Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DES CASTELL
Núm. 10681
Resolució de la Junta Govern Local de l’Ajuntament des Castell, reunida en data 25/10/2019 relativa a la Correcció de l'error advertit a la convocatòria del procés selectiu per cobrir com a personal funcionari de carrera una plaça vacant de la categoria de subinspector de policia de l'ajuntament des Castell per promoció externa
Versió PDF
Fets
Atès que en el BOIB número 139 de dia 12.10.2019 es va publicar l'acord de la Junta de Govern Local de l'Ajuntament des Castell de dia 20.09.2019 en virtut del qual es van aprovar les bases que han de regir la convocatòria del procés selectiu per cobrir com a personal funcionari de carrera una plaça vacant de la categoria de subinspector de policia de l'Ajuntament des Castell per promoció interna-externa.
Atès que s'ha detectat una errada a la "Base segona: Requisits dels aspirants" tot en referència a allò disposat a l'article 166 2 a) 2n del Decret 40/2019, de 24 de maig, pel que s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears
Fonaments de dret:
- Article 109.1 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions públiques.
- Decret 40/2019, de 24 de maig, pel que s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.
Per tot açò, es resol:
PRIMER.- Rectificar l'errada detectada a la "Base SEGONA. Requisits dels aspirants" de l'acord de la Junta de Govern Local de l'Ajuntament des Castell de dia 20.09.2019 en virtut del qual es van aprovar les bases que han de regir la convocatòria del procés selectiu per cobrir com a personal funcionari de carrera una plaça vacant de la categoria de subinspector de policia de l'Ajuntament des Castell per promoció interna-externa, de la següent manera:
On diu:
"c)Tenir la condició de funcionari de carrera en algun dels cossos de policia local de les Illes Balears i l'antiguitat que s'especifica a continuació en la categoria d'origen:
Promoció interna en el mateix cos de Policia Local en la categoria immediatament superior: 2 anys
Promoció externa en la categoria immediatament superior d'un cos de policia local diferent d'aquell al qual pertany el funcionari o la funcionària de carrera: quatre anys."
Ha de dir:
c)Tenir la condició de funcionari de carrera en algun dels cossos de policia local de les Illes Balears i l'antiguitat que s'especifica a continuació en la categoria d'origen:
Promoció interna en el mateix cos de Policia Local en la categoria immediatament superior: 2 anys
Promoció externa en la categoria immediatament superior d'un cos de policia local diferent d'aquell al qual pertany el funcionari o la funcionària de carrera: quatre anys.
Promoció externa en el mateix cos de policia local: dos anys si es tracta d'una categoria immediatament superior i quatre anys si es tracta de dues categories superiors"
SEGON.- Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la seu electrònica d'aquest Ajuntament (www.aj-escastell.org)
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que posa fi a la via admnistrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la Junta de Govern de l'Ajuntament des Castell, en el termini d'un mes, a contar des del dia següent de la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú
També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos, a contar des del dia següent al de la publicació, d'acord amb els articles 8.2 i 46.1 de la Llei 26/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Es Castell, 28 d'octubre de 2019
La Batlessa
Juana Escandell Salom