Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 11530
Resolució del director gerent de la Fundació Institut d’Investigació Sanitària Illes Balears per la qual es convoca un procés selectiu per a la contractació d’un tècnic o tècnica superior de suport metodològic o estadístic per a la Unitat Multidisciplinària d’Amiloïdosi Hereditària per Transtiretina (AhTTR)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el BOIB i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.

D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels estatuts de la Fundació, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dicto la següent

RESOLUCIÓ

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d’un tècnic o d’una tècnica superior de suport metodològic i estadístic per a la Unitat Multidisciplinària d’Amiloïdosis Hereditària per Transtiretina (AhTTR).

 

Palma, 18 de novembre de 2019

El director gerent

José Lladó Iglesias

 

 

 

ANNEX I

Convocatòria per a la provisió/contractació d'un tècnic o tècnica superior de suport metodològic i estadístic per a la Unitat Multidisciplinària d'Amiloïdosi Hereditària per Transtiretina (AhTTR).

La Fundació té encomanades, entre altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita efectuar la incorporació temporal d’un tècnic o tècnica superior de suport metodològic i estadístic per a la Unitat Multidisciplinària  d’AhTTR.

L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents,

CONVOC

El procés per a la contractació d’una tècnica o d’un tècnic superior de suport metodològic i estadístic amb el requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

  1. Requisits de la plaça
  • Tenir el títol de grau o llicenciatura en Ciències o Ciències de la Salut.
  • Tenir el certificat de nivell B2 de català.
  • Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos en què, d’acord amb l’article 57 de l’Estatut bàsic de l’empleat públic (EBEP), es permeti l’accés a l’ocupació pública.
  • Tenir la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques.
  • Tenir setze anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d’inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no estar en estat d’inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.
  • Formulari d’autoavaluació emplenat (annex III de la convocatòria).

No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.

  1. Funcions
  • Suport metodològic i estadístic al cos d’investigació de la unitat, especialment per a la redacció de projectes d’investigació i la elaboració d’estadístiques.
  • Gestió dels projectes d’investigació amb el comitè d’ètica de les Illes Balears i amb la comissió d’investigació de l’hospital.
  • Assistir a l’investigador o investigadora principal per a la inclusió de pacients als diferents assaigs clínics.
  • Recollida e introducció de dades als diferents quaderns de recollida de dades (paper o electrònics).
  • Preparar visites de monitorització i atendre al monitor o a la monitora durant les visites de monitorització.
  • Gestió dels assaigs clínics: protocols, resoldre discrepàncies, informar dels efectes adverses en els períodes establerts, etc.
  • Escriptura d’articles científics.
  • Cerca de finançament d’investigació a nivell nacional i internacional.
  1. Presentació de sol·licituds

Es poden presentar en el registre i en el registre electrònic de la Fundació o bé de qualsevol altra manera prevista a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Si la persona sol·licitant hagués presentat la sol·licitud en un registre diferent del IdISBa, haurà d’enviar per correu electrònic (idisba.rrhh@ssib.es) la sol·licitud amb el segell d’entrada dins les 24 hores següents a la presentació en el registre de la sol·licitud. De la mateixa manera, si s’envia per correu certificat, s’ha d’enviar per correu electrònic la fulla de sol·licitud datada i segellada per l’oficina de correus en que consti que s’ha enviat en el termini hàbil per a la presentació.

El termini de recepció de sol·licituds serà de 10 dies hàbils des de l’endemà de la data de publicació de la convocatòria.

Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i la documentació acreditativa dels mèrits que al·leguin en la forma en que estableixen les bases. NO es podrà valorar cap mèrit que no s’hagi acreditat amb l’aportació de la documentació corresponent dins del termini de presentació de sol·licituds.

 
  1. Admissió de les persones aspirants

Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds juntament amb la documentació acreditativa dels requisits, es publicarà una resolució mitjançant la qual s’aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes d’exclusió.

Les persones excloses o omeses disposaran d’un termini de 3 dies, a partir del pròxim dia des de la publicació de la resolució provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s’entendrà que renuncien a la seva sol·licitud.

Finalitzat el termini indicat en el paràgraf anterior, es dictarà una resolució mitjançant la qual s’aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu.

