Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)
Núm. 10582
Resolució del director gerent de la Fundació Institut d’Investigació Sanitària Illes Balears per la qual es convoca un procés selectiu per la contractació d’un/a data manager d’assajos clínics en l’àrea de cardiologia
El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), en l'article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d'edictes en el BOIB i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució de què emana el text.
D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels Estatuts de la Fundació, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.
Per tot això, dicto la següent
RESOLUCIÓ
Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d'un/a data manager d'assajos clínics en l'àrea de cardiologia.
Palma, 25 de octubre 2019
El director gerent
José Lladó Iglesias
ANNEX I
Convocatòria per a la provisió/contractació d'un/a data manager d'assajos clínics en l'àrea de cardiologia de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.
La Fundació té encomanades, entre altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.
Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita efectuar la incorporació temporal d'un/a data manager d'assajos clínics en l'àrea de cardiologia.
L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.
Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.
L'apartat segon B de l'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast del control del punt 5 de l'Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Per tot això, i en exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents,
CONVOC
El procés per a la contractació d'un/a data manager d'assajos clínics en l'àrea de cardiologia amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:
I. Requisits de la plaça
Titulació: grau, diplomatura o llicenciatura en Ciències de la Salut (Medicina, Infermeria, Biologia, Farmàcia, Química, etc.).
Nivell B2 de català.
Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos en què, d'acord amb l'article 57 de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (EBEP), es permeti l'accés a l'ocupació pública.
Tenir la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques.
Tenir setze anys complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
Formulari d'autoavaluació emplenat (annex III de la convocatòria).
No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.
II. Funcions
Referent per a totes les comunicacions amb el promotor/CRO, incloent les visites de preinici, inici, monitorització, tancament i auditories.
Conèixer de manera exhaustiva l'estudi clínic (criteris d'inclusió, exclusió, calendari de visites dels pacients, etc.) sent la persona que col·labora amb l'investigador principal (IP) en cada un d'aquests aspectes.
Col·laborar en el procés d'obtenció del consentiment informat (seleccionar subjectes susceptibles de ser inclosos, supervisar el correcte emplenament del consentiment informat, etc.).
Citar les proves o actuacions al pacient, segons marca el protocol de l'estudi i informar el pacient dels detalls de les mateixes.
Coordinar amb l'equip d'infermeria les activitats relacionades amb la presa de constants vitals i extraccions de mostres requerides pel protocol.
Fer servir la medicació de l'assaig (sol·licitar-la a través dels sistemes de IWRS, recollir-la al servei de farmàcia, dispensar-la al pacient).
Entrada de dades de la història clínica al quadern de recollida de dades de l'estudi, incloent resolució de querelles.
Mantenir l'arxiu de l'assaig ordenat i actualitzat.
Suport a l'IP en la gestió de la documentació per presentar al CEI i seguiment de contractes.
Col·laborar en la realització de la memòria econòmica interna juntament amb l'IP.
Qualsevol altra funció de suport a l'IP que li sigui encomanada per aquest.
III. Presentació de sol·licituds
Es poden presentar en el registre i en el registre electrònic de la Fundació o bé de qualsevol altra manera prevista a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Si la persona sol·licitant hagués presentat la sol·licitud en un registre diferent del IdISBa, haurà d'enviar per correu electrònic (idisba.rrhh@ssib.es) la sol·licitud amb el segell d'entrada dins les 24 hores següents a la presentació en el registre de la sol·licitud. De la mateixa manera, si s'envia per correu certificat, s'ha d'enviar per correu electrònic la fulla de sol·licitud datada i segellada per l'oficina de correus en que consti que s'ha enviat en el termini hàbil per a la presentació.
El termini de recepció de sol·licituds serà de 10 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.
Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i la documentació acreditativa dels mèrits que al·leguin en la forma en que estableixen les bases. NO es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins del termini de presentació de sol·licituds.
IV. Admissió dels aspirants
Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds juntament amb la documentació acreditativa dels requisits, es publicarà una resolució mitjançant la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes d'exclusió.
Els aspirants exclosos o omesos disposaran d'un termini de 3 dies, a partir del pròxim dia des de la publicació de la resolució provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que renuncien a la seva sol·licitud.
Finalitzat el termini indicat en el paràgraf anterior, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu.
V. Reserva en favor de persones amb discapacitat
Existeix a l'IdISBa una reserva del 7 % de llocs de feina per a persones amb discapacitat, segons el Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, per el que s'aprova el text refós de la Llei de l'EBEP. No obstant, aquesta plaça no està reservada per a aquesta finalitat.
VI. Modalitat de contractació
Contracte per obra i servei a temps parcial, de 20 hores setmanals amb una durada de 12 mesos, al projecte:
Benefici del bloc del sistema renina-angiotesina sobre l'evolució clínica i el remodelatge ventricular després de la col·locació d'una pròtesis percutània aòrtica. Estudi RASTAVI.
Aortic Valve Replacement for Treating Elderly Patients with Severe Aortic Stenosis and Small Aortic Annuli: A Prospective Randomized Study (The VIVA Trial)
The SURPASS Study: To evaluate real-world outcomes and treatment practices for the CENTERA TM Transcatheter Heart Valve (THV) System.
A Phase 3, Multicenter, Double-blind, Randomized, Placebo-controlled, Parallel-group Study to Investigate the Efficacy and Safety of CSL112 in Subjects with Acute Coronary Syndrome Study Number: CSL112_3001.
Remuneració bruta anual: 11 620,94 euros bruts.
