Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 11262
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 8 de novembre de 2019 per la qual s’aprova la convocatòria per cobrir, pel sistema de promoció interna temporal, tres places de la categoria auxiliar d’infermeria (C2) de la plantilla orgànica autoritzada de l’Hospital de Manacor
Antecedents
És necessari cobrir, pel sistema de promoció interna temporal, tres places de la categoria auxiliar d'infermeria (C2) adscrites a la Gerència de l'Hospital de Manacor.
Fonaments de dret
1. L'article 35.1 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut, determina que per necessitats del servei —i en els supòsits i sota els requisits que a aquest efecte s'estableixin en cada servei de salut— es pot oferir al personal estatutari fix acomplir temporalment i amb caràcter voluntari les funcions corresponents al seu lloc de feina d'una categoria del mateix nivell de titulació o d'un nivell superior, sempre que es tengui el títol corresponent. Aquests procediments s'han de negociar en les meses corresponents.
2. En el BOIB núm. 31, de 28 de febrer de 2012, es va publicar el Pacte de 24 de febrer de 2012 pel qual es regulen els criteris generals de la promoció interna temporal del personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears (corregit en el BOIB núm. 36, de 8 de març de 2012). L'objecte principal del Pacte és establir els criteris generals per a la promoció interna temporal i l'ordre de finalització o cessament d'aquest personal.
Per això dict la següent
Resolució
1. Aprovar la convocatòria per cobrir, pel sistema de promoció interna temporal, tres places de la categoria auxiliar d'infermeria (C2) de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital de Manacor.
2. Aprovar les bases que regeixen el procés selectiu (annex 1), el model de sol·licitud (annex 2) i el barem de mèrits (annex 3).
3. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs de reposició davant l'òrgan que la dicta en el termini d'un mes comptadors des de l'endemà de la publicació, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en relació amb l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També s'hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació, de conformitat amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar-hi.
Manacor, 8 de novembre de 2019
La directora gerent de l'Hospital de Manacor
Catalina Vadell Nadal
Per delegació de signatura (Resolució de 12 de febrer de 2017)
ANNEX 1
Bases de la convocatòria
1. Lloc de feina convocat i funcions que ha d'complir
1.1. Tres places temporals de la categoria auxiliar d'infermeria (C2)de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital de Manacor.
1.2. Aquests llocs de feina estan adscrits a la Direcció d'Infermeria de l'Hospital de Manacor.
1.3. Funcions: té assignades les funcions pròpies de la categoria.
2. Característiques de la plaça
2.1. Lloc i centre de treball inicial: Hospital de Manacor (carretera Manacor-Alcúdia, s/n. Manacor).
2.2. Tipus de nomenament: a la persona seleccionada per ocupar aquest lloc de feina se li expedirà un nomenament pel sistema de promoció interna temporal d'una plaça de la categoria auxiliar d'infermeria (C2).
2.3. Règim jurídic: durant el temps en què la persona seleccionada ocupi la plaça, el règim jurídic serà el següent:
a) Es mantindrà en la situació de servei actiu i amb reserva de plaça en la seva categoria d'origen.
b) Percebrà les retribucions corresponents a les funcions acomplertes, excepte els triennis, que seran els corresponents a la seva categoria d'origen.
c) No suposarà la consolidació de cap dret de caràcter retributiu o en relació amb l'obtenció d'un nou nomenament, sense perjudici que es pugui considerar com a mèrit en els procediments selectius i de provisió.
