocupació i la millora de la competitivitat.

Crear i dinamitzar acords o pactes territorials per a l'ocupació o plans de desenvolupament territorial o de dinamització municipal.

Estar en contacte permanent amb la resta d'entitats públiques i privades de serveis empresarials; adquirir el compromís de participar activament en els programes que es proposin.

Difondre i estimular les oportunitats potencials de crear activitat entre les persones desocupades, les promotores i les emprenedores, i també entre les institucions col·laboradores.

Elaborar plans i mapes formatius a mida de les necessitats del territori.

Dissenyar programes coherents amb les necessitats detectades, adreçats a executar polítiques actives d'ocupació, en matèria de formació i foment de l'ocupació.

b) Funcions adreçades a iniciatives empresarials, corresponents únicament al tècnic de projectes de desenvolupament local 2: fer la prospecció de recursos ociosos o infrautilitzats de projectes empresarials de promoció econòmica local i d'iniciatives innovadores per a generar ocupació en l'àmbit local, i identificar les activitats econòmiques noves i les possibles persones emprenedores.

Fer l'acompanyament tècnic, tant en l'inici de projectes empresarials per reforçar-los en empreses com en la consolidació d'empreses, per tal de potenciar que es generin ocupacions noves, amb assessorament i informació sobre la viabilitat tècnica, econòmica i financera i, en general, sobre els plans de llançament de les empreses aprofitant els recursos existents en aquesta matèria.

Donar suport a les persones promotores de les empreses, una vegada constituïdes, i acompanyar-les tècnicament durant les primeres etapes de funcionament, mitjançant l'aplicació de tècniques de consultoria en gestió empresarial i assistència en els processos formatius adequats per coadjuvar en la bona marxa de les empreses creades.

Donar suport tècnic per executar de manera eficaç els programes de millora empresarial tant sectorials com intersectorials, impulsats per l'administració local, insular i autonòmica, assumir el paper d'interlocutor entre el sector públic i l'empresarial del municipi.

c) Altres que fomentin l'activitat econòmica, la creació d'ocupació i riquesa i millorin la qualitat de vida de la ciutadania, i donin resposta a la missió principal - apartat a) - de la definició d'aquestes funcions.

1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

L'objecte d'aquesta convocatòria es la selecció de tres tècnics/ques de projectes de desenvolupament local:

  • Tècnic/a de projectes de desenvolupament local 1
  • Tècnic/a de projectes de desenvolupament local 2
  • Tècnic/a de projectes de desenvolupament local 3

La provisió d'aquests llocs de treball així com, si s'escau, la jornada laboral que s'hagi de realitzar, queda, en tot els casos, subjecta a la resolució definitiva del conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball, i president del SOIB.

2. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS

a) Tenir la nacionalitat espanyola o una altra en els casos en què, d'acord amb l'article 57 de la Llei de l'Estatut de l'Empleat Públic, Llei 7/2007, de 12 d'abril (BOE núm. 89 de 13.4.07), es permeti l'accés a l'ocupació pública.

En aquest últim cas, per a les persones aspirants que no posseeixin la nacionalitat espanyola i que del seu origen no es desprengui el coneixement de la llengua castellana, se n'ha d'acreditar el coneixement mitjançant l'aportació del diploma d'espanyol com a llengua estrangera, regulat en el RD 1137/2002, de 31 d'octubre, o el certificat d'aptitud d'espanyol per a estrangers, expedits per les escoles oficials d'idiomes o mitjançant l'acreditació d'estar en possessió d'una titulació acadèmica espanyola expedida per l'òrgan oficial competent en el territori espanyol, o bé mitjançant la superació d'una prova específica que acrediti que posseeixen el nivell adequat de comprensió i d'expressió oral i escrita en aquesta llengua.

b) Tenir fets els 16 anys i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.

c) No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitat de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, o per a l'accés al cos o escala de funcionari, en el cas que hagi estat separat, inhabilitat o acomiadat disciplinàriament.

