Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)

Núm. 11897
Resolució de la consellera de Administracions Publiques i Modernització de 25 de novembre de 2019, de correcció de les errades advertides en la publicació de la Resolució de la consellera d’Administracions Públiques i Modernització de 18 de novembre de 2019, per la qual s’ordena la publicació de la llista de persones aspirants que han superat les proves selectives per a l’ingrés, pel torn lliure i pel torn de promoció interna, inclosa la reserva per a persones amb discapacitat, al cos subaltern de l’Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i es fa pública la llista de llocs vacants que s’ofereixen a l’efecte de les adjudicacions

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. En el BOIB núm. 158, de 21 de novembre de 2019, es va publicar la Resolució de la consellera d'Administracions Públiques i Modernització de 18 de novembre de 2019, per la qual s'ordena la publicació de la llista de persones aspirants que han superat les proves selectives per a l'ingrés, pel torn lliure i pel torn de promoció interna, inclosa la reserva per a persones amb discapacitat, al cos subaltern de l'Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i es fa pública la llista de llocs vacants que s'ofereixen a l'efecte de les adjudicacions

2. En l'annex II (LLOCS COS SUBALTERN - MALLORCA ) de la resolució esmentada hi ha una errada, atès que s'hi inclou el lloc base d'ordenança amb codi F016201DN de la Conselleria d'Hisenda i Relacions Exteriors (Palma), mentre que el lloc que s'hi hauria d'incloure és el de lloc base d'ordenança de la Conselleria d'Administracions Públiques i Modernització F016201MU.

Fonaments de dret

1. L'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estableix que es poden rectificar en qualsevol moment, d'ofici o a instància de les persones interessades, els errors materials, de fet o aritmètics que hi hagi en els seus actes.

2. D'altra banda, l'article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposa que la rectificació dels errors materials, aritmètics i de fet en actes i disposicions administratius correspon a l'òrgan que hagi dictat l'acte o la disposició.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Rectificar l'errada advertida a l'annex II (LLOCS COS SUBALTERN - MALLORCA) de la Resolució de la consellera d'Hisenda i Administracions Públiques de la Resolució de la consellera d'Administracions Públiques i Modernització de 18 de novembre de 2019 en la qual s'ordena la publicació de la llista de persones aspirants que han superat les proves selectives per a l'ingrés, pel torn lliure i pel torn de promoció interna, inclosa la reserva per a persones amb discapacitat, al cos subaltern de l'Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i es fa pública la llista de llocs vacants que s'ofereixen a l'efecte de les adjudicacions, atès que la referència al lloc base d'ordenança amb codi F016201DN de la Conselleria d'Hisenda i Relacions Exteriors (Palma) és errònia i s'ha de substituir per la referència al lloc base d'ordenança de la Conselleria d'Administracions Públiques i Modernització amb codi F016201MU.

2. Publicar novament, adjunt a aquesta resolució i degudament esmenat d'acord amb allò previst en el punt anterior, l'annex II de la llista de llocs de treball vacants que s'ofereixen a les persones aspirants que han superat les proves selectives esmentades, a l'efecte que sol·licitin la destinació, a excepció de les places de reserva per a persones amb discapacitat intel·lectual moderada, lleugera o límit, o amb sordesa prelocutiva profunda, severa o mitjana.

3. Establir un nou termini de vint dies naturals comptadors a partir de l'endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears d'aquesta Resolució, per tal que les persones aspirants seleccionades del torn de l'illa de Mallorca presentin, en el Registre General de l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), en el de la conselleria competent en matèria de funció pública o en qualsevol altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els documents següents:

a) Fotocòpia compulsada del certificat acreditatiu dels coneixements de llengua catalana.

b) Declaració jurada o promesa de no haver estat separat mitjançant un expedient disciplinari del servei de cap administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitats de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per una resolució judicial per accedir al cos o escala del funcionariat del qual haguessin estat separats o inhabilitats, segons el model que facilitarà la direcció general competent en matèria de funció pública, que s'adjunta a aquesta Resolució com a annex III.

En el cas de ser nacionals d'un altre estat, han d'acreditar no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmesos a una sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

c) Un certificat mèdic, en model oficial, acreditatiu de tenir les capacitats i les aptituds necessàries per a l'exercici de les funcions del cos, escala o especialitat quan es tracti de personal funcionari de nou ingrés. Quan es tracti de personal funcionari que hi hagi participat en la modalitat de promoció interna, pot presentar un certificat expedit pel Servei de Prevenció de Riscs Laborals de la conselleria competent en matèria de vigilància de la salut dels empleats públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

d) Escrit en què s'elegeixen, de major a menor interès, els llocs de treball oferts. La sol·licitud ha d'incloure tots els llocs (annex IV).

e) Certificació acreditativa del reconeixement de la condició legal de discapacitat en un nivell igual o superior al 33% a què fa referència la base 4 de la convocatòria quan es tracti de persones que hagin aprovat pel torn de reserva per a persones amb discapacitat a què fa referència l'article 2 del Decret 36/2004

4. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i al Portal de l'Opositor (http://oposicions.caib.es).

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera d'Administracions Públiques i Modernització en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà que s'hagi publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el Tribunal Superior de les Illes Balears, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat aquesta Resolució, d'acord amb els articles 8.2 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, 25 de novembre de 2019

La consellera d'Administracions Públiques i Modernització Isabel Castro Fernández

Documents adjunts