3. Requisits per optar al lloc de feina
3.1. Tota persona aspirant ha de complir els requisits següents:
a) Tenir la condició de personal estatutari fix del Servei de Salut de les Illes Balears i prestar servei a la Gerència de l'Hospital de Manacor.
b) Pertànyer a grups de classificació inferiors o a diferents categories i/o especialitats del mateix grup que el lloc al qual opta.
c) Estar en la situació de servei actiu en la categoria en la qual ocupa la plaça fixa.
d) Tenir la titulació de cures auxiliars d'infermeria, o una d'equivalent, o estar en condicions d'obtenir-la abans que venci el termini per presentar sol·licituds. En el cas de les titulacions obtingudes a l'estranger, cal acreditar que estan homologades pel Ministeri d'Educació.
e) Tenir coneixements de català del nivell A2, que exigeix la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la funció pública. A més, d'acord amb l'article 5 del Decret 8/2018, cal acreditar coneixements de català del nivell A2; no obstant això, si una persona aspirant no compleix aquest requisit, igualment se n'admetrà la sol·licitud, però si resulta adjudicatària d'una plaça, quedarà obligada a obtenir-lo i acreditar-lo en el termini de dos anys comptadors a partir de la data en que ocupi la plaça.
f) No patir cap malaltia ni estar afectada per limitacions físiques o psíquiques que siguin incompatibles amb les funcions inherents a la categoria professional a la qual opta (és a dir, complir l'article 30.5.c) de la Llei 55/2003).
g) Tenir la capacitat funcional necessària per acomplir les funcions que es derivin del nomenament corresponent. Aquest requisit l'ha d'acreditar la persona seleccionada abans de prendre possessió de la plaça.
3.2. Aquests requisits s'han de complir el darrer dia del termini per presentar sol·licituds i s'han de mantenir durant tot el procés selectiu. Tota persona aspirant els ha d'acreditar de manera fefaent en el moment de presentar la sol·licitud.
4. Presentació de sol·licituds
4.1. Tota persona aspirant a participar en la selecció per cobrir el lloc de feina convocat ha de presentar una sol·licitud segons el model que figura en l'annex 2.
4.2. El termini per presentar sol·licituds és de 20 dies naturals comptadors des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
4.3. Les sol·licituds per participar en el procés selectiu s'han de presentar en el Registre de l'Hospital de Manacor o en el registre de qualsevol de les gerències del Servei de Salut, o bé per qualsevol de les vies que preveu l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Tota sol·licitud presentada mitjançant una oficina de Correos ha d'anar dins d'un sobre obert perquè hi sigui datada i segellada abans de certificar-la.
4.4. Cada persona aspirant ha de conservar el seu exemplar de la sol·licitud per si l'hi requereixen en qualsevol moment del procés selectiu.
5. Documentació
5.1. A la sol·licitud cal adjuntar-hi l'original o una còpia compulsada de la documentació que acrediti els requisits i que justifiqui els mèrits al·legats.
5.2. A més, cal adjuntar-hi l'original o una còpia compulsada d'aquests altres documents:
a) Document d'identitat (DNI o NIE).
b) Títol acadèmic exigit en la convocatòria (anvers i revers del títol) o bé el justificant de pagament dels drets d'expedició del títol acompanyat d'un certificat de la institució educativa corresponent que acrediti que el títol encara no s'ha expedit.
c) Documentació acreditativa del certificat de nivell B1 de català (o d'un nivell superior) o, si no se'n disposa, declaració en què es comprometi a obtenir-lo i acreditar-lo en el termini de dos anys comptadors de la data en què ocupi la plaça.
5.3. Consignar dades falses en la sol·licitud o en els mèrits al·legats implica l'exclusió definitiva de la persona aspirant o de la persona seleccionada en el procés selectiu.
5.4. Els títols o els mèrits expedits en una llengua que no sigui el català o el castellà s'han d'entregar traduïts convenientment a un d'aquests idiomes per un organisme oficial competent.