VII. Acreditació dels requisits i mèrits
Els requisits i mèrits al·legats pels aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpies de la següent documentació.
a. Experiència professional: mitjançant certificat de l'entitat allà on es varen prestar serveis; en cas de no ser possible, mitjançant contracte i vida laboral.
b. Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat emès per l'òrgan competent (Escola d'idiomes, Conselleria, UIB, etc.).
c. Titulació acadèmica: còpia del títol acadèmic (ambdues cares).
d. Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'hagin dut a terme, amb especificació de les hores de duració de l'acció formativa o dels crèdits aconseguits.
e. Publicacions: un exemplar de la publicació o referencia bibliogràfica identificativa de les publicacions i de la seva autoria.
Els mèrits s'hauran d'acreditar amb referencia a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.
Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l'autobarem que podeu trobar en aquestes bases).
La documentació acreditativa de tots els mèrits s'ha de presentar juntament amb la sol·licitud.
VIII. Tribunal qualificador
Dr. Vicente Peral Disdier, cap del Servei de Cardiologia.
Dr. Carlos Eugenio Grande Morales, facultatiu del Servei de Cardiologia.
Responsable de Recursos Humans de l'IdISBa, actuant com a secretària del tribunal.
El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació de candidats i candidates.
IX. Procediment de selecció
Valoració de mèrits acreditats pels aspirants, d'acord amb el barem que apareix a continuació, a més d'una entrevista personal.
1. Formació (4.5 punts màx.)
Màster o postgrau en Monitorització d'Assajos Clínics: 2 punts màx.
Maneig d'eines informàtiques [Microsoft Word, Excel i Access] (0.05 per hora acreditada): 1 punt màx.
Coneixements de les directrius de la Bona Pràctica Clínica de la Conferència Internacional d'Harmonització (BPC/ICH): 1 punt.
Coneixement de bases de dades de IWRS i d'altres específiques de l'àrea de cardiologia [p. ex. REDCap] (0.05 per hora acreditada): 0.5 punts màx.
2. Experiència professional (4.5 punts màx.)
Experiència en investigació clínica i desenvolupament clínic de fàrmacs en totes les fases (0.08 punts per mes treballat): 2 punts màx.
Experiència en monitorització d'assajos clínics (0.06 punts per mes treballat): 1.3 punts màx.
Experiència en l'àrea de cardiologia (0.04 punts per mes treballat): 1 punt màx.
Experiència de feina en l'àmbit hospitalari (0.02 punts per mes treballat): 0.2 punts màx.
3. Fase d'entrevista (1 punt màx.)
Es realitzarà una entrevista personal, una demostració pràctica d'habilitats o totes dues per valorar l'adequació al lloc de feina. No presentar-se a l'entrevista es motiu d'exclusió del procés de selecció. El dia i l'hora es publicaran a la web de la Fundació: www.idisba.es.
X. Recursos
L'ordre jurisdiccional social és el competent per a resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s'hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.
Palma, 25 de octubre de 2019
El director gerent
José Lladó Iglesias
ANNEX II
Formulari d'inscripció per a l'oferta de contractació d'un/a data manager d'assajos clínics en l'àrea de cardiologia
Nom:
Cognoms:
DNI:
Adreça:
Telèfon de contacte:
Correu electrònic:
EXPÒS
Que he tingut coneixement de la convocatòria del procediment selectiu per a la contractació d'un/a data manager d'assajos clínics en l'àrea de cardiologia de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.
DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA
Titulació exigida com a requisit. (Document 1)
Fotocòpia del DNI o NIE. (Document 2)
CV actualitzat. (Document 3)
Documentació acreditativa del mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada. (Especificar a l'autobarem)
DECLAR
Tenir la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques.
No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
Per tot l'exposat,
SOL·LICIT
La meva admissió per formar part del procediment selectiu per a la contractació d'un/a data manager d'assajos clínics en l'àrea de cardiologia de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.
Palma, _____________________
A la direcció de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears
ANNEX III
AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS
Procés selectiu per a la plaça d'un/a data manager d'assajos clínics en l'àrea de cardiologia |
||||
NOM |
|
PUNTS MÀX. |
PUNTS |
DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA* |
FORMACIÓ |
4.5 |
|
|
|
Màster o postgrau en Monitorització d'Assajos Clínics |
2 |
|
|
|
Maneig a nivell avançat d'eines informàtiques [Microsoft Word, Excel i Access] (0.05 punts per hora acreditada) |
1 |
|
|
|
Coneixement de les directrius de la Bona Pràctica Clínica de la Conferència Internacional d'Harmonització (BPC/ICH) |
1 |
|
|
|
Coneixement de bases de dades de IWRS i d'altres específiques de l'àrea de cardiologia [p. e.: REDCap] (0.05 punts per hora acreditada) |
0.5 |
|
|
|
EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL |
4.5 |
|
|
|
Experiència en investigació clínica i desenvolupament clínic de fàrmacs en totes les fases (0.08 punts per mes treballat) |
2 |
|
|
|
Experiència en monitorització d'assajos clínics (0.06 punts per mes treballat) |
1.3 |
|
|
|
Experiència en l'àrea de cardiologia (0.04 punts per mes treballat) |
1 |
|
|
|
Experiència de feina en l'àmbit hospitalari (0.02 punts per mes treballat) |
0.2 |
|
|
|
ENTREVISTA |
1 |
X |
|
|
TOTAL |
|
|||
* És necessari especificar amb claredat cadascun dels documents acreditatius que adjunteu a la sol·licitud per al correcte còmput de la puntuació. (p. e.: certificat B2 d'anglès de l'EOI). |