  1. Reserva en favor de persones amb discapacitat

Existeix a l’IdISBa una reserva del 7 % de llocs de feina per a persones amb discapacitat, segons el Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, per el que s’aprova el text refós de la Llei de l’EBEP. No obstant, aquesta plaça no està reservada per a aquesta finalitat.

    VI. Modalitat de contractació

Contracte temporal per obra i servei de 5 mesos de duració.

Remuneració bruta mensual: 2880.53 €.

  1. Acreditació dels requisits i mèrits

Els requisits i mèrits al·legats s’han d’acreditar mitjançant la presentació de còpies de la següent documentació.

  1. Experiència professional: mitjançant informe o certificat signat per la persona responsable de la entitat on es varen presentar els serveis anteriorment, amb especificació del període treballat i de les funcions i tasques desenvolupades.
  2. Presentació del certificat de vida laboral.
  3. Presentació del títol acadèmic requerit.
  4. Presentació de títols de formació relacionats amb el lloc de treball que s’ofereix a aquesta convocatòria, amb especificació del número d’hores o de crèdits.
  5. Publicacions: primera i darrera pàgina de la publicació.
  6. Congressos: còpia del llibre d’abstracts o qualque document de participació en el qual quedi especificat el congrés i el tipus de presentació.

Els mèrits s’han d’acreditar abans de la de data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d’acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l’autobarem que podeu trobar en aquestes bases).

La documentació acreditativa de tots els mèrits s’ha de presentar juntament amb la sol·licitud.

  1. Tribunal qualificador
  • Dra. Inés Losada, coordinadora de la Unitat Multidisciplinària d’AhTTR de l’Hospital Universitari Son Llàtzer.
  • Dr. Juan González, coordinador de la Unitat Multidisciplinària d’AhTTR de l’Hospital Universitari Son Llàtzer.
  • Dr. Antoni Payeras Cifre, cap del Servei de Medicina Interna de l’Hospital Universitari Son Llàtzer.
  • Responsable de RR. HH. de l’IdISBa, en qualitat de secretària del tribunal.

El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació de candidats i candidates. 

  1. Procediment de selecció

Valoració de mèrits acreditats per les persones aspirants, d’acord amb el barem que apareix a continuació, a més d’una entrevista personal.

Barem de mèrits i valoració

  1. Experiència professional (4 punts màx.)
  • Experiència laboral en tasques relacionades amb la metodologia de la investigació biomèdica o amb l’estadística aplicada a biomedicina: 0.2 punts per mes treballat; 3 punts màx.
  • Experiència laboral en laboratoris d’investigació o laboratoris d’anàlisis clínics, públics o privats: 0.05 punts per mes treballat; 1 punt màx.
  • En el cas del personal sanitari (personal mèdic, infermeria, fisioteràpia, psicologia, etc.) experiència en tasques assistencials en centres públics o privats: 0.05 punts per mes treballat; 1 punt màx.

2. Formació (2.5 punts màx.)

  • Cada grau, llicenciatura o diplomatura addicional: 0.5 punts.
  • Màster en Estadística o Bioestadística: 1 punt.
  • Cada màster oficial relacionat amb la ciència o la investigació, diferent del que dona accés a la plaça: 0.5 punts.
  • Formació de postgrau relacionada amb la metodologia de la investigació o d’estadística/ bioestadística: 0.020 punts per crèdit; 0.05 punts màx.
  • Cursos de metodologia de la investigació o d’estadística/bioestadística: 0.01 punts per cada 10 hores de curs; 0.3 punts màx.
  • Formació Sanitària Especialitzada: 1 punt.
  • Doctorat: 1 punt.

No es valoraran els màsters ni els postgraus no relacionats amb la investigació (com els de formació del professorat).

3. Tasques relacionades amb la investigació (2 punts màx.)

  • Articles publicats a revistes indexades: 0.1 punts per publicació.
  • Comunicacions orals a congressos internacionals: 0.1 punts per comunicació.
  • Comunicacions orals a congressos nacionals: 0.05 punts per comunicació.
  • Pòsters presentats a congressos internacionals: 0.05 punts per pòster.
  • Pòsters presentats a congressos nacionals: 0.025 punts per pòster.

4. Coneixement d’idiomes (0.5 punts màx.)

  • Certificat C1 de català i B2 d’anglès: 0.25 punts per certificat.
  • Certificat C2 de català i C1 o C2 d’anglès: 0.5 punts per certificat.