6. Procediment de selecció i resolució de la convocatòria
6.1. La selecció es farà pel sistema de concurs de mèrits.
6.2. Llista provisional de persones admeses en la convocatòria:
a) Una vegada vençut el termini per presentar sol·licituds, es publicarà en el web de l'Hospital de Manacor la resolució que contindrà les llistes provisionals de persones aspirants admeses i excloses —indicant-ne la causa de l'exclusió— i la llista de les que han d'esmenar les deficiències de la sol·licitud.
b) Les persones aspirants disposen d'un termini de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució per formular reclamacions o al·legacions i esmenar deficiències (si no les esmenen, es considerarà que desisteixen de la sol·licitud). Tots els documents s'han d'adreçar a la Gerència de l'Hospital de Manacor i es poden presentar en qualsevol dels registres que preveu la normativa vigent.
6.3. Llista definitiva de persones candidates
En els 10 dies hàbils següents, el director general del Servei de Salut dictarà una resolució amb la llista definitiva de persones candidates i la llista de persones excloses, que es publicarà en el web de l'Hospital de Manacor.
6.4. Puntuació provisional de mèrits de les persones candidates
En els 10 dies hàbils següents, la Comissió de Selecció valorarà els mèrits de les persones candidates i, per mitjà d'una resolució del director general del Servei de Salut, es publicarà en el web de l'Hospital de Manacor la llista provisional de puntuació dels mèrits reconeguts a les persones candidates, que disposaran d'un termini de 5 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la llista per formular-hi reclamacions o al·legacions, adreçades a la Comissió de Selecció, que es poden presentar en qualsevol dels registres que preveu la normativa vigent.
6.5. Puntuació definitiva de mèrits
En els 10 dies hàbils següents, per mitjà d'una resolució del director general del Servei de Salut es publicarà la llista definitiva de puntuació dels mèrits i s'adjudicaran les places ofertes.
7. Comissió de Selecció
7.1. La Comissió de Selecció està formada per tres membres, que tenen la condició de personal estatutari fix del Servei de Salut, del mateix grup professional (o d'un de superior) que el de la plaça convocada, tots amb veu i vot:
a) President: Tomás García Ruano.
b) Vocal: Antonia Cuerva Rodríguez.
c) Secretària: Asunción Álvarez Fuster.
7.2. Els membres de la Comissió de Selecció s'han d'abstenir d'intervenir en el procés —i ho han de notificar a l'autoritat que els hagi designat— si hi concorre alguna de les circumstàncies previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
7.3. Les funcions de la Comissió de Selecció són les següents:
a) Valorar els mèrits al·legats i acreditats per les persones candidates segons el model establert en aquestes bases.
b) Requerir —si cal— a les persones candidates que esmenin dins el termini i en la forma escaient els defectes formals dels mèrits al·legats, o bé que aclareixin dins del termini i en la forma escaient algun dels mèrits al·legats.
c) Confeccionar una llista de les persones candidates per ordre de prelació.
d) Resoldre les reclamacions presentades per les persones candidates dins el termini i en la forma escaient.
e) Elevar a l'òrgan de selecció la llista definitiva de persones candidates amb les puntuacions obtingudes.
8. Valoració dels mèrits
8.1. La Comissió de Selecció ha de fer en primer lloc la valoració dels mèrits de les persones candidates, desglossada d'aquesta manera i d'acord amb el que estableix el barem publicat en aquesta convocatòria:
a) Experiència professional: màxim, 55 punts.
b) Formació continuada: màxim, 40 punts.
c) Coneixements de català: màxim, 5 punts.
8.2. El barem dels mèrits que es valoren en aquesta convocatòria figura en l'annex 3.
9. Resolució de la convocatòria
9.1. La Comissió de Selecció publicarà la llista definitiva de puntuacions i el nom de les persones candidates proposades per als nomenaments. Aquesta llista es publicarà en el web de l'Hospital de Manacor.
