Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'ALAIOR
Núm. 12254
Determinació i catalogació Personal Eventual
Exp. Núm.: 5091/2019
Feim públic que el Ple de l'Ajuntament d'Alaior, en sessió ordinària de data 5 de novembre de 2019, tinguda en segona convocatòria el dia 7 de novembre de 2019, ha acordat el següent:
Establir que el personal eventual de l'Ajuntament d'Alaior quedi determinat i catalogat amb el número, les característiques i les retribucions següents:
- Núm. d'identificació en els pressuposts municipals: 126
- Règim: personal eventual
- Dedicació: jornada completa
- Denominació de la plaça: assistent de Batlia i comunicació
- Funcions: protocol·làries i de suport a la Batlia; preparació i tramitació d'escrits, comunicacions i altres feines necessàries per al bon funcionament de les relacions de l'Ajuntament amb les diverses institucions i amb la comunitat en general; assistència a la Batlia en les reunions que convoqui amb les diverses entitats i associacions del municipi; supervisió, suport i gestions envers actuacions necessàries per al desenvolupament correcte dels actes institucionals de la corporació; feines relacionades amb la imatge corporativa i altres tasques connectades amb la comunicació i les relacions externes.
-Grup/nivell d'equivalència: grup C1, nivell 18
- Titulació acadèmica requerida: batxillerat
- Retribucions brutes anuals: 25.760,00 €
Alaior, 2 de desembre de 2019
El batle
José Luis Benejam Saura