Si al finalitzar el període de presentació de sol·licituds es determina com a requisit estar en possessió d’un determinat títol de llengua catalana, la persona guanyadora haurà d’acreditar-lo. De no ser així, la contractació no es podrà dur a terme.

5. Fase d’entrevista (1 punt màx.)

Es realitzarà una entrevista personal, una demostració pràctica d’habilitats o totes dues per valorar l’adequació al lloc de feina. No presentar-se a l’entrevista es motiu d’exclusió del procés de selecció. El dia i l’hora es publicaran a la web de la Fundació: www.idisba.es.

  1. Recursos

L’ordre jurisdiccional social és el competent per a resoldre les controvèrsies derivades d’aquestes bases, d’acord amb la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s’hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.

Palma, 18 de novembre de 2019

El director gerent

José Lladó Iglesias

 

 

ANNEX II Formulari d’inscripció per a la oferta de contractació d’un tècnic o tècnica superior de suport metodològic i estadístic per a la Unitat Multidisciplinària d’Amiloïdosi Hereditària per Transtiretina

Nom:

Cognoms:

DNI:

Adreça:

Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

EXPÒS

Que he tingut coneixement de la convocatòria del procediment selectiu per a la contractació d’una tècnica o tècnic superior de suport metodològic i estadístic per a la Unitat Multidisciplinària d’AhTTR.

DOCUMENTACIÓ QUE S’ADJUNTA

  • Titulació exigida com a requisit. (Document 1)
  • Fotocòpia del DNI i NIE. (Document 2)
  • CV actualitzat. (Document 3)
  • Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada. (Especificar a l’autobarem)

DECLAR

  • Tenir la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques.
  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d’inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En cas de ser nacional d’un altre Estat, no estar en estat d’inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.

Per tot l’exposat,

SOL·LICIT

La meva admissió per formar part del procediment de selecció per a la contractació d’un tècnic o d’una tècnica superior de suport metodològic i estadístic per a la Unitat Multidisciplinària d’AhTTR.

Palma, _____________________

A la direcció de la Fundació Institut d’Investigació Sanitària Illes Balears

 

ANNEX III  AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS

Procés selectiu per a la plaça d’un tècnic o tècnica superior de suport metodològic i estadístic per a la Unitat Multidisciplinària d’AhTTR

NOM

 

PUNTS MÀX.

PUNTS

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA*

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

4

 

 

En metodologia de la investigació biomèdica o estadística aplicada a biomedicina (0.2 p./mes)

3

 

 

En laboratoris d’investigació o d’anàlisis clínics públics o privats (0.05 p./mes)

1

 

 

Personal sanitari; en tasques assistencials a centres públics o privats (0.05 p./mes)

1

 

 

FORMACIÓ

2.5

 

 

Per cada grau, llicenciatura o diplomatura addicional

0.5

 

 

Per cada màster addicional i oficial relacionat amb la ciència o la investigació

0.5

 

 

Postgrau relacionat amb la metodologia de la investigació o (bio)estadística

(0.020 p./crèdit)

0.5

 

 

Cursos de metodologia de la investigació o de (bio)estadística (0.01 p./hora)

0.3

 

 

Formació Sanitària Especialitzada

1

 

 

Doctorat

1

 

 

TASQUES RELACIONADES AMB LA INVESTIGACIÓ

2

 

 

Articles publicats a revistes indexades (0.1 p./publicació)

2

 

 

Comunicacions orals a congressos internacionals (0.1 p./comunicació)

 

 

Comunicacions orals a congressos nacionals (0.05 p./comunicació)

 

 

Pòsters presentats a congressos internacionals (0.05 p./pòster)

 

 

Pòsters presentats a congressos nacionals (0.025 p./pòster)

 

 

CONEIXEMENTS D’IDIOMES

0.5

 

 

C1 de català; B2 d’anglès (0.25 p./certificat)

0.5

 

 

C2 de català; C1 o C2 d’anglès (0.5 p./certificat)

 

 

ENTREVISTA PERSONAL

1

X

 

TOTAL

 

* És necessari especificar amb claredat cadascun dels documents acreditatius que adjunteu a la sol·licitud per al correcte còmput de la puntuació. (p. e.: certificat B2 d’anglès de l’EOI).