Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT DE SELVA

Núm. 12679
Resolució de Batlia, de 3 de desembre de 2019, per la qual es nomena funcionari de carrera per a la plaça d'arquitecte municipal de l'Ajuntament de Selva

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

A Selva, a data de la signatura digital, el batle que subscriu, Sr. Joan Rotger Seguí, va dictar el següent Decret que transcric literalment:

«DECRET DE BATLIA 202/2019

I. ANTECEDENTS DE FET

Atès l'acord de Junta de Govern Local de 9 d'abril de 2019, de conformitat amb la delegació de competències per la batlia mitjançant Decret 53/2018, pel qual s'aprovà la convocatòria i les bases del procés de selecció pel sistema de concurs-oposició, per a la constitució de personal funcionari de carrera d'arquitecte de l'Ajuntament de Selva, convocatòria que es publicà al BOIB núm 61, de 4 de maig de 2019.

Atès el procediment selectiu que s'ha duit i que ha finalitzat amb l'Acta del Tribunal de data 29 de novembre de 2019 en el qual es formula la següent proposta:

«Quart.- Proposar el nomenament de l'aspirant amb DNI 43***33-G, per a la cobertura de la plaça de arquitecte, funcionari de carrera de l'Ajuntament de Selva, per haver obtingut la major puntuació al procés selectiu.

La resta dels aspirants passaran a formar part de la borsa de treball prevista a la Base onzena de la convocatòria.

Comunicar que, de conformitat a la base tretzena de la Convocatòria, l'aspirant proposat haurà de prendre possessió de la plaça en el termini de 5 dies comptadors a partir del següent a la notificació del seu nomenament.»

II. FONAMENTS DE DRET

- Els articles 21.1.h i 124.4.i) de la Llei 7/1985, reguladora de les bases de règim local, així com l'article 21 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, pel que fa a les atribucions de la batlia com a cap de personal, direcció de govern i administració municipal i d'organització dels serveis.

- L'article 62 i concordants de l'Estatut bàsic de l'empleat públic pel que fa a l'adquisició de la condició de funcionari de carrera i l'article 102 i concordants de la Llei 7/1985, reguladora de les bases de règim local respecte a la selecció dels funcionaris de l'administració local.

- Les bases que regeixen aquesta convocatòria (BOIB núm. 61 de 4 de maig de 2019) i, més concretament, la base tretzena que estableix que:

“Una vegada conclòs el procediment selectiu, els aspirants que l'hagin superat seran nomenats fins el límit de les places anunciades i que estiguin dotades pressupostàriament.

Una vegada efectuats els nomenaments, els nomenats hauran de prendre possessió de la plaça en el termini de 5 dies naturals comptats a partir del dia següent a la notificació del nomenament. Els qui no prenguin possessió de la plaça en el termini indicat sense causa justificada no podran accedir a la condició de funcionari d'aquest Ajuntament.»

D'acord amb els antecedents i fonaments de dret que s'han detallat, dict la següent

RESOLUCIÓ

Primer.- Nomenar com a funcionari de carrera d'aquest Ajuntament per ocupar el lloc de treball d'Arquitecte Municipal, al Sr. Francisco Alemany Bennasar, amb DNI 43***33-G, per haver obtingut la major puntuació al procés selectiu.

Segon.- Comunicar que, d'acord amb la base tretzena de la Convocatòria, l'aspirant proposat haurà de prendre possessió de la plaça en el termini de 5 dies naturals comptadors a partir del següent a la notificació del seu nomenament.

Tercer.- Notificar aquesta resolució a l'interessat perquè prengui possessió del càrrec.

Quart.- Fer públic aquest nomenament en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.»

Contra aquesta resolució que posa fi a la via administrativa, es pot interposar alternativament els recursos següents:

- Recurs de reposició potestatiu davant el batle d'aquest Ajuntament, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà al de la recepció de la present notificació, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques

- Directament recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat o la Sala que resulti competent, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent al de la recepció de la present notificació, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciós Administrativa.

Si s'optés per interposar el recurs de reposició potestatiu no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació per silenci. De tal manera que, si transcorregut un mes des de la interposició del recurs de reposició potestatiu, no n'haguéssiu rebut notificació de resolució expressa, s'entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma que correspongui, sense limitació de temps.

No obstant l'anterior, podeu interposar, si escau, qualsevol altre recurs que considereu oportú.

 

Selva, 17 de desembre de 2019

El Batle Joan Rotger Seguí