En el cas de nacionals d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que li impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

d) No patir malaltia o defecte físic que impedeixi el desenvolupament de les funcions corresponents. No obstant l'anterior, en cas que la persona aspirant tingui acreditat un grau de discapacitat igual o superior al 33 per 100, ha de presentar, d'acord amb la normativa vigent, un certificat de l'equip oficial de valoració d'incapacitats de l' Institut Balear d'Afers Socials (IBAS) que acrediti les condicions personals d'aptitud per a l'exercici de les funcions corresponents a la plaça a la qual aspira.

e) No estar sotmesa a causa d'incompatibilitat.

f) Títol de Llicenciatura o Grau en 

  • Branques universitàries d'Arts i Humanitat o Ciències Socials i Jurídiques o equivalents, PEL TÈCNIC/A DE PROJECTE DE DESENVOLUPAMENT LOCAL 1 i 2
  • Branca de coneixement de Ciències Socials i Jurídiques o equivalents PEL TÈCNIC/A DE PROJECTE DE DESENVOLUPAMENT LOCAL 3

g) Coneixements de la llengua catalana, nivell B2, que s'ha d'acreditar formalment mitjançant original o fotocòpia acarada del corresponent certificat expedit pel Govern Balear o títol, diploma o certificat equivalent segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013).

h) Estar inscrita en les oficines del SOIB com a persona demandant d'ocupació o millora d'ocupació amb caràcter previ a la provisió dels llocs de treball:

-Per ser admeses només cal que les persones aspirants manifestin en les seves sol·licituds de participació que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides, referides sempre a la data d'expiració del termini de presentació d'instàncies, excepció feta dels requisits dels apartats f) i g), que s'han d'acreditar en el moment de presentació de la sol·licitud de participació en la convocatòria.

-També cal especificar a la sol·licituds de participació, a quines línies descrites al punt 1., d'aquestes bases, la persona aspirant es presenta al procés de selecció:

o Tècnic/a de projectes de desenvolupament local 1

o Tècnic/a de projectes de desenvolupament local 2

o Tècnic/a de projectes de desenvolupament local 3

-Si en qualsevol moment del procés selectiu la Comissió Tècnica de Valoració tingués coneixement que alguna persona aspirant no compleix un o alguns dels requisits exigits en aquesta convocatòria, amb audiència prèvia de l'interessat, haurà de proposar-ne l'exclusió al batle president, i se li comunicarà, als efectes oportuns, les inexactituds o falsedats consignades per la persona aspirant en la sol·licitud d'admissió.

-Resolt el procés de selecció, previ a la provisió dels llocs de treball, la persona candidata haurà de presentar la documentació per a que el SOIB validi i confirmi la seva selecció, acreditant el següent:

  • Estar inscrita en les oficines del SOIB com a persona demandant d'ocupació o millora d'ocupació.

-Amb anterioritat al nomenament com a personal funcionari interí, la persona interessada ha de fer constar la manifestació que no exerceix cap lloc o activitat en el sector públic dels que delimita l'article 1 de la Llei 53/84, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. En el cas de realitzar activitat privada, haurà de declarar-ho en el termini de deu dies des de la presa de possessió, amb la finalitat que, per la Corporació, es pugui adoptar sobre aquest tema acord de compatibilitat o incompatibilitat.

3. PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS

De conformitat amb el que disposa l'article 11 de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garanties dels drets digitals (BOE núm. 294, de 6 de desembre de 2018), s'informa les persones aspirants de:

a) Que el responsable del tractament de dades personals és l'Ajuntament de Calvià (C/ de Julià Bujosa Sans, batle, 1, 07184, Calvià), el qual disposa d'un fitxer de dades de caràcter personal denominat “Personal municipal” en el qual s'incorporaran la sol·licitud d'admissió, documentació que s'acompanyi a aquesta o que es generi arran de la convocatòria;

b) Que la finalitat del tractament d'aquestes dades és, entre d'altres, la convocatòria, tramitació, qualificació i resolució del procés selectiu.

c) La possibilitat d'exercitar els drets establerts als articles 15 a 22 del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016, general de protecció de dades. L'exercici d'aquests drets s'efectuarà conforme a les disposicions generals previstes en l'article 12 de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garanties dels drets digitals.

L'òrgan administratiu davant el qual les persones interessades poden, si escau, exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició i la resta de drets reconeguts en la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garanties dels drets digitals, és el Servei d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Calvià, situat a C/ de Julià Bujosa de Sans, batle, 1, 07184 (Calvià).

En cas que sigui necessari, algunes dades personals podran ser publicades en el BOIB, en el taulell d'edictes de l'Ajuntament i en el web d'aquesta Corporació (www. Calvia.com) d'acord amb el disposat a les bases de la present convocatòria i en l'article 45.1.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

En compliment de l'article 15.1 de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern (BOE núm. 295, de 10 de desembre de 2013), es fa constar que, en cas que la persona interessada hagi posat en coneixement de l'Ajuntament dades de salut, aquesta autoritza expressament el tractament d'aquestes dades per al compliment de les finalitats anteriorment exposades.

4. PROCÉS DE SELECCIÓ

El procés de selecció es durà a terme mitjançant un exercici únic de supòsit pràctic amb exposició oral del mateix i una fase de concurs.

