Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Núm. 10591
Condicions tècniques per a la gestió de la barra per a les Festes de Nadal 2019-2020 a l'envelat

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, en sessió celebrada el 18 d'octubre de 2019, adoptà, per unanimitat, el següent acord:

1. Aprovar les condicions tècniques per a la gestió de la barra  per a les Festes de Nadal 2019-2020 a l'envelat de Sant Francesc, les quals s'adjunten com a annex en aquest document.

2. Publicar aquest acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), en el tauler d'anuncis de la Corporació, i a la pàgina web del Consell, als efectes legals oportuns.

Condicions tècniques per a la gestió de la barra  per a les Festes de Nadal 2019-2020 a l'envelat.

1. Objecte: 

Podran sol·licitar un espai per instal·lar una barra per a despatxar begudes pels concerts organitzats amb motiu de les Festes de Nadal a l'envelat, aquelles entitats sense ànim de lucre inscrites en el Registre d'Entitats Ciutadanes del Consell Insular de Formentera, que tenguin l'àmbit d'actuació a l'illa de Formentera.

El Consell Insular de Formentera per a les Festes de Nadal 2019-2020 adjudicarà un màxim d'una barra.

Les mesures de l'espai a demanar seran de: 4 m de llarg i 2 d'ample.

S'haurà d'emplenar una sol·licitud que s'adjunta a aquest document com annex I

Juntament amb la sol·licitud, s'haurà de presentar la documentació que acrediti que l'entitat es troba al corrent de pagament amb el Consell Insular de Formentera, una memòria explicativa de l'entitat, (nom, activitats que realitzen, història, acció social, cultural o esportiva, àmbit local o sortida a l'exterior, història, ingressos, despeses i a què destinaran els beneficis de la barra),  i  declaració que acrediti que l'associació està donada d'alta al Registre d'Associacions del Govern Balear i al Registre d'Entitats Ciutadanes de Formentera.

Si algun dels documents exigits, ja estigués en poder de l'àrea de Participació Ciutadana del Consell de Formentera, el sol·licitant de l'adjudicació podrà acollir-se al que estableixen els articles 13 i 53 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, LPACAP, sempre que no hagin sofert cap modificació des de la seva aportació. 

2. Valoració:

L'Àrea de Cultura avaluarà les sol·licituds presentades, segons les següents categories:

Categoria A:

Associacions Culturals i Comissions de Festes que organitzin festes populars de Formentera, sufragades majoritàriament per l'associació i que a l'hora fomentin l'acció dinamitzadora i promoguin la participació ciutadana en la societat formenterera.

Categoria B:  

Associacions Culturals i/o d'acció social que reinverteixin part dels seus beneficis en la societat formenterera.

Categoria C:

Entitats esportives de l'illa de Formentera, on es tindrà en compte: 

1. antiguitat

2. categoria

3. nombre de socis

4. repercussió en la societat formenterera

Entraran totes aquelles entitats corresponents a la categoria A, i en els casos d'entitats corresponents a les categories B i C es farà una valoració de totes les entitats presentades, tenint preferència les del grup B.

3. Pagament:

El preu estipulat serà de 9 € per metre quadrat i dia sol·licitat.

El pagament s'haurà d'efectuar mitjançant transferència bancària abans del dia 1 de desembre de 2019. En cas contrari l'associació perdrà de forma automàtica la concessió/autorització de l'espai sol·licitat.

Els números de compte del Consell Insular de Formentera on es pot fer l'ingrés, són els següents:

Bankia ES56 2038 3446 3964 00000655

Banc Sabadell ES81 0081 1396 06 0001001505

Banca March ES78 0061 0032 58 0000010181

La Caixa ES29 2100 0187 110200000383

Banco Popular Español ES69 0075 6871 94 0602625618

Queden exemptes de pagament les entitats d'ajuda al desenvolupament.

4. Disposicions generals:

4.1 Prohibicions:

Les entitats i/o associacions beneficiàries, quedaran sotmeses, entre d'altres, a les següents prohibicions:

L'ús de forn, microones,  planxes de gas i graelles.

L'ús d'aparells individuals de música i/o altaveus. Pintar, fixar ni fer forats en cap del material cedit (en el cas que sigui cedit) pel Consell Insular (Contenidors, cavallets, taulons, taules i cadires).     

Usar material de vidre (plats, gots)

Queda prohibit vendre begudes alcohòliques a menors d'edat.

4.2 Obligacions:

Les entitats i/o associacions beneficiàries, quedaran sotmeses, entre d'altres, a les obligacions següents:

Disposar de l'estructura i capacitat suficients per garantir el compliment de l'activitat per a la qual se sol·licita l'adjudicació.

Disposar d'una pòlissa d'accidents que doni cobertura als treballadors i/o voluntaris de cada barra.

Disposar d'una pòlissa de responsabilitat civil de l'associació derivada de l'activitat de la barra, els possibles danys a tercers, provocats per la consumició dels productes que es serveixen a les barres, i que estigui en vigor durant tots els dies que es realitzi l'activitat. Es recomanen capitals establerts pel conveni laboral d'hosteleria de les Illes Balears.

Les pòlisses s'hauran de presentar una una vegada resolta l'adjudicació de la barra.

Mantenir i netejar el material i l'espai cedit, i retornar-lo amb les mateixes condicions.

Complir  amb l'horari d'obertura, inici de la festa, i tancament:

- El 14 de desembre. Obertura a les 22.00 h i tancament a les 04.00 h.

- El 31 de desembre (1 de gener de 2020). Obertura a les 00.15 i tancament les 04.00h.

Complir  amb la normativa de seguretat (extintors) així com no obstaculitzar cap sortida ni entrada de cap carrer principal segons el que s'estableix en els plans d'emergència.

L'entitat podrà muntar la barra el primer dia d'inici de festa  (14 de desembre de 2019  al matí, i  desmuntar-la  com a màxim dos dies després de la darrera festa (2 de gener 2020)

L'entitat podrà sol·licitar a l'àrea d'infrastructures del Consell Insular de Formentera el material pel muntatge de les barres (cavallets, taulons i taules).  

L'associació està obligada a realitzar la recollida selectiva dels següents materials: Vidre, envasos, paper cartó i rebuig. El Consell proporcionarà la cesio dels tres contenidors a l'entitat, que els retornarà nets.

5. Presentació de sol·licituds:

Aquestes condicions econòmiques es publicaran al BOIB, al tauler d'anuncis del Consell Insular de Formentera i a la seva pàgina web: consellinsulardeformentera.cat.

Les entitats o associacions tindran de termini fins el dia 8 de novembre de 2019 per presentar tota la documentació.

6. Comissió avaluadora:

És constituirà una Comissió Avaluadora, que estarà formada pels següents membres:

- President/a: Tècnica de Cultura del CIF, o persona en qui delegui la consellera de cultura de la corporació.

- Secretari/ària: el secretari en funcions de la corporació o persona en qui delegi.

- 3 vocals: Tècnics del Consell Insular de Formentera

7. Acceptació de les bases:

Els sol·licitants accepten les presents condicions pel simple fet de presentar-se a l'adjudicació, i queden obligats al seu compliment.

La qual cosa es fa pública per a general coneixement.

 

Formentera, 24 d'octubre de 2019

La presidenta del Consell Insular de Formentera

Alejandra Ferrer Kirschbaum

Documents adjunts