9.2. El nomenament s'oferirà a la persona candidata que tengui la puntuació més alta. Si diverses persones candidates tenen la mateixa puntuació en la llista definitiva, s'aplicaran els criteris de desempat següents:
a) Amb caràcter general, hi tenen prioritat les dones en cas que estiguin infrarepresentades en la categoria i en l'especialitat, de conformitat amb l'article 61 de la Llei 12/2006, de 20 de setembre, per a la dona.
b) A continuació, hi té prioritat qui hagi acreditat més serveis prestats en la categoria dins el Servei de Salut, i subsidiàriament en el Sistema Nacional de Salut.
c) Si l'empat persisteix, el nomenament s'ofereix en primer lloc a qui acrediti la puntuació més alta en l'apartat relatiu a l'experiència professional.
d) Si així i tot l'empat persisteix, té prioritat qui tengui la puntuació més alta en l'apartat de formació continuada.
e) Finalment, si les persones candidates continuen empatades, el desempat es dirimeix segons l'escala següent: primer, tenir més de 45 anys; després, tenir més càrregues familiars; a continuació, ser víctima de violència de gènere i, finalment, qui tengui més edat.
9.3. La resolució d'adjudicació definitiva de la plaça es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
10. Nomenament i presa de possessió
La persona seleccionada disposarà d'un termini de 3 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de la resolució d'adjudicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears per prendre possessió del lloc de feina.
ANNEX 2
Model de sol·licitud
Sol·licitud per participar en el procés selectiu de promoció interna temporal per cobrir una plaça de la categoria auxiliar d'infermeria (C2) de l'Hospital de Manacor, convocada per mitjà de la Resolució del director general del Servei de Salut de ...... de .............................. de 20........
Dades de la persona aspirant
Primer llinatge: ......................................................... Segon llinatge: ....................................................................
Nom: ............................................................................................... Núm. doc. identitat: .....................................
Dades a l'efecte de rebre notificacions
Tipus de via (carrer, plaça…) i nom: .....................................................................................................................
Núm. .......... Pis: ......... Porta: ........... Localitat: ..................................................................................................
Codi postal: ............................. Municipi: ..............................................................................................................
Telèfons: .............................. .................................. Adreça electrònica: ............................................................
EXPÒS:
Que el …… de ………………………….. de 20..…. es va publicar la Resolució del director general del Servei de Salut per la qual es convoca el procés selectiu de promoció interna temporal de tres places de la categoria auxiliar d'infermeria (C2).
Que complesc els requisits exigits en la convocatòria.
SOL·LICIT:
Ser admès/admesa en la convocatòria, per a la qual cosa adjunt a aquesta sol·licitud la documentació exigida i l'autovaloració dels meus mèrits.
....................., ......... de ....................................... de 20……
[rúbrica]
GERÈNCIA DE L'HOSPITAL DE MANACOR
ANNEX 3
Barem de mèrits
Auxiliar d'infermeria
(BOIB núm. ......., de .......... de ............................ de 20.....)
Primer llinatge: .....................................................................
Segon llinatge: .....................................................................
Nom: ....................................................................................
Núm. doc. identitat: ..............................................................
1. Experiència professional (màxim, 55 punts)
Es computa el temps de serveis prestats que les persones aspirants tenguin reconeguts fins que venci el termini per presentar sol·licituds de participació en el procés selectiu (excepte els serveis que es valoren en l'apartat B) d'acord amb el barem següent: |
Autovaloració |
Comissió |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Si no té plaça o lloc base en una institució sanitària pública del Sistema Nacional de Salut es valoraran a raó de 0,115 punts. En tots dos casos només es valoraran aquests serveis sempre que tengui la titulació requerida per accedir a la categoria durant el temps en què hagi ocupat el càrrec directiu. |
|
|
Total de l'apartat 1 |
|
|
Per computar els serveis prestats referits al personal de reforç amb nomenament específic per a l'atenció continuada es reconeixerà un mes complet de serveis prestats calculant-lo segons les regles següents:
Per valorar aquest apartat es tenen en compte els aspectes següents:
Tenen la consideració d'institucions de salut les de l'INGESA, les de l'extint INSALUD i les dels organismes equivalents de la Unió Europea.