 

4.1. EXERCICI ÚNIC.

Amb caràcter previ a la valoració de mèrits, es realitzarà una prova que consta de dues fases: una fase escrita (fase 1) i una fase oral (fase 2). La fase 1 consistirà en resoldre per escrit, durant un temps màxim de tres hores, un supòsit pràctic sobre les funcions a desenvolupar, pel qual es recomana una base normativa descrita a l'annex I. La fase 2 consistirà en la posterior defensa i argumentació oral d'aquest exercici, amb un temps màxim d'una hora.

Hi haurà un exercici específic per les línies 1 i 2 i un altre exercici específic per la línia 3 que es corregirà independentment i que només servirà per optar al lloc de feina corresponent .

A la fase 1 la qualificació del exercici del cas pràctic serà com a màxim de 4 punts. Per a obtenir la qualificació d'apte/a és necessari obtenir com a mínim una puntuació de 2 punts. Es valorarà la sistemàtica del plantejament i els coneixements tècnics (conceptes i continguts) emprats per a la resolució del cas pràctic.

Per accedir a la realització de la fase 2 de la prova, la qualificació de l'exercici del cas pràctic per escrit, ha de tenir la qualificació d'apte/a (mínim 2 punts). Aquesta fase consistirà en la defensa del cas pràctic realitzat, mitjançant una exposició oral, que pot anar acompanyada de les eines de suport que la persona candidata consideri oportunes. En el cas que la exposició oral es realitzi mitjançant presentacions amb suport informàtic s'hauran de dur en una memòria USB. La persona candidata disposarà d'un ordinador portàtil amb un projector. L'ordinador disposarà dels software ofimàtic: libreoffice i pdf. La puntuació de la defensa d'aquest exercici pràctic serà de com a màxim 4 punts. Per a obtenir la qualificació d'apte/a és necessari obtenir com a mínim una puntuació de 2 punts. Es valorarà la sistemàtica del plantejament i els coneixements tècnics (conceptes i continguts) emprats per a la resolució del cas pràctic.

La puntuació final d'aquesta prova serà la suma de les dues fases, sempre i quant ambdues fases superin la qualificació d'apte/a.

El resultats de les proves seran publicades a la pàgina web de l'Ajuntament de Calvià.

4.2. FASE DE CONCURS

La Comissió Tècnica de Valoració ha de valorar els mèrits degudament acreditats per les persones aspirants en el moment de presentació de les instàncies, que hagin superat el supòsit pràctic d'acord al punt 4.1.

La valoració es realitzarà segons el següent barem de mèrits:

A) EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

o Pels llocs de treballs de tècnic/a de projectes de desenvolupament local 1 i 2

A.1) Experiència professional: Tècnic d'inserció laboral, experiència en intermediació laboral, gestió d'agències d'ocupació i/o gestió d'ofertes de feina en plataformes online. Experiència professional en l'administració pública, empresa pública, entitats de dret públic o consorcis del sector públic (0,05 punts per mes complet i, en cas de períodes inferiors a un mes, es calcularà la part proporcional sobre 30 dies).

A.2) Experiència professional Tècnic d'inserció laboral, experiència en intermediació laboral, gestió d'agències d'ocupació i/o gestió d'ofertes de feina en plataformes online. En empresa privada o pública no enquadrada com a empreses públiques o en entitats de dret públic sotmeses amb caràcter general al dret privat, o en consorcis del sector públic, o en fundacions del sector públic que es puguin considerar incloses dins de l'àmbit d'aplicació de la Llei 70/1978 i de l'article 2.2. de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (0,03 punts per mes complet i, en cas de períodes inferiors a un mes, es calcularà la part proporcional sobre 30 dies)

o Pel lloc de treball de tècnic/a de projectes de desenvolupament local 3

A.1) Experiència professional: Creació i assessorament d'empreses i/o assessorament empresarial per a l'obtenció de línies de finançament públic i privat. Experiència professional en l'administració pública, empresa pública, entitats de dret públic o consorcis del sector públic (0,05 punts per mes complet i, en cas de períodes inferiors a un mes, es calcularà la part proporcional sobre 30 dies).

A.2) Experiència professional en: Creació i assessorament d'empreses i/o assessorament empresarial per a l'obtenció de línies de finançament públic i privat. En empresa privada o pública no enquadrada com a empreses públiques o en entitats de dret públic sotmeses amb caràcter general al dret privat, o en consorcis del sector públic, o en fundacions del sector públic que es puguin considerar incloses dins de l'àmbit d'aplicació de la Llei 70/1978 i de l'article 2.2. de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (0,03 punts per mes complet i, en cas de períodes inferiors a un mes, es calcularà la part proporcional sobre 30 dies)

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 6 punts.

