Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 10575
Notificació de proposta de resolució d’expedient per infracció administrativa en matèria de pesca núm. 2018/9566M

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que s'ha intentat pels mitjans establerts la notificació personal de la proposta de resolució de l'expedient sancionador núm. 2018/9566M per infracció administrativa en matèria de pesca, Llei 6/2013 de 7 de novembre de pesca marítima, marisqueig i aqüicultura a les Illes Balears (BOIB núm. 156 de 13 de novembre de 2013), i no tenint constància en aquest expedient la seva recepció per la persona interessada, de conformitat amb el que es preveu a l'article 44 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, amb aquest anunci es posa en coneixement de la persona interessada que s'indica a continuació, que s'ha dictat proposta de resolució de l'expedient sancionador per pressumpta infracció comesa en matèria de pesca.

Núm. d'expedient.: 2018/9566M

DNI del pressumpte infractor: 46958204R

Data de proposta de resolució: 19 d'agost de 2019

Preceptes infringits: Infracció prevista a l'article 119b de la Llei 6/2013, de 7 de novembre, de pesca marítima, marisqueig i aqüicultura en les Illes Balears (BOIB núm. 156 de 13 de novembre de 2013), en relació amb l'article 2 i 4 del Decret 34/2014, d'1 d'agost, pel qual es fixen els principis generals de la pesca recreativa i esportiva en aigües interiors de les Illes Balears (BOIB núm. 104 de 2 d'agost de 2014), per realitzar la pesca recreativa des d'embarcació sense la pertinent llicència administrativa de pesca.

Qualificació dels fets: Greu

Sanció: 151 €; en cas de pagament i reconeixment de responsabilitat abans de resolució: 90,60 €

Darrer domicili conegut: Can March Vildu - 07840

Municipi: Santa Eulària des Riu

Se us comunica que a partir d'aquest moment podeu accedir amb l'assistència, en el seu cas, dels assessors que necessiti, al contingut de l'expedient que es troba a les dependències del Departament de Turisme, Medi Rural i Marí i Cooperació Municipal del Consell Insular d'Eivissa, a la av. de Espanya, 49, 3r pis, per tal d'obtenir còpies dels documents que contengui a l'empar del que estableix l'art. 14 del Decret 14/1994, de 10 de febrer, pel qual s'aprova el Reglament del procediment a seguir per l'Administració de la Comunitat Autònoma en l'exercici de la potestat sancionadora, i se us concedeix un termini de quinze dies hàbils a comptar des del següent a la recepció d'aquesta publicació per a que formuleu al·legacions i presenteu els documents i les informacions que considereu pertinents. Així mateix, podreu reconèixer la vostra responsabilitat i fer efectiva la sanció corresponent. En cas de no efectuar al·legacions ni reconèixer la vostra responsabilitat dins del termini legalment establert, es dictarà resolució definitiva de l'expedient.

 

Eivissa, 22 d'octubre de 2019

La TAG del Departament de Turisme, Medi Rural i Marí i Cooperació Municipal

Mª José Cardona Muñoz