2. Formació (màxim, 40 punts)
La puntuació màxima que es pot obtenir en aquest apartat és de 40 punts, d'acord amb els barems següents:
2.1 Formació reglada / expedient acadèmic
|
Autovaloració |
Comissió |
|
|
|
|
|
|
2.2. Formació especialitzada
|
Autovaloració |
Comissió |
|
|
|
|
|
|
2.3 Formació continuada
Es valoren els cursos, els seminaris, els tallers, els congressos, les jornades, les reunions científiques i altres activitats formatives que estiguin relacionades directament amb el contingut de les categories d'auxiliar d'infermeria, d'acord amb els criteris següents:
a. Activitats formatives sobre ciències de la salut posteriors a l'1 de gener de 2004 (es valoren sempre que compleixin alguna de les característiques següents):
Acreditats per la Comissió de Formació Continuada de les Professions Sanitàries. L'acreditació ha de complir els criteris de la normativa de la Comissió de Formació Continuada del Sistema Nacional de Salut relativa als materials de promoció o certificació d'assistència d'aquesta activitat, per la qual cosa han de constar-hi de manera conjunta el logotip, el text i el nombre de crèdits.
Impartides per alguna universitat, cosa que ha de constar en el certificat corresponent.
b. Activitats formatives sobre ciències de la salut anteriors a l'1 de gener de 2004 i la resta d'activitats formatives, independentment de la data, es valoren sempre que compleixin alguna de les característiques següents:
Acreditades per la Comissió de Formació Continuada de les Professions Sanitàries. L'acreditació ha de complir els criteris de la normativa de la Comissió de Formació Continuada del Sistema Nacional de Salut relatius als materials de promoció o certificació d'assistència d'aquesta activitat, per la qual cosa han de constar-hi de manera conjunta el logotip, el text i el nombre de crèdits.
Organitzades o impartides per alguna administració pública, per un col·legi professional o per alguna entitat del sector públic institucional (d'acord amb la definició donada per l'article 2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre), cosa que s'ha d'acreditar en el certificat corresponent.
c. Activitats organitzades per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre que s'hagin impartit en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé que hagin estat acreditades i/o subvencionades per aquelles, cosa que ha de constar en el certificat corresponent.
d. Activitats realitzades en virtut d'acords de formació continuada amb les administracions públiques i que estiguin organitzades per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.
A l'efecte del que disposen els apartats anteriors, les activitats formatives sobre ciències de la salut són les relacionades amb les àrees temàtiques següents: salut pública, recerca, pràctica clínica, gestió sanitària, qualitat i docència.
|
Autovaloració |
Comissió |
Els diplomes o certificats que es refereixin a aquestes activitats formatives es valoren a raó de 0,026 punts per cada crèdit CFC (Comissió de Formació Continuada) o LRU (sistema d'implantació dels crèdits europeus per mitjà de la Llei de reforma universitària) i a raó de 0,065 punts per cada crèdit ECTS (Sistema Europeu de Transferència i Acumulació de Crèdits). |
|
|
Si en el diploma o certificat figura el nombre d'hores en lloc del nombre de crèdits, s'atorga un valor de 0,0026 punts per cada hora de formació; si hi figuren simultàniament crèdits i hores, la valoració es fa sempre pels crèdits certificats; si no s'hi especifiquen hores ni crèdits, no es valora aquesta activitat. |
|
|