L'experiència professional s'ha d'acreditar en tots els casos mitjançant certificat de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social, certificat per l'òrgan competent de funcions realitzades en el lloc de feina, i amb les següents especificacions:

1. En Administració pública, empresa pública, entitats de dret públic o consorcis del sector públic: mitjançant certificat expedit per l'òrgan competent de l'Administració o sector de què es tracti.

2. En empresa privada o pública no enquadrada com a empreses públiques o en entitats de dret públic sotmeses amb caràcter general al dret privat, o en consorcis del sector públic, o en fundacions del sector públic que es puguin considerar incloses dins de l'àmbit d'aplicació de la Llei 70/1978 i de l'article 2.2. de la Llei39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas: bé mitjançant certificació d'empresa en la qual s'indiqui la data d'alta i baixa en aquesta, categoria professional, tipus de contracte i funcions exercides, o bé mitjançant contracte de treball i funcions exercides. Excepcionalment, per al cas d'extinció de l'empresa on es varen prestar serveis, s'han d'aportar els documents originals o fotocòpies que justifiquin de forma fefaent les dades indicades anteriorment.

3. En l'exercici lliure de la professió: mitjançant certificat d'alta de l'IAE. i, si escau, de la baixa, amb indicació de la classificació de l'activitat, així com certificat del col·legi professional mitjançant el qual s'acrediti l'exercici efectiu de la professió; per a períodes anteriors a 1/1/1992, s'ha d'aportar llicència fiscal i certificat del col·legi professional mitjançant el qual s'acrediti l'exercici efectiu de la professió i les funcions exercides.

En tots el casos només es valoraran experiències professionals de la mateixa categoria professional i/o grup de cotització que s'ha de contractar i les funcions que quedin reflectides i ben definides.

B) MÉRITS ACADÈMICS

Es valoraran altres segones titulacions acadèmiques de la mateixa categoria que es convoca, sempre que tinguin relació amb les funcions del lloc de treball que apareixen en aquestes bases, a raó de 0,25 punts per cada titulació diferent a la presentada com a requisit.

Es valoraran les segones titulacions sols fins un nivell per sobra de la plaça convocada.

La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es pot valorar els de nivell inferior necessaris per a obtenir-ho.

B.1) Titulacions acadèmiques: La valoració màxima d'aquest apartat és 3 punts.

Estudis de postgrau:

- Títol de Doctor/a: 2 punts

- Altres estudis de postgraus (màster, especialista universitari o expert universitari): s'han de puntuar segons el nombre de crèdits que constin, a raó de 0,025 punts per crèdit ECTS.

C) ACCIONS FORMATIVES

Només s'han de valorar les accions formatives directament relacionades amb la plaça que defineixi la convocatòria, es a dir, del àmbits de les polítiques actives d'ocupació.

Als efectes de còmput, el valor d'un crèdit serà l'equivalent a 10 hores, excepte en el cas dels crèdits ECTS, que es valoraran segons el que indiqui el certificat.

C.1) Cursos: La valoració màxima d'aquest apartat és de 6 punts.

Per a la valoració dels cursos de formació i de perfeccionament s'han de tenir en compte els següents criteris:

1. Es valoraran els cursos de formació i de perfeccionament promoguts per les administracions públiques, els impartits en el marc dels acords de formació contínua entre l'Administració i els agents socials, els cursos homologats per l'EBAP i els cursos impartits per centres docents homologats, col·legis oficials i els impartits per universitats públiques i/o privades.

2. En aquest apartat es valoraran els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), per la Conselleria de Treball i Formació i, per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.

3. Els cursos de les següents àrees: jurídica administrativa, qualitat, igualtat de gènere i prevenció de riscos laborals, s'han de valorar sempre, fins a un màxim de 30 hores per cada àrea; els cursos de l'àrea d'aplicacions informàtiques a nivell d'usuari (Word, Excel, Access, correu electrònic i Internet) s'han de valorar fins a un màxim de 100 hores. La valoració màxima d'aquest apartat és de 0,5 punts.

4. En qualsevol cas es valorarà una sola vegada les accions formatives relatives a una mateixa qüestió o un mateix programa, encara que s'hagi participat més d'una vegada.

5. La valoració dels cursos és la següent:

Cursos rebuts:

-Cursos amb certificat d'aprofitament: 0,005 punts per cada hora de durada del curs. Si no se n'especifica la durada, s'han de valorar amb 0,0025 punts.

-Cursos amb certificat d'assistència: 0,003 punts per cada hora de durada del curs. Si no se n'especifica la durada, s'han de valorar amb 0,0015 punts.

Cursos impartits:

-S'han de valorar a raó de 0,010 punts per hora. Si no se n'especifica la durada, s'han de valorar amb 0,05 punts.

D) CONEIXEMENTS ORALS I ESCRITS DE CATALÀ

Per als llocs en els quals s'exigeixi com a requisit el coneixement d'un determinat nivell de català, només s'ha de valorar com a mèrit el coneixement de nivells superiors a l'exigit d'acord a la següent escala:

1. Certificat de nivell C1 0,50 punts

2. Certificat de nivell C2 1,00 punt

3. Certificat de llenguatge administratiu (LA) 0,50 punts

En el supòsit que la persona aspirant acrediti la possessió de més d'un certificat, només s'ha d'atorgar puntuació per al certificat que acrediti majors coneixements, tret del certificat LA (coneixements de llenguatge administratiu), pel qual s'han d'addicionar 0,50 punts.

Aquest mèrit s'ha d'acreditar formalment mitjançant original o fotocòpia acarada del corresponent certificat expedit pel Govern Balear o títol, diploma o certificat equivalent segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013).

Aquest apartat s'ha de valorar amb un màxim de 1,5 punts.

5. COMISSIÓ TÈCNICA DE VALORACIÓ

Estarà composta per les següents persones:

President: senyora Eloísa Alonso de Caso Lozano, en substitució, senyora Carmen Oliver Payarols

Vocals: - senyora Ángeles García Carrasco, en substitució, senyora Sandra Sedano Colom

- senyora Manuela Ballester Rodríguez, en substitució senyora Marta Picornell Yanes

Una persona designada per la representació del personal

6. DATA LÍMIT DE PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES

El termini per presentar la sol·licitud per formar part en aquest procés selectiu és de 10 dies hàbils a comptar des de l'endemà al de la publicació d'aquestes bases en el BOIB. Quan l'últim dia del termini sigui inhàbil, s'ha d'entendre prorrogat al primer dia hàbil següent. Els successius anuncis es publicaran únicament en el tauler d'anuncis de la corporació i en el web de l'Ajuntament (www.calvia.com).

Les sol·licituds s'han de presentar en el Registre General d'aquest Ajuntament o en les dependències i mitjans a què es refereix l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

7. INCIDÈNCIES

En tot allò que aquestes bases no preveu s'ha d'estar al que disposa la normativa d'aplicació. Aquesta convocatòria i tots els actes administratius que es derivin de la pròpia convocatòria i de l'actuació de la Comissió Tècnica de Valoració poden ser impugnats en els casos i en la forma establerts per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. Així mateix l'Administració pot, si escau, revisar les resolucions del Tribunal, conforme al que preveu la citada Llei 39/2015, d'1 d'octubre.

 

Calvià, 18 de desembre de 2019

El tinent de batle delegat de Serveis Generals i Infraestructures (Delegació per resolució de Batlia de data 17/06/2019) Joan Recasens Oliver

 

 

ANNEX I

Per poder realitzar la prova escrita, es presenta la normativa bàsica sobre la que versarà l'exercici pràctic:

 

a. Tècnic/a de projectes de desenvolupament local 1 i 2

1. Resolució del conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball i president del SOIB, de 29 d'octubre de 2019 per la qual s'aprova la convocatòria de subvencions per al programa SOIB Desenvolupament Local per executar projectes de desenvolupament local. (BOIB núm. 148 del 31 d'octubre de 2019)

2. Pla d'Ocupació de Qualitat de les Illes Balears 2017-2020

3. Pla integral de formació ocupacional de les Illes Balears 2019-2020

4. Convocatòries i subvencions del SOIB del període 2016-2019

b. Tècnic/a de projectes de desenvolupament local 3

1. Resolució del conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball i president del SOIB, de 29 d'octubre de 2019 per la qual s'aprova la convocatòria de subvencions per al programa SOIB Desenvolupament Local per executar projectes de desenvolupament local. (BOIB núm. 148 del 31 d'octubre de 2019)

2. Pla d'autoocupació i foment de l'emprenedoria de les Illes Balears 2017-2020

3. Pla d'Ocupació de Qualitat de les Illes Balears 2017-2020

4. Formes jurídiques disponibles per a la creació de l'empresa i tràmits per la seva constitució efectiva. Punt PAE

5. Entitats, eines i mecanismes públics i privats per a l'obtenció de finançament de projectes empresarials

6. Subvencions i ajudes públiques a empreses i emprenedors estatals i autonòmics

7. Reglament Centre Empresarial de Calvià

Referències: www.caib.es , www.soib.es, www.ifoc.es , www.idi.es, www.iempren.es