Es valoren a raó de 0,0026 punts per cada hora les activitats formatives relacionades amb les àrees temàtiques següents: prevenció de riscs laborals; sistemes d'informació; informàtica referida a aplicacions d'ofimàtica de nivell d'usuari i programes informàtics aplicats a la recerca sobre les ciències de la salut; aspectes organitzatius relatius al servei sanitari; atenció al públic; estrès i autocontrol, o orientació psicològica, i qualsevol altra que estigui relacionada amb les funcions de les categories d'infermeria. Es valoren sempre que hagin estat organitzades o impartides per alguna administració pública o per alguna entitat del sector públic institucional —d'acord amb la definició donada per l'article 2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre—, cosa que ha d'acreditar en el certificat corresponent. |
|
|
2.4 Docència
|
Autovaloració |
Comissió |
a. Per cada hora acreditada de docència impartida en qualsevol de les activitats formatives a les quals es refereix l'apartat 2.2: 0,0078 punts. Les persones aspirants que hagin impartit hores de docència en cursos formatius sobre ciències de la salut posteriors a l'1 de gener de 2005 han de justificar que aquests cursos estan acreditats per la Comissió de Formació Continuada de les Professions Sanitàries. Aquesta acreditació ha de complir els criteris de la normativa de la Comissió de Formació Continuada del Sistema Nacional de Salut relatius als materials de promoció o certificació d'assistència d'aquesta activitat, per la qual cosa han de constar-hi de manera conjunta el logotip, el text i el nombre de crèdits. Igualment per cada hora de docència impartida en l'àmbit universitari. Si la docència impartida es compta per hores, aquesta no es pot computar en cap dels dos apartats següents. |
|
|
b. Per cada curs acadèmic ocupant una plaça de docent en ciències de la salut en l'àmbit universitari a temps complet: 2,7 punts. |
|
|
c. Per cada hora com a docent en matèria de ciències de la salut en l'àmbit universitari que no sigui a temps complet: 0,0026 punts. |
|
|
d. Per tutoritzar pràctiques de la categoria a la qual s'opta: 0,0013 punts per cada hora. |
|
|
2.5 Activitats científiques i de difusió del coneixement
|
Autovaloració |
Comissió |
a. Llibres de caràcter científic relacionats directament amb el contingut de les categories d'infermeria i que tenguin ISBN i dipòsit legal:
|
|
|
b. Articles publicats en alguna revista de caràcter científic relacionats directament amb el contingut de les categories d'infermeria:
|
|
|
c. Ponències, comunicacions, coordinacions de taules i pertinença a comitès científics:
|
|
|
d. Recerca: per participar en projectes de recerca finançats o acreditats per entitats del sector públic institucional definides en l'article 2 de la Llei 40/2015:
|
|
|
|
Autovaloració |
Comissió |
Total de l'apartat 2.1 |
|
|
Total de l'apartat 2.2 |
|
|
Total de l'apartat 2.3 |
|
|
Total de l'apartat 2.4 |
|
|
Total de l'apartat 2.5 |
|
|
Total de l'apartat 2 (màxim, 40 punts) |
|
|
3. Coneixements orals i escrits de català (màxim, 5 punts)
Es valoren els certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública i els expedits o homologats per l'organisme competent en matèria lingüística del Govern de les Illes Balears relacionats amb els nivells de coneixements que s'indiquen a continuació, fins a una puntuació màxima de 5 punts: |
Autovaloració |
Comissió |
---|---|---|
Certificat B2 o equivalent: 2 punts |
|
|
Certificat C1 o equivalent: 3 punts |
|
|
Certificat C2 o equivalent: 4 punts |
|
|
Certificat L'o equivalent: 1 punt |
|
|
Total de l'apartat 3 |
|
|
Es valora només un certificat, excepte en el cas del certificat LA, la puntuació del qual s'acumula a la de l'altre certificat que s'aporti. Si hi ha dubtes sobre la validesa d'algun certificat o sobre la puntuació que cal atorgar-hi, es pot sol·licitar un informe a l'organisme competent en matèria lingüística del Govern de les Illes Balears.
La documentació aportada ha de ser original o una fotocòpia compulsada i s'ha d'adjuntar a l'autovaloració seguint el mateix ordre.
Marcau la casella de la documentació aportada:
_ Experiència professional
_ Formació continuada
_ Coneixements de català
La persona aspirant manifesta que totes les dades aportades són certes.
................................................ , ......... de ............................................